OWND!!#@N@!@!!@@!@!@!!!@^@!)^#@!*)^!*^!!!!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef no1uknow het volgende:
quatro-po
Ja sterf maar lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
OWND!!#@N@!@!!@@!@!@!!!@^@!)^#@!*)^!*^!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja sterf maar lekker
Ik had wel de fipo+sepo+tripo![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Troe sorry, ik heb respect voor je.
Vet nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:01 schreef no1uknow het volgende:
Geniale TT trouwens.
Ik dacht ik praat je niet nog een keer tegen want dan moet ik weer dood enzo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat praat je, echt een kansloze TT![]()
Welke teeeringviool verzint er nou weer zo'n kansloze TT![]()
Ja ja laat maar horen, we hebben toch al geen levenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:10 schreef mister_dog het volgende:
wajoo wajoo![]()
ik bel een klas genoot maar een of andere grapjas had mij het verkeerde nummer gegeven dus toen bel ik dat nummer kreeg niemand aan de lijn
ik luister vervolgens mijn voicemail af krijg ik een mafkees aan de lijn die mij jurgen noemt :S
hij heeft het over mensen die de huur niet hebben betaald --> naam en toenaam woonplaats en welke maand ze geen huur hebben betaaldomg hahaha
kijke of ie me morgen nog een keer beld morgen bel ik hem nog is
ken je lachen heb het opgenomen willen jullie het horen ??
Schakelpatroon?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef Ipho het volgende:
Kan iemand me even Schakelpatroon geven van de derbi.
Of joune dimi.
Vind ze vaak wel wat hebben. Alleen ik vind de MH RX niet zo mooi.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef no1uknow het volgende:
Soms zijn er echt van die supergheey dingen (nepmotors jeweets) en dan hoor je ze echt 4 keer schakelen voordat ze op de 30 zitten
Naja 3 dan, het was in ieder geval een voorbeeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Vind ze vaak wel wat hebben. Alleen ik vind de MH RX niet zo mooi.
RS en GPR ( alle GPR modellen ) vind ik wel mooi.![]()
Alleen 4 keer schakelen voordat ze 30 rijden lijkt me sterk.Als je brommer begrenst is gebruik je ook maar de eerste 4 versnellingen ofzo.
En dan ga je al 50 ~ 60.
Sorry schat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Naja 3 dan, het was in ieder geval een voorbeeld
Klotecommentaar van jou meteen![]()
Oow..quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef fs180 het volgende:
du bist gepwnd joh
[..]
nou.. goude accenten op je brommer maken.. moest er staan
Wat een lelijk ding.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Betere foto van stuurtje gevonden.![]()
quote:
Is gewoon kenkervetquote:
* no1uknow doet topicreport.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sander, does niet zo stom.
Ben je gisteren uitgescheurt ofzo? Je bent zo chagerijnig.
was gezelligquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
HOE WAS HET GISTEREN JARNO BIJ JE CHICKIE?! EN HEB JE PICS GEMAAKT?!![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
* Diemietuhriej doet no1uknowreport.
no1upwnquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
* Diemietuhriej doet no1uknowreport.
Sander Damn, a hard day's rockin'. Better slip of ma shoes. says:quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef no1uknow het volgende:
Dimitri zegt:
ben weg lieverd
Dimitri zegt:![]()
Dimitri zegt:
hhvvj
Dimitri zegt:
wjnmk
Dimitri zegt:
knzj
Dimitri zegt:![]()
![]()
![]()
Dimitri zegt:
Waarom verander je alles?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Sander Damn, a hard day's rockin'. Better slip of ma shoes. says:
kutcommentaar
ben weg lieverd
hhvvj
wjnmk
knzj
Dimitri says:
??
Dimitri says:
ja ga maar slapen ja.
check brommertopic
Je doet maar, daarna even trein gaan koppen okquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Puik plan.
Even doodsverwensing aankaarten bij mods.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is gewoon kenkervetMaarja het blijft een 50cc dus hoe dikker het er uit ziet hoe erger het tegenvalt als je er op stapt
Hoe win je geld op een gratis tafel?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef C2C het volgende:
oh hele dag aan het online pokeren, eerst 5 cent gewonnen op zo'n gratis tafel, die ingezet en toen 20 cent gewonnen, toen 50 cent gewonnen en nu potje aan het doen waarmee 1 dollar kan winnen![]()
Wow man, nog even sparen en je kunt een Puch kopen!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef C2C het volgende:
oh hele dag aan het online pokeren, eerst 5 cent gewonnen op zo'n gratis tafel, die ingezet en toen 20 cent gewonnen, toen 50 cent gewonnen en nu potje aan het doen waarmee 1 dollar kan winnen![]()
oh dan hoef ik niet meer te sparen hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wow man, nog even sparen en je kunt een Puch kopen!
Want anders komt de FOK MC knokploeg ff langsquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je doet maar, daarna even trein gaan koppen ok![]()
![]()
Omdat ons kleine kindje een afranseling te geven dat ie zich moet gedragenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:35 schreef Snelwagen het volgende:
Want anders komt de FOK MC knokploeg ff langs![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Omdat ons kleine kindje een afranseling te geven dat ie zich moet gedragen![]()
Ik 2.quote:
wou net zeggen..quote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef BazzieK het volgende:
Snelwagen, Pimber terug in jullie hok
Ganz gail.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:47 schreef Wiilcoo het volgende:
Ik zal mij ook maar even bij de groep melden.
Ik ben Wilco en woon in Zuid-Limburg. Ik rij een Derbi Senda SM X-Treme uit 2006. Momenteel zit er een Metrakit uitlaatje onder waardoor hij ong. 85 haalt.![]()
Foto's van 't ding:
[afbeelding]
[afbeelding]
Groeten,
Wilco
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:38 schreef no1uknow het volgende:
Yo mama's so stupid, she sat on the TV & watched the couch.!
Jep, daar wel dan denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:54 schreef Wiilcoo het volgende:
Neen dat kan niet.
Kan wel zijn dat het 't derbi-club forum was ?![]()
Tsja in principe rij ik gewoon op een derbi, zelfs aan de binnenkant van mijn kappen staat derbi.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef Wiilcoo het volgende:
Big Pimpin' , Derbi-Club stickertje op 'n Gilera![]()
Ik weet ook dat ze in principe helemaal hetzelfde zijn op de kappen na, maar toch.
Het is zoals ik het altijd zeg, beter een Gilera dan een Riejuquote:Op woensdag 15 november 2006 18:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tsja in principe rij ik gewoon op een derbi, zelfs aan de binnenkant van mijn kappen staat derbi.![]()
Hahaha, ja idd.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Het is zoals ik het altijd zeg, beter een Gilera dan een Rieju![]()
De dealer was ook bij met m'n keuze, hij vind Rieju, MH etc. ook maar rotzooi.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hahaha, ja idd.Vriend van mij heeft een Rieju SMX, ik vind het echt kut rijden / schakelen dat AM6.
En andere vriend heeft een morini blok op z'n Gilera GSM, dat is ook 3 keer niks.( Als je derbi blok gewend bent dan.
)
Altijd prima tog...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Komen hier wel in de meerderheid met schakels zo.![]()
Klopt, mij hoor je niet klagen.quote:
Mooie foto'squote:Op woensdag 15 november 2006 17:47 schreef Wiilcoo het volgende:
Ik zal mij ook maar even bij de groep melden.
Ik ben Wilco en woon in Zuid-Limburg. Ik rij een Derbi Senda SM X-Treme uit 2006. Momenteel zit er een Metrakit uitlaatje onder waardoor hij ong. 85 haalt.![]()
Foto's van 't ding:
[afbeelding]
[afbeelding]
Groeten,
Wilco
:^quote:
Danku danku, het was een mooie zaterdagmiddag dus ik dacht grijp je kans en ga eens mooie foto's schietenquote:
Mooi locatie ookquote:Op woensdag 15 november 2006 18:23 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Danku danku, het was een mooie zaterdagmiddag dus ik dacht grijp je kans en ga eens mooie foto's schieten.
heb je nou een kaartje voor het schoolfeest?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:48 schreef mister_dog het volgende:
boe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |