abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43558502
my turn !

gna

Werewolf
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:05:01 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_43559242
Lo ha ... ff een update van mij

me werk gaat kut... mag misschien na de proeftijd oprotten
me relatie is kut
en ik heb ruzie met me ouders....

Wat moet je doen als iemand een vloek over je heeft uitgesproken?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_43559426
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:

me relatie is kut

Klinkt niet echt nee

Wie heeft die vloek uitgesproken?

Zal ik hem ongedaan maken ?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:12:04 #4
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43559586
Net terug van het karten. Het zat met 1 kart niet mee. Die bleef maar vermogen verliezen ongeacht wat we probeerden. Heb toen maar een ander gepakt en met die kart me eigen tijd weer verbeterd. Rij nu ook een stuk constanter wat erg van pas gaat komen op de 26e Vroeg aan een paar hoe zij 2 bochten namen aangezien ik daar steeds de rem lichtjes hanteerde. Toen ze me het uitgelegd hadden gingen me tijden verder omlaag. Ze mogen van mij de rem er nu wel uitslopen aangezien je ze niet gebruikt.

Ik zou de vloek uitlachen en de persoon die het uitsprak ook en dan een paar Goetia op zijn/haar dak sturen zodat het meteen afgeleerd wordt. Maar dan is de vraag...Hoe weet jij zo zeker dat er een vloek op jouw rust?

Metro. Geluk en toeval bestaat niet. Alleen mensen die geleefd worden ipv het leven zelf te leven denken dat. 1 van de technieken die ik hanteer om altijd te krijgen wat ik wil is die van Austin Osman Spare en Frater U.D. Beiden behandelen de Zegel techniek van de Chaos magie stroming.

http://www.hermetic.com/spare/
http://www.chaosmatrix.org/library/ud.php
http://www.paganlibrary.com/reference/sigil_magic.php
Zoek ook naar het e-book Practical Sigil Magic van Frater U.D.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ashavan op 14-11-2006 22:22:33 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:32:20 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43560517
Weet je wat ik moeilijk vind van mensen die je zomaar benaderen op internet? De betrouwbaarheid. Mensen die mij zomaar opzoeken op internet om te praten over van alles en nog wat. Dan weet ik nooit wat die mensen bedoelen. Of ze me willen bezeiken en nog meer.

Zielen ging het even over, maar goed. Ik ga niet teveel in op dat contact. Ik vertrouw het niet helemaal dus ik kap zulke contacten liever af.

Wel interessant contact maar te vaag.

Ik ga niet alles vertellen erover. Maar het is me te vaag.

Zielen kun je veel over schrijven, hoe wazig een geest kan zijn kun je ook veel over schrijven. En zo kun je over meer zaken veel schrijven. Maar dan wil ik wel de identiteit een beetje weten van zo'n persoon. Ik wil weten met wie ik te maken heb.

Je kunt gerust praten met mij over je eigendom verliezen van je eigen ziel en nog meer. Maar laat dan wel weten wie je bent. En hoe kom je erachter wie wie is op internet???? Iedereen kan voor Balkendende doorgaan als ie wil??

Dat is dus een nadeel van internet. Een goed gesprek sla ik zeker niet af, maar als de andere partij wisselt van identiteit dan heb ik geen zin meer.

Ik wil het liefst het sofi nummer weten en alles, en dan bewijs zien over de echtheid en betrouwbaarheid.

Maar zo werkt het anonieme internet niet. Vandaar al die misdragingen.

Ik ga offline nu

3rd rock from the sun kijken
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_43561375
toch best een originele TT vind je niet?

ik moet zeggen dat het recht uit m'n vinger komt

zeg nu zelf, ik ben nu toch veel rustiger dan in maart
Werewolf
pi_43565082
waar zit iedereen?
Werewolf
pi_43568998
yay, ik droomde over Annemie Van der Voort

m'n grootste liefde ooit

rrrrauw
Werewolf
pi_43569443
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 10:03:11 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43570023
Goedemorgen allemaal!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 15 november 2006 @ 10:17:57 #11
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43570375
* Ashavan rolt eens uit bed
mogguh
pi_43571078
hallo

hee sararaats heeft weer een nieuwe liefde dat is al de 20e in 2 weken tijd
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 15 november 2006 @ 11:03:58 #13
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43571456
Metro

ProRail krijgt harde kritiek om ontsporingen
Wasn't me...heb vakantie
pi_43572643
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:03 schreef Ashavan het volgende:
Metro

ProRail krijgt harde kritiek om ontsporingen
Wasn't me...heb vakantie
dus nu zit er niemand achter de knoppen nee fijn is dat
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 15 november 2006 @ 12:14:54 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43573232
quote:

me relatie is kut

Beseffen dat het leven vaak kut kan zijn en dat het kutte erbij hoort bij het leven.

Een rotte perdiode maakt iedereen mee. En daarna gaat het vanzelf weer beter.

Ik ben net wakker en heb heftig liggen dromen weer. Weet alleen niet meer waarover
pi_43573270
quote:

me relatie is kut

ohjee, ik zie je post nu pas. Kut zeg

waarom is je relatie kut? en waarover heb je ruzie met je ouders? is dat niet op te lossen?
en wat is er op je werk aan de hand
  woensdag 15 november 2006 @ 14:27:41 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43576819
Zo, ik heb net 15 euro gestort op het goede doel waar fok mee bezig is. Fok steunt de stichting fok!. Heb net even bijgedragen. Ik schreef al in dat topic van het goede doel dat ik zoveel geld onzinnig doe besteden per jaar, dan mag ik best een keer 15 euro schenken. Die 15 euro die ik schenk is misschien de beste besteding die ik kan doen.

Ik maak geld op aan onzinnige zaken. Ik koop en ik koop en ik koop. En dan koop ik niet eens overdreven veel omdat ik niet zo heel veel te besteden heb, alsnog vind ik dat ik teveel koop.

Heb geen 10 auto's voor de deur staan en geen gouden kranen en platina tegels, alsnog koop ik onzinnige dingen.

Als ik per maand alle centen zou omdraaien, dan zou ik veel overhouden per maand. Je gaat dan wel door het leven als gierige misschien, maar wat is beter. Gierig zijn of een consumptie-maatschappij stimuleren die je van alle kanten het geld uit de zak wilt kloppen?

Die folders die ze in je bus gooien van reclame, hoe ze producten aan de man brengen. Producten die je makkelijk kunt missen. En als je dan niet goed gaat uitkijken dan koop je ook nog alle zooi die ze je aanbieden.

Ik zei dat net ook al, ik heb weinig nodig, waarom koop ik alsnog spullen als ik geen spullen nodig heb??? Omdat deze maatschappij gewoon is ingericht als consumptie-maatschappij.

Kopen kopen kopen, het draait om het kopen.

In principe geef ik nog liever al mijn geld weg, dan dat ik het besteed aan onzin. 10 miljoen euro winnen, ik schreef vaker dat ik van alles zou kopen met dat geld. Maar ik wil niet eens kopen, ik laat me dus verleiden tot kopen door reclame en mooie praatjes.

Het liefst wil ik een simpel bestaan houden. Hoewel je mijn pc niet moet afpakken en mijn biertje en sigaret ook niet. Boeken haal ik wel in de bibliotheek en muziek ook.

Hoe eenvoudig kun je een leven leiden??? Je kunt dan natuurlijk tever doorschieten daarin. Maar sommige mensen denken dus echt dat ze spullen nodig hebben om te genieten. Ik ben matig daarin, met een inkomen dat niet hoog is kun je niet overdreven gaan doen. Ik wil niet eens overdreven veel doen omdat het allemaal afleidt. Zoals rage against the machine zegt. " What does the billboard say, come and play, come and play, forget about the movement". Weet niet 100 procent zeker wat ze ermee bedoelen, toch vertelt iedere reclame-zuil en ieder reclame-bord dat je mee moet spelen met het spel van de producenten. Al die reclame's van mooi uitziende mobiele telefoons, hele poespas en ga zo door. En iedereen wilt meedoen omdat ze anders niet erbij horen. The fight-club ga ik binnenkort nog eens kijken Echt super film. Zouden ze best een tweede deel van mogen maken. Een vechtersclub dat zich tegen de huidige maatschappij gaat verzetten. Waar het veel draait om mooie spullen en status.

Artiesten die 350 miljoen euro per 5 jaar verdienen, die gooien alles over de balk. En dan kun je weer zeggen dat ze het verdienen en dat geld moet rollen. Ondertussen hou je wel de consumptie-maatschappij in ere.

En dan zeg ik dus ook, af en toe kopen is niet erg. Maar het lijkt vaak erop dat het gaat om 24/7 kopen en consumeren.

Mensen met volle tassen. Lalalalalalal.

Ik ga iedere maand meedoen aan een goed doel. Jammer dat fok! maar eens per jaar een goed doel op poten zet. Ik wil betrokken zijn bij een goed doel dus ook. Als ik stort op de kanker-stichting dan is dat te ver van mijn bed, en als je dan hoort dat de hoogste binnen de stichting 150,000 euro per jaar verdiend dan weiger ik het salaris te betalen van zo iemand. Geef me dan maar een eerlijk opgezet doel waar de mensen vrijwillig meewerken of tegen een minimum inkomen.

Zo, even ei kwijt weer. Tok tok tok.

Nog iets, mensen die op het randje van een psychose leven, met zulke mensen praten is dus moeilijk. Ik ben mijn psychotische praat ver voorbij, ik kom zo nu en dan mensen tegen die er wel last van hebben en het is bijna onmogelijk om een goed gesprek te voeren met zulke mensen. Als mensen de realiteit totaal verloren zijn uit het oog, en ze praten gewoon in een vreemde taal, wat moet je met zulke mensen aanvangen??? Ik neem dan afstand omdat je bij alles wat je zegt die mensen nog meer naar beneden gaat halen. Ze nemen ook alles erg serieus wat je tegen die mensen zegt.

Ze vatten bepaalde woorden fout op, ze zien overal een boodschap in. Ik heb dat ook gehad maar ik ben er God zij dank vanaf, ik hou me liever bezig met reeele zaken. Hoewel af en toe zweven niet kwaad kan Even zweven en dan snel weer met beide benen op de grond, eeuwig zweven daar ga je van dwalen. En hoe langer je dwaalt des te wereld-vreemder je gaat zijn. Totdat je de complete realiteit uit het oog verliest en dan zijn de bananen gaar.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:30:35 #18
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43576933
Je leeft naar je inkomen zeggen ze. En dat kan ik zelf onderstrepen. Ondanks dat ik mezelf een limiet heb opgesteld ben ik vaak geneigd er soms gewoon dwars doorheen te schieten.

Nog 30 bladzijdes is dit boek ook weer uit
  woensdag 15 november 2006 @ 14:34:26 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43577051
Inderdaad leef je naar inkomen, maar zelfs met weinig kun je nog teveel gaan uitgeven. Geld op de rekening is verleidelijk. Ik laat me niet alleen verleiden door mooie reclame maar zeker ook door mijn bank-saldo. Geld vraagt vaak erom dat het uitgegeven wil worden in mijn geval. Het jeukt als ik geld heb.

Sta ik tegen het einde van de maand krap bij kas, dan geef ik vanzelf niet veel uit. Dan draai ik vanzelf de centen vaker om.

Zodra ik nieuw geld op de rekening heb dan begint het hier te jeuken. Alsof het op moet gemaakt worden ook.

En vaak koop ik dan nogmaals de foute producten omdat ik niet goed weet wat ik wil kopen. Ik koop dan zomaar om te kopen, en vaak ben ik niet eens tevreden met wat ik koop. Ik zou op dit moment dus ook niet weten wat ik zou willen kopen.

Een groot bed van 3 bij 3 meter met een super relaxte matras. Inrichten van de zolderkamer maar zelfs dat hoeft niet. Dat bed dat ik nu heb daar slaap ik ook lekker op. Dus waarom zou ik een duurder bed kopen als ik nu ook uitgerust wakker wordt?

Wat is nodig en wat is niet nodig? Ik ben dus echt vaak van mening dat ik liever een simpel leven doe leiden zonder veel spullen dan dat ik het hele huis vol rotzooi heb liggen. Dan kan ik beter iedere maand gaan sparen. Alleen maar sparen en oppotten. En dan in de toekomst misschien iets zien dat ik echt wil hebben.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:35:44 #20
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43577098
Wees blij dat je geen Visa heb. Zo dat heeft me problemen bezorgd in het begin niet te weinig

Tegenwoordig heb ik een excell spreadsheet opgezet. Daarin vermeld ik mijn inkomsten en de vaste lasten in een andere rij. Dan hou ik een x bedrag om de hele maand dingen mee te doen en de rest wordt op de spaarrekening gezet.

Maar ja als je dan geen geld heb en toch iets wil doen moet je discipline hebben om niet even vlug iets van je spaarrekening te halen en te denken.: "oh dan spaar ik dat volgende maand extra en heb ik dan minder voor een keer". Dat werkt niet bij mij

Reclames donder ik meteen weg. Tenzij ik in een periode zit waar ik specifiek iets zoek dan lees ik ze wel om te vergelijken en te zoeken naar wat ik wil.
pi_43577123
droom, die consumptiemaatschappij komt mij ook mijn strot uit. Reclamefolders kieper ik direct weg, en de enkele keer dat ik ze opensla dan bekruipt me altijd een beetje een naar gevoel. Waarom moet je in vredesnaam je mobieltje na een jaar al weggooien en een nieuwe halen. Waarom moet je je tv vervangen voor een lcd scherm, waarom ???

Ik ben zelf misschien een beetje doorgeschoten in mijn gierigheid maar ik heb echt een enorme bloedhekel aan geld uitgeven aan luxe artikelen. Alhoewel ik voor mijn auto (hobby ) wel een uitzondering maak.

@ ashavan, je leeft inderdaad naar inkomen. Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik geld zat elke maand. (fulltime baan, geen vaste lasten ) en nog had ik elke maand geld tekort.
Pas toen ik een keer werkeloos ben geweest besefte ik me pas goed hoe waardevol geld eigenlijk is. Met lede ogen zag ik mijn spaarrekening leeglopen terwijl er niks bij kwam. Toen ben ik ook flink gaan maaien in mijn uitgavenpatroon. Heb abonnementen opgezegd, probeerde zuinig aan te doen etc etc.

Nu ik op mezelf woon is het gemiddeld, ik hou geld over maar echt veel is het niet. Ik leef dus zuinig maar ik klaag echt niet. Ik kan mijn rekeningen betalen, ik kan een auto voor de deur betalen, ik kan weg wanneer ik dat wil, kan naar de bioscoop als ik daar zin in heb, hoef geen honger te lijden ed.
Kortom, ik heb alles wat mijn hartje begeert.

Tevreden zijn met wat je hebt is tegenwoordig blijkbaar erg lastig ofzo getuige het aantal mensen dat ik ken die helaas wel telkens in de commercie trappen (letterlijk elk jaar 3 nieuwe mobieltjes kopen ed)
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:35 schreef Ashavan het volgende:
Wees blij dat je geen Visa heb. Zo dat heeft me problemen bezorgd in het begin niet te weinig
Ik heb al heel lang een visa card maar gebruik hem eigenlijk alleen in het buitenland.
De rest van het jaar gebruik ik die rekening nooit.
pi_43577257
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef Dromenvanger het volgende:

Wat is nodig en wat is niet nodig? Ik ben dus echt vaak van mening dat ik liever een simpel leven doe leiden zonder veel spullen dan dat ik het hele huis vol rotzooi heb liggen. Dan kan ik beter iedere maand gaan sparen. Alleen maar sparen en oppotten. En dan in de toekomst misschien iets zien dat ik echt wil hebben.
Ik heb weinig spullen in mijn woning. En ik vind dat helemaal niet erg. Waarom heb ik veel troep nodig Ik heb wat ik nodig heb en als ik iets niet meer gebruik verkoop ik het of gooi ik het weg. Ik heb een beetje een hekel aan veel materiele spullen.

En inderdaad, bij alles wat je koopt gewoon jezelf afvragen:
- Heb ik het nu nodig?
- Heb ik het in de toekomst nodig?
- Word ik gelukkig van de aanschaf? en zo ja hoe lang?

Als ik alle drie die dingen positief kan beantwoorden koop ik het, anders niet.

(ja ik ben een vrek )
  woensdag 15 november 2006 @ 14:43:04 #23
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43577311
Je hebt ook mensen, zoals mijn biologische moeder, die een abbo hebben en elk jaar een nieuw mobieltje krijgen voor nop bij hun abbo. Zie daar het nut niet van in. Heb 3 -5 jaar gedaan met voorgaande mobiel en heb hem vervangen alleen omdat ik hem per ongeluk bij de was had gedaan hahaha.

Maar merk het ook bij mezelf. Ik ben niet tevreden met het eerste de beste. Een tv of een kast of wat dan ook is niet goed tenzij het overeenkomt met het idee dat ik er over heb. Hou van mooie spulletjes en geen afgedankte kringloop spullen en dat kost gewoon meer. Velen gaan dan leningen afsluiten terwijl ik van me opa leerde om te sparen. Zodoende heeft het object ook meer waarde voor je omdat je er moeite voor heb moeten doen en ga je er ook voorzichtiger en langduriger mee om.

Visa gebruik ik alleen als ik via het internet wat spullen via amazon.com importeer of op vakanties. Maar zorg altijd dat ik het geld al heb voordat ik het uitgeef. Zodoende betaal ik de uitgave op me visa dezelfde dag van me uitgave meestal al terug en heb 0 schulden.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:48:57 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43577492
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:35 schreef Ashavan het volgende:

Tegenwoordig heb ik een excell spreadsheet opgezet. Daarin vermeld ik mijn inkomsten en de vaste lasten in een andere rij. Dan hou ik een x bedrag om de hele maand dingen mee te doen en de rest wordt op de spaarrekening gezet.

Maar ja als je dan geen geld heb en toch iets wil doen moet je discipline hebben om niet even vlug iets van je spaarrekening te halen en te denken.: "oh dan spaar ik dat volgende maand extra en heb ik dan minder voor een keer". Dat werkt niet bij mij

Reclames donder ik meteen weg. Tenzij ik in een periode zit waar ik specifiek iets zoek dan lees ik ze wel om te vergelijken en te zoeken naar wat ik wil.
Visa, ik dacht eerst dat je vista bedoelde van windows

Maar een credit-card inderdaad, uit zelf-bescherming neem ik die ook niet. Dan is het nog makkelijker om te kopen.

Een spreadsheet opstellen ga ik ook zeker doen. Al moet ik iedere uitgave van 1 euro erop vermelden. En dan maak ik wederom de fout om 1 euro als maar aan te merken. 1 euro is 1 euro. Maak je 10 * 1 euro op dan maak je 10 euro op. Maak je 30 keer per maand 10 euro op dan maak je 300 euro op. En zo gaat dat door. Dus het is zeker verstandig om je uitgaves en inkomsten bij te houden en dat ga ik zeker doen ook.

Eergisteren stond ik in een muziek-zaak, ik wilde het nieuwe album van Enigma kopen maar ze hadden hem dus niet, ze moesten dat album bestellen nog. Zou dat album aanwezig zijn geweest dan had ik misschien weer 19 euro uitgegeven. En dat zijn weer 19 euro. Dat album van Enigma zal vast en zeker gratis op internet staan. Dan mag dat wel illegaal zijn dat downloaden, hoe muziek-winkels en platen-maatschappijen het geld uit de zak kloppen van consumenten dat reken ik onder mijn eigen recht ook onder illegale activiteiten.

Spaar-rekening plunderen heb je inderdaad ook nog Je ziet wat moois en haalt al het geld van je spaarrekening, dan heeft sparen nog geen nut. Maar als je dan iets koop waar je iedere dag gebruik van maakt is dat wat anders. Een auto of een huis of een computer of een ijskast of een wasmachine. Duurzame goederen waar je langdurig plezier aan hebt. Dat reken ik dan onder uitgaves die wel okey zijn. Maar ook met duurzame goederen kun je weer de fout ingaan.

Ik had me laten verleiden door een google reclame over een web-space. 55 euro was ik kwijt voor 1 jaar, google die biedt je van alles aan van verschillende aanbieders en dan kom ik er vervolgens achter dat er elders een aanbieder is die gewoon veel en veel goedkoper is en die zelfs betere zaken doet aanbieden.

Afgaan op reclame zomaar. Je kunt nog beter eerst 2 uur vergelijken met goed verstand. Daarom zijn die reclame-folders wel vaker nuttig om de goedkoopste te zoeken. Ook die site van kieskeurig waar consumenten zelf producten vergelijken. Vertellen consumenten hun positieve en negatieve ervaringen online. Erg nuttig kan dat zijn.

En zo is het beter op altijd 3 keer na te denken. Impulsief kopen Ik moet daar vanaf stappen. Een boekje voer reiki gekocht een tijd geleden 18 euro, en dan doe ik daar niets mee. Even gelezen en dan tot de conclusie komen dat het geen 18 euro waard is. Dan ga ik naar de bibliotheek en zie ik 10 boeken liggen over reiki waar meer instaat. En dan kun je in de bibliotheek voor 15 cent dat boek lenen.

En zo kun je gaan besparen en besparen en besparen. Zoveel besparen totdat je een goede uitgaande geld-stroom hebt. Geen onnodig geld over de balk.

En dan spreek ik voor mezelf. Red-bull dus ook. 1,30 cent per blikje, bullit kost 42 cent. Zelfde effect. En koffie is nog goedkoper
pi_43577687
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef Ashavan het volgende:
Je hebt ook mensen, zoals mijn biologische moeder, die een abbo hebben en elk jaar een nieuw mobieltje krijgen voor nop bij hun abbo. Zie daar het nut niet van in. Heb 3 -5 jaar gedaan met voorgaande mobiel en heb hem vervangen alleen omdat ik hem per ongeluk bij de was had gedaan hahaha.

Maar merk het ook bij mezelf. Ik ben niet tevreden met het eerste de beste. Een tv of een kast of wat dan ook is niet goed tenzij het overeenkomt met het idee dat ik er over heb. Hou van mooie spulletjes en geen afgedankte kringloop spullen en dat kost gewoon meer. Velen gaan dan leningen afsluiten terwijl ik van me opa leerde om te sparen. Zodoende heeft het object ook meer waarde voor je omdat je er moeite voor heb moeten doen en ga je er ook voorzichtiger en langduriger mee om.

Visa gebruik ik alleen als ik via het internet wat spullen via amazon.com importeer of op vakanties. Maar zorg altijd dat ik het geld al heb voordat ik het uitgeef. Zodoende betaal ik de uitgave op me visa dezelfde dag van me uitgave meestal al terug en heb 0 schulden.
Je kunt bijna altijd kiezen voor een ander mobieltje of korting op je abbo (dat zeggen ze overigens pas als je zegt dat je geen nieuw toestel hoeft).

Sparen voor dingen is zeker okee, lenen heb ik echt een bloedhekel aan.
En wat je zegt, je hebt veel meer genoegdoening van je aanschaf daardoor.

@ dromenvanger, je slaat de spijker op zijn kop. Juist al die kleine dingetjes kosten je uiteindelijk een boel geld. Even een zak chips hier, een paar blikjes daar, een bakkie popcorn bij de bios.
Moet je eens kijken hoeveel geld dat aan het einde vd maand is daar schrik je van hoor!
  woensdag 15 november 2006 @ 14:57:03 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43577719
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb weinig spullen in mijn woning. En ik vind dat helemaal niet erg. Waarom heb ik veel troep nodig Ik heb wat ik nodig heb en als ik iets niet meer gebruik verkoop ik het of gooi ik het weg. Ik heb een beetje een hekel aan veel materiele spullen.

En inderdaad, bij alles wat je koopt gewoon jezelf afvragen:
- Heb ik het nu nodig?
- Heb ik het in de toekomst nodig?
- Word ik gelukkig van de aanschaf? en zo ja hoe lang?

Als ik alle drie die dingen positief kan beantwoorden koop ik het, anders niet.

(ja ik ben een vrek )
Ik zou jezelf geen vrek noemen maar verstandig noemen. Je wordt ook nog eens nerveus als je spullen koopt waar je achteraf spijt van krijgt. Het gaat op de wekker werken dus. Koop je een mp3 speler van 360 euro bijvoorbeeld, elders een betere te krijgen die 150 euro goedkoper is. Kassa dus. Kassa kassa. Je bespaart in 1 klap 150 euro en krijgt zelfs een beter product daarvoor.

Die 3 vragen zijn okey die jij je afstelt. Hoewel die reclames op tv en die folders er juist voor willen zorgen dat je in een keer naar de winkel rent. Het liefst zien ze dat je als consument bij het lezen van zo'n folder direct overstag gaat en blindelings gaat kopen.

Daarom hebben ze zo mooie kleuren die ze erin verwerken. Ze gebruiken een mooie aantrekkelijke layout om het oog te strelen. Ze proberen je van alle kanten bankroet te maken.

Ik zei eergisteren dat ik in de reclame wil werken, maar ik wil toch liever niet meedoen aan die oplichterij. Ik noem het even oplichterij. Ik heb marketing gehad in mijn pakket en ook daar zijn ze voor de bedrijven bezig, de bedrijven staan voorop en de bedrijven willen grote winst. En dan zuigen ze je als consument van alle kanten leeg.

Hoeveel mensen staan niet in de schulden omdat ze op tv leningen aanbieden. Ze laten op die reclame mensen zien die een auto willen kopen en vervolgens smeren ze je via die reclame een lening aan waar je 20 jaar aan vast zit. Maar niet alleen auto's.

Van geleend geld kopen is ook zoiets. Je koopt spullen van geld dat je niet hebt. Je werkt jezelf in de schulden en in principe ben je dat zelf schuld. Alsnog zeg ik dat er zeker ook schuld ligt bij de verstrekkers van leningen. Mensen die niet stevig in de schoenen staan die lenen overal geld. En de aanbieder is degeen die het mogelijk maakt tot lenen. De aanbieder stimuleert het lenen ook door op tv en in dagbladen aantrekkelijk te adverteren.

Wilde nog wat zeggen maar dat ben ik vergeten even

Komt later wel. The fight-club is een goede film, alleen had die film nog verder uitgediept mogen worden. Toch eens aan mijn broer vragen of hij meer films als the fight club weet. Films die zich afzetten tegen de maatschappij dus.

Als ik straks biertjes ga halen dan koop ik eens voor de afwisseling het goedkoopste bier. Wie weet bevalt dat bier wel, en kan ik zo per dag 2 euro besparen op bier. Als de smaak niet verschilt, waarom zou ik dan meer gaan uitgeven dan nodig is?

Zelfde geldt voor sigaretten. 4 euro voor marlboro, je hebt ook pakjes van 2,50 euro. Stel nou ik merk amper verschil, dan kan ik toch beter iedere dag 1,50 euro gaan besparen?

Alleen al uit principe. Roken is sowieso zonde van het geld. Daar moet ik het eerste op leren besparen. Een sigaret is toch een sigaret en smaakt naar rook.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:57:13 #27
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43577725
Probeerde al die uitgaven te specificeren. Niet te doen dus maakte 1 post genaamd Gepint. Schrok me kapot nadat ik het 2 maanden bij had gehouden.

Voor het geld dat velen in 1 jaar wegroken konden ze lekker voor op vakantie (1200euro ongeveer per roker). Of mensen die leningen nemen om op vakantie te gaan en dan 4-5 maanden afbetalen om dan weer een lening te nemen voor de 2e vakantie van het jaar. Zo leef je constant in de schulden en werk je eigenlijk alleen maar om alles te betalen en kun je niet echt meer vrij leven.
  woensdag 15 november 2006 @ 15:04:27 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43577927
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:55 schreef Metro2005 het volgende:

@ dromenvanger, je slaat de spijker op zijn kop. Juist al die kleine dingetjes kosten je uiteindelijk een boel geld. Even een zak chips hier, een paar blikjes daar, een bakkie popcorn bij de bios.
Moet je eens kijken hoeveel geld dat aan het einde vd maand is daar schrik je van hoor!
Klopt

Het stapelt zich op. En je raakt ook gewend aan uitgeven. Ik in ieder geval. Vaak geef ik uit zonder te denken. Loop ik door de supermarkt en neem ik gewoon willekeurig een product. Dan kijk ik niet naar de prijs maar dan koop ik gewoon het eerste dat ik zie. En idioot en zeker ook logisch dat is dat ik vaak het product koop met de mooiste verpakking en dat het beste is opgesteld en ga zo door. In principe is het allemaal hetzelfde. Je betaald voor het merk maar dat weet iedereen.

Prijs-bewust noemen ze dat ook wel. Je ziet bijvoorbeeld 2,10 euro voor een zak drop, en vanzelf zou je moeten gaan beseffen waar die 2,10 euro voor staat. Misschien meteen verbinden aan je inkomen, ga je even verder met rekenen en ga je beseffen dat die zak drop binnen 1 uur op kan zijn en dat je na het eten van zo'n zak drop alleen maar een misselijk gevoel krijgt. Dat daarnaast ook drop is van 0,75 eurocent per zak.

En zo koop je dus in een maand honderden producten als het niet meer is.

Grote gezinnen met minimum inkomen die uitkomen met geld heb je, best respect heb ik voor die gezinnen. Maar ze moeten ook. Kijken ze niet op de centen dan staan ze op straat en zijn ze dakloos.

Ben nu dus echt van plan om ook als vrek door het leven te gaan, al is het om de consumptie-maatschappij niet teveel te stimuleren. Alles bijhouden en dat doe ik zometeen al even.

Goedkoopste bier, goedkoopste sigaretten, goedkoopste chips.

Bij brood heb je wel verschil, er zijn ook producten waar je wel verschil proeft. Een broed van 0,50 cent kan naar kauwgum smaken. Een brood van 1,30 eurocent kan heerlijk zijn. Kaas is dan weer iets waar het verschil minder te proeven is. Hoewel je wel een delicatesse kunt kopen bij kaas. Af en toe luxe leven kan geen kwaad, maar goed

Waar gaat het om wat ik wil zeggen

Prijs-bewust En producenten die proberen juist die prijs-bewustheid weg te werken. Hoe vaak zie je niet een afronding in reclame-folders. 99,99 euro. Om maar niet die 100 euro te laten zien. Zien mensen die 100 euro niet dan zien ze het als minder. Media-markt heeft daar ook een handje aan. Die geven producten vaak de prijs 999 euro mee. Maken ze 1000 euro dan is het meteen een wereld van verschil.

Wellicht is het zo dat ze door 1 euro minder te rekenen, 1000 tv's meer verkopen, als het niet meer is.

Zakkenvullen of is zakkenvullen niet de juiste naam?

Even roken. Ik rook nu West sigaretten. Die zijn dan 70 cent goedkoper dan Lucky strike of Marlboro. Maar alsnog kun je nog meer besparen op roken. Door zelf te draaien met een machine dus ook wel.

En gierig???? Ik denk dat het goed is dat je je niet laat uitbuiten. Je kunt beter gierig zijn dan dat je misbruik van je laat maken. Ogen open en verstand aan. En zo kun je misschien wel 250-300 euro extra besparen per maand door op de kleintjes te letten. Alleen al door op de kleintjes te letten, ga je op de grootjes letten dan word je slapend rijk

[ Bericht 36% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-11-2006 15:11:18 ]
  woensdag 15 november 2006 @ 15:13:15 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43578198
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef Ashavan het volgende:
Probeerde al die uitgaven te specificeren. Niet te doen dus maakte 1 post genaamd Gepint. Schrok me kapot nadat ik het 2 maanden bij had gehouden.

Voor het geld dat velen in 1 jaar wegroken konden ze lekker voor op vakantie (1200euro ongeveer per roker). Of mensen die leningen nemen om op vakantie te gaan en dan 4-5 maanden afbetalen om dan weer een lening te nemen voor de 2e vakantie van het jaar. Zo leef je constant in de schulden en werk je eigenlijk alleen maar om alles te betalen en kun je niet echt meer vrij leven.
Klopt zeker

Bij het lenen verkoop je wat van jezelf. Het voelt misschien wel aan alsof je gratis geld krijgt, je verbindt jezelf met de foute instellingen. Bij een hypotheek is dat natuurlijk anders. Het gaat om die leningen waarmee je consumptie-goederen koopt en waar je mee op vakantie gaat.

Met geleend geld op vakantie is sowieso behoorlijk not-done. Na 2 weken ben je thuis en dan zit je met een schuld opgescheept.

En dan ook wat jij zegt, lenen om leningen af te betalen. Heb je hoge leningen dan blijf je in de schulden zitten. Probeer daar maar eens uit te komen. Kun je schuld-sanering aanvragen.

Zometeen ga ik even naar de C1000.

Ik zoek het goedkoopste bier uit en de goedkoopste producten, en dan ga ik eens kijken wat ik bespaar. Alleen al wat ik bespaar aan 4 halve liters bier.

Brand kost 0,79 cent per fles. Stel nou er is bier van 0,39 cent per fles of per blik die ook lekker smaakt.

4*0,40 cent = 1,60 euro.

30*1,60 = 48 euro per maand. En dat is dus meegenomen wanneer het bier lekker smaakt. Als ik het idee heb dat goedkoop bier even goed te drinken is als brand, dan koop ik voortaan goedkoop bier. Geldt ook voor de sigaretten, voor de afhaal, voor de boeken en muziek en voor de rest van alles.

Noem me maar wrek

48 euro per maand besparen dat sla ik niet af. 48 euro *12 = over de 500 euro per jaar. Alleen al aan bier.

En dan is bier echt een kleinigheid.

Roken even. Uitgaande van een besparing van 1,80 euro per pakje.

30 * 1,80 euro = 54 euro per maand.

Bier en sigaretten.

54 euro + 48 euro = 102 euro per maand.

1200 euro per jaar besparing. Aan slechte levensgewoontes. Zou ik stoppen met bier en sigaretten dan bespaar ik een kapitaal

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-11-2006 15:18:23 ]
pi_43578663
ik leefde al redelijk zuinig maar heb daar de afgelopen maand nog eens iets van 60 euro vanaf geschaaft
Voornamelijk boodschappen. Ik haal voor een week tegelijk, geen kant en klaar rommel maar gewoon groenten, blikjes en potjes en aardappels.
Geen bussen pringles meer maar zakken chips van het huismerk, geen duur vlees meer maar gewoon goedkoop vlees en vaak kliekjes eten. Ik red het nu met max. 20 euro per week (en dat eet ik nog geregeld met zijn tweeen ook )

Tis wel meer werk om te maken maar het scheelt enorm in de uitgaven. roken doe ik sowieso niet veel dus daar kan ik amper op bezuinigen. Rook ongeveer pakje per 2 maanden ofzo, dus dat zet niet echt zoden aan de dijk.

Ook de auto meot er aan geloven bij mij. wil een kleiner autootje kopen. Rij toch alleen maar kleine stukjes naar mijn werk, supermarkt en af en toe naar mijn ouders. Daar hoef ik niet in een grote dure auto voor te rijden, scheelt me weer 50 euro per maand.

Dan houdt het wel aardig op met mijn bezuinigingen. De rest vd uitgaven heb ik nl geen invloed op Hypotheek + levensverzekering en aflossing, energiekosten (wat ik overigens achterlijk vindt om dat middels een (veel te hoge) voorschotnota te moeten betalen ) en overige vaste lasten.

Telefoon heb ik niet, alleen mobiel en die gebruik ik nauwelijks.

maarja ach het leven is en blijft gewoon duur vind ik.
  woensdag 15 november 2006 @ 15:40:05 #31
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43579162
Een voorschot nota kun je bespreken. Als je echt hoog zit zijn ze best bereid dat aan te passen. Ze weten immers je werkelijke verbruik van de afgelopen maanden.
pi_43579477
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:40 schreef Ashavan het volgende:
Een voorschot nota kun je bespreken. Als je echt hoog zit zijn ze best bereid dat aan te passen. Ze weten immers je werkelijke verbruik van de afgelopen maanden.
Ik moet mijn 1e afrekening nog krijgen. Eerder wilden ze de nota niet aanpassen.
gevolg, ik betaal nu 269 euro per maand
  woensdag 15 november 2006 @ 15:49:31 #33
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43579534
ouch. Hoe komt die zo hoog? Vorige bewoners waren een gezin ofzo?

De voorschot die ik moet gaan betalen, inclusief VVE contributie en opstal is 160. Er zat een gozer met zijn vriendin in. Dus hoe krijg jij het voor elkaar zo hoog uit te vallen ??
pi_43579614
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:49 schreef Ashavan het volgende:
ouch. Hoe komt die zo hoog? Vorige bewoners waren een gezin ofzo?

De voorschot die ik moet gaan betalen, inclusief VVE contributie en opstal is 160. Er zat een gozer met zijn vriendin in. Dus hoe krijg jij het voor elkaar zo hoog uit te vallen ??
vorige bewoners hadden een wietplantage (echt waar)
  woensdag 15 november 2006 @ 15:54:25 #35
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43579717
geen wonder dat het dan zo hoog uitvalt. Tja dan zit je een paar maanden vast tot je kan aantonen dat je systematisch veel minder gebruikt. Voordeel is dat je eind van het jaar wel in 1x veel terug gaat krijgen
  woensdag 15 november 2006 @ 15:56:20 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43579761
Ik vraag me altijd af waarom het bestaan niet gratis is. Maar ik weet dat alles schaars is. Schaarste zorgt ervoor dat je moet betalen, en dan vraag ik vervolgens weer af waarom schaarste bestaat, waarom er niet voor iedereen alles in overvloed is en dan denk ik dat het gedaan is om overschot tegen te gaan??? Als mensen onbeperkt kunnen krijgen gratis, dan krijg je weer veel afval en dan gaat de hele waarde van het bestaan achteruit ook, schaarste zorgt tevens voor waarde, is er geen overschat maar een gebrek dan krijgt het bestaan meer waarde, je hect meer waarde aan het bestaan wanneer je niet onbeperkt kunt krijgen wat je wilt. Toch geloof ik dat ze in de toekomst komen met anderen manieren van produceren. Ik geloof echt in kopieren van producten. 1 blik soep maak je 1 miljoen blikken van. Materie kopieren en vermenigvuldigen zonder kosten. Alleen de afschrijving van de apparatuur.

Als ik het over de toekomst heb waar producten gekopierd worden dan zal ik vast en zeker dood zijn in dit bestaan, maar goed, wie weet word ik ooit geboren in een bestaan waar het wel gratis is allemaal.

In een toekomst over 100,000 jaar. Dat ik in dit leven moet leren leven met de kosten van het leven, en dat ik na dit leven ga kiezen voor een leven waar het wel gratis is.

En dan kun je je afvragen wat de impuls is in een leven waar alles gratis is, maar dan zullen er vast en zeker andere activiteiten zijn. Research & ontwikkeling misschien.

34 cent per blikje bier weten te besparen, 5 *34 cent = 1,70 euro. Heb nog lollies gekocht van 1,50 euro per zak. Om zo proberen minder te roken, dan neem ik een lolly inplaats van een sigaret. Om zodoende van 1 pakje naar een half pakje te gaan. Is nog gezond ook.

Een gratis bestaan ga ik niet meemaken in mijn leven.

Een bestaan waarbij ik zelf het eten doe oogsten lijkt me ook wat. Zelf bier brouwen en zelf groente telen en zelf het vlees slachten. Back to basics Alles van eigen hand. In principe heb je zelfs geen electriciteit nodig. Maar dat kan weer te ver gaan.

Een tijdje back to basics lijkt me wat, om te kijken wat het verschil is. Een aantal maanden helemaal primitief leven, en dan kijken hoe het vervolgens weer bevalt in de luxe. De luxe die vaak zo vanzelfsprekend lijkt. Primitief leven zeg ik wel dat ik eens zou willen proberen, wie weet kan ik daar helemaal niet aan wennen. Dat ik terug ren naar de luxe.
  woensdag 15 november 2006 @ 16:01:33 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43579869
Tijd voor biertje

Dit bier is 34 cent goedkoper per blik, en het smaakt zelfs beter nu. Niet omdat het goedkoper is maar de smaak is dik in orde

Proost!!!!

Ik ben dus ook altijd nieuwsgierig hoe de toekomst er over 10,000 jaar uitziet. Ik wil dat vaak weten. Maar goed, wie weet moet ik dan leren om in de toekomst te kijken. 1 dag rondlopen in de maatschappij van over 10,000 jaar. Kijken of het beter of slechter is. Kijken wat anders is.

Of de mensheid verstandiger is geworden of juist niet.

Wat denken jullie ervan?

Is het over 10,000 jaar beter of slechter? Of is het misschien over 10,000 jaar helemaal ten einde gekomen met het menselijke ras?

Of is dat een vreemde vraag? Ik hoor die vraag zelden op fok!. Hoe denk je dat het over 10,000 jaar is. Maar je kunt misschien beter beginnen met de toekomst over 10 jaar of 20 jaar. 10,000 jaar is misschien niet voor te stellen ook. Misschien is de mensheid over 10,000 jaar compleet veranderd qua uiterlijk.
pi_43579946
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom het bestaan niet gratis is. Maar ik weet dat alles schaars is. Schaarste zorgt ervoor dat je moet betalen, en dan vraag ik vervolgens weer af waarom schaarste bestaat, waarom er niet voor iedereen alles in overvloed is en dan denk ik dat het gedaan is om overschot tegen te gaan??? Als mensen onbeperkt kunnen krijgen gratis, dan krijg je weer veel afval en dan gaat de hele waarde van het bestaan achteruit ook, schaarste zorgt tevens voor waarde, is er geen overschat maar een gebrek dan krijgt het bestaan meer waarde, je hect meer waarde aan het bestaan wanneer je niet onbeperkt kunt krijgen wat je wilt. Toch geloof ik dat ze in de toekomst komen met anderen manieren van produceren. Ik geloof echt in kopieren van producten. 1 blik soep maak je 1 miljoen blikken van. Materie kopieren en vermenigvuldigen zonder kosten. Alleen de afschrijving van de apparatuur.

Als ik het over de toekomst heb waar producten gekopierd worden dan zal ik vast en zeker dood zijn in dit bestaan, maar goed, wie weet word ik ooit geboren in een bestaan waar het wel gratis is allemaal.

In een toekomst over 100,000 jaar. Dat ik in dit leven moet leren leven met de kosten van het leven, en dat ik na dit leven ga kiezen voor een leven waar het wel gratis is.

En dan kun je je afvragen wat de impuls is in een leven waar alles gratis is, maar dan zullen er vast en zeker andere activiteiten zijn. Research & ontwikkeling misschien.

34 cent per blikje bier weten te besparen, 5 *34 cent = 1,70 euro. Heb nog lollies gekocht van 1,50 euro per zak. Om zo proberen minder te roken, dan neem ik een lolly inplaats van een sigaret. Om zodoende van 1 pakje naar een half pakje te gaan. Is nog gezond ook.

Een gratis bestaan ga ik niet meemaken in mijn leven.

Een bestaan waarbij ik zelf het eten doe oogsten lijkt me ook wat. Zelf bier brouwen en zelf groente telen en zelf het vlees slachten. Back to basics Alles van eigen hand. In principe heb je zelfs geen electriciteit nodig. Maar dat kan weer te ver gaan.

Een tijdje back to basics lijkt me wat, om te kijken wat het verschil is. Een aantal maanden helemaal primitief leven, en dan kijken hoe het vervolgens weer bevalt in de luxe. De luxe die vaak zo vanzelfsprekend lijkt. Primitief leven zeg ik wel dat ik eens zou willen proberen, wie weet kan ik daar helemaal niet aan wennen. Dat ik terug ren naar de luxe.
Ik denk dat het erg moeilijk is om je levenswijze aan te passen aan primitief leven.
Kijk maar eens naar groeten uit de jungle ofzo
  woensdag 15 november 2006 @ 16:10:38 #39
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43580035
Heb 2 keer moeten kijken omdat Starseed er naar keek. Zat echt van: "zijn die mensen nu zo snob en dom of is het in scene gezet".

Dat gezin dat bij die negers moest verblijven en die constant commentaar leveren en een grote bek hebben. De moeder van dat gezin hing me na 5 minuten al de strot uit. Geef je dan niet op voor het programma. Stelletje aso's dat het gezin was. Die vrouwen in dat belgisch gezin snapten het ook niet echt volgens mij.

Vond het wel geinig "vader die geen zonen heeft"

Valt me op dat vrouwen in het algemeen zeer irritant zijn en moeite met omschakelen hebben. Totaal niet flexibel en meegaand en dat soort mensen sterven als eerste.

Op zich is omschakelen niet zo moeilijk als het nodig is. Maar in die shows is het niet nodig, er zit geen psychologische drang of een sociologische drijfveer. Die mensen weten dat ze na een tijdje weer in hun eigen warme bedje liggen dus waarom de moeite nemen die omschakeling te maken.
pi_43580108
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:10 schreef Ashavan het volgende:
Heb 2 keer moeten kijken omdat Starseed er naar keek. Zat echt van: "zijn die mensen nu zo snob en dom of is het in scene gezet".

Dat gezin dat bij die negers moest verblijven en die constant commentaar leveren en een grote bek hebben. De moeder van dat gezin hing me na 5 minuten al de strot uit. Geef je dan niet op voor het programma. Stelletje aso's dat het gezin was. Die vrouwen in dat belgisch gezin snapten het ook niet echt volgens mij.

Vond het wel geinig "vader die geen zonen heeft"

Valt me op dat vrouwen in het algemeen zeer irritant zijn en moeite met omschakelen hebben. Totaal niet flexibel en meegaand en dat soort mensen sterven als eerste.

Op zich is omschakelen niet zo moeilijk als het nodig is. Maar in die shows is het niet nodig, er zit geen psychologische drang of een sociologische drijfveer. Die mensen weten dat ze na een tijdje weer in hun eigen warme bedje liggen dus waarom de moeite nemen die omschakeling te maken.
inderdaad, volgens mij selecteren ze ook wel een beetje om domheid en onaanpasbaarheid enzo.
Ik heb het ook wel eens gekeken en denk ook wel eens bij mezelf van is het nou zó moeilijk je even aan te passen.
vorige keer hadden ze het zelfs over: 'dan hebben we nog een beetje vakantie gevoel'
het is geen vakantie joh!
stelletje ...
pi_43580184
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor biertje

Dit bier is 34 cent goedkoper per blik, en het smaakt zelfs beter nu. Niet omdat het goedkoper is maar de smaak is dik in orde

Proost!!!!

Ik ben dus ook altijd nieuwsgierig hoe de toekomst er over 10,000 jaar uitziet. Ik wil dat vaak weten. Maar goed, wie weet moet ik dan leren om in de toekomst te kijken. 1 dag rondlopen in de maatschappij van over 10,000 jaar. Kijken of het beter of slechter is. Kijken wat anders is.

Of de mensheid verstandiger is geworden of juist niet.

Wat denken jullie ervan?

Is het over 10,000 jaar beter of slechter? Of is het misschien over 10,000 jaar helemaal ten einde gekomen met het menselijke ras?

Of is dat een vreemde vraag? Ik hoor die vraag zelden op fok!. Hoe denk je dat het over 10,000 jaar is. Maar je kunt misschien beter beginnen met de toekomst over 10 jaar of 20 jaar. 10,000 jaar is misschien niet voor te stellen ook. Misschien is de mensheid over 10,000 jaar compleet veranderd qua uiterlijk.
Ik ben eerder benieuwd naar hoe we er over 50 jaar aan toe zijn als de olievoorraden op zijn.
Worden we dan weer terug in de middeleeuwen gelanceerd of is er tegen die tijd een alternatieve energiebron.

En over 10.000 jaar. Geen idee. ik denk 3 mogelijkheden:
- of we schieten geen klap op, er zijn nog steeds oorlogen, hebzucht en machtsgeilerds
- of we worden verstandig, oorlogen en defensie zijn afgeschaft en iedereen is even rijk ( as if)
- of we gaan aan onze eigen hebzucht ten onder, de wereldbevoking sterft voor 90% uit en een kleine groep mensen overleeft (meest waarschijnlijke scenario)

woensdag 15 november 2006 @ 16:48:44 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43580711

Ik zie wel wat de toekomst brengt

Ik zeg vaker dat de toekomst gemaakt is om goed af te lopen, maar alsnog is het voor een groot gedeelte het handelen van een select groepje mensen dat de toekomst bepaald. Ook de massa bepaald de toekomst maar de massa wordt toch in veel gevallen aangestuurd, bijvoorbeeld door de politiek. Ook door media en reclame en veel meer.

Als het slecht afloopt, nah, pech hebben. Dan is de mensheid geen toekomst waardig, ik ga met opgeheven hoofd ten onder en drink me 2 flessen whisky leeg. Zoals in de film the titanic. Ik zet Rammstein op of andere muziek, zuip me een stuk in de klote en zal sterven.

Komt het goed allemaal dan heb ik daar ook vrede mee uiteraard, maar ik kan wel tegen een stootje. Als alles inzakt wereldwijd dan is toch iedereen lotgenoot in dat gebeuren. De extreem rijken zullen hun hachje redden maar daarmee kunnen ze hun ziel niet kopen.

Ik ga trouwens sparen voor het goede doel is mijn voornemen. Eerst ga ik mijn negatieve bank-saldo zuiveren en daarna open ik een spaarrekening op internet bij SNS. Ik ga iedere euro die ik bespaar storten op die rekening. Je kunt op zo'n rekening met thuisbankieren elk bedrag storten.

Na 1 jaar gespaard te hebben ga ik 2/5 weggeven aan een goed doel. Het liefst een goed doel dat fok! steunt, maar dan moet het goede doel me bevallen. Het goede doel waar ze nu aan meedoen bevalt me wel, het goede doel van vorig jaar beviel me ook maar heb toen niet gestort omdat ik te laat was.

Sparen voor een goed doel en tevens sparen voor mezelf dus. Omdat ik voor het goede doel ga sparen zal het sparen ook doorgaan. Zodra ik alleen voor mezelf ga sparen dan hou ik na een korte tijd er al mee op.

Een uitdaging is het ook, kijken hoeveel ik kan sparen in 1 jaar tijd. 3000 euro sparen is dus bij 2/5 weggeven dat ik 1200 euro ga weggeven. De rest wil ik gaan beleggen. Die overige 1800 euro wil ik op een slimme manier uitbreiden.

Kapitaal opbouwen zegt me in zekere mate wel wat, dat je met kapitaal daarna weer wat kunt doen. Opbouwen met kapitaal. Langdurige resultaten boeken.

Kapitaal is toch nodig anders heb je geen dak boven je hoofd, kun je geen 2e huisje kopen en ga zo door. Kapitaal heb ik niet eens iets op tegen. Een huis is nodig. Het gaat me om die onzinnige uitgaven en om dure producten kopen terwijl het altijd goedkoper kan.

Dat bier dat ik nu aan het drinken ben, dat is zelfs lekkerder dan brand. En het scheelt gewoon geld.
  woensdag 15 november 2006 @ 16:49:20 #43
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43580715
Net even windows Repair gebruikt. Had een tijdje terug knullig wat bestanden verwijderd waaronder de boot.ini. Allerlei problemen en uit luiheid niets aan gedaan. Net gefixed en alles draait weer
  woensdag 15 november 2006 @ 16:49:45 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43580722
Good job !!!!

Een pc die niet draait wekt ergernis op .
pi_43580764
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
hallo

hee sararaats heeft weer een nieuwe liefde dat is al de 20e in 2 weken tijd
maar nee gekkie
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 16:54:13 #46
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43580810
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Good job !!!!

Een pc die niet draait wekt ergernis op .
Het was meer dat programma's na een tijdje stoptte met werken

Probeer Neverwinter Nights 2 te instaleren en heb nu al 4 corupt files. Wat is het inlever geval bij bol.com?
quote:
Kan ik mijn bestelling retour sturen?

U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Voor alle artikelen geldt dat deze in oorspronkelijke en onbeschadigde staat moeten zijn. Daarnaast wordt een retourzending van een cd, cd-rom, DVD, game of softwareartikel alleen geaccepteerd als de verpakking ongeopend is. Stuur het artikel binnen 7 werkdagen terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon.

Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel kosteloos naar:

bol.com Retouren
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk

Betreft het een elektronica-artikel of een PC-accessoire? Gebruik dan onderstaand adres.

bol.com
t.a.v. SCE Retouren
Antwoordnummer 13505
4130 ZX Vianen

Krijg ik na mijn retourzending automatisch een nieuw artikel?

Nee, wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, vervalt de betalingsverplichting voor het artikel of wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Plaats vervolgens weer een bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.
Ben je lekker mee. Krijgt je geld terug, maar ik wil de game
pi_43580913
mijn grote liefde staat in m'n fotoboek (en nee, het is niet Beth Broderick)
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 17:00:35 #48
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43580936
Waarom kijken als je over een uur weer iemand anders daar heb neergezet. Pas als je een echte liefde heb ga ik de moeite nemen om te kijken.
  woensdag 15 november 2006 @ 17:31:28 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43581374
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:54 schreef Ashavan het volgende:
Ben je lekker mee. Krijgt je geld terug, maar ik wil de game
Inderdaad klote

Ik heb een spel van James Bond dat heet Goldfire. Schijnt dat ik drivers moet aanvragen bij een extern bedrijf. Heb dat bedrijf volgens de procedure gemaild en niets gehoord.

Heb je een spel liggen dat je niet eens kunt spelen. Ruilen gaat niet meer. Maar goed, het was in de aanbieding voor 5 euro per stuk.

Alsnog zeg ik van, ik had die 5 euro kunnen storten op mijn spaarrekening

Heb net een internet spaarrekening geopend bij SNS-bank. 2,8 procent rente per jaar.

Over 2 dagen formulieren thuis en dan kan ik volgende week beginnen ermee.

Ik ga sparen, ik stop met uitgeven In ieder geval stoppen met onzinnig uitgeven.

Ben echt benieuwd hoeveel ik kan sparen in 1 jaar tijd.

Het is een soort spel voor mezelf. Sommige mensen spelen belegginsspelletjes, ik speel nu een spaar spelletje

Heb ik straks 3000 euro buffer dan ga ik misschien ook beleggen erbij. Kan een leuke hobby zijn

Beleggen is dan wel een soort gokken, maar je verliest als je verstandig bent niet al je geld. En echt gokken is het niet eens wanneer je weet hoe je moet beleggen. Speculeren eerder.
pi_43582032
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:59 schreef sararaats het volgende:
mijn grote liefde staat in m'n fotoboek (en nee, het is niet Beth Broderick)
21
  woensdag 15 november 2006 @ 18:06:58 #51
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43582154
vanavond nederland - engeland (of speelde nederland uit?) op sbs6. nederland gaat met 2-1 verliezen vermoed ik
  woensdag 15 november 2006 @ 18:16:43 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43582441
Ik ga misschien kijken maar ik weet het nog niet zeker. Denk dat ik toch lekker op de bank ga hangen om 20:00.

Tis pas 1800 ongeveer.
pi_43585656
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

21
21???
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 19:47:48 #54
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43585839
Yup de 21e verliefheid van jouw in minder dan 2 weken tijd.
pi_43585890
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:47 schreef Ashavan het volgende:
Yup de 21e verliefheid van jouw in minder dan 2 weken tijd.
dan weten jullie nog niet alles

er is altijd 1 vrouw geweest die m'n hart liet overslaan
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 19:50:38 #56
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43585925
ja ja ja wat jij wilt
  woensdag 15 november 2006 @ 19:53:21 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43586024
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:49 schreef sararaats het volgende:

[..]

dan weten jullie nog niet alles

22 verliefdheden inplaats van 21 verliefdheden ?

Of heb je een verliefdheid bij iedere vrouw die je tegenkomt

Ja ja, ik weet het, een makkelijke inkopper.

Mag ik vragen waarom je wel op vrouwen valt en niet op mannen? Zomaar uit interesse dus. Niet om jou te veroordelen maar gewoon uit interesse waarom je het altijd hebt over 1001 vrouwen die jou gek maken, terwijl er nooit een man is die jou hoofd op hol laat slaan.

Een afkeer gekregen aan mannen in de loop der tijd? Slechte ervaringen met het mannelijke geslacht misschien?

Niet uit vooroordeel dus, uit interesse. De persoon achter sara leren kennen dus

Of is het gewoon zo dat je op vrouwen valt en dat mannen je niet aanspreken?
pi_43586093
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ja ja, ik weet het, een makkelijke inkopper douche.
lees even mijn post

als jullie de naam van de vrouw weten, spoel ik me door in de WC

ik heb vroeger iets meegemaakt waar ik liever niet meer over spreek

ik heb altijd op vrouwen gevallen (als een blok)
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 19:56:12 #59
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43586147
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ja ja, ik weet het, een makkelijke inkopper.

Mag ik vragen waarom je wel op vrouwen valt en niet op mannen? Zomaar uit interesse dus. Niet om jou te veroordelen maar gewoon uit interesse waarom je het altijd hebt over 1001 vrouwen die jou gek maken, terwijl er nooit een man is die jou hoofd op hol laat slaan.

Een afkeer gekregen aan mannen in de loop der tijd? Slechte ervaringen met het mannelijke geslacht misschien?

Niet uit vooroordeel dus, uit interesse. De persoon achter sara leren kennen dus

Of is het gewoon zo dat je op vrouwen valt en dat mannen je niet aanspreken?
Kan je eerder afvragen waarom er geen vrouwen zijn die op sara lijken te vallen en dat het altijd maar 1richtings verliefdheidjes zijn.
  woensdag 15 november 2006 @ 19:56:20 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43586152
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:55 schreef sararaats het volgende:

[..]

lees even mijn post

als jullie de naam van de vrouw weten, spoel ik me door in de WC
Jij bent verliefd op ......Kim Clijsters

Of is Kim Clijsters pas aan de beurt over 2 maanden?
  woensdag 15 november 2006 @ 19:57:06 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43586186
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Kan je eerder afvragen waarom er geen vrouwen zijn die op sara lijken te vallen en dat het altijd maar 1richtings verliefdheidjes zijn.

Ook dat is een interessante vraag

Wie weet worden vrouwen gek van haar Zij is gek van alle vrouwen en andere vrouwen worden gek van haar.
pi_43586192
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik eet graag vrouwen, maar de naam van vrouwen niet.

Jij bent verliefd op ......Kim Clijsters

Of is Kim Clijsters pas aan de beurt over 2 maanden?
sorry, de W was weer blijven hangen

zoek het iets dichter
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 19:57:28 #63
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43586197
Geen idee. Lees de vorige 4-5 Ouwehoer topics door en ploeg door de 60 namen die voorbij komen. Durf te wedden dat de naam daar tussen zit.
  woensdag 15 november 2006 @ 19:57:57 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43586221
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:57 schreef sararaats het volgende:

[..]

sorry, de W was weer blijven hangen

zoek het iets dichter
Toch niet weer iemand van fok!

Ga niet zeggen dat je verliefd bent nu op iemand binnen deze topic.
  woensdag 15 november 2006 @ 20:00:10 #65
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43586309
Voor de verandering weer es naar het voetbalelftal kijken. Ben benieuwd wat het tegenwoordig is.
pi_43586319
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:57 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Toch niet weer iemand van fok!

Ga niet zeggen dat je verliefd bent nu op iemand binnen deze topic.
maar nee gekkie
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 20:01:11 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43586334
Sara, lees vooral het dik gedrukte Misschien de hele lyric wel

Guus Meeuwis Verliefd zijn lyrics

Het was zeven jaar geleden
Midden in Parijs
Onderaan de trap van een oud paleis
En ik keek in jouw ogen
En jij in die van mij
Enkele seconden en toen was het al voorbij
Maar die seconde werd een dag
Die dag die werd een maand
Die maand die werd een jaar
En toen pas kusten wij elkaar
Voor de allereerste keer
Daarna niet zoveel meer
Je hield nog wel van mij
Maar onze liefde was voorbij

(REF)
Want verliefd zijn is veel leuker
En makkelijker dan
We waren veel te jong toen
En wisten niet van houden van

Je zei we blijven vrienden
Dat vond ik een cliché
Daar eindigen relaties in een film altijd mee
Maargoed ik had geen keuze
Ik wilde je niet kwijt
Dus in plaats van liefde
Koos ik voor gezelligheid
Maar dat bleek niet te werken
Je praatte niet met mij
Waardoor ik in een hoekje
Zachtjes in mezelf zei
Ik wil hier niet blijven
Afscheid met een traan
Voor beiden is het beter
Als ik even weg zou gaan

(REF)

Maar nu zijn we al ouder
En wijzer bovendien
En hebben al wat meer
Van de wereld kunnen zien
Ik werd opnieuw verliefd
Want daar wist ik al wat van
En later dan toch geleerd
Dat ik van iemand houden kan

(REF)
pi_43586383
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 20:03:55 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43586439
Ik zie geen fotoboek in jou profiel staan Sara.
  woensdag 15 november 2006 @ 20:06:40 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43586536
Houden van is denk ik ook beter dan verliefd zijn. Maar goed. Weet jij wat houden van is Sara?

Van jezelf houden ga ik even niet op in. Van anderen houden dus. Waarderen. En niet blindelings verliefd zijn op al het wild dat doet loslopen overal.
pi_43586643
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Houden van is denk ik ook beter dan verliefd zijn. Maar goed. Weet jij wat houden van is Sara?

Van jezelf houden ga ik even niet op in. Van anderen houden dus. Waarderen. En niet blindelings verliefd zijn op al het wild dat doet loslopen overal.
niet echt

(sorry, moest even tegen Loes zeggen dat ze niet mag vetzakken)

leg eens uit

ik verwar liefde en vriendschap
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 20:17:00 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43586849
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

niet echt

(sorry, moest even tegen Loes zeggen dat ze niet mag vetzakken)

leg eens uit

ik verwar liefde en vriendschap
Leg jij eens uit.

Verliefdheid en houden van.

Verliefd worden is niet slecht, maar als je om de have klap iemand anders zoekt dan schiet het toch niet op???

Iemand die 1000000 keer verliefd wordt en nooit kan houden van, die bereikt minder dan iemand die 1 keer verliefd wordt en wel kan houden van wanneer het ook nog eens wederzijds is.

Wat schiet jij op met al die verliefdheden?

Maar volgens mij heeft een discussie als deze geen zin????

Ben je wel eens zeker van je eigen verliefdheid??? Of is het onzekere verliefdheid?

Dit gesprek is met jou al zo vaak gevoerd. Net zoals ik pas geleden iemand sprak via mail die psychotisch was. Die persoon die psychotisch was daar viel ook geen hout aan vast te knopen. Daar kun je ook 10000 keer hetzelfde tegen zeggen met de beste bedoelingen, en alsnog is zo'n persoon van deze wereld zonder dat iemand leert van andermans woorden.

Gedrag dat vast geroest is op een foute manier ook wel. Maar wie ben ik om te zeggen dat iemand fout gedrag toont? Dat recht heb ik niet. Ik vertel alleen wat ik ervan denk dus.
pi_43586919
eigenlijk ben ik nog steeds smoorverliefd op m'n grote liefde die ik in 1994 beter leerde kennen

ik spoel me nog steeds door de WC als de naam verschijnt
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 20:24:49 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43587141
Wat heb je aan die verliefdheid?

Schiet je er wat mee op?

Heeft het nut voor de toekomst?

Maar dat zijn geen vragen die je bij verliefdheid doet stellen natuurlijk

Ik deed even metro na die sprak over producten kopen. Maar zo kun je het uitkiezen van een geliefde ook zien als het kopen van een product in zekere mate.

Maar dan een vele complexere aankoop.

Ik reken jou nu even onder hopeloos verloren Sara Zoals veel verliefde mensen hopeloos verloren zijn

Sorry maar zo zie ik jou situatie nu. Je bent nu al zeker 1 1/2 maand bezig over verliefdheid en er komt totaal geen schot in de zaak. Het blijft steeds hetzelfde.

Verliefd zijn is veel leuker en makkelijker dan

Ik denk dat nuchter blijven veel makkelijker is
  woensdag 15 november 2006 @ 20:33:41 #75
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43587478
Nederland wint met 2-0? Doel nu even op een droom die ik van de week had. Stond ook een neger die scoorde, maar dacht dat het kluivert was, maar kan ook seedorf zijn. Tegenstanders droegen toen ook Witte shirts net zoals nu.
  woensdag 15 november 2006 @ 20:34:00 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43587495
Heb even in je fotoboek gereageerd Sarah

Je bent een doldwaze belg
  woensdag 15 november 2006 @ 20:34:18 #77
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43587505
Met nadruk op DWAAS
  woensdag 15 november 2006 @ 20:34:51 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43587528
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef Ashavan het volgende:
Nederland wint met 2-0? Doel nu even op een droom die ik van de week had. Stond ook een neger die scoorde, maar dacht dat het kluivert was, maar kan ook seedorf zijn. Tegenstanders droegen toen ook Witte shirts net zoals nu.
Als het klopt moet je gaan voorspelen in de toto.

Dik geld verdienen

Je gaat gewoon 's nachts tijdens het dromen werken door alles te voorspellen middels voorspellende dromen. En de dag erna vul je de standen in via de toto.

Cashen!!!!!!

Ik ben Andre Hazes aan het luisteren

Ik moet soms lachen om Sarah

Ze heeft nog humor ook

Ik ga swingen nu, Andre Hazes

Andre Konijnus

Mijn pa noemt Hazes altijd konijnus
  woensdag 15 november 2006 @ 20:36:48 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43587600
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:34 schreef Ashavan het volgende:
Met nadruk op DWAAS

De glimlach van een kind staat op nu.

Andre Hazes - De glimlach van een kind

Jij bent zo wijs, dat zegt een kind
Jij bent zo grijs, dat zegt een kind
Jij bent getrouwd, dat zegt een kind
jij bent al oud, dat zegt een kind

dan denk je Ja,
de rimboneer
je word al echt een ouwe heer
maar voor je denkt, hoe moet dat nou
pakt ze je hand en lacht naar jou

de glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft
de glimlach van een kind dat nog een leven voor zich heeft.
Dat leven is de moeite waard,
met soms wel het verdriet
maar met liefde geluk en plezier in het geschied

de glimlach van een kind dat met een trein speelt of een bal
zon glimlach maakt je blij daar kan geen feest meer tegenop
wat geeft het of je ouder word
dat maakt toch niks meer uit
want je voelt je gelukkig en dan heb je geen duit

de glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft
de glimlach van een kind dat nog een leven voor zich heeft.
Dat leven is de moeite waard,
met soms wel het verdriet
maar met liefde geluk en plezier in het geschied

Even wat anders onder de zon dan harde muziek
  woensdag 15 november 2006 @ 20:37:28 #80
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43587620
Heb in het verleden veel voorspellingen gedaan, maar gebruikte het alleen als ik eind van de maand wat te kort kwam. Het is alleen al een tijdje geleden geweest dat ik een voorspellende droom heb gehad en nu weet ik niet hoe en waar ik het moet plaatsen.

Gebruik het alleen als het echt nodig is. Ik werk liever voor het geld. Als je een leuke baan heb kan je je er in ontwikkelen. Als je het alleen voor het geld doet ben je dom bezig.

-edit-
Wordt net gescoord door engeland. Komt mijn oorspronkelijk voorspelling van een 1-2 nederlaag dan toch uit? Vraag me wel af tegen welke tegenstander het dan is dat me droom over vertelde.
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef Ashavan het volgende:
vanavond nederland - engeland (of speelde nederland uit?) op sbs6. nederland gaat met 2-1 verliezen vermoed ik
  woensdag 15 november 2006 @ 20:38:46 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43587685
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:37 schreef Ashavan het volgende:
Heb in het verleden veel voorspellingen gedaan, maar gebruikte het alleen als ik eind van de maand wat te kort kwam. Het is alleen al een tijdje geleden geweest dat ik een voorspellende droom heb gehad en nu weet ik niet hoe en waar ik het moet plaatsen.
Kun je niet jezelf erop trainen????
  woensdag 15 november 2006 @ 20:39:42 #82
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43587719
Dat kan, maar staat niet hoog op het lijstje om te doen. Heb eerst nog andere dingen die ik wil leren doen.
  woensdag 15 november 2006 @ 20:42:11 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43587849
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:39 schreef Ashavan het volgende:
Dat kan, maar staat niet hoog op het lijstje om te doen. Heb eerst nog andere dingen die ik wil leren doen.
Okey

First things first dan maar

Wat je pakt dat pak je, en wat niet dat niet ?

Pakken wat je pakken kan. Of pak je het zo niet aan? Ik wel vaak. Het eerste komt eerst, daarna volgt de rest.
pi_43587920
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb even in je fotoboek gereageerd Sarah

Je bent een doldwaze belg
doldwaas?

je bedoelt knettergek
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 20:44:43 #85
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43587950
Ik inventariseer en maak dan een soort prioriteiten lijst met eventueel een plan van aanpak
  woensdag 15 november 2006 @ 20:45:21 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43587975
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:43 schreef sararaats het volgende:

[..]

doldwaas?

je bedoelt knettergek
Wat jij zegt!!!!

Je bent knetter gek!!!!

Je bent helemaal gestoord!!!! Je bent reip voor het gekkenhuis!!!!

Hoor wie het zegt
  woensdag 15 november 2006 @ 20:46:31 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43588026
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef Ashavan het volgende:
Ik inventariseer en maak dan een soort prioriteiten lijst met eventueel een plan van aanpak
Dus je hebt wel een plan van aanpak. Niet dat je zegt van. Dit komt op mijn pad en dat doe ik, daarna neem ik het volgende.

Plannen doe ik zelden tot nooit.

Daarom is het even goed dat ik nu ga besparen op onkosten. Even plannen. Plannen kan goed zijn. Alles spontaan doen met wat komt aanwaaien werkt ook niet altijd even goed.
  woensdag 15 november 2006 @ 20:48:24 #88
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43588106
Ik pak alleen iets aan op micro niveau. Meestal ben ik bezig met iets en de details openbaren zich in de loop der tijd en wat ik nodig heb om te bereiken wat ik voor ogen heb komt dan ook altijd "toevallig" op me pad.

Zelf plan ik altijd langer termijn en Starseed doet korte termijn/impulsief. Dus vult elkaar aan.
pi_43588113
enniwees, 13 jaar verliefd op dezelfde vrouw en dan nog wat scharrels er tussen

ik zie haar waarschijnlijk vrijdag
Werewolf
  woensdag 15 november 2006 @ 20:50:17 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43588162
Ik ga offline

Het was een waar genoegen

Het was een waar genoegen

Allemaal hartelijk dank voor het gesprek van vandaag, de 1000 euro per persoon maak ik over 10,000 jaar over. De beloning volgt nog wel

Tot morgen

Ik ga in bed plannen wat ik morgen ga doen.
pi_43589621
ik ga morgen werken

ik ga wellicht ne keer dromen.

maar soit, ze weet echt alles dus da zal geen probleem worden

de confrontatie zal waarschijnlijk vrijdag zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door Lilith-Wicca op 15-11-2006 21:22:12 ]
Werewolf
pi_43589708
Sara ik heb je bericht gewijzigd.

Je moet stoppen met volledige namen hier neer te zetten.

Zoals je er al door anderen op gewezen bent is dat niet slim.
pi_43590111
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:

oh sorry

hoe mag ik het dan wel schrijven?
Werewolf
pi_43591259
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef sararaats het volgende:

[..]

oh sorry

hoe mag ik het dan wel schrijven?
Je mag best zeggen dat je verliefd bent maar zet er geen volledige namen bij
  woensdag 15 november 2006 @ 21:57:12 #95
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43591334
Zolang je maar geen namen, woonplaatsen en andere persoonlijke informatie van anderen vermeld. Wat je met je eigen zooi doet met jij weten, maar er zijn genoeg mensen die geen behoefte hebben dat hun naam over het hele internet verschijnt en hun privacy verziekt wordt door een onbenul.
pi_43591507
*proest*

hallo allemaal
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43591742
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Je mag best zeggen dat je verliefd bent maar zet er geen volledige namen bij
mag ik haar Mevr. Schatje noemen?

dat bedoelde ik eigenlijk
Werewolf
pi_43592657
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef Mirage het volgende:
*proest*

hallo allemaal
Hey hallo

En Sara, al noem je haar Muppet, maakt mij niets uit
pi_43592810
Als we toch eens een film maken van alles.....

bestseller

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43592889
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Mirage het volgende:
Als we toch eens een film maken van alles.....

bestseller

Wie schrijft het script ?
pi_43592985
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Wie schrijft het script ?
ik geloof dat het zichzelf al heeft geschreven de afgelopen paar jaar
Sir Winston Churchill
pi_43593597
soit, ik heb een lange tijd gedacht dat Miss Puppy familie van me was

maar achteraf ben ik toch blij dat het niet zo is
Werewolf
pi_43598260
mogguh
pi_43598586
ik droomde van Miss Wijnegem

het was een mooie droom
Werewolf
pi_43599861
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk ben ik nog steeds smoorverliefd op m'n grote liefde die ik in 1994 beter leerde kennen

ik spoel me nog steeds door de WC als de naam verschijnt
- - Ik had nog zo gezegd: Geen namen - -
Spoel!!! spoel!!

[ Bericht 8% gewijzigd door Lilith-Wicca op 16-11-2006 09:57:19 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_43599909
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:

oeps
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43599934
mogge
pi_43600084
o ja... goeiemorgen allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43600121
Morge allemaal
pi_43600360
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

- - Ik had nog zo gezegd: Geen namen - -
Spoel!!! spoel!!
had ik toen nog niet gelezen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43600363
iemand nog een citroën xantia kopen voor 1000 euro?
  donderdag 16 november 2006 @ 10:22:10 #112
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43600659
Sommige mensen zijn zo hardleers

Zo niemand hier...dus muziek hard. Heb niet voor niks mijn geluidsset. Jammer dat ik hem niet al te vaak zo hard kan aanzetten. Was net naar beneden geweest om te ontbijten en kon het nog heel zuiver horen Nu komt de muziek tenminste tot zijn recht en voelt de muziek ook echt in de maag. En de buren kunnen de pot op, maar die zijn niet thuis op moment dus scheelt heheh

Epica for the win. Hoort in hetzelfde rijtje als Midnatsol, Nightwish, Within Temptation. Symphonic/opera metal met her en der gothische invloeden.

Krijg een gratis voetmassage op me bassbox en heb nu ook een vibrerende stoel

[ Bericht 31% gewijzigd door Ashavan op 16-11-2006 11:14:36 ]
pi_43602865
goede muziek ashavan
  donderdag 16 november 2006 @ 11:41:37 #114
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43602958
Eens kijken wel album ik nu op ga zetten. Epica is afgelopen. Wellicht All Shall Perish....veel grunten en snel.

http://www.dutchpowertrading.nl/
Pittige prijzen voor overalls, handschoenen en schoenen
pi_43603081
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
iemand nog een citroën xantia kopen voor 1000 euro?
Kad al gekeken...Maar ik krijg mn kids er niet ingepropt...
Ja, kids wel, maar dan past er verder niets/niemand meer bij
pi_43603123
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hoeveel kids heb je wel niet

passen met gemak 3 volwassenen op de achterbank en dan heb je nog een enorm ruime kofferbak
  donderdag 16 november 2006 @ 11:47:25 #117
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43603154
2 kids in de kofferbak, 2 op de achterbank, 1 op de bijrijders, vamp achter stuur - 6 mensen.
Je kan er ook nog paar op het dak vastbinden.

Kijk zo verkoop je een auto Metro
pi_43603247
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:47 schreef Ashavan het volgende:
2 kids in de kofferbak, 2 op de achterbank, 1 op de bijrijders, vamp achter stuur - 6 mensen.
Je kan er ook nog paar op het dak vastbinden.

Kijk zo verkoop je een auto Metro
passen denk ik wel 3 volwassenen in de kofferbak, 3-4 op de achterbank, en 2 voorin

8-9 mensen dus
pi_43603263
4 kids.. waarvan 2 in een enorm ruimteinnemend autostoeltje....
Achterbak zit al vol met kinderwagen en op het dak wordt zo koud in de winter...
Zou de politie het erg vinden als er zo'n achterjefietsbak aan de trekhaak zit, vol met kids...Op volle snelheid over de snelweg?
  donderdag 16 november 2006 @ 11:52:13 #120
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43603297
Neem een caravan op sleep en duw ze daar in

Volgens mij zou de overheid zo'n regelen van honden op mensen moeten gaan toepassen. Meer dan 2 en je bent een kennel en moet je veel gaan betalen. Heb je ook meteen een hoop gezeur met kinderen niet meer
2 kinderen bijslag en de rest niet ofzo hahah
pi_43603321
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:52 schreef Ashavan het volgende:
Neem een caravan op sleep en duw ze daar in
Wel lekker rustig in de auto!
pi_43603453
even 2 foto's vna het web geplukt om de ruimte te laten zien
4 kids zie ik weinig problemen mee, 1 voorin, 3 achterin past makkelijk

donderdag 16 november 2006 @ 11:58:50 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43603500
Goede morgen
  donderdag 16 november 2006 @ 11:59:30 #124
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43603521
En kinderwagen met boodschapjes achter in
Ruimte zat idd.

Ga maar weer een boek lezen en daarna gamen. Laters
pi_43603804
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ideaal voor jouw gezinssituatie:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43603942
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ideaal voor jouw gezinssituatie:

[afbeelding]
pi_43603998
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar geen interesse dus ?

Waarom is het zo verrot moeilijk een auto te verkopen zeg damn
pi_43604066
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

helaas
pi_43604099
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

je mot ffe je pm bekijken
Sir Winston Churchill
pi_43604108
Ik ben gewoon geen goede verkoper ben ik bang
  donderdag 16 november 2006 @ 12:28:14 #131
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43604269
Ik geef 0,10 cent

Meer kan ik niet betalen.
pi_43604308
PM bekeken en beantwoord

en sorry droom, voor 10 cent mag je het ventieldopje kopen
pi_43604990
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:29 schreef Metro2005 het volgende:
PM bekeken en beantwoord

en sorry droom, voor 10 cent mag je het ventieldopje kopen
ok !
dank je .

Ik zal eens even kijken wat OS ervan vindt.
Sir Winston Churchill
pi_43605229
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef Mirage het volgende:

[..]

ok !
dank je .

Ik zal eens even kijken wat OS ervan vindt.
als je wat meer wilt weten ervan moet je het maar vragen.
  donderdag 16 november 2006 @ 13:43:19 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43606617

Ik stop met beter willen voelen. Ik kan me niet beter voelen. Tot die conclusie kwam ik dus. Ik voel me nu zo dat ik niet beter kan voelen. Dus waarom zou ik me nog beter willen voelen? Wil ik me beter voelen dan hoe ik me nu voel, dan ga ik me slechter voelen

Tevreden zijn met het gevoel dus ook. Ik heb de piek bereikt van het goed voelen, iedere inspanning die ik verricht tot beter willen voelen, dat leidt nogmaals tot slechter voelen. Sporten is wat anders.

Vannacht in bed was ik even aan het denken daarover, en ik kreeg een spontane ingeving, stop met beter willen voelen Ga iets anders doen Breid je gevoel uit door activiteiten. Verbreed je horizon.

Buiten lijkt het lente te zijn

Ik wil lente!!! Dit weer tot en met de lente zal me goed bevallen
pi_43606658
Het is inderdaad erg lekker weer ja. heb hier zelfs het raam maar even opengezet

En nightwish opgezet

Kreeg net te horen dat ik deze maand meer geld krijg vanwege de 'dure decembermaand' van mijn werk dus dat is wel beter
  donderdag 16 november 2006 @ 13:56:22 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43607043
Ik krijg spontaan lente-kriebels van dit weer

Ik ben ook meer buiten dan binnen nu

Een extra zakcentje om december door te komen is niet mis

Over dat goed voelen even nog. De piek van het goed voelen heb je, daar waar je tevens in balans bent. Een rechte lijn boven een standaard stemming. Die rechte lijn wil ik dus behouden. Vaak ben ik bezig met beter voelen dan goed, en dan schop ik mezelf richting een manie, en het nadeel van een manie is altijd dat een depressie of dipje komt. Omdat een manie veel energie eist, je batterij en energie-voorraad raakt leeg door een manie.

De toe en afnemende meeropbrengsten, boven een bepaald volume kun je niet meer krijgen, stijg je boven een bepaald volume uit dan daalt de netto-opbrengt. Zo zie ik dat met het gevoel dus ook

Ben nu sterk aan het denken om een tijd geen bier te drinken en echt te sporten maar sporten en alcohol gaat niet samen dus bier moet dan links liggen.

Nightwish heb ik niets van op de harde schijf staan

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze bovenstaande rechte lijn dat moet mijn stemming worden, een rechte lijn boven het gemiddelde goede gevoel. Gewoon een goed gevoel iedere minuut van de dag. Zonder dat ik extreem veel moeite moet doen om te blijven balanceren. Gevoel en stemming kun je zelf in zekere mate bepalen ook.

Goed willen voelen is een activiteit waar je je doorgaans slechter van gaat voelen. Die spreuk kwam ik een keer tegen en daar zit waarheid in. Bezig zijn met goed voelen zorgt voor twijfel in het voelen, je kunt beter zeker zijn van je gevoel zonder dat je aandacht schenkt aan je gevoel

En zo ben ik dus bezig met filosoferen over hoe je het beste met gevoel kunt omgaan. De hele dag bezig zijn met beter willen voelen dan goed. De verslaving van de manie. Ik ben verslaafd geweest aan manisch zijn

Het overwinnings-denken, denken dat je God bent en dat je boven alles uit kunt stijgen. Een ongezonde manier vaak

Maar goed, al doende leer je natuurlijk van je eigen gedrag.

Ik ga zometeen lezen over het fingerspitzen gevoel.

Fingerspitzengevoel: iedereen heeft het, maar hoe herken je het? Hoe kun je het ontwikkelen en gebruiken in het dagelijkse leven".

Fingerspitzengevoel is het gevoel dat je iets zeker weet dus. Je bent zeker van je zaak.

Goed voelen even, goed voelen is een van de belangrijkste zaken in mijn leven. Met een goed gevoel en een goede stemming gaat het vanzelf, heb ik een goed gevoel en een goede stemming dan heb ik niets anders nodig in het leven.

Maar dan gaat het niet om het goed WILLEN voelen, maar om het goed voelen. Waar een wil is daar is geen weg maar een berg ellende. Niet willen goed voelen, maar simpelweg goed voelen. Je kunt veel willen en niets krijgen, mensen die willen krijgen klappen op de billen.

Het gaat om het gevoel, en het gevoel is vaak aanwezig zonder dat je het wilt.

Een slecht gevoel heb je nog, ook vaak zomaar aanwezig. Maar daar zit toch altijd een reden achter? Hoewel de reden van het slecht voelen niet altijd duidelijk naar voren komt. Kan ook lichamelijk zijn. Een slechte conditie kan zorgen voor slecht gevoel ook. Lichaam en geest in balans

Blah blah blah.

Ik heb zin om me goed te voelen!!!!

Lang leve het goede gevoel!!!!!

En vandaag drink ik thee op het goede gevoel, geen bier. Van bier kun je je ook slechter gaan voelen namelijk

Hoppah keej

[ Bericht 2% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-11-2006 14:02:57 ]
  donderdag 16 november 2006 @ 14:08:47 #138
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43607437

Zo moet mijn gevoel zijn.

De stippel-lijn is een standaard stemming, en dan wil ik een stemming die een beetje euforisch is.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ----> Manische stemming

_____________________________________________________ ----> Gewenste stemming

--------------------------------------------------------------------------------------------- ----> Standaard stemming

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ----> Depressieve stemming

Ik zal dat in een grafiek nog gaan uittekenen, die lijntjes die ik nu maakte is erg onduidelijk. In ieder geval wil ik boven de standaard stemming zitten, maar onder de manische stemming.

En dan ook een stabiele stemming erbij

Een rechte lijn van een euforisch gevoel, maar niet overdreven manisch

Dus ik zal moeten sporten maar dat ga ik niet meer zeggen, ik ga sporten en hou mijn mond verder over sporten, ik ga ook niet iedere keer na het sporten schrijven over het sporten.
pi_43607562
ik zet mijn gevoel liever niet in lijntjes om
zo wel dan wordt het een golfbeweging. Ene keer positief, andere keer negatief.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:17:50 #140
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43607740
Stemmings-wisselingen noemen ze dat

Heb ik ook veel last van gehad en nog steeds vaker last van. Maar ik wil dat dus niet meer. Je wordt er onzeker van en je raakt er gestressed van. 6 maanden gehad van een stabiele euforische stemming, en dat deed goed. Stabiel gevoel de hele dag, bijna fluitend de dag doorgaan. Geen enkele zorg over wat afspeeld in mijn hoofd.

En dan is het weer dat het bij een lagere stemming al snel een golfbeweging gaat worden. Het is ook de lage stemming die mij zorgen baart altijd. Een lagere stemming zorgt voor twijfel in het voelen.

Maar dat heeft vanzelf te maken met het seizoen ook. Wisselvallig weer. Maar niet alleen dat. Hoewel het aangetoond is dat je biologisch kwetsbaar kunt zijn als mens.

Maar goed, ik ben dus niet de enige met een golf-beweging. Ik was even buiten net en dacht van, waarom kun je niet met je hoofd je stemming bepalen helemaal. Ik kreeg ook even het idee dat het gevoel uit het hoofd komt. Dat gevoel door de hersens wordt aangemaakt.

Volgens mij zijn er super veel mensen met een golfbeweging in het gevoel, ze zeggen niet voor niets dat mensen altijd wel eens een mindere dag hebben. Maar hoe zit het dan met wisselingen door de dag heen?

Ook daar heb ik wel eens last van, niet eens wisselingen over 6 maanden of over dagen maar zelfs wisselingen in een dag. Een gevoel dat niet stabiel is

Maar dat is werken. En nogmaals is alcohol geen goed plan, alcohol kan ook zorgen voor die wisselingen in het gevoel. Daarom dus thee vanavond. Alcohol wordt je ook nog eens moe van

Maar goed Wat wil ik zeggen, een rechte lijn aanbrengen met je hoofd. Je hersens laten werken om het gevoel te bepalen.

Keep your head up!!!!!!!

Nu even wat anders doen weer. Teveel achter de pc zorgt ook voor een wisseling Kun je beter doen aan afwisseling. Bij iedere wisseling in de stemming zoeken naar afwisseling. Zodat de wisseling in de stemming niet meer wordt opgemerkt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-11-2006 14:22:51 ]
  donderdag 16 november 2006 @ 15:05:14 #141
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43609233
Zo, buiten gezeten en genoten van dit mooie weer even

Nu tijd om een kopje thee te drinken die de luchtwegen doet openen.

Mijn gewicht is nog steeds hetzelfde Ik word niet zwaarder en val niet af. Toch mag er 10 kilo af. Maar dat ga ik nog doen.

Nu tijd om te webloggen

Schrijven over manisch depressiviteit ook wel, mensen met hetzelfde een hart onder de riem steken en ook mezelf op weg helpen.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:29:06 #142
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43610038
Ja lekker weer met al die regenbuien
pi_43610135
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef Ashavan het volgende:
Ja lekker weer met al die regenbuien
paar druppeltjes
pi_43610401
pi_43610613
quote:
hoe is het met je rijbewijs afgelopen eigenlijk?
pi_43610895
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

hoe is het met je rijbewijs afgelopen eigenlijk?
Ben goed gekeurd, wachten is nu op het CBR.
pi_43611026
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ben goed gekeurd, wachten is nu op het CBR.
Okee gelukkig maar moet je lang wachten denk je?
  donderdag 16 november 2006 @ 16:05:07 #148
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43611329
Meestal hebben ze dat toch binnen 2-3 weken geregeld of niet?

Zit te wachten op me werkgevers verklaring en dan heb ik alle papieren zaakjes voor me huisje geregeld en mot ik wachten tot ik bij de notaris langs moet en de sleutel krijg.
pi_43611599
Zou binnen 2-3 weken geregeld moeten zijn ja.

Steeds dat wachten he Ashavan
pi_43612008
goedenavond

m'n grootmoeder komt (voorlopig) weer naar huis

ze was niet graag meer in het ziekenhuis

enne, morgen zie ik Miss Puppy weer (weliswaar om 16u)
Werewolf
  donderdag 16 november 2006 @ 16:27:47 #151
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43612254
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zou binnen 2-3 weken geregeld moeten zijn ja.

Steeds dat wachten he Ashavan
If it doesn't kill you it'll make you stronger.

Maar ja...wachten is kut

Zaterdag al beginnen met wat winkels bekijken voor spulletjes zoals een bankstel en bed.
pi_43612421
wachten is enorm kut ik heb destijds voor mijn huis ook letterlijk maanden moeten wachten op de sleutel
al dat papierwerk wat 8x ondertekend moest worden en een hoop gezeik hier en daar
bah wat was ik toen pissed off zeg.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:35:04 #153
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43612550
Het is dat ik mezelf goed in de hand kan houden anders zou ik nu naar ze toe gaan en het huis uit trappen en er dan zelf in gaan zitten
pi_43612750
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Ashavan het volgende:
Het is dat ik mezelf goed in de hand kan houden anders zou ik nu naar ze toe gaan en het huis uit trappen en er dan zelf in gaan zitten
agressief mannetje
  donderdag 16 november 2006 @ 16:45:30 #155
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43612973
Waarom denkt iedereen dat toch? Ik verhef me stem nooit en heb ook geen losse handjes o.O

Ik wil gewoon op mezelf en het liefst gisteren.
pi_43613703
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:45 schreef Ashavan het volgende:
Waarom denkt iedereen dat toch? Ik verhef me stem nooit en heb ook geen losse handjes o.O

Ik wil gewoon op mezelf en het liefst gisteren.
Ja, waarom denkt iedereen dat toch?
Kijk dan zelf eens naar wat je schrijft. Dan zie je waarom iedereen dat denkt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 november 2006 @ 17:17:41 #157
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43614077
Slecht humeur?
  donderdag 16 november 2006 @ 18:18:08 #158
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_43615907

gaat wel weer beter met me!
Werk ik mag blijven.. heb wel 1 week vet hard moeten vlammen ( zat van 7:30 tot 19:30 op de zaak) maar ik mag blijven... en ik moet van het weekend mee naar een congres in zwitserland!
moet ik weer me meet met OS gaan uitstellen!

Relatie gaat ook weer wat beter... moet er nog wel ff aan gaan werken want ik wil der niet kwijt. ach beetje wrijving is wel gezond na 1 jaar en 4 maand.

en me ouders.. ach ja ... volgend jaar maar snel op kamers!
stay frosty
pi_43618707
net even mijn energieverbruik gemeten over 10 maanden dat ik hier woon.
heb iets meer dan 450 euro verbruikt
en heb bijna 2500 euro betaald.

volgens mij klopt mijn voorschotnota niet helemaal
pi_43618807
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef Metro2005 het volgende:
net even mijn energieverbruik gemeten over 10 maanden dat ik hier woon.
heb iets meer dan 450 euro verbruikt
en heb bijna 2500 euro betaald.

volgens mij klopt mijn voorschotnota niet helemaal
altijd nakijken is mijn advies

ik had het met de rekening van de distributie (TV)

uiteindelijk klopte het wel

maar schrok wel eventjes omdat ik ¤155 moest betalen voor Telenet en niet wist waar dat vandaan kwam
Werewolf
pi_43618880
ach krijg dalijk tenminste een leuk sommetje geld terug
  donderdag 16 november 2006 @ 19:51:20 #162
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43619061
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
ach krijg dalijk tenminste een leuk sommetje geld terug
Zolang je maandelijks nog rond kan komen moet je inderdaad zo denken. Eind van het jaar een paar duizend euro terug krijgen, soort van geforceerd sparen. Kun je leuke dingetjes mee doen zoals een midweekje weg met je vriendin en de rest aan de kant houden voor andere dingen. En je voorschat wordt dan aangepast aan je werkelijke verbruik zodat je straks elke maand nog wat meer overhoud om mee rond te komen. Win-Win

Sara in Nederland werkt dat volgens mij net iets anders. Als je een huis koopt moet je elke maand een voorschot betalen voor gas/water, opstal en vereniging van eigenaren en dat soort dingen. Dit voorschot is berekend aan de hand van het verbruik van het voorgaande jaar en wordt eind van het jaar verrekend. Dus als je meer verbruikt dan het voorschot moet je bijbetalen en als je minder betaald krijg je geld terug en het voorschot wordt voor het volgende jaar aangepast.

Stel je koopt een huis en de vorige eigenaren hadden een wietplantage wat veel water nodig had waardoor het voorschot erg hoog is geworden...jij moet dat bedrag gewoon een jaar lang betalen tot het moment waarop het verrekend en aangepast wordt naar jouw verbruik. Alleen in erg hoge nood kan het voorschot in overleg verlaagd worden.
pi_43624470
enniwees, m'n grootmoeder is weer thuis

en morgen zie ik m'n grote liefde (met haar lekker kontje) terug

ben nerveus
Werewolf
pi_43628737
mogguh
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:33:46 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43629163
mogge
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:36:50 #166
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43629198
Al besloten wat je gaat doen met je enorme teruggave?

Wii Play

Air Hockey!!
Duck Hunt lijkt nergens op
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:43:05 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43629282
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:36 schreef Ashavan het volgende:
Al besloten wat je gaat doen met je enorme teruggave?

Wii Play

Air Hockey!!
Duck Hunt lijkt nergens op
teruggave zal pas volgend jaar zijn ergens. Denk dat het gewoon netjes op de spaarrekening gaat

Ik krijg dit salaris wel een extraatje dus dat is wel erg lekker, dat kan mooi in mijn volgende auto gestoken worden
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:50:37 #168
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43629360
Heb je er al 1 op het oog om aan te schaffen dan?

Zometeen maar eens naar de kapper. Ben al een tijdje niet meer geweest om te kijken of lang haar me zou staan. Lang metalhead haar om mee te headbangen. Zit me meer in de weg en irriteer me er steeds meer aan. Dus kort snijden maar weer
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:00:13 #169
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43629474
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:50 schreef Ashavan het volgende:
Heb je er al 1 op het oog om aan te schaffen dan?

Zometeen maar eens naar de kapper. Ben al een tijdje niet meer geweest om te kijken of lang haar me zou staan. Lang metalhead haar om mee te headbangen. Zit me meer in de weg en irriteer me er steeds meer aan. Dus kort snijden maar weer
komen genoeg leuke auto's voorbij
Het wordt in elk geval een suzuki swift gs of gti

Ik moet ook weer eens naar de kapper. Lang haar heb ik ook gehad vroeger, vreselijk irritant en ik heb er ook neit echt het haar voor dus nu maar kort
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:09:20 #170
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43629592
Me pa heeft een swift....geloof GTI. Ligt laag bij de grond met brede banden, achtervleugeltje
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:16:46 #171
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43629718
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:09 schreef Ashavan het volgende:
Me pa heeft een swift....geloof GTI. Ligt laag bij de grond met brede banden, achtervleugeltje
Zijn leuke karretjes
pi_43629966
jippie...Ik ga binnenkort ook weer eens naar de kapper!
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:06:06 #173
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43630830
Het is wel koud met weinig haar brrrr
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:00:36 #174
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43632364
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:06 schreef Ashavan het volgende:
Het is wel koud met weinig haar brrrr
Snap je gelijk waarom je het hebt

Ik krijg steeds meer een naar gevoel bij het zoeken naar een ander autootje
alles zit gewoon tegen. Of ik kan niks inruilen, of het is ver weg, of hij is al verkocht, of hij is rot
zou het een teken zijn
pi_43632454
bonjour

ik ben zoooo nerveus voor die ontmoeting

heeft er iemand tips om wat kalmer te worden? ik moet eerst nog wat gaan werken voor de geschenkenbeurs
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:17:06 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43632777
Goede morgen

Even opstarten van die motor hier

Koffie in de benzine-tank en hoppah lah
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:20:59 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43632826
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen

Even opstarten van die motor hier

Koffie in de benzine-tank en hoppah lah
Kon er maar koffie in de benzinetank
mogge trouwens
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:22:07 #178
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43632840
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef sararaats het volgende:
bonjour

ik ben zoooo nerveus voor die ontmoeting

heeft er iemand tips om wat kalmer te worden? ik moet eerst nog wat gaan werken voor de geschenkenbeurs
Thee drinken?
wat gaan doen?

waarvoor ontmoet je haar trouwens? is dat toeval of gewoon zo afgesproken?
pi_43632951
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:22 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Thee drinken?
wat gaan doen?

waarvoor ontmoet je haar trouwens? is dat toeval of gewoon zo afgesproken?
het is afgesproken

ik wilde haar allang eens terugzien maar vond nooit een gaatje in m'n hectisch leventje

en ik wilde haar normaal gezien ontmoeten op een kaas en wijnavond maar m'n verstand zei: daar gaat uw stalkster ook zijn dus ik dacht: laat ik maar op school afspreken

ik ga haar ontmoeten omdat ik haar zo hard miste
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:35:45 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43633023
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kon er maar koffie in de benzinetank
mogge trouwens
Goede morgen

Nou, ik zie mezelf als auto vaker. Zonder die koffie loopt mijn auto niet. Ik heb dus koffie nodig

Voordat ik kan beginnen met schakelen naar de 5e versnelling is eerst koffie nodig om wakker te worden.
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 12:35:39 #181
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43633782
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:35 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Goede morgen

Nou, ik zie mezelf als auto vaker. Zonder die koffie loopt mijn auto niet. Ik heb dus koffie nodig

Voordat ik kan beginnen met schakelen naar de 5e versnelling is eerst koffie nodig om wakker te worden.
Heb jij ook een rijbewijs eigenlijk, dromenvanger?

Hallo allemaal
pi_43635210
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:17 schreef Ashavan het volgende:
Slecht humeur?
Nee hoor. Was redelijk neutraal. Was gewoon even logica.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:13:46 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43636227
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:35 schreef senesta het volgende:

[..]

Heb jij ook een rijbewijs eigenlijk, dromenvanger?

Hallo allemaal
Hallo

Vanaf mijn 18e heb ik het rijbewijs al

In 1 keer geslaagd zonder fouten. Alleen maak ik niet veel gebruik ervan op dit moment, alsnog handig om het papiertje op zak te hebben. Om nu lessen te gaan nemen moet ik niet aan denken.

Ben bezig met website van mezelf, even helemaal uitpluizen hoe het werkt. Eindelijk geen reclame op mijn site. Eigen domein en betaalde host dus.

Ik wil iets moois ervan maken, mijn eigen huis pagina Verhalen schrijven en net doen alsof het echt is gebeurt.

Weblog heb ik al geinstalleerd.

Nu weer verder met een andere lay-out voor de weblog installeren Cute FTP installeren even. Om bestanden te uploaden.
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:06:39 #184
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43637512
belastingdienst ik KOTS OP U

krijg je een bonus van 300 euro en daar steelt de overheid gelijk weer even de helft vanaf.
FIJN BEDANKT HE!

stelletje graftakken

Graaicultuur ook bah bah bah

Pff moest even mijn frustratie kwijt.
belasting hel hier in Nederland.
pi_43639926
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
Maar we betalen toch belasting tbhv onze zorgsamenleving?
pi_43640128
mensen, ik ben weer thuis

er is een last van me afgevallen

maar m'n liefdeshapje heb ik niet gezien, ze zat in een vergadering maar zal haar nog wel eens zien

nu ga ik iets eten (ra ra ra)
Werewolf
pi_43640883
potverdorie zeg...

ik heb een bloedhekel aan de gamma

praxis, formido.... prima te doen.

maar de gamma...

Ik boycot dus al jaren de gamma.

maar manlief is met mijn lijstje benodigdheden vorige week naar de gamma gegaan ipv de praxis wat mijn bedoeling was.
Hij kwam thuis met Gamma tasjes.. ik keek hem scheef aan en besloot mijn mond maar te houden.
Opgewekt gaf hij mij de bon voor de spullen die nog bezorgd zouden gaan worden..
ik keek nog schever... mompelde iets over " potverdorie.. de gamma... nou ja... oke dan maar..."

vandaag zouden de spullen bezorgd worden..
en jaaaa hoor.... het is weer eens niet compleet..

..ik bellen.. bleken ze hier ook nog eens van op de hoogte te zijn..

ze hadden de hele bestelling volgende week pas willen bezorgen maar ze waren vergeten ons van de lijst voor vandaag af te halen..

ze hadden eenzijdig dus de hele bezorging een week op willen schuiven

(en dat terwijl wij al een paar dagen langer hebben moeten wachten omdat ten tijde van de bestelling niet alles op voorraad was en die dingen afgelopen donderdag pas geleverd zouden worden)

Nou...het moet maar dan...

gelukkig zijn er ook wat dingen wel goed gegaan. Daar ben ik dus maar mee aan de slag gegaan.. en ik ben zelf nog even naar de PRAXIS gereden om nog wat dingetjes te halen.

inmiddels zit er een mooi gat in het hout onder de trap
en heb ik al een mooi deurtje in elkaar.. scharniertjes erop...
ik moet de handel alleen nog even laatste lakje geven en in elkaar hangen

trapbergruimte

ow en we hebben hele mooie kleurtjes voor de trap naar de 2e verdieping (trap naar kinderkamers)... oude trapmatgevallen (hoe noem je die ?) zijn er al af, de trap is al geschuurd....
(lichtjes hoor.. ik ga geen hele trap kaalschuren )

ow en ik heb een groot schoolbord bij de voordeur gemaakt. Lekker onder het afdakje, maar wel buiten voor als de volumeknop het niet doet en ik even helemaal geflipt word van het gedartel.

Nu nog een paar kettingen en een hondenkinderhok erbij

en nu wens ik jullie allemaal een heel fijne avond

Sara fijn dat je je het gevoel hebt dat er een last van je schouders af is

Dromenvanger.... de enige echte

Ashavan op je bolletje om het gemopper van

nokwanda goed te maken

Metro... wanneer krijg je je voorschot terug ?
gaan we samen winkelen

senesta en Lilith... samen kopje koffie drinken ? Even rust en even kijken met een grote grijns naar alle beweging en de soapdelen die hier voorbij komen.
Sir Winston Churchill
pi_43640886
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:47 schreef The_Shining het volgende:

[..]

he

Leuk dat jij ook weer aanwezig bent
Sir Winston Churchill
pi_43641067
je moet weten dat ik drie kleuren stront heb gescheten omdat ik zo'n schrik had

nu weet ik heel zeker dat ik m'n liefdeshapje ooit nog terug ga zien

ik ben heel verliefd op dit moment
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:31:22 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43641075
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:13 schreef Mirage het volgende:

ik heb een bloedhekel aan de gamma

Metro... wanneer krijg je je voorschot terug ?
gaan we samen winkelen
Ik ben bang pas in februari
Samen winkelen is prima hoor

nog met OS over de auto gesproken?
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:47 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Daar betalen we inderdaad belasting voor ja.
Als ze nou eens beginnen met de uitgaven onder de loep te nemen voordat ze telkens maar belastingen verhogen en verhogen. Ruim de helft van mijn inkomen gaat naar de staat dat vind ik toch wel érg veel.
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:53:41 #191
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_43641275
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
belastingdienst ik KOTS OP U

krijg je een bonus van 300 euro en daar steelt de overheid gelijk weer even de helft vanaf.
FIJN BEDANKT HE!

stelletje graftakken

Pff moest even mijn frustratie kwijt.
belasting hel hier in Nederland.
hehehe ik ken het... ik verdien rond de 1900 bruto standaard maar als ik mijn targets ( meerdere persoonlijke en een groepstarget) haal dan zit ik rond de 2500 ..... je wil niet weten wat die lui van de belasting allemaal flikken joh!
stay frosty
pi_43642298
wel godverdomme, waarom is FOK! zo traag?

*oink*
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 20:51:00 #193
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43642701
mijn kat is kwijt!!!!!!!!!!!!

ik kan dr echt NERGENS meer vinden
pi_43642975
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 20:51 schreef Metro2005 het volgende:
mijn kat is kwijt!!!!!!!!!!!!

ik kan dr echt NERGENS meer vinden
Ow jeeeeee......
Kan je een raampje of deurtje open laten op de beneden verdieping ?

Ik hoop dat je over een klein uurtje een hoop gejammer voor je deur hoort omdat het beestje naar binnen wil en niet weet hoe.

Heb je al in de straat gekeken ?
Klein blokje om ?
Sir Winston Churchill
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:05:49 #195
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43642978
Hallo

Ik ben verder gevorderd met mijn site. Het is echt totale onzin wat ik schrijf

Ik zal een stuk laten lezen, neem het niet serieus Als ik irritante gevoelens heb dan schrijf ik irritant dus. Ik leef me helemaal uit daar zonder dat ik fokkers heb die me irriteren. ( niet jullie dus, andere fokkers )

Komt ie dan ( zo heb ik ieder thema aangesneden waar ik nog over ga schrijven, van focus tot frustratie, van verveling tot vermaak, van ontwaken tot dromen en van fictie tot realiteit. Dus ook negeren en opletten

De kracht van negeren.

Lekker negeren van alles, alles negeren. Negeer gewoon. Negeren!!! Lekker negeren is zo makkelijk, negeer alles gewoon. Negeer je ellende. Negeer je zorgen. Negeer lastige mensen, negeer jezelf. Negeer alles dood!!!! Alles dood negeren, negeer de realiteit. Negeer het allemaal. Het is toch de moeite niet waard.

En wat blijft er over na een gezonde portie negeren???? In ieder geval weinig realiteit. Door lekker te negeren hou je het mooie over, je negeert de realiteit en gaat vervolgens zelf aan de slag.

Maar negeer alles, alles negeren. Negeer gewoon. Lekker negeren is misschien een beetje moeilijk, maar als je eenmaal weet hoe je moet negeren dan ben je een stuk verder.

Met negeren kun je al je zorgen oplossen, je negeert je zorgen gewoon. En dan ben je zo van je zorgen af.

Dus negeer!!! Negeer. Niet regeren maar negeren!!!! Negeren is de oplossing van alle problemen. Alles negeren totdat het probleem is dood genegeerd!!!! Lekker negeren!!!!!

Het antwoord is geen 42, maar het antwoord is negeren!!!!! Het voorlopige antwoord is negeren. Een van de parameters tot mekka is negeren!!!! Negeer 42 ook maar, je hebt toch niets eraan.

Ik zocht even een plaatje om hierboven te zetten. Ignorance is a bliss, maar toen kwam ik via google steeds tegen dat ignorance not a bliss is. Maar google toch, ik vraag een plaatje over ignorance is a bliss.

In ieder geval ervaar ik dat nu zo, ik wil rust aan mijn hoofd. Intelligentie heb je weinig aan als je gestressed wordt ervan. Wat is de mensheid opgeschoten met zijn intelligentie tot nu toe?

Lijkt wel alsof ieder jaar grotere problemen naar voren komen.

Ik stem voor negeren. Alles negeren!!!! Negeer alles en iedereen, en tevens jezelf. En je zult zien dat het een stuk beter gaat zijn. Als iedereen gaat negeren, dus alle mensen, ieder individu plus tevens de massa, dan is er niets aan de hand.

Je kunt met 90 procent negeren, genoeg werk verzetten. Je hoeft niet alles te weten, het merendeel is toch onzin. Het merendeel heb je geen ene reet aan. En dan vooral de realiteit negeren nogmaals, de realiteit negeren wil zeggen dat je de realiteit doet vermoorden. 100 procent van de realiteit wordt genegeerd, zodat er nieuwe kansen ontstaan.

Een voorbeeld van negeren, er is een geluid dat stoort. Negeren of storen?

Er is iemand die jou op de wekker werkt. Negeren of storen?

Je hebt zelf problemen: Negeren of storen?

Jezelf als persoon innerlijk gezien: Negeren of storen?

Andere mensen: . Negeren of storen?

Uiteraard geldt het voor de storingen zo dat, niet ieder mens is een grote stoorzender, maar genoeg gestoor en geruis. Negeer dat geruis dus. Negeer alles dat niet prettig is. Negeer alle ellende, je kunt er toch niets aandoen. Bespaar je de ergernis van je stem verheffen, gebruik het krachtigste wapen!!! Negeer!!!..

Erger eens, maar negeer net zo snel. Erger maar negeer. Erger 1 seconde maar negeer nog sneller. Maak het jezelf makkelijk, breath in and breath out. Negeer en negeer.

Negeer je probleem. Of werk eraan. Maar stoor je niet. Negeer tot je oplost. Los op!!! Los op!!! Maar negeer het probleem. Totdat je weet hoe je moet oplossen.

Nog een stuk

Wat zijn de vragen????!

Is het nog wel belangrijk om zoveel vragen te stellen? Maak je het jezelf niet moeilijk om jezelf vragen te blijven constant? Word je er niet moe van, van al die vragen? Is het niet nutteloos om vragen te stellen, wetende dat er altijd 10 nieuwe vragen bijkomen bij elk antwoord dat gegeven wordt?

Kun je niet beter snel zorgen dat de puzzel niet te ingewikkeld gaat zijn? Het spel van vraag en antwoord?

Kom je anders niet in een web terecht waar je nooit meer uit kunt komen?

En dan zeker ook de persoonlijke vragen die gaan over zelf-kennis. Ontwetenheid is een gave? Negeren is okey? Nieuwe vragen die opspelen negeren? Om zo niet alles te willen weten? En nog beter, om niet te verdwalen in je moeilijke denken.

Denken uitschakelen wellicht? Helemaal niet denken? Zo simpel als simpel? Simpeler dan een simpel simpel simpel wezen? Want wat schiet je op met moeilijke vragen? Wat schiet je op met denken?

Onderwerpen die ik ga aansnijden op mijn site, en dat zijn dus niet allemaal. Ik wil ieder onderwerp aansnijden.

Fantasie
Realiteit
Het spel
Dromen
Puzzel
Manie
Kosmos
Depressie
Mind-tuning
Bewustzijn
Bewustwording
Fictie
Toekomst
Blijven
Ontsnappen
Wat zijn de vragen?
Wat zijn de antwoorden?
Is een antwoord nodig?
Wat doet het ertoe?
Doet het er wel toe?
Waarheen?
Waarom?
Wanneer?
Chaos of orde?
Fictie of realiteit?
De kracht van negeren
Concentratie
Frustratie
Ergernis
Focus
Oriëntatie
The force
Verveling
Vermaak
Onrust
Rust
Vrede

Nog een stuk dan maar

De kracht van het schrijven is blijven, maar ook ontsnappen. Schrijf ik over negeren dan negeer ik sneller, schrijf ik over opletten dan let ik op. Maar alles wat ik schrijf dat schrijf ik uit de losse pols.

Ik heb geen zin meer om te vechten en te strijden, die tijd is voorbij. Ik wil zoals ik zei mezelf in een juiste mood schrijven, ook door te negeren maar niet constant negeren. In tijden dat negeren prettig is ga ik op hersen-dood. Andere momenten neem ik het waken aan.

Alsof ik een afstandsbediening heb waarmee ik mezelf doe in en uitschakelen. En dat in en uitschakelen dat doe ik door het schrijven dus. Lekker schrijven over niets, lekker schrijven over iets. Of gewoon onzin schrijven. Zolang ik maar mezelf overeind kan houden hier. Af en toe is het compleet overleven en ergeren. En ga ik me ergeren dan schakel ik vanzelf negeren in.

De tekst over negeren moet dus zeker niet gezien worden alsof ik alles doe negeren, ik ben geen totale nihilist te noemen, ik negeer wanneer het nodig is. Als de druk te hoog is ga ik dus negeren en dat negeren kan erg goed doen.

Zit ik op ignore-modus dan kunnen mensen mij de pis lauw maken, alsnog lach ik mee alsof er niets aan de hand is. Dat bedoel ik wanneer je straks leest over de kracht van negeren. Ik schrijf me in een bepaalde modus.

De kracht van schrijven dus ook. Ik kan via het schrijven een bepaalde stemming krijgen en ik kan me via het schrijven goed voelen. Ik kan me via het schrijven richting een manie werken en uit een depressie helpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-11-2006 21:26:05 ]
pi_43643026
Ik weet hoe het voelt.. was laatst mijn kat ook kwijt.
Was een binnenkat en ik was doooooodsbang dat hij niet meer terug zou komen.

Een paar dagen later.. ja hoor.. een hoop gemauw in de straat.. het leek alsof hij de weg terug wel had gevonden uiteindelijk maar ons huis niet kon vinden.
Dolblij was het diertje toen hij een bekende stem hoorde

Ik ga voor je zitten duimen.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:18:43 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643290
Ik ga ook duimen

Duim duim duimelot is in het watergevallen, likkepot heeft hem eruit gehaald. En verder weet ik het niet

Rage against the machine staat op

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-11-2006 21:27:45 ]
pi_43643480
Duimelot is in het water gevallen

Likkepot heeft hem er uit gehaalt

Lange Jaap heeft hem een schoon hemp aangetrokken

Ringeling heef hem in bed gelegd

En het kleine ding heeft hem "Welterusten" gezegd
Sir Winston Churchill
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:28:09 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643497
Ahja.....ik dacht dat het kleine ding alles aan moeder had gezegd

Ik dacht dat het kleine ding een klikkespaan was
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 21:28:31 #200
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43643510
Ha zo kende ik hem nog niet, goedeavond iedereen!
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:29:21 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643532
POEH Heeeeeeeeeeej.

Smoking from the pipe
pi_43643541
goedenavond senesta

ik had een prettige dag vandaag

ik heb wel een stijf vingerke van het vele schrijven
Werewolf
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 21:29:47 #203
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43643549
Naar bed, naar bed zei duimelot,

Eerst nog wat eten zei likkepot,

Waar moet ik dat halen? zei lange Jan,

Uit grootmoeders kastje zei ringeling,

Dat ga ik vertellen! zei het kleine ding
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:30:50 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643575
Dus toch is het kleine ding een klikkespaan
pi_43643592
ik moet nog niet naar bed zei de middelvinger

hihihi

M'n liefdeshapje had een vergadering (boeh ween ween)

maar de volgende keer ga ik haar zeker zien
Werewolf
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 21:32:01 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43643605
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:29 schreef sararaats het volgende:
goedenavond senesta

ik had een prettige dag vandaag

ik heb wel een stijf vingerke van het vele schrijven
Ik deed nog een poging om wat huiswerk te maken, maar kon me niet concentreren,

Toen heb ik nog even geprobeerd de leden van mijn forum te prikkelen met wat nieuwe stellingen maar die komen ook nu even niet uit de verf

Dus nu kom ik jullie maar even lastig vallen
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:33:10 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643635
Val me lastig!!!!! Val me lastig!!!!!!

Val me lastig!!!!

Ik negeer toch als het lastig is

En echte last, nee Senesta. Jij bent niet van last.
pi_43643640
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik deed nog een poging om wat huiswerk te maken, maar kon me niet concentreren,

Toen heb ik nog even geprobeerd de leden van mijn forum te prikkelen met wat nieuwe stellingen maar die komen ook nu even niet uit de verf

Dus nu kom ik jullie maar even lastig vallen
geen probleem hoor

FOK! is verslavend

ik reed net iets te hard over de Botermelkbaan in Schoten tot ik het bord zone 50 zag staan, toen stond ik ineens op de rem
Werewolf
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 21:35:00 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43643696
Hoe gaat het met je oma Sara?

Oh en dromenvanger, ik ben wel benieuwd naar je website.

Waar gaan jullie winkelen, Mirage?
pi_43643723
met m'n grootmoeder gaat het redelijk. ze is terug thuis maar we krijgen wel hulp voor in de dag en de nacht
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:36:28 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643730
Ik schaam me voor het design, vandaag pas begonnen ermee dus het ziet er niet dat je zegt. Hyper hyper modern uit.
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:37:02 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643745
Joepie de Poepie!!!!!!!

Ik heb zin om me te gedragen als een kleuter.

De film van Ome Willem!!!!!!!!

Rage against the machine

Know your enemy lyrics

Huh!
Yeah, we're comin' back then with another bombtrack
Think ya know what it's all about
Huh!
Hey yo, so check this out
Yeah!
Know your enemy!

Come on!

Born with insight and a raised fist
A witness to the slit wrist, that's with
As we move into '92
Still in a room without a view
Ya got to know
Ya got to know
That when I say go, go, go
Amp up and amplify
Defy
I'm a brother with a furious mind
Action must be taken
We don't need the key
We'll break in

Something must be done
About vengeance, a badge and a gun
'Cause I'll rip the mike, rip the stage, rip the system
I was born to rage against 'em

Fist in ya face, in the place
And I'll drop the style clearly
Know your enemy...Know your enemy!
Yeah!

Hey yo, and get with this...uggh!
Word is born
Fight the war, fuck the norm
Now I got no patience
So sick of complacence
With the D the E the F the I the A the N the C the E
Mind of a revolutionary
So clear the lane
The finger to the land of the chains
What? The land of the free?
Whoever told you that is your enemy

Now something must be done
About vengeance, a badge and a gun
'Cause I'll rip the mike, rip the stage, rip the system
I was born to rage against 'em

Now action must be taken
We don't need the key
We'll break in

I've got no patience now
So sick of complacence now
I've got no patience now
So sick of complacence now
Sick of sick of sick of sick of you
Time has come to pay...
Know your enemy!

Come on!
Yes I know my enemies
They're the teachers who taught me to fight me
Compromise, conformity, assimilation, submission
Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite
All of which are American dreams (8 times)
All of which are American dreams
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 21:37:07 #213
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43643749
Waaaha, mijn zoontje daagt me uit voor mariokart
Hij blijft maar proberen, heeft in ieder geval het doorzettingsvermogen van zijn moeder
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 21:37:50 #214
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43643770
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik schaam me voor het design, vandaag pas begonnen ermee dus het ziet er niet dat je zegt. Hyper hyper modern uit.
Stoer hoor, laat je het me weten als het klaar is?
pi_43643785
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Joepie de Poepie!!!!!!!

wou ik net schrijven

verdorie je was me voor

Z@p achteruit
Werewolf
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 21:38:48 #216
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43643797
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Joepie de Poepie!!!!!!!

Broodje poep!!!
We hebben er een dvd van, mijn dochtertje vind dat gedeelte net als wij vroeger erg leuk
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:40:11 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643825
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef senesta het volgende:

[..]

Stoer hoor, laat je het me weten als het klaar is?
http://www.dannyszlanina.nl/

Hier, en dit is dus het begin. De teksten kloppen niet helemaal, en het design al helemaal niet.

Maar dat is voor later. Het begin is daar, nu verder werken. Een mooie website krijgen is een kwestie van doorbouwen op een bestaand idee. Het begin is daar in ieder geval. Hoe amateuristisch het er ook uit moge zien.

Nu tijd voor nieuw biertje
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:41:04 #218
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643849
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef sararaats het volgende:

[..]

wou ik net schrijven

verdorie je was me voor

Z@p achteruit
terug terug terug terug....

Fast backward!!!!

Zappie zappie, alcohol in je pappie
pi_43643855
Dromenvangertje, ik ging net even piepen op je site

mooi design
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:42:04 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643875
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef senesta het volgende:

[..]

Broodje poep!!!
We hebben er een dvd van, mijn dochtertje vind dat gedeelte net als wij vroeger erg leuk
Weet je wat ik vragen wil......

IS HIER OOK EEN KROKODIL?????????
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:43:06 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643892
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:41 schreef sararaats het volgende:
Dromenvangertje, ik ging net even piepen op je site

mooi design
Danke

Maar dus echt pas het begin, vandaag pas mee begonnen en ik moest eerst 2 1/2 uur zoeken hoe ik kon beginnen met uploaden omdat het even mis liep.

Alles liep mis.

Maar ik wil mooier maken, ikke mooier maken willen.

Ikke willen mooier maken.

Mooier mooier maken, ikke ikke ikke.

Jawohl!!!!!
pi_43643941
ik heb een nieuwe ondertitel: wegpiraat

volgens mij reed ik 80 op de Botermelkbaan in Schoten (wilde snel bij m'n schatje zijn)
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:45:57 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43643967
Schattie niet wachten op jou?

80 waar je 50 mag of 80 waar je 120 mag?

In beide gevallen ben je een piraat.
pi_43643993
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Schattie niet wachten op jou?

80 waar je 50 mag of 80 waar je 120 mag?

In beide gevallen ben je een piraat.
80 waar je maar 70 mag

m'n schattie had een vergadering maar heb wel gevraagd om de groeten te doen

de volgende keer pak ik haar
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:49:13 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43644040
Ikke ben gestoord....

Dat is mijn ondertitel nu

Pak je haar bruut ????????

Waar pak je haar, midden of straat of in een achterbuurt ?

Rage against the machine staat op nog.

WAKE UP!!!! WAKE UP!!!!!!!

Hoe agressief, hoe agressief

Wakker worden!!!!!!!!!
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:50:30 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43644072
Morgen ikke kroegie gaan pakken, lekker biertje. Ditte mijn 6e halve liter zijn is

Nog 1 halve liter drinken dus

In de huid kruipen van mongool bevalt me wel. Lekker debiel doen Even niet denken.

Negeren

Ikke ben niet 100 procent, daarom praat ik met consumptie

Rage against the machine

Fuck you!!!!!! I won't do what you tell me
pi_43644105
de volgende keer pak ik haar eens goed vast en geef haar een warme knuffel

voila
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:52:42 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43644141
Met 90 kilometer per uur knuffelen?
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:55:02 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43644216
Zou jij geen mongool willen zijn een keer??? Zomaar eens. Helemaal niet denken. Of denken mongolen wel na?

Sara, jij nooit meer verliefd. Jij in een rolstoel zitten en mensen jou duwen. Mensen jou ijsjes geven en biertjes tappen. Jij praat met scheef gezicht de hele tijd. Helemaal geen zorgen. Je hoeft niet slim te doen.

Lekker mongool zijn, voor een keer in je leven

Sorry, ik heb de tik van 17 november, ik verplaats me even in het karakter van mongool nu.

Kan het niet laten maar dat is nodig om te leren niet te denken, ik ben constant bezig met denken, ik wil ook wel eens met GI-Joe speelgoed in een rolstoel zitten en met mijn hoofd wild draaien.

Was ik maar een mongool

Rebel, rebel and yell
'Cause our people still dwell in hell
Locked in a cell
Yes, the structure's a cell
Mad is the story I tell
How long can we wait?
Come on, seein' what's at stake
Action for reaction
If your mind's in a somewhat complacent state
Get a check up
This is a stick up
Our freedom or your life
Lord, I wish I could be peacful
But there can be no sequel

Now freedom must be fundamental
In Johannesburg or South Central
On the mic, 'cause someone should tell 'em
To kick in the township rebellion

Yeah, what about that, sucker?

Yeah, so you thought you could get with the hardlines
That fill your mind
Thoughts, battles fought
And lessons taught
Yes I'll display the fitness
And flip like a gymnast
Raise my fist and resist
Asleep, though we stand in the midst
Of a war
Gotta get mine
Gotta get more
Keepin' the mic warm against the norm
'Cause what does it offer me?
I think often it's nothin' but a coffin

Gotta get wreck
Till our necks never swing on a rope
From here to the cape of no hope

Now freedom must be fundamental
In Johannesburg or South Central
On the mic, 'cause someone should tell 'em
To kick in the township rebellion

Why stand on a silent platform?

What's it gonna take?
Euuurrrggghhhhh!

Shackle their minds when they're bent on the cross
When ignorance reigns, life is lost
Shackle their minds when they're left on the cross
Shackled our minds when we're bent on the cross
Shackled our minds when we're left on the cross
When ignorance reigns, life is lost, lost, lost!
Shackle your minds and you're left on the cross!
When ignorance reigns, life is lost!
Just shackle your minds when you're bent on the cross!
When ignorance reigns, life is lost, lost!

pi_43644368
soms denk ik bij mezelf: had ik haar maar ten huwelijk gevraagd in Durbuy

achteraf gezien was ik toch al 17

haar echtgenoot is een gelukzak met zo'n ferm wijf
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:04:18 #231
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43644490

Jij ook debiel zijn

Nee grapje, maar ik sta sinds 7 jaar even op non-actief. Ik ga even debiel doen, debielen vinden anderen ook debiel.

Ik heb even geen zin in intelligent gebrazel.

Ik heb dus ook geen zin om de wijsneus uit te hangen, en ook heb ik geen zin in praat van andere wijsneuzen

Hoe ferm zijn ze?
pi_43644530
ikke geen debiel

ikke een kuiken wegpiraat

geloof me, mij wil je niet tegenkomen als ik over de baan vlieg
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:06:20 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43644564
Ikke ben een super mongool. Met super power.

Als ik spastisch ga doen, vliegen de kuikens door de kalkoen
pi_43644705
mijn geliefde is een echte vamp

sommigen vinden haar niet mooi omdat ze een nogal vreemde neus heeft

maar voor mij is ze de vamp
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:10:52 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43644715
Nu weer even normaal

Heeeeel normaal.........normaal....niemand mag afwijken van de norm.....iedereen recht in zijn hokkie. In het hok van de kuikens
pi_43644730
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ikke ben een super mongool. Met super power.

Als ik spastisch ga doen, vliegen de kuikens door de kalkoen
* sararaats rent heel hard weg

ow wacht, ik ben een wegpiraat

(stom toetsenbord)
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:11:21 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43644735
Heeft ze een heksen-neus?
pi_43644785
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeft ze een heksen-neus?
min of meer

eerder een haakneus

maar voor mij maakt het niet uit

ik denk dat ze met haar tong het puntje van haar neus kan raken

des te meer om aan te likken

ik vind haar perfect (ik vind haar super)

[ Bericht 5% gewijzigd door Pinnenmutske op 17-11-2006 22:20:54 ]
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:20:01 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43645013
Joepie de poepie!!!!!!!

Broodje poep!!!!!

Broodje poep in je ondergoed

Poepie loepie zat op het stoepie

Ik ga deze avond debiel doen, hou je vast

ALAAAAAAF

Poepie loepie!!! Roekie Zoekie!!!!

Alle mafkezen verzameluh!!!!
pi_43645093
ik heb echt 3 kleuren stront gescheten toen in Schoten was

ik was zo bang voor de confrontatie

maar achteraf viel het wel mee

vind het alleen spijtig dat ik het object van m'n wilde dromen niet gezien heb
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:24:27 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43645135
3 kleuren stront

Ik hoop toch deze kleuren......

Even opnieuw opstarten

Deze kleuren dus.....

Ik wilde net zeggen dat ik serieus ga doen weer, maar ik heb geen zin in serieuze zaken. Ik haat serieuze zaken.

Ik heb een hekel aan serieuze zaken

Serieuze zaken

Ik heb helemaal geen zin meer in serieuze zaken. Wat heb je aan serieuze zaken?????? Wat schiet je op met serieus zijn????? Intelligent overkomen??? Wat heb je eraan als je intelligent overkomt??? Status en respect???? Waarom zijn mensen serieus en waarom willen mensen intelligent overkomen op de ander???

Weet iemand het antwoord

Wilt hij serieus zijn???? Nou Nou??? Nou!!!!!!!!!

[ Bericht 26% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-11-2006 22:32:30 ]
pi_43645326
eerder de kleuren van de regenboogvlag
Werewolf
pi_43645341
serieus doen is zo saai

er moet meer leven in de brouwerij zijn
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:33:04 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43645382
Inderdaad!!!!!!!

En wijsneuzen moeten ze 10 meter onder de koeiemest stoppen.

Stop mij ook maar 10 meter onder de koeienstront als ik wijsneus ben. Ik wil geen wijsneus zijn. Stop die neus van mij maar in de koeienstront zodra ik weer de neiging heb om beter en slimmer te willen zijn.

Klote gedrag
pi_43645424
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad!!!!!!!

En wijsneuzen moeten ze 10 meter onder de koeiemest stoppen.

Stop mij ook maar 10 meter onder de koeienstront als ik wijsneus ben. Ik wil geen wijsneus zijn. Stop die neus van mij maar in de koeienstront zodra ik weer de neiging heb om beter en slimmer te willen zijn.
maar nee, niemand is perfect

stalkers moeten ze in de kikkerdril soppen
Werewolf
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:36:23 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43645477
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef sararaats het volgende:

[..]

maar nee, niemand is perfect

stalkers moeten ze in de kikkerdril soppen
Jah, en soppen zullen ze. Ze zullen gesopt worden!!! Hoor je me????? Ze zullen allemaal soppen totdat ze droppen
pi_43647330
Sir Winston Churchill
pi_43647345
zow,

en nu ga ik een uitdaging met je aan Dromenvanger !

Ik mag niet meer dan 2 sigaretten per dag roken
en dan ga jij niet meer dan 2 halve liters bier per dag drinken !

deal ?

Sir Winston Churchill
  zaterdag 18 november 2006 @ 01:14:55 #249
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_43647524
dan laten liggen mirage..betere deal...2 word je niet beter op uiteindelijk

voor een vrouw..hmmmmm..chocolade (wel met nootjes he...sinterklaastijd )
pi_43647601
ik krijg het schijt van al die wachtwoordvenstertjes

nu geraak ik niet meer op de site van Actionradio

er is wel een nieuwe site op komst, dat wist m'n gat wel

zoinks
Werewolf
  zaterdag 18 november 2006 @ 01:23:51 #251
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_43647653
ge frustreerd ? lol of vind je virussen leuker ?
pi_43647724
nee ik ben niet gefrustreerd

ben heel goed gezind (en verliefd)

niet gefrustreerd maar V.E.R.L.I.E.F.D
Werewolf
pi_43647878
ik denk dat ik heel schattig ga dromen

ik zie m'n prinsesje graag
Werewolf
pi_43650025
mogguh
pi_43651833
ik heb bijna geen stem meer

en het doet pijn
Werewolf
pi_43652365
*schop*

waar is iedereen?

enniwees, ik heb van m'n prinsesje gedroomd
Werewolf
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:47:58 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43652473
Goede morgen

2 halve liters bier en jij 2 sigaretten Mirage Okey, maar vanmiddag ga ik naar de kroeg met iemand dus vanmiddag gaat die deal niet in Vanmiddag zullen het er zeker meer dan 2 worden. Even bij-ouwehoeren in de kroeg dus En daar hoort een biertje bij
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:39:19 #258
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_43653841
Groeten vanuit zwitserland!!!
stay frosty
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:46:41 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43654099
Hallo Barra

Hoe bevalt het in Zwitserland ??? Op winter-sport daar?

Ik ben klaar om naar de kroeg te gaan. Nog even wat koffie drinken en wat eten om een bodem te kweken en dan ga ik voor de bierkaart

Dubbele leffe uit het vat, warsteiner uit het vat en jupiler uit het vat en nog meer uit het vat

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 18-11-2006 12:54:32 ]
pi_43662505
ik heb bijna geen stem meer

het probleem is dat ik moeilijk kan zwijgen

ikke een wegpiraat
Werewolf
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 09:39:42 #261
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43678364
Jeeeeemig nog niemand wakker?

Goedemorgen!!!
pi_43679783
Mogge.

Joehoe
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_43680565
nu ben ik m'n stem helemaal kwijt

het is een ramp
Werewolf
pi_43681257
enniwees, ik kan alleen fluisteren

maar op m'n PC mag ik toch wel eens ROEPEN !!

AAAAAAAAARGH
Werewolf
pi_43681291
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:20 schreef sararaats het volgende:
nu ben ik m'n stem helemaal kwijt

het is een ramp
Welnee, dat is geen ramp, gewoon lekker rustig voor je omgeving

Middag allemaal
  zondag 19 november 2006 @ 12:53:02 #266
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43681323
Middag!!!

Ik was even naar een verjaardag van familie, nu weer thuis en ik weet even niet wat te doen nu.

Hier in dit topic is het ook erg rustig de laatste tijd. Iedereen met de voeten bij de verwarming voor de buis?
pi_43681392
Hey Dv, nee, ben druk met inpakken enzo.
pi_43681522
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Welnee, dat is geen ramp, gewoon lekker rustig voor je omgeving

Middag allemaal
toch wel als je receptioniste bent

ik denk dat heel m'n strot dichtzit, ik heb slikproblemen en ben zo hees als een krab

de enige remedie komt van Marie-Paule: thee met citroen

ik droomde weer eens heel romantisch
Werewolf
  zondag 19 november 2006 @ 13:01:32 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43681573
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hey Dv, nee, ben druk met inpakken enzo.
Verhuizen of op vakantie?

Ik weet niets meer te schrijven, vandaar die onzin van eergisteren. Als ik niets zinnigs meer weet schakel ik over op onzin.

Sowieso staat mijn leven op een laag vuurtje, maar dan zet ik wel de kachel op 21 graden.

Vannacht gedroomd dat ik een droomverklaring kreeg over mijn droom over slangen. In mijn droom werd verteld dat je niet juist leeft als je over slangen droomt. Ik zag mezelf als een slang over de grond kruipen in die droom.

Stuk weggehaald van het bericht even Gezeur over vroeger en nu, wat nu beter is en wat nu slechter is en ga zo door. Blah blah blah, tis een zondagse herfstdag

[ Bericht 25% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-11-2006 13:18:29 ]
pi_43684700
verdorie, heeft m'n AVG virusscanner toch een virusje gevonden

this is not my day

ik mag nie buiten met m'n zieke kop
Werewolf
  zondag 19 november 2006 @ 15:17:02 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43685617
Ik ben bezig mijn stemming te stemmen. Ik wil geen 3 maanden met een slechte stemming rondlopen. Dus ik ga gezellig stemmen, mezelf afstemmen. Alsof ik een instrument ben. Ik ben ook een instrument en er zitten meer instrumenten in mij.

stem·ming (de ~ (v.), ~en)
1 gemoedsgesteldheid, humeur => bui, dispositie, geestesgesteldheid, gemoedstoestand, luim
2 het uitbrengen van de stem
3 [econ.] heersende toestand in verband met de geneigdheid tot zaken doen en rijzing of daling van prijzen
4 [muz.] het op de juiste toon brengen van een instrument => intonatie
5 [muz.] wijze waarop een muziekinstrument is gestemd

Ochtend-humeur kan weggestemd worden door met een goede stemming naar bed te gaan, blijf ik met een slecht humeur naar bed gaan, dan sta ik steeds op met een slecht humeur, en zo kom je dus in een neerwaartse spiraal terecht, je raakt er ook depressief van als je steeds met een slecht humeur uit bed stapt met de gedachte van..."kon ik maar weer naar bed gaan".. Ik irriteer me dus ook vaker en vaker. Dus ik moet die irritatie wegstemmen. Net zoals je bij tv-programma's ook artiesten kunt wegstemmen.

Maar dan moet ik dus het negatieve aan mijn stemming wegstemmen.

Het stemmen van de stemming

Klinkt makkelijker dan het is, maar ik wil invloed op mijn stemming dus. Ik wil echt niet tot de lente leven met een rot stemming.

Dus ik ga alles in een ander daglicht plaatsen vandaag en vanavond. Het leven van mij is mooi en niet klote, ik ben okey en ik doe het allemaal goed
pi_43685946
als ik ooit een piano heb, laat ik die nooit achter

ik hou van piano's en m'n liefste poekiewoekie

ik zou er alles aan doen om haar terug te zien

ik ben in de stemming voor een wild pianospel
Werewolf
pi_43686099
ik voel mij gevleid

er heeft zojuist een 8 ( ) jarig jongetje bekend een beetje verliefd op mij te zijn
Sir Winston Churchill
  zondag 19 november 2006 @ 15:51:18 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43686797
Hier op fok! of elders Mirage?

Een beetje verliefd Een beetje verliefd

Toch niet naar aanleiding van die ene foto of wel
  zondag 19 november 2006 @ 16:05:08 #275
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43687357
Deze Post past beter in het dromen-topic thuis
  zondag 19 november 2006 @ 16:11:40 #276
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_43687583
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Barra

Hoe bevalt het in Zwitserland ??? Op winter-sport daar?

Ik ben klaar om naar de kroeg te gaan. Nog even wat koffie drinken en wat eten om een bodem te kweken en dan ga ik voor de bierkaart

Dubbele leffe uit het vat, warsteiner uit het vat en jupiler uit het vat en nog meer uit het vat
nee werk... net weer terug
stay frosty
  zondag 19 november 2006 @ 16:20:19 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43687850
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nee werk... net weer terug
Welkom terug

Leuk geweest???? Wel okey als je even een ander land ziet voor je werk
pi_43687952
whaaa, het is een ramp

ik kan niet meer slikken en spreken

ik kan alleen maar knuffelen en pianospelen

m'n poekiewoekie, waar ben je?
Werewolf
  zondag 19 november 2006 @ 20:39:19 #279
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43695974
Evening

Wordt stemmingsmoe alvorens de stemming geweest is. Overal idiote folders met ondoordachte statements van wat elke partij wilt bereiken. Vervolgens folders met de uitgewerkte visie die meestal erg slecht onderbouwd is.

"Gelukkig" zit de ma van Starseed bij de SP en heb een blad kunnen lezen waar de SP inhoudelijk werkelijk mee bezig is. Veel ideeen komen overeen met wat ik zelf ook in gedachten heb, maar de helft zijn fantasie speerpunten en doelstellingen. Een echt goede partij zou een combinatie van een echt Rechtse partij zijn (dus niet 1nl, Wilders e.d.) gecombineerd met een aantal SP punten. Een goede mix.... De daadkracht en voorstrevendheid van een daadwerkelijke rechtse partij die een aantal goede en haalbare ideen van SP er doorheen zou drukken. Die linkse partij zijn gevuld met mietjes en ja-knikkers die uiteindelijk niet durven op te komen voor zichzelf en niks van hun oorspronkelijk plan uitwerken en werkelijkheid maken.

Heb zaterdag trouwens een bankstel en een 2persoons bed besteld. Eer dat ze gemaakt zijn kunnen ze meteen in me nieuwe huis afgeleverd worden. Me stiefma heeft weer eens bewezen dat de onderhandelings technieken die ze heeft overgenomen uit Indonesie (vele vakanties) ook hier werkt. Heb op die 2 dingen bijna 600 bespaard
  zondag 19 november 2006 @ 20:51:25 #280
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43696376
DV Style

Manowar › The Gods Made Heavy Metal (4:55)

In the beginning there was silence and darkness
All across the earth
Then came the wind and a hole in the sky
Thunder and lightning came crashing down
Hit the earth and split the ground
Fire burned high in the sky

>from down below fire melted the stone
The ground shook and started to pound

The gods made heavy metal and they saw that it was good
They said to play it louder than hell
We promised that we would
When losers say its over with you know that its a lie
The gods made heavy metal and its never gonna die

We are the true believers
Its our turn to show the world
In the fire of heavy metal we were burned
Its more than our religion its the only way to live
But the enemies of metal we cant forgive

Cause we believe in the power and the might
And the gods who made metal are with us tonight

We believe in the power and the might

Were here tonight for heavy metal are you ready in the hall
They have chosen us and we have heard the call
Gonna tear the roof off with out sound

Crack the walls and shake the ground
Fight tonight for metal one and all
Cause we believe in the power and the might

zondag 19 november 2006 @ 20:57:17 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43696601

It will never die indeed!!!!!!!!

Ik heb Rammstein opstaan nu Ook okey

Rammstein is voor mij echt lekker afreageren nu

Mijn denken schakelt af, als ik niet wil denken dan zet ik harde muziek op Dan denk ik vanzelf niet meer.

Weg met het denken
  zondag 19 november 2006 @ 21:00:14 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43696706
600 besparen door onderhandelen is netjes trouwens

Lukt mij niet zo snel.
  zondag 19 november 2006 @ 21:03:14 #283
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43696823
Heb Heidevolk en Turisas geprobeerd. Goede bands.
Demons & Wizards hakt er ook lekker in

Rammstein heeft goede Industrial Metal gemaakt, maar de nieuwere albums (de laatste 2) zijn echt niks.

Heb ook de nieuwe brochure van de zorgverzekeraar gehad. De prijzen gaan weer flink omhoog met zo'n 10-15euro per maand. Zit te denken om maar eens aan eigen risico te gaan beginnen. Als je op jaarbasis de tandards zelf betaald ben je dan veel goedkoper uit en je betaald maandelijks gewoon veel minder daardoor. Heb geen kunstgebit of andere zaken nodig dus kan daar flink op besparen.

Goed punt van de SP om het met 90euro proberen te verlagen en meer nuttige zaken in het basis pakket op te nemen. Klinkt leuk, maar gaat ze voorlopig niet lukken.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ashavan op 19-11-2006 21:08:22 ]
pi_43696905
goedenavond

hier spreekt een krab

ik ben nog steeds tot over m'n oren verliefd op de vrouw wiens naam hier niet mag staan

gna, ik probeer te sparen voor een piano
Werewolf
  zondag 19 november 2006 @ 21:50:10 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43699246
Ik ga offline

3rd rock from the sun kijken

Tot morgen
pi_43708242
goede morgen
  Moderator maandag 20 november 2006 @ 08:00:29 #287
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43708285
Goedemorgen Vamp,

Hoe gaat het met de kids?
Slaapt je jongste al weer wat beter/langer?
pi_43708496
goedemorgen eerder een slechte morgen

ik heb nu helemaal geen stem meer, ik kan alleen maar piepen

ik heb wel romantisch gedroomd
Werewolf
pi_43708640
ik kruip terug in bed (where I belong)

slaapwel
Werewolf
  maandag 20 november 2006 @ 08:53:51 #290
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43708729
mogge allemaal.

Zaterdag mijn auto helemaal gewassen, gepoetst, audio eruit gehaald en een pokke eind gereden om voor een auto te kijken. Helaas was het ook deze keer weer een net niet auto en kreeg ik erg weinig terug voor mjin eigen auto. Dus maar niet gedaan. Weer 30 liter brandstof voor niks erdoor heen gejaagd

Vandaag begon mijn dag al goed, wilde de tv aanzetten en PATS. Einde tv.

me is not amused.
  maandag 20 november 2006 @ 09:27:48 #291
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43709202
En zul je zien... als 1 apparaat kapot gaat zullen ze allemaal gaan in kort tijdsbestek

\"Gamers gedoemd mislukkelingen te worden\"
Mensen die dit soort idiote dingen roepen zijn pas echte losers.

Mario Strikers Charged!

[ Bericht 56% gewijzigd door Ashavan op 20-11-2006 09:41:42 ]
  Moderator maandag 20 november 2006 @ 09:42:42 #292
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43709520
Ik krijg hier een nieuwe radiator, omdat we openslaande tuindeuren krijgen, alles is afgetapt en het het is vies koud hier in huis, ze zijn nu aan het eten en pas daarna vullen ze hem weer en word het weer een beetje warm hier.
Brrr, wat koelt het snel af dan in huis zeg, ze laten natuurlijk ook de deuren open en lopen steeds in en uit.
  Moderator maandag 20 november 2006 @ 09:44:28 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43709567
Mario voetbal, mijn zoontje is er erg goed in, ik niet dus ik dien alleen als hakvoer .
Hij laat me het hele veld zien, en lachen dat monster!
Maar met mariokart laat ik hem de baan zien
pi_43709760
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef senesta het volgende:
Ik krijg hier een nieuwe radiator, omdat we openslaande tuindeuren krijgen, alles is afgetapt en het het is vies koud hier in huis, ze zijn nu aan het eten en pas daarna vullen ze hem weer en word het weer een beetje warm hier.
Brrr, wat koelt het snel af dan in huis zeg, ze laten natuurlijk ook de deuren open en lopen steeds in en uit.
Openslaande tuindeuren....
Kou in huis
  maandag 20 november 2006 @ 10:14:39 #295
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43710220
Zit op een zolder wat in de winter ook niet zo fijn is. Heb zo'n verwarming die heel snel alles verwarmd...en dan is het echt warm. Dan moet je het uit zetten en is het binnen een uur weer net zo koud als dat je mee begon. Tegenwoordig doe ik niet eens meer de moeite om het aan te zetten. Simpele meditatie technieken toepassen en ik merk niet eens meer dat het koud is.

Starseed klagen dat het koud is en ik merktte er niets van

Ouders zijn net ook weg tot vrijdag....het huis alleen

Alle albums van Hatebreed opgezet
Hardcore Metal...ouder en harder dan die techno hardcore troep

2. Perserverance

I know your fear of loss
And your struggles with faith
And how it takes everything that you have to face the day
The virtues you possess now bring you eternal pain
All you have is contempt for a life you can't obtain
All your heroes have failed you
Yet you try and prevail
Face your torment and dismantle your doubt
Refuse this legacy of shame and deceit
Cause the only real truth in your life that you know is hostility

Your world is coming apart
Remain steadfast

Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitations
Pure strength through solitude
Discipline and determination

You can't accept what you've been told
Anchored in sin you must reverse your descent
Declare the weight of the world has yet to claim you
And admit that your faults will not restrain you
Glimpses of fate bring light to your despair
Realise hope isn't short of your grasp
Resurrect every dream that you've buried alive
And never succumb to the war that you fight

Your world is coming apart
Remain steadfast

Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitations
Pure strength through solitude
Discipline and determination

Stukje van een ander nummer
It's our struggles that define us
And the hardships we endure
Your spirit can't be broken now
You've come too far

http://www.darklyrics.com/lyrics/hatebreed/perseverance.html#1

[ Bericht 16% gewijzigd door Ashavan op 20-11-2006 10:25:22 ]
  maandag 20 november 2006 @ 11:51:15 #296
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43712555
http://globalorgasm.org/

Dit is zoooo fout
Het slaat nergens op net zoals al die new-agers die "liefde" en andere onzin de wereld in willen sturen en denken dat het helpt.
  maandag 20 november 2006 @ 11:55:53 #297
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43712665
Goede morgen
pi_43713062
ik heb een zware angina en moet zwijgen van de dokter

dat laatste is een probleem bij zo'n tetterwater als ik

* sararaats is ziekjes
Werewolf
  maandag 20 november 2006 @ 12:23:45 #299
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43713381
angina?
pi_43713403
Werewolf
  maandag 20 november 2006 @ 12:36:19 #301
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43713722
Ik las vagina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')