Klinkt niet echt neequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Lo ha ... ff een update van mij
me werk gaat kut... mag misschien na de proeftijd oprotten
me relatie is kut
en ik heb ruzie met me ouders....
Wat moet je doen als iemand een vloek over je heeft uitgesproken?
dus nu zit er niemand achter de knoppenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:03 schreef Ashavan het volgende:
Metro![]()
ProRail krijgt harde kritiek om ontsporingen
Wasn't me...heb vakantie
Beseffen dat het leven vaak kut kan zijn en dat het kutte erbij hoort bij het leven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
me relatie is kut
ohjee, ik zie je post nu pas. Kut zegquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
me relatie is kut
Ik heb al heel lang een visa card maar gebruik hem eigenlijk alleen in het buitenland.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:35 schreef Ashavan het volgende:
Wees blij dat je geen Visa heb. Zo dat heeft me problemen bezorgd in het begin niet te weinig
Ik heb weinig spullen in mijn woning. En ik vind dat helemaal niet erg. Waarom heb ik veel troep nodigquote:Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is nodig en wat is niet nodig? Ik ben dus echt vaak van mening dat ik liever een simpel leven doe leiden zonder veel spullen dan dat ik het hele huis vol rotzooi heb liggen. Dan kan ik beter iedere maand gaan sparen. Alleen maar sparen en oppotten. En dan in de toekomst misschien iets zien dat ik echt wil hebben.
Visa, ik dacht eerst dat je vista bedoelde van windowsquote:Op woensdag 15 november 2006 14:35 schreef Ashavan het volgende:
Wees blij dat je geen Visa heb. Zo dat heeft me problemen bezorgd in het begin niet te weinig
Tegenwoordig heb ik een excell spreadsheet opgezet. Daarin vermeld ik mijn inkomsten en de vaste lasten in een andere rij. Dan hou ik een x bedrag om de hele maand dingen mee te doen en de rest wordt op de spaarrekening gezet.
Maar ja als je dan geen geld heb en toch iets wil doen moet je discipline hebben om niet even vlug iets van je spaarrekening te halen en te denken.: "oh dan spaar ik dat volgende maand extra en heb ik dan minder voor een keer". Dat werkt niet bij mij
Reclames donder ik meteen weg. Tenzij ik in een periode zit waar ik specifiek iets zoek dan lees ik ze wel om te vergelijken en te zoeken naar wat ik wil.
Je kunt bijna altijd kiezen voor een ander mobieltje of korting op je abboquote:Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef Ashavan het volgende:
Je hebt ook mensen, zoals mijn biologische moeder, die een abbo hebben en elk jaar een nieuw mobieltje krijgen voor nop bij hun abbo. Zie daar het nut niet van in. Heb 3 -5 jaar gedaan met voorgaande mobiel en heb hem vervangen alleen omdat ik hem per ongeluk bij de was had gedaan hahaha.
Maar merk het ook bij mezelf. Ik ben niet tevreden met het eerste de beste. Een tv of een kast of wat dan ook is niet goed tenzij het overeenkomt met het idee dat ik er over heb. Hou van mooie spulletjes en geen afgedankte kringloop spullen en dat kost gewoon meer. Velen gaan dan leningen afsluiten terwijl ik van me opa leerde om te sparen. Zodoende heeft het object ook meer waarde voor je omdat je er moeite voor heb moeten doen en ga je er ook voorzichtiger en langduriger mee om.
Visa gebruik ik alleen als ik via het internet wat spullen via amazon.com importeer of op vakanties. Maar zorg altijd dat ik het geld al heb voordat ik het uitgeef. Zodoende betaal ik de uitgave op me visa dezelfde dag van me uitgave meestal al terug en heb 0 schulden.
Ik zou jezelf geen vrek noemen maar verstandig noemen. Je wordt ook nog eens nerveus als je spullen koopt waar je achteraf spijt van krijgt. Het gaat op de wekker werken dus. Koop je een mp3 speler van 360 euro bijvoorbeeld, elders een betere te krijgen die 150 euro goedkoper is. Kassa dus. Kassa kassa. Je bespaart in 1 klap 150 euro en krijgt zelfs een beter product daarvoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb weinig spullen in mijn woning. En ik vind dat helemaal niet erg. Waarom heb ik veel troep nodigIk heb wat ik nodig heb en als ik iets niet meer gebruik verkoop ik het of gooi ik het weg. Ik heb een beetje een hekel aan veel materiele spullen.
En inderdaad, bij alles wat je koopt gewoon jezelf afvragen:
- Heb ik het nu nodig?
- Heb ik het in de toekomst nodig?
- Word ik gelukkig van de aanschaf? en zo ja hoe lang?
Als ik alle drie die dingen positief kan beantwoorden koop ik het, anders niet.
(ja ik ben een vrek)
Kloptquote:Op woensdag 15 november 2006 14:55 schreef Metro2005 het volgende:
@ dromenvanger, je slaat de spijker op zijn kop. Juist al die kleine dingetjes kosten je uiteindelijk een boel geld. Even een zak chips hier, een paar blikjes daar, een bakkie popcorn bij de bios.
Moet je eens kijken hoeveel geld dat aan het einde vd maand isdaar schrik je van hoor!
Klopt zekerquote:Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef Ashavan het volgende:
Probeerde al die uitgaven te specificeren. Niet te doen dus maakte 1 post genaamd Gepint. Schrok me kapot nadat ik het 2 maanden bij had gehouden.
Voor het geld dat velen in 1 jaar wegroken konden ze lekker voor op vakantie (1200euro ongeveer per roker). Of mensen die leningen nemen om op vakantie te gaan en dan 4-5 maanden afbetalen om dan weer een lening te nemen voor de 2e vakantie van het jaar. Zo leef je constant in de schulden en werk je eigenlijk alleen maar om alles te betalen en kun je niet echt meer vrij leven.
Ik moet mijn 1e afrekening nog krijgen. Eerder wilden ze de nota niet aanpassen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:40 schreef Ashavan het volgende:
Een voorschot nota kun je bespreken. Als je echt hoog zit zijn ze best bereid dat aan te passen. Ze weten immers je werkelijke verbruik van de afgelopen maanden.
vorige bewoners hadden een wietplantagequote:Op woensdag 15 november 2006 15:49 schreef Ashavan het volgende:
ouch. Hoe komt die zo hoog? Vorige bewoners waren een gezin ofzo?
De voorschot die ik moet gaan betalen, inclusief VVE contributie en opstal is 160. Er zat een gozer met zijn vriendin in. Dus hoe krijg jij het voor elkaar zo hoog uit te vallen ??
Ik denk dat het erg moeilijk is om je levenswijze aan te passen aan primitief leven.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom het bestaan niet gratis is. Maar ik weet dat alles schaars is. Schaarste zorgt ervoor dat je moet betalen, en dan vraag ik vervolgens weer af waarom schaarste bestaat, waarom er niet voor iedereen alles in overvloed is en dan denk ik dat het gedaan is om overschot tegen te gaan??? Als mensen onbeperkt kunnen krijgen gratis, dan krijg je weer veel afval en dan gaat de hele waarde van het bestaan achteruit ook, schaarste zorgt tevens voor waarde, is er geen overschat maar een gebrek dan krijgt het bestaan meer waarde, je hect meer waarde aan het bestaan wanneer je niet onbeperkt kunt krijgen wat je wilt. Toch geloof ik dat ze in de toekomst komen met anderen manieren van produceren. Ik geloof echt in kopieren van producten. 1 blik soep maak je 1 miljoen blikken van. Materie kopieren en vermenigvuldigen zonder kosten. Alleen de afschrijving van de apparatuur.
Als ik het over de toekomst heb waar producten gekopierd worden dan zal ik vast en zeker dood zijn in dit bestaan, maar goed, wie weet word ik ooit geboren in een bestaan waar het wel gratis is allemaal.
In een toekomst over 100,000 jaar. Dat ik in dit leven moet leren leven met de kosten van het leven, en dat ik na dit leven ga kiezen voor een leven waar het wel gratis is.
En dan kun je je afvragen wat de impuls is in een leven waar alles gratis is, maar dan zullen er vast en zeker andere activiteiten zijn. Research & ontwikkeling misschien.
34 cent per blikje bier weten te besparen, 5 *34 cent = 1,70 euro. Heb nog lollies gekocht van 1,50 euro per zak. Om zo proberen minder te roken, dan neem ik een lolly inplaats van een sigaret. Om zodoende van 1 pakje naar een half pakje te gaan. Is nog gezond ook.
Een gratis bestaan ga ik niet meemaken in mijn leven.
Een bestaan waarbij ik zelf het eten doe oogsten lijkt me ook wat. Zelf bier brouwen en zelf groente telen en zelf het vlees slachten. Back to basicsAlles van eigen hand. In principe heb je zelfs geen electriciteit nodig. Maar dat kan weer te ver gaan.
Een tijdje back to basics lijkt me wat, om te kijken wat het verschil is. Een aantal maanden helemaal primitief leven, en dan kijken hoe het vervolgens weer bevalt in de luxe. De luxe die vaak zo vanzelfsprekend lijkt. Primitief leven zeg ik wel dat ik eens zou willen proberen, wie weet kan ik daar helemaal niet aan wennen. Dat ik terug ren naar de luxe.
inderdaad, volgens mij selecteren ze ook wel een beetje om domheid en onaanpasbaarheid enzo.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:10 schreef Ashavan het volgende:
Heb 2 keer moeten kijken omdat Starseed er naar keek. Zat echt van: "zijn die mensen nu zo snob en dom of is het in scene gezet".
Dat gezin dat bij die negers moest verblijven en die constant commentaar leveren en een grote bek hebben. De moeder van dat gezin hing me na 5 minuten al de strot uit. Geef je dan niet op voor het programma. Stelletje aso's dat het gezin was. Die vrouwen in dat belgisch gezin snapten het ook niet echt volgens mij.
Vond het wel geinig "vader die geen zonen heeft"
Valt me op dat vrouwen in het algemeen zeer irritant zijn en moeite met omschakelen hebben. Totaal niet flexibel en meegaand en dat soort mensen sterven als eerste.
Op zich is omschakelen niet zo moeilijk als het nodig is. Maar in die shows is het niet nodig, er zit geen psychologische drang of een sociologische drijfveer. Die mensen weten dat ze na een tijdje weer in hun eigen warme bedje liggen dus waarom de moeite nemen die omschakeling te maken.
Ik ben eerder benieuwd naar hoe we er over 50 jaar aan toe zijn als de olievoorraden op zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor biertje
Dit bier is 34 cent goedkoper per blik, en het smaakt zelfs beter nu. Niet omdat het goedkoper is maar de smaak is dik in orde
Proost!!!!
Ik ben dus ook altijd nieuwsgierig hoe de toekomst er over 10,000 jaar uitziet. Ik wil dat vaak weten. Maar goed, wie weet moet ik dan leren om in de toekomst te kijken. 1 dag rondlopen in de maatschappij van over 10,000 jaar. Kijken of het beter of slechter is. Kijken wat anders is.
Of de mensheid verstandiger is geworden of juist niet.
Wat denken jullie ervan?
Is het over 10,000 jaar beter of slechter? Of is het misschien over 10,000 jaar helemaal ten einde gekomen met het menselijke ras?
Of is dat een vreemde vraag? Ik hoor die vraag zelden op fok!. Hoe denk je dat het over 10,000 jaar is. Maar je kunt misschien beter beginnen met de toekomst over 10 jaar of 20 jaar. 10,000 jaar is misschien niet voor te stellen ook. Misschien is de mensheid over 10,000 jaar compleet veranderd qua uiterlijk.
maar nee gekkiequote:Op woensdag 15 november 2006 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
hallo![]()
hee sararaats heeft weer een nieuwe liefdedat is al de 20e in 2 weken tijd
Het was meer dat programma's na een tijdje stoptte met werkenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Good job !!!!
Een pc die niet draait wekt ergernis op .
Ben je lekker mee. Krijgt je geld terug, maar ik wil de gamequote:Kan ik mijn bestelling retour sturen?
U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Voor alle artikelen geldt dat deze in oorspronkelijke en onbeschadigde staat moeten zijn. Daarnaast wordt een retourzending van een cd, cd-rom, DVD, game of softwareartikel alleen geaccepteerd als de verpakking ongeopend is. Stuur het artikel binnen 7 werkdagen terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon.
Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel kosteloos naar:
bol.com Retouren
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk
Betreft het een elektronica-artikel of een PC-accessoire? Gebruik dan onderstaand adres.
bol.com
t.a.v. SCE Retouren
Antwoordnummer 13505
4130 ZX Vianen
Krijg ik na mijn retourzending automatisch een nieuw artikel?
Nee, wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, vervalt de betalingsverplichting voor het artikel of wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Plaats vervolgens weer een bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.
Inderdaad klotequote:Op woensdag 15 november 2006 16:54 schreef Ashavan het volgende:
Ben je lekker mee. Krijgt je geld terug, maar ik wil de game
21quote:Op woensdag 15 november 2006 16:59 schreef sararaats het volgende:
mijn grote liefde staat in m'n fotoboek (en nee, het is niet Beth Broderick)
dan weten jullie nog niet allesquote:Op woensdag 15 november 2006 19:47 schreef Ashavan het volgende:
Yup de 21e verliefheid van jouw in minder dan 2 weken tijd.
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan weten jullie nog niet alles
lees even mijn postquote:Op woensdag 15 november 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
22 verliefdheden inplaats van 21 verliefdheden ?
![]()
Of heb je een verliefdheid bij iedere vrouw die je tegenkomt
Ja ja, ik weet het, een makkelijke inkopper douche.
Kan je eerder afvragen waarom er geen vrouwen zijn die op sara lijken te vallen en dat het altijd maar 1richtings verliefdheidjes zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
22 verliefdheden inplaats van 21 verliefdheden ?
![]()
Of heb je een verliefdheid bij iedere vrouw die je tegenkomt
Ja ja, ik weet het, een makkelijke inkopper.
Mag ik vragen waarom je wel op vrouwen valt en niet op mannen? Zomaar uit interesse dus. Niet om jou te veroordelen maar gewoon uit interesse waarom je het altijd hebt over 1001 vrouwen die jou gek maken, terwijl er nooit een man is die jou hoofd op hol laat slaan.
Een afkeer gekregen aan mannen in de loop der tijd? Slechte ervaringen met het mannelijke geslacht misschien?
Niet uit vooroordeel dus, uit interesse. De persoon achter sara leren kennen dus
Of is het gewoon zo dat je op vrouwen valt en dat mannen je niet aanspreken?
Jij bent verliefd op ......Kim Clijstersquote:Op woensdag 15 november 2006 19:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
lees even mijn post
als jullie de naam van de vrouw weten, spoel ik me door in de WC
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Kan je eerder afvragen waarom er geen vrouwen zijn die op sara lijken te vallen en dat het altijd maar 1richtings verliefdheidjes zijn.
sorry, de W was weer blijven hangenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik eet graag vrouwen, maar de naam van vrouwen niet.
Jij bent verliefd op ......Kim Clijsters
Of is Kim Clijsters pas aan de beurt over 2 maanden?
Toch niet weer iemand van fok!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
sorry, de W was weer blijven hangen
zoek het iets dichter
maar nee gekkiequote:Op woensdag 15 november 2006 19:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toch niet weer iemand van fok!
Ga niet zeggen dat je verliefd bent nu op iemand binnen deze topic.
niet echtquote:Op woensdag 15 november 2006 20:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Houden van is denk ik ook beter dan verliefd zijn. Maar goed. Weet jij wat houden van is Sara?
Van jezelf houden ga ik even niet op in. Van anderen houden dus. Waarderen. En niet blindelings verliefd zijn op al het wild dat doet loslopen overal.
Leg jij eens uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet echt
(sorry, moest even tegen Loes zeggen dat ze niet mag vetzakken)
leg eens uit
ik verwar liefde en vriendschap
Als het klopt moet je gaan voorspelen in de toto.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef Ashavan het volgende:
Nederland wint met 2-0? Doel nu even op een droom die ik van de week had. Stond ook een neger die scoorde, maar dacht dat het kluivert was, maar kan ook seedorf zijn. Tegenstanders droegen toen ook Witte shirts net zoals nu.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:34 schreef Ashavan het volgende:
Met nadruk op DWAAS
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef Ashavan het volgende:
vanavond nederland - engeland (of speelde nederland uit?) op sbs6. nederland gaat met 2-1 verliezen vermoed ik
Kun je niet jezelf erop trainen????quote:Op woensdag 15 november 2006 20:37 schreef Ashavan het volgende:
Heb in het verleden veel voorspellingen gedaan, maar gebruikte het alleen als ik eind van de maand wat te kort kwam. Het is alleen al een tijdje geleden geweest dat ik een voorspellende droom heb gehad en nu weet ik niet hoe en waar ik het moet plaatsen.
Okeyquote:Op woensdag 15 november 2006 20:39 schreef Ashavan het volgende:
Dat kan, maar staat niet hoog op het lijstje om te doen. Heb eerst nog andere dingen die ik wil leren doen.
doldwaas?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb even in je fotoboek gereageerd Sarah
Je bent een doldwaze belg
Wat jij zegt!!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
doldwaas?
je bedoelt knettergek
Dus je hebt wel een plan van aanpak. Niet dat je zegt van. Dit komt op mijn pad en dat doe ik, daarna neem ik het volgende.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef Ashavan het volgende:
Ik inventariseer en maak dan een soort prioriteiten lijst met eventueel een plan van aanpak
oh sorryquote:Op woensdag 15 november 2006 21:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sara ik heb je bericht gewijzigd.
Je moet stoppen met volledige namen hier neer te zetten.
Zoals je er al door anderen op gewezen bent is dat niet slim.
Je mag best zeggen dat je verliefd bent maar zet er geen volledige namen bijquote:Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh sorry
hoe mag ik het dan wel schrijven?
mag ik haar Mevr. Schatje noemen?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je verliefd bent maar zet er geen volledige namen bij![]()
Hey halloquote:
Wie schrijft het scriptquote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Mirage het volgende:
Als we toch eens een film maken van alles.....
bestseller
![]()
ik geloof dat het zichzelf al heeft geschreven de afgelopen paar jaarquote:
- - Ik had nog zo gezegd: Geen namenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk ben ik nog steeds smoorverliefd op m'n grote liefde die ik in 1994 beter leerde kennen
ik spoel me nog steeds door de WC als de naam verschijnt
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sara ik heb je bericht gewijzigd.
Je moet stoppen met volledige namen hier neer te zetten.
Zoals je er al door anderen op gewezen bent is dat niet slim.
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
- - Ik had nog zo gezegd: Geen namen- -
Spoel!!! spoel!!
Kad al gekeken...Maar ik krijg mn kids er niet ingepropt...quote:Op donderdag 16 november 2006 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
iemand nog een citroën xantia kopen voor 1000 euro?
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kad al gekeken...Maar ik krijg mn kids er niet ingepropt...
Ja, kids wel, maar dan past er verder niets/niemand meer bij
passen denk ik wel 3 volwassenen in de kofferbak, 3-4 op de achterbank, en 2 voorinquote:Op donderdag 16 november 2006 11:47 schreef Ashavan het volgende:
2 kids in de kofferbak, 2 op de achterbank, 1 op de bijrijders, vamp achter stuur - 6 mensen.
Je kan er ook nog paar op het dak vastbinden.
Kijk zo verkoop je een auto Metro
Wel lekker rustig in de auto!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:52 schreef Ashavan het volgende:
Neem een caravan op sleep en duw ze daar in
ideaal voor jouw gezinssituatie:quote:Op donderdag 16 november 2006 11:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kad al gekeken...Maar ik krijg mn kids er niet ingepropt...
Ja, kids wel, maar dan past er verder niets/niemand meer bij
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ideaal voor jouw gezinssituatie:
[afbeelding]
Maar geen interesse dusquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar geen interesse dus?
Waarom is het zo verrot moeilijk een auto te verkopen zegdamn
je mot ffe je pm bekijkenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar geen interesse dus?
Waarom is het zo verrot moeilijk een auto te verkopen zegdamn
ok !quote:Op donderdag 16 november 2006 12:29 schreef Metro2005 het volgende:
PM bekeken en beantwoord![]()
en sorry droom, voor 10 cent mag je het ventieldopje kopen
als je wat meer wilt weten ervan moet je het maar vragen.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
ok !
dank je .
Ik zal eens even kijken wat OS ervan vindt.
paar druppeltjesquote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef Ashavan het volgende:
Ja lekker weer met al die regenbuien
hoe is het met je rijbewijs afgelopen eigenlijk?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Voorspellingen
http://www.newscientist.c(...)ssionid=NNCGEKIPDFOK
Ben goed gekeurd, wachten is nu op het CBR.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hoe is het met je rijbewijs afgelopen eigenlijk?
Okee gelukkig maarquote:Op donderdag 16 november 2006 15:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ben goed gekeurd, wachten is nu op het CBR.
If it doesn't kill you it'll make you stronger.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zou binnen 2-3 weken geregeld moeten zijn ja.
Steeds dat wachten he Ashavan![]()
agressief mannetjequote:Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Ashavan het volgende:
Het is dat ik mezelf goed in de hand kan houden anders zou ik nu naar ze toe gaan en het huis uit trappen en er dan zelf in gaan zitten
Ja, waarom denkt iedereen dat toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:45 schreef Ashavan het volgende:
Waarom denkt iedereen dat toch? Ik verhef me stem nooit en heb ook geen losse handjes o.O
Ik wil gewoon op mezelf en het liefst gisteren.
altijd nakijken is mijn adviesquote:Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef Metro2005 het volgende:
net even mijn energieverbruik gemeten over 10 maanden dat ik hier woon.
heb iets meer dan 450 euro verbruikt
en heb bijna 2500 euro betaald.
volgens mij klopt mijn voorschotnota niet helemaal
Zolang je maandelijks nog rond kan komen moet je inderdaad zo denken. Eind van het jaar een paar duizend euro terug krijgen, soort van geforceerd sparen. Kun je leuke dingetjes mee doen zoals een midweekje weg met je vriendin en de rest aan de kant houden voor andere dingen. En je voorschat wordt dan aangepast aan je werkelijke verbruik zodat je straks elke maand nog wat meer overhoud om mee rond te komen. Win-Winquote:Op donderdag 16 november 2006 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
ach krijg dalijk tenminste een leuk sommetje geld terug
teruggave zal pas volgend jaar zijn ergens. Denk dat het gewoon netjes op de spaarrekening gaatquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:36 schreef Ashavan het volgende:
Al besloten wat je gaat doen met je enorme teruggave?
Wii Play
Air Hockey!!
Duck Hunt lijkt nergens op
komen genoeg leuke auto's voorbijquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:50 schreef Ashavan het volgende:
Heb je er al 1 op het oog om aan te schaffen dan?
Zometeen maar eens naar de kapper. Ben al een tijdje niet meer geweest om te kijken of lang haar me zou staan. Lang metalhead haar om mee te headbangen. Zit me meer in de weg en irriteer me er steeds meer aan. Dus kort snijden maar weer
Zijn leuke karretjesquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:09 schreef Ashavan het volgende:
Me pa heeft een swift....geloof GTI. Ligt laag bij de grond met brede banden, achtervleugeltje
Snap je gelijk waarom je het hebtquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:06 schreef Ashavan het volgende:
Het is wel koud met weinig haar brrrr
Kon er maar koffie in de benzinetankquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Even opstarten van die motor hier![]()
Koffie in de benzine-tank en hoppah lah
Thee drinken?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef sararaats het volgende:
bonjour
ik ben zoooo nerveus voor die ontmoeting
heeft er iemand tips om wat kalmer te worden? ik moet eerst nog wat gaan werken voor de geschenkenbeurs
het is afgesprokenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Thee drinken?
wat gaan doen?
waarvoor ontmoet je haar trouwens? is dat toeval of gewoon zo afgesproken?
Goede morgenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kon er maar koffie in de benzinetank
mogge trouwens
Heb jij ook een rijbewijs eigenlijk, dromenvanger?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede morgen
Nou, ik zie mezelf als auto vaker. Zonder die koffie loopt mijn auto niet. Ik heb dus koffie nodig
Voordat ik kan beginnen met schakelen naar de 5e versnelling is eerst koffie nodig om wakker te worden.![]()
Nee hoor. Was redelijk neutraal. Was gewoon even logica.quote:
Halloquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb jij ook een rijbewijs eigenlijk, dromenvanger?
Hallo allemaal![]()
Maar we betalen toch belasting tbhv onze zorgsamenleving?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
Graaicultuur ook bah bah bah
hequote:Op vrijdag 17 november 2006 16:47 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Maar we betalen toch belasting tbhv onze zorgsamenleving?![]()
Ik ben bang pas in februariquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:13 schreef Mirage het volgende:
ik heb een bloedhekel aan de gamma
Metro... wanneer krijg je je voorschot terug ?
gaan we samen winkelen
Daar betalen we inderdaad belasting voor ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:47 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Maar we betalen toch belasting tbhv onze zorgsamenleving?![]()
hehehe ik ken het... ik verdien rond de 1900 bruto standaard maar als ik mijn targets ( meerdere persoonlijke en een groepstarget) haal dan zit ik rond de 2500 ..... je wil niet weten wat die lui van de belasting allemaal flikken joh!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:06 schreef Metro2005 het volgende:belastingdienst ik KOTS OP U
krijg je een bonus van 300 euro en daar steelt de overheid gelijk weer even de helft vanaf.
FIJN BEDANKT HE!
stelletje graftakken
Graaicultuur ookbah bah bah
Pff moest even mijn frustratie kwijt.
belasting hel hier in Nederland.
Ow jeeeeee......quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:51 schreef Metro2005 het volgende:
mijn kat is kwijt!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ik kan dr echt NERGENS meer vinden
Ik deed nog een poging om wat huiswerk te maken, maar kon me niet concentreren,quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:29 schreef sararaats het volgende:
goedenavond senesta
ik had een prettige dag vandaag
ik heb wel een stijf vingerke van het vele schrijven
geen probleem hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik deed nog een poging om wat huiswerk te maken, maar kon me niet concentreren,![]()
Toen heb ik nog even geprobeerd de leden van mijn forum te prikkelen met wat nieuwe stellingen maar die komen ook nu even niet uit de verf![]()
Dus nu kom ik jullie maar even lastig vallen![]()
![]()
Stoer hoor, laat je het me weten als het klaar is?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik schaam me voor het design, vandaag pas begonnen ermee dus het ziet er niet dat je zegt. Hyper hyper modern uit.
wou ik net schrijvenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Joepie de Poepie!!!!!!!
Ik heb zin om me te gedragen als een kleuter.
De film van Ome Willem!!!!!!!!
Broodje poep!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Joepie de Poepie!!!!!!!
Ik heb zin om me te gedragen als een kleuter.
De film van Ome Willem!!!!!!!!
http://www.dannyszlanina.nl/quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Stoer hoor, laat je het me weten als het klaar is?
terug terug terug terug....quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
wou ik net schrijven
verdorie je was me voor
Z@p achteruit
Weet je wat ik vragen wil......quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Broodje poep!!!
We hebben er een dvd van, mijn dochtertje vind dat gedeelte net als wij vroeger erg leuk![]()
Dankequote:Op vrijdag 17 november 2006 21:41 schreef sararaats het volgende:
Dromenvangertje, ik ging net even piepen op je site
mooi design
80 waar je maar 70 magquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Schattie niet wachten op jou?
80 waar je 50 mag of 80 waar je 120 mag?
In beide gevallen ben je een piraat.
* sararaats rent heel hard wegquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ikke ben een super mongool. Met super power.
Als ik spastisch ga doen, vliegen de kuikens door de kalkoen
min of meerquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeft ze een heksen-neus?
maar nee, niemand is perfectquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad!!!!!!!
En wijsneuzen moeten ze 10 meter onder de koeiemest stoppen.
Stop mij ook maar 10 meter onder de koeienstront als ik wijsneus ben. Ik wil geen wijsneus zijn. Stop die neus van mij maar in de koeienstront zodra ik weer de neiging heb om beter en slimmer te willen zijn.
Jah, en soppen zullen ze. Ze zullen gesopt worden!!! Hoor je me????? Ze zullen allemaal soppen totdat ze droppenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar nee, niemand is perfect
stalkers moeten ze in de kikkerdril soppen
Welnee, dat is geen ramp, gewoon lekker rustig voor je omgevingquote:Op zondag 19 november 2006 12:20 schreef sararaats het volgende:
nu ben ik m'n stem helemaal kwijt
het is een ramp
toch wel als je receptioniste bentquote:Op zondag 19 november 2006 12:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Welnee, dat is geen ramp, gewoon lekker rustig voor je omgeving![]()
Middag allemaal![]()
Verhuizen of op vakantie?quote:Op zondag 19 november 2006 12:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hey Dv, nee, ben druk met inpakken enzo.
nee werk... net weer terugquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Barra
Hoe bevalt het in Zwitserland ??? Op winter-sport daar?
Ik ben klaar om naar de kroeg te gaan. Nog even wat koffie drinken en wat eten om een bodem te kweken en dan ga ik voor de bierkaart
Dubbele leffe uit het vat, warsteiner uit het vat en jupiler uit het vat en nog meer uit het vat
Welkom terugquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef senesta het volgende:
Ik krijg hier een nieuwe radiator, omdat we openslaande tuindeuren krijgen, alles is afgetapt en het het is vies koud hier in huis, ze zijn nu aan het eten en pas daarna vullen ze hem weer en word het weer een beetje warm hier.
Brrr, wat koelt het snel af dan in huis zeg, ze laten natuurlijk ook de deuren open en lopen steeds in en uit.
http://www.pfizer.be/Dutch/What_we_do/Health_info/Angina.htmquote:Op maandag 20 november 2006 12:23 schreef Metro2005 het volgende:
angina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |