Goed gedaan zeg.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:18 schreef DarkElf het volgende:
wat een beetje bellen enzo al niet kan uithalen:
morgen moet ik de papieren komen halen en naar bureau opname gaan en volgende week woensdag wordt ik voor een dagje opgenomen voor die lisexcisie...
"ineens" hadden ze een gaatje
De zedenverwildering van de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb er meerdere gehad, in het kader van SOA-checks.
Waarom dat nou weer. Als je een spiraaltje wilt laten zetten dan krijg je bv. ook een soacheck.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De zedenverwildering van de jeugd van tegenwoordig![]()
Goed gedaan, gewoon wat lastig zijn, het is jouw schuld niet...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:18 schreef DarkElf het volgende:
wat een beetje bellen enzo al niet kan uithalen:
morgen moet ik de papieren komen halen en naar bureau opname gaan en volgende week woensdag wordt ik voor een dagje opgenomen voor die lisexcisie...
"ineens" hadden ze een gaatje
Je kunt je toch ook gewoon onthouden? Veel beter voor de algemene gezondheid!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer. Als je een spiraaltje wilt laten zetten dan krijg je bv. ook een soacheck.
quote:Dat is er al één. Verder vind ik mensen die zich zo nu en dan laten checken een stuk betrouwbaarder en netjes dan degene die het nooit doen.
quote:Maar da's een andere discussie.
*mental image krijgtquote:Op zondag 17 december 2006 23:10 schreef Roönaän het volgende:
je bent waarschijnlijk niet in de juiste mindset om de sexyness van papieren jurkjes in te zien?![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef Roönaän het volgende:
[..]![]()
*bedtijd*, morgen naar GC voor infodagje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |