zo daar ben ik weer, nou ja.. eventjes want ik duik zo of mijn bed in of de bank op.
Vanmorgen dus daar aangekomen, was als eerste dus mocht ook als eerste naar de OK.
Leuk jurkje aangekregen
![]()
en hoppa met bed en al naar beneden.
Daar eerst op recorvery iedereen verzamelen, voor de derde keer vragen of ik wel mevrouw DE was, die dit zou ondergaan en waar ik allergisch voor was.
Er was nog wat gesteggel over een rustgevertje, boven zeiden ze dat ik die beneden zou krijgen, beneden zeiden ze dat ik die boven had moeten krijgen. Uiteindelijk toch een pilletje gekregen maar toen lag ik al op de OK.
Daar waren trouwens erg lieve mensen die me erg op mijn gemak stelden, en dat was ook wel nodig , als het kon was ik de deur uitgerend maar die fuckers binden je benen vast
![]()
Om een lang verhaal kort te maken: er zijn 4 stukjes weggehaald, over twee weken krijg ik daar telefonisch de uitslag van en over 4 weken moet ik voor controle (heelt het goed?) naar het ziekenhuis.
Ik voelde me prima toestraks maar na even in de auto, boodschappen doen en met de buurvrouw kletsen voel ik me al een stuk minder mans en heb ik echt wel flinke buikpijn en voel ik me niet al te lekker eigenlijk
dus ik ga nu lekker rustig aan doen, ipv de stoere DE uithangen
![]()
En het blijft natuurlijk spannend tot ik de uitslag heb maar ik heb er alle vertrouwen in dat , wat er ook zat, het nu weggehaald is
thenks voor jullie steun allemaal