@Tally: vervelend zeg dat je er idd buikpijn van gekregen hebt terwijl je daar juist voor ging. En idd, dat draaien van dat ding is allesbehalve prettig. Hoop dat je uitslag goed is
![]()
@Bluezz: ah ok dat zou misschien wel kunnen wat je zegt over dat bloeden. Ik heb er zelf geen idee van, dit was pas de tweede keer dat ik het had. Deze dokter was trouwens wel attent hoor met dat eendengeval: eerst opgewarmd onder de kraan en hij vertelde duidelijk wat hij ging doen zodat ik niet zo zou schrikken
![]()
@Saffier: nee niet gezellig zo'n infectie maar wel fijn dat je zo snel de uitslag kreeg
![]()
@Urnie: handig idd, krijg je zo'n brief, schrik je je dood natuurlijk. gelukkig was het de tweede keer wel goed gegaan. En idd, ik zou er toch maar even achter gaan, het is zeker niet fijn maar het is wel belangrijk natuurlijk.
@Cinnamongirl: idd, ik ben wel vaker bij gynaecologen geweest en soms krijg je het gevoel dat het ze niet boeit ofzo? Meekijken is tot daar aan toe vind ik maar ruw te werk gaan, instrumenten niet opwarmen etc vind ik echt onnodig. Je ligt er al zo kwetsbaar bij
![]()
Meewerken aan het bevolkingsonderzoek vind ik geen probleem idd, zou meteen een afspraak maken. het is idd toch voor je eigen gezondheid. (vind het nu alleen wat ietwat spannend omdat het niet voor dat landelijke onderzoek is)
@Dinus: ik vind het eigenlijk schandalig wat ze gedaan hebben. Je moet toch op de hoogte gesteld worden? Wie zijn zij om te beslissen dat ze "je niet ongerust wilden maken?" Goed dat je er wat van gezegd hebt iig
![]()
(dat ze dat zelf niet snappen zeg)
@Aventura: ja misschien went het wel idd? Goed dat je trouwens meedoet aan dat onderzoek!