quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
Ik had een goed deal gemaakt met een vriendin omdat haar ouders een huis hebben midden in een skigebied, en een chill ski-gebied. Ik ging dus laatste tijd even veel met haar om, en ik had de ouders en haar in de pocket, mooi ik zag al een relaxe ski-trip. Nu heeft die chick ook een vriend, en dat is een jaloerse kneus, maar het ligt nogal wazig met vrienden van familie, goede families en familiebanden blabla.
Het maakt mij niks uit, maar die vriend van haar is dus bang dat ik zijn vriendin neuk op vakantie, en heeft die over mij lopen praten tegen haar ouders, dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd, en nu vertrouwen haar ouders mij niet om met haar mee te gaan. Echt een fucking kneus en als ik hem tegenkom sla ik hem voor zijn mik, vieze koorkneus. Nu moet ik dus weer al me charmes erin gooien bij haar ouders om weer die sleutels te bemachtigen, of andere mensen zoeken met huizen in skigebieden.
Maar blijkbaar zit er een koorkneus in z'n broek???quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:06 schreef Lausteen het volgende:
maar je wilde haar wel neuken in die skihut dus?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar blijkbaar zit er een koorkneus in z'n broek???
'Aha'quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Nou voor jullie dyslecten dan samengevat:
Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
Hoe dan ook jij zou haar en dr ouders gebruiken. One-way or the other.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
Ik had een goed deal gemaakt met een vriendin omdat haar ouders een huis hebben midden in een skigebied, en een chill ski-gebied. Ik ging dus laatste tijd even veel met haar om, en ik had de ouders en haar in de pocket, mooi ik zag al een relaxe ski-trip. Nu heeft die chick ook een vriend, en dat is een jaloerse kneus, maar het ligt nogal wazig met vrienden van familie, goede families en familiebanden blabla.
Het maakt mij niks uit, maar die vriend van haar is dus bang dat ik zijn vriendin neuk op vakantie, en heeft die over mij lopen praten tegen haar ouders, dat ik alleen maar vrouwen gebruik om seks en geen respect voor ze blabla wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd, en nu vertrouwen haar ouders mij niet om met haar mee te gaan. Echt een fucking kneus en als ik hem tegenkom sla ik hem voor zijn mik, vieze koorkneus. Nu moet ik dus weer al me charmes erin gooien bij haar ouders om weer die sleutels te bemachtigen, of andere mensen zoeken met huizen in skigebieden.
Ga je nou ook nog zijn vriendin neuken of hoe zit het?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Ik ging veel met meisje om> haar ouders hebben een huis in skigebied> zij vroeg mij mee om samen daar te gaan chillen voor een week> vriend van dat meisje wordt boos> praat tegen haar ouders dat ik niet te vertrouwen ben> haar ouders vertrouwen mij niet meer>feest gaat niet door> koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
Agressievelingen zijn inderdaad niet te vertrouwen. Ik geef ze groot gelijk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
koorkneus gaat een klap op zijn mik krijgen.
Ja een beetje wel, maar als ik haar niet tof had gevonden was ik echt geen week met haar meegegaan op vakantie. Iedereen wordt wel eens beter van vrienden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hoe dan ook jij zou haar en dr ouders gebruiken. One-way or the other.
Heilig boontje!![]()
Maar jammer dat het is fout gegaan![]()
No worries dus,quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
wtf gast dat is serieus pas een paar keer gebeurd
Ik heb toch echt gelezen dat je nu ff veel met dr om ging....quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:09 schreef honderd het volgende:
[..]
Ja een beetje wel, maar als ik haar niet tof had gevonden was ik echt geen week met haar meegegaan op vakantie. Iedereen wordt wel eens beter van vrienden.
Ik zou mijn vriendin ook niet alleen laten met zo'n sjap als jij..quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef honderd het volgende:
Wat maakt mij dat nou uit, natuurlijk was er wel wat gebeurd op vakantie. Ik bedoel je bent aan skieën, je zit samen in huis, je hebt openhaard en je bent met zijn tweeën (klinkt net een slechte film), maar als hij zijn vriendin niet kan houden moet die zichzelf ten rade gaan, en niet mijn plannen verneuken om iets naar boven te halen wat ik 4 jaar geleden had gedaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef BttD het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog zijn vriendin neuken of hoe zit het?Dan ben je pas echt de mannn
Ja, ik mag hopen van wel die hebben al een relatie van 3 jaar. Maar ik had echt zin om te gaan skieën/boarden. Ik ga nog wel wintersporten dit jaar maar dat wordt pas in februari en maart.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:10 schreef EsDe het volgende:
dus ipv dat jij over die chick heengaat, gaat een koorkneus eroverheen?![]()
hahahaha OWNED!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oftewel, luxeprobleemquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef honderd het volgende:
[..]
Ja, ik mag hopen van wel die hebben al een relatie van 3 jaar. Maar ik had echt zin om te gaan skieën/boarden. Ik ga nog wel wintersporten dit jaar maar dat wordt pas in februari en maart.
Om vervolgens pissed te worden als het niet lukt,quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Je had dus gewoon geprobeerd een grietje te verleiden, dat al 3 jaar een relatie heeft...
Ja, en was ook nog met me buurvrouw meegegaan op ski-fitnessquote:
Klinkt meer als een hormoonprobleem...quote:
hahahaquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef honderd het volgende:
[..]
Ja, en was ook nog met me buurvrouw meegegaan op ski-fitnessik denk doe lekker vriendelijk, sta ik daar nu voor lul tussen al die huisvrouwen hahaha
![]()
Wat is het probleem? Met haar ga ik nog steeds goed om, alleen skieën gaat niet meer door. En zij wil mij wel, alleen ik ben op dit moment niet van relaties.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Je had dus gewoon geprobeerd een grietje te verleiden, dat al 3 jaar een relatie heeft...
Een echte vent zou dr laten vallen, tot ze die andere mofo gedumpt heeft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Met haar ga ik nog steeds goed om, alleen skieën gaat niet meer door. En zij wil mij wel, alleen ik ben op dit moment niet van relaties.
je staat al zo lang droog?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:11 schreef honderd het volgende:
[..]
en niet mijn plannen verneuken om iets naar boven te halen wat ik 4 jaar geleden had gedaan.
Ik bedoel zon studentenkneus, met lange haren met veel gel die in een koor zit, althans zo noem je dat toch? Dat grootste tuig der studenten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef Dagonet het volgende:
Is al bekend in welk koor hij zingt?
dat heet een 'corps', stomme kneus!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik bedoel zon studentenkneus, met lange haren met veel gel die in een koor zit, althans zo noem je dat toch? Dat grootste tuig der studenten.
StudentenCORPSkneus, kneusquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik bedoel zon studentenkneus, met lange haren met veel gel die in een koor zit, althans zo noem je dat toch? Dat grootste tuig der studenten.
Aaahhhh.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef honderd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef Dagonet het volgende:
heb je je vmbo nooit afgemaakt ofzo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef honderd het volgende:
He rustig maar, al mijn studentenvrienden hebben het vaak over een koor![]()
Jostiband...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef Dagonet het volgende:
Ja en dat schrijf je corps! Lees je in!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef honderd het volgende:
Ben er zelfs nooit aan begonnenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:22 schreef immortalsean het volgende:
heb je je vmbo nooit afgemaakt ofzo?
Homoniemen. Goed luisteren en je hoort het verschil.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef honderd het volgende:
Lees en huiver!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef honderd het volgende:
Vind ik beetje wazig? Hoe kun je corps nu uitspreken als koor? Maargoed het zal wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:22 schreef BttD het volgende:
[..]
Ja en dat schrijf je corps! Lees je in!!
Euh nee....quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij bedoelt TS een corps, of had iemand dat al gezegd?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef honderd het volgende:
Vind ik beetje wazig? Hoe kun je corps nu uitspreken als koor? Maargoed het zal wel.
quote:A corps (a word that migrated from the French language, pronounced IPA: [kɔɹ], but originating in the Latin "corpus, corporis" meaning body; plural same as singular).
nee, die laten hem wel een toontje lager zingenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien zit ie wel bij het koor mariniers. In dat geval geen tik voor z'n mik, raad ik TS aan.
Sarcasm it wás, dude!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh nee....
feel my sarcasm...
Niet te verwarren met korps of het Engelse woord core.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij bedoelt TS een corps, of had iemand dat al gezegd?
Was al aan het bellen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef honderd het volgende:
Jongens bedankt voor al jullie uitleg.
Jullie zijn allemaal heel tof dat je mij uitlacht omdat ik toevallig dacht dat iets wat wordt uitgesproken als koor schrijft als koor.
Bel al jullie vrienden op zodat jullie allemaal even gezamelijk kunnen lachen.
Kut man, I feel your painquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef honderd het volgende:
Johhhhquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Mirel het volgende:
Je bent zelf zo te lezen best een oppervlakkige zak.
Neuh, ik lachte je al uit om je hele OP. Dat je niet weet hoe je corps moet schrijven was zeg maar de slagroom die het afmaakte.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef honderd het volgende:
Jullie zijn allemaal heel tof dat je mij uitlacht omdat ik toevallig dacht dat iets wat wordt uitgesproken als koor schrijft als koor.
We lachen je uit omdat je flink gepwned bent (ja, rotwoord is dat, maar een beter woord bestaat er niet voor in dit geval).quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef honderd het volgende:
Bel al jullie vrienden op zodat jullie allemaal even gezamelijk kunnen lachen.
En er zijn niet meer sletten met een ski huis?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef honderd het volgende:
Maar hoe dan ook mijn visie:
Als jij een vriendin hebt, en je hebt het niet in je om jouw vriendin bij je te houden DAN is dat jouw probleem, je wenst je vriendin toch alle geluk enzo. Er zijn miljoenen leuke vrouwen op de wereld, maar nu had ik eindelijk die gevonden met een skihuis![]()
Wat is dat voor onzin:quote:
En het gebrek aan hoofdletters en alinea-scheidingen het stukje fruit!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Dagonet het volgende:
Dat je niet weet hoe je corps moet schrijven was zeg maar de slagroom die het afmaakte.
Ik heb liever een vrouw met inhoud. In ieder geval met een hoger IQ dan dat van jouquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:31 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin:
Je wil toch ook een vrouw hebben omdat het een lekker wijf is? Of ga je dan ook tegen je vrienden zeggen, wat ben jij oppervlakkig, elke vrouw heeft zo haar voordelen.
Wat ben ik gepwnded zeg, een kneus die mij niet eens de waarheid durft te vertellen dus maar bij haar ouders zijn beklag gaat doen. Een echte man!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We lachen je uit omdat je flink gepwned bent (ja, rotwoord is dat, maar een beter woord bestaat er niet voor in dit geval).
Dat je ook nog eens het IQ van een wuppie hebt maakt het alleen maar leuker!
Dan moet hij wel een eerstejaars hebben, de laterjaars zijn al uitgewoond...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:31 schreef BttD het volgende:
[..]
En er zijn niet meer sletten met een ski huis?
Dan neuk je er toch gewoon nog één, zo te lezen vallen ze als vliegen voor je. Kun jij weer mooi snowboarden en neuken
![]()
Jij bent niet oppervlakkig? Er zijn genoeg vrouwen die én lekker zijn én inhoud hebben. Niet elke vrouw die blond en knap is bij defintie dom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrouw met inhoud. In ieder geval met een hoger IQ dan dat van jou
Dat zei ik dan ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:34 schreef honderd het volgende:
[..]
Jij bent niet oppervlakkig? Er zijn genoeg vrouwen die én lekker zijn én inhoud hebben. Niet elke vrouw die blond en knap is bij defintie dom.
Leuk gevonden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Aangezien er altijd nog minimaal 2 personen nodig zijn om sex te bedrijven vraag ik me wel af waar iedereen in haar omgeving zich mee bemoeit. Of is zij óók niet helemaal honderd?
misschien heeft ze wel een chromosoom teveel, en is die corpsbal gewoon een vrijwilliger die haar begeleid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
... Of is zij óók niet helemaal honderd?
Ik moest er nog om lachen ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:34 schreef immortalsean het volgende:
wat een klapmongool ook, die honderd
en heeft hij alleen maar tegen die ouders gezegd, dat er in de opvang een kwijlend joch zat dat ongewenst aan haar zat tijdens het speelkwartier.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:37 schreef immortalsean het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel een chromosoom teveel, en is die corpsbal gewoon een vrijwilliger die haar begeleid.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik ging ook al om met haar voordat ik wist dat haar ouders een skihuis hadden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef radioanne het volgende:
Lekkere ass ben jij als je alleen met iemand aanpapt voor een ski tripje.. kun je t zelf niet betalen ofzo
Natuurlijk, ze is knap en leuk en dan wil ik haar neuken, net zoals elke vent een lekker wijf wil neuken. Ik kan haar nu ook wel uitnodigen om te neuken, maar het punt is dat ik het gewoon zo treurig vindt dat een gast die zijn eigen vriendin niet kan vasthouden, gaat klagen bij haar ouders en zo ook nog mijn plannen verneukt. Wat voor een vent ben je dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
whehe pwnd![]()
maar je wilde haar dus wel neuken
oja, PICS![]()
Oh gelukkig, opgelost slotje!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik ging ook al om met haar voordat ik wist dat haar ouders een skihuis hadden.
Hij pakt het in ieder geval slimmer aan dan jij!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:43 schreef honderd het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze is knap en leuk en dan wil ik haar neuken, net zoals elke vent een lekker wijf wil neuken. Ik kan haar nu ook wel uitnodigen om te neuken, maar het punt is dat ik het gewoon zo treurig vindt dat een gast die zijn eigen vriendin niet kan vasthouden, gaat klagen bij haar ouders en zo ook nog mijn plannen verneukt. Wat voor een vent ben je dan?
Precies, hij heeft nog wat te neuken...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij pakt het in ieder geval slimmer aan dan jij!
Hij pakt het fucking laf aan, tuurlijk zou ik kunnen winnen, maar dan zou ik zijn vriendin echt gaan gebruiken dat doe ik toch ook niet? Ik heb tenminste fatsoen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij pakt het in ieder geval slimmer aan dan jij!
Ja want mannen kunnen alleen maar met vrouwen naar bed als ze romantisch in een skigebied zitten, wie heeft jou wijsgemaakt altijd zo klein te moeten denken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Precies, hij heeft nog wat te neuken...
En tegen de tijd dat hij klaar is heeft ze aan een amsterdammertje niet meer genoeg...
Zegt iemand die het zo slecht kan hebben dat hij maar gaat slaan en rammen omdat hij het niet kan winnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef honderd het volgende:
[..]
Hij pakt het fucking laf aan, tuurlijk zou ik kunnen winnen, maar dan zou ik zijn vriendin echt gaan gebruiken dat doe ik toch ook niet? Ik heb tenminste fatsoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |