Dat zei ik dan ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:34 schreef honderd het volgende:
[..]
Jij bent niet oppervlakkig? Er zijn genoeg vrouwen die én lekker zijn én inhoud hebben. Niet elke vrouw die blond en knap is bij defintie dom.
Leuk gevonden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Aangezien er altijd nog minimaal 2 personen nodig zijn om sex te bedrijven vraag ik me wel af waar iedereen in haar omgeving zich mee bemoeit. Of is zij óók niet helemaal honderd?
misschien heeft ze wel een chromosoom teveel, en is die corpsbal gewoon een vrijwilliger die haar begeleid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
... Of is zij óók niet helemaal honderd?
Ik moest er nog om lachen ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:34 schreef immortalsean het volgende:
wat een klapmongool ook, die honderd
en heeft hij alleen maar tegen die ouders gezegd, dat er in de opvang een kwijlend joch zat dat ongewenst aan haar zat tijdens het speelkwartier.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:37 schreef immortalsean het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel een chromosoom teveel, en is die corpsbal gewoon een vrijwilliger die haar begeleid.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik bedoel zon studentenkneus, met lange haren met veel gel die in een koor zit, althans zo noem je dat toch? Dat grootste tuig der studenten.
Ik ging ook al om met haar voordat ik wist dat haar ouders een skihuis hadden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef radioanne het volgende:
Lekkere ass ben jij als je alleen met iemand aanpapt voor een ski tripje.. kun je t zelf niet betalen ofzo
Natuurlijk, ze is knap en leuk en dan wil ik haar neuken, net zoals elke vent een lekker wijf wil neuken. Ik kan haar nu ook wel uitnodigen om te neuken, maar het punt is dat ik het gewoon zo treurig vindt dat een gast die zijn eigen vriendin niet kan vasthouden, gaat klagen bij haar ouders en zo ook nog mijn plannen verneukt. Wat voor een vent ben je dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
whehe pwnd![]()
maar je wilde haar dus wel neuken
oja, PICS![]()
Oh gelukkig, opgelost slotje!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik ging ook al om met haar voordat ik wist dat haar ouders een skihuis hadden.
Hij pakt het in ieder geval slimmer aan dan jij!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:43 schreef honderd het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze is knap en leuk en dan wil ik haar neuken, net zoals elke vent een lekker wijf wil neuken. Ik kan haar nu ook wel uitnodigen om te neuken, maar het punt is dat ik het gewoon zo treurig vindt dat een gast die zijn eigen vriendin niet kan vasthouden, gaat klagen bij haar ouders en zo ook nog mijn plannen verneukt. Wat voor een vent ben je dan?
Precies, hij heeft nog wat te neuken...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij pakt het in ieder geval slimmer aan dan jij!
Hij pakt het fucking laf aan, tuurlijk zou ik kunnen winnen, maar dan zou ik zijn vriendin echt gaan gebruiken dat doe ik toch ook niet? Ik heb tenminste fatsoen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij pakt het in ieder geval slimmer aan dan jij!
Ja want mannen kunnen alleen maar met vrouwen naar bed als ze romantisch in een skigebied zitten, wie heeft jou wijsgemaakt altijd zo klein te moeten denken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Precies, hij heeft nog wat te neuken...
En tegen de tijd dat hij klaar is heeft ze aan een amsterdammertje niet meer genoeg...
Zegt iemand die het zo slecht kan hebben dat hij maar gaat slaan en rammen omdat hij het niet kan winnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef honderd het volgende:
[..]
Hij pakt het fucking laf aan, tuurlijk zou ik kunnen winnen, maar dan zou ik zijn vriendin echt gaan gebruiken dat doe ik toch ook niet? Ik heb tenminste fatsoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |