Bedanktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0402249/
ENTRAPMENTquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:24 schreef dutchmage het volgende:
hoe heet die film, waarin ze tijdens de jaarwisseling van 1999 / 2000 een bank gaan kraken, ze doen dit in taipei, tijdens de jaarwisseling..ze zorgde er volgens mij voor dat van elke transactie iets van 1 cent naar hun rekening wordt overgemaakt...
ik kan niet meer op de personen komen die in die film spelen en de naam van de film ben ik even kwijt.
hoe heet deze film.?
Wow, daar heb ik geen idee vanquote:Op zondag 14 januari 2007 01:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een ingewikkelde, weet ook niet of het hier gaat lukken.
Ik zoek de titel van deze animatiefilm (althans, ik ga ervan uit dat het een animatiefilm is..)
Ik heb alleen dit Youtube-fragment. Zelf geupt, de titel van het fragmentje was Ugly_V. Ik kon niks vinden op google onder die naam:
http://www.youtube.com/watch?v=BezxAlSX0TQ
Bedankt alvast!
Ik heb geen flauw idee eigenlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 11:13 schreef Chen het volgende:
[..]
Wow, daar heb ik geen idee vanHet ziet er wel leuk uit
! Waar heb je dat fragmentje vandaan precies dan?
Ik google ff en zie dat er daar helaas een heleboel delen van zijn verschenenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:59 schreef Patch het volgende:
Volgens mij staat dat tekenfilmpje op 1 van de DVD's van "Independent Animation"....
The Philadelphia Experimentquote:Op zondag 14 januari 2007 17:21 schreef xtwarrior het volgende:
Ik zoek de titel van een film uit mijn 'jeugd'.
Ik ben momenteel 24 jaar oud en heb deze film rond mijn 10e gezien schat ik zo, dus hij zal waarschijnlijk van voor 1992 zijn.
Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat het iets van doen had met een tijdsgat of een dimensionale poort of iets dergelijks en dat er op het einde van de film een gros lichaamsdelen op de kade van een haven lagen. Sommige lichaamsdelen beweegden nog, anderen niet.
Ik heb alleen volume 1, en daar staat ie niet op, kan je die alvast afstrepen...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik google ff en zie dat er daar helaas een heleboel delen van zijn verschenen.
iemand??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zoek een film. Het is waar waargebeurd verhaal. Is vaak op RTL 4 gekomen een paar jaar geleden. Een vader verliest de voogijd over zijn zonen. Paar jaar laterz (ofzo) gaat hij ze weer zoeken e.d. Het is een aangrijpende film. Wat ik me nog herinner is dat een van zijn zoons ook een ongeluk heeft gehad of mishandeld werd. Ik weet het niet zeker. Iemand die het weet?
Hollow Reed ?quote:
Basic Instinctquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:31 schreef El_Rolando het volgende:
Er is/was een reclame op televisie met daarin een oudere vrouw die verhoord wordt. Vervolgens doet ze haar benen uit elkaar en de mannen kijken vol afschuw. De slogan luidde: ''Waarom nog naar die oude kijken?''. Op welke film is deze reclame een parodie?
Zal toch wel Basic Instinct zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:31 schreef El_Rolando het volgende:
Er is/was een reclame op televisie met daarin een oudere vrouw die verhoord wordt. Vervolgens doet ze haar benen uit elkaar en de mannen kijken vol afschuw. De slogan luidde: ''Waarom nog naar die oude kijken?''. Op welke film is deze reclame een parodie?
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Patch het volgende:
ik geloof dat dat de makkelijkste vraag was in de geschiedenis van "Ik zoek de titel van".....
een of ander filmkanaal ofzo...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Maar waar was de reclame van?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Patch het volgende:
ik geloof dat dat de makkelijkste vraag was in de geschiedenis van "Ik zoek de titel van".....
Schindlers Listquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef Patch het volgende:
Weet iemand hoe die Steven Spielberg film heet met dat buitenaardse wezentje met zo'n oplichtende vinger?
Ik kon wel de poster vinden, misschien dat dat helpt?
[afbeelding]
even opgezocht, dat is hem !quote:
Ach ja, de naam 'Steven Spielberg' deed ergens wel een belletje bij me rinkelen dus toen was de rest makkelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:00 schreef Patch het volgende:
[..]
even opgezocht, dat is hem !
dankjewel
![]()
Maple Townquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef manou het volgende:
ik zoek de titel van een tekenfilm waar ik vroeger helemaal gek van was..het werd op rtl 4 uitgezonden geloof ik om 7 uur in de morgen na het ontbijtnieuws.de personages waren dieren konijnen, vossen, beren. namen weet ik nog wel patty en an waren konijn zusjes en bobbie was patty's vriendje dat was een beer . de vader van patty en an was postbode. en in het bos was een wolf en ik geloof dat de wolf joop heete maar dat weet ik niet meer zeker.
heel graag zou ik willen weten wat de titel is dan kan ik wellicht ergens een aflevering vinden oid.
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Maple Town
http://users.skynet.be/Ti(...)enfilm/mapletown.htm
Het antwoord is al gegeven, maar als jij nou eens verteld waar je deze plaatjes vandaan haalt dan kunnen wij ook met dat spelletje meedoen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef AtseBenjamin het volgende:
Weet iemand uit welke film dit komt: [afbeelding]
Het schijnt dat het een hele goede film is!
Alien?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef Patch het volgende:
Weet iemand hoe die Steven Spielberg film heet met dat buitenaardse wezentje met zo'n oplichtende vinger?
[afbeelding]
Ohquote:Op zondag 21 januari 2007 08:37 schreef Patch het volgende:
[..]film was al gevonden, http://www.imdb.com/title/tt0073195/
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
hou eens op met dat gekut over E.T.. Ik wilde nog serieus de filmtitel gaan noemen ook
.
www.delamas.nlquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:23 schreef King_of_cubes het volgende:
Eigenlijk zoek ik geen titel maar een afleverings nummer en datum. Ik zoek namelijk de aflevering van de Lama's waarbij ze met eerste zin laatste zin een helpdesk in een dierenasiel uit gaan beelden.
Ja daar heb ik natuurlijk al gekeken maar daar staan er maar een aantal op en die ik zoek staat er niet tussen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:01 schreef vronie het volgende:
[..]
www.delamas.nl
Mocht deze aflevering er niet bijzitten,dan heb toch nog kunnen lachen![]()
Flatliners?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:21 schreef Eisbaer het volgende:
Ik zoek de titel van die film waarin jongeren hun eigen als experiment laten dood gaan ... ik zie de scenes zo voor mij maar weet de titel niet.![]()
![]()
Er is ook een dance plaat van Natural Born DJ's - A Good Day
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Martial Law met Sammo Hungquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef smash789 het volgende:
Eyyy,
ik dacht ineens weer aan een politie-serie die een aantal jaar geleden werd uitgezonden op TV. Ik weet alleen totaal niet meer hoe die serie heet. Ik zou het graag nog eens willen zien. Het was een politie-serie met een japanner (ofzo) erin, wat dikkig, en hij vocht altijd op een grappige manier. Volgens mij heette ie iets van Mammo ofzo...
Wie kan me helpen?
niemand..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:04 schreef satecl het volgende:
Ik had al heel lang terug een film gezien over een overval(dacht ik) waarbij 1/2 doden vielen. Een kleine jongen was getuigen. Maar hij was te jong of kon nog niet praten ofzo om te getuigen. Deze kleine jongen kan wel heeeeel goed en mooi tekenen en hij tekende de gezichten ofzo van de daders... verder weet ik niet meer precies...
Weet iemand wekke film ik bedoel?
The Tenth Kingdom?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een serie die al weer iets van 3 jaar terug op RTL 4 of 5 was. Het gaat over wat mensen uit de tijd van nu die op de een of andere manier in een andere tijd komt (die niet bestaat dus) en gewoon in een heel andere wereld. Het heeft iets weg van LOTR en Star Wars alleen was dit een mini serieen is het niet echt heel veel vechten ofso.. Wel zijn er allemaal rare wezens natuurlijk. En ik kan me wat herinneren dat ze in een kerker worden gevangen genomen en ook nog gewoon een groen landschap met wat bergen en een mooie rivier daar om heen. Wie kan me helpen
Volgens mij is het inderdaad The 10th Kingdom! Hardstikke bedanktquote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef Patch het volgende:
[..]
The Tenth Kingdom?
en in mindere mate: Sliders?
tnx! dat is hemquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
The Devil's Advocate
met Keanu Reeves!
gevonden: Pump up the volume uit 1990quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:07 schreef nicket84 het volgende:
En nu ik hier toch ben.
Ik zoek ook een oude film met Christian Slater. In deze film was hij een jonge gast "student" die een illegale radio station op zijn kamer had.
The langoliers (naar Stephen King), een tergend langzame miniserie was dat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef nicket84 het volgende:
Ik zoek een oude scifi tv serie. Ik denk dat hij ongeveer 10jaar geleden werd uitgezonden.
Het ging over een groep mensen die in een passagier vliegtuig zaten, en door een wormgat zijn gevlogen. Daardoor zitten ze een stuk terug of voor in de tijd. Onderling krijgen ze wat geruzie etc.... Op een gegeven moment moeten ze landen om te tanken, en al het eten op het vliegtuig smaakt raar omdat het te oud of juist te nieuw was...
Op een gegeven moment komen er allemaal wazige levende bollen die de wereld langzaam op beginnen te eten. En dan moeten ze er voor zorgen asap het vliegveld te verlaten..
krom verhaal, maar deze dingen herinner ik me nog. Mijn buurjongen van 10 had er toen nachtmeries van![]()
jaaa dat issie.. bedankt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:30 schreef Sasandra het volgende:
[..]
The langoliers (naar Stephen King), een tergend langzame miniserie was dat.![]()
Roué Verveer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef E- het volgende:
Afgelopen zaterdag was er op Nederland 3 om een uurtje of elf een Surinaamse cabaratier. Ik vond hem erg goed en wil graag weten wie dat is!
De portiers Broes en Dré, uit de serie Frø-Live en Frøland.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef nicket84 het volgende:
Wat was de naam van deze stiekgezichten ookalweer??
Was dat niet iets op vila achterwerk?
[afbeelding]
da's die kale Lama / Gabbertje: Ruben vd Meer toch?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef nicket84 het volgende:
Wat was de naam van deze stiekgezichten ookalweer??
Was dat niet iets op vila achterwerk?
[afbeelding]
"Vals ..... " nogwat.....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ben vandaag geinterviewd door een of andere vage allochtoon die wel wat weg heeft van die irritante mime speler, Karim ofzo? volgens mij heb ik het programma weleens op ned3 ofzo gezien, maar t kan ook voor de regionale omroepen zijn. hij loop over straat en praat daar met mensen.
weet iemand hoe dit programma heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |