http://weblogs.nrc.nl/web(...)fox-the-hunting-fox/quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef Patch het volgende:
Kent iemand deze sketch?
4 mannen naast elkaar, ik geloof brits, kledij van vossenjagers / vossenjacht aan.
Ze zingen een liedje en de meest linkse, ook meteen de meest oudste doet alles verkeerd.
Hij komt een fractie te laat, te vroeg, waardoor er grappige situaties ontstaan.
Is dat niet uit The Silence of the Lambs?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef AtseBenjamin het volgende:
Ik ben weer op zoek naar de naam van een film van dit fragment:
http://img471.imageshack.us/img471/163/20061220192212ui9.png
Link werkt niet: eerst kopieren dan plakken
zelfs dan krijg ik een kikker....quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef AtseBenjamin het volgende:
Link werkt niet: eerst kopieren dan plakken
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef Muzzie het volgende:
[..]
http://weblogs.nrc.nl/web(...)fox-the-hunting-fox/![]()
The Shiningquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek de naam van een hele enge film. Er is zo'n moment waarop een jongetje op een driewielier zit en over een tapijt rijdt en dan hoor je dat geluid daarvan. Dat was iig een erg freaky stukje. Het was iets met een H ofzo. Weet iemand toevallig hoe die heet??
Out of This Worldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef QazzaQ het volgende:
Hoe heet die amerikaanse tv serie...
Over een amerikaans meisje met een buitenaardse vader.
Ze kon de tijd stilzetten door haar middelvingers tegen elkaar te doen.
En dan stonden ook alle mensen stil die ze weer aan kon tikken dat ze weer gingen bewegen?
help!
bedoel je Amistad? was afgelopen vrijdag op, ik geloof, rtl7 nog te zien. film van spielberg.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef Demon-X het volgende:
hele tijd terug heb k op school een film moete kijke en k heb nou geen idee meer hoe ie heet
Schijnt best bekende film te zijn en gaat over de slavernij in amerika hoe ze zwarte uit afrika plukte enzo
k weet wel nog dat de titel van de film hetzelfde was als de boot waarmee ze naar amerika werden gebracht
iemand enig idee van de titel?
alvast bedankt
Dat wel Amistad zijn ja, geen Roots iig...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef Demon-X het volgende:
hele tijd terug heb k op school een film moete kijke en k heb nou geen idee meer hoe ie heet
Schijnt best bekende film te zijn en gaat over de slavernij in amerika hoe ze zwarte uit afrika plukte enzo
k weet wel nog dat de titel van de film hetzelfde was als de boot waarmee ze naar amerika werden gebracht
iemand enig idee van de titel?
alvast bedankt
Jaquote:Op maandag 8 januari 2007 16:37 schreef Sokolsky het volgende:
Pay it forward?
(ben ik nu vic te snel af?)
Thnx, dat is hemquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Dead Like Me.
Ik was niet online.quote:
Enemy Minequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:18 schreef Walvisje het volgende:
Misschien kunnen jullie mij helpen met de volgende film, die ik eind jaren 80 op video heb gezien :
2 Hoofdpersonen een man en een alien van het ras drac / drag of iets dergelijks. Beide zijn gestrand op een planeet en hoewel ze aartsvijanden zijn moeten ze elkaar helpen.
Hopelijk weet iemand om welke film het hier gaat.
Apen & Lasers:quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:17 schreef MuseMuse het volgende:
Ik kan me nog vaag iets herinneren van een film die ik jaren geleden gezien (ong 7 jaar geleden denk ik)
In die film werden apen voor experimenten gebruikt en die apen werden dan ook uit bomen geschoten. volgens mij zaten er ook lasers in de film, maar dat weet ik niet zeker.
Jaaaaaaaaa, volgens mij die laatste! bedankt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Apen & Lasers:
Congo
Apen & Experimenten:
Project X
Wat ik weet is dat BraveStarr een beetje futuristische cowboys bevat, en wat AllStars betreft, denk ik dan meteen aan Cartoon AllStars to the Rescue, een tekenfilm tegen drugs met medewerking van oa Garfield, Alf, Bugs Bunny, Kwik, Kwek en Kwak et ceteraquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens mij was er voeger een tekenfilm serie die All stars ofzo heette, verder weet ik er niks meer van. weet iemand meer?
Verder kan ik me van voreger een andere tekenfilm serie herinneren over cowboys in de ruimte ofzo. iemand een idee?
Da's toch gewoon Fight Club?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:59 schreef AtseBenjamin het volgende:
Weet iemand uit welke film dit is:
Deceiver?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef most_wanted het volgende:
Hmm, ik heb een tijdje geleden een scene gezien van een film of serie volgens mij was het een film waar een iemand op een politiebureau ofzoiets zat en met andere mensen sprak en dan lieten ze gemeten zien het IQ van diegene waar die mee praatte en hij vroeg allemaal vragen. Best wel vaag maar was wel interessant, meer heb ik niet van die film/serie gezien. Ik weet zeker dat het geen docu was.
CHiPsquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:37 schreef Attitude het volgende:
Hoi, misschien dat jullie me kunnen helpen...
Vroeger, zo'n 10 jaar terug ofzo, was er een serie op de tv. De naam daarvan wil ik graag weten.
Het enige wat ik nog weet is dit: het is een politieserie en de agenten rijden de hele tijd op motoren, en de agenten die op motoren zitten hebben een scherm voor zich ( zoiets als bij kleine kinderen op de fiets). Hun kleding was donkergroen. Wie weet het?
Alvast bedankt.
http://us.imdb.com/title/tt0364484/quote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef Airforce1 het volgende:
Heb al verschillende topics doorzocht maar ik ben op zoek naar de titel van een film of mischien was het ook wel een docu, waarin het leven van zwervers gevolgd word die dwars door amerika trekken in treinen.
Zouden hele mooie beelden in zitten van het landschap met o.a tom waits dan als achtergrondmuziek.
Eindelijk!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
http://us.imdb.com/title/tt0364484/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |