Miracle on 34th Street?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:06 schreef BobbyJames het volgende:
Ben op zoek naar de titel van een kerstfilm. Gaat over een meisje die een oude zwerver ontmoet, die oude zwerver lijkt veel op de kerstman. En wordt geloof ik ook aan het eind de kerstman ofzo. Heeft iets met kerstwensen te maken.
Het is niet veel info, hoop dat het een (kerst)belletje doet rinkelen bij iemand!
Waarschijnlijk de Sharp serie met Sean Bean:quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:55 schreef Bigfoot48 het volgende:
Hee luitjes,
Ik loop al een tijdje rond met een mini tv-serie waarvan ik graag de titel wil hebben zodat ik hem kan halen in de winkel want ik vind hem echt waard om hem nog een keer te zien.
De mini tv-serie ging over een soldaat die voor het engelse leger werkt (kan ook anders zijn) rond de tijd met de oorlog tussen engeland en de spanjaarden/fransen. Hij leid een groep mannen (12 ofzo). Later in de serie komt hij een vrouw tegen hij trouwt ermee maar die bedriegt hem met een andere vent en gaat met zijn geld vandoor. Ik geloof dat hij Sharp heette. De serie is ongeveer rond 1997 uitgezonden op tv voordat de mini tv-serie hornblower uitkwam op tv.
Ik word er een beetje gek van dat ik er niet op kan komen. ohja hij lijkt een beetje hierop http://us.movies1.yimg.co(...)n_eckhart/black2.jpg
Ik weet welke serie je zoekt...quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:27 schreef wonderer het volgende:
Ergens begin jaren negentig werd er een serie uitgezonden over een meisje dat uit de toekomst kwam. Ze had drie stipjes op haar gezicht. Ik kan me er verder heel weinig van herinneren. Er zat ook iemand of een groepje achter haar aan... en ze had hulp van een jochie van een jaar of negen denk ik.
Iemand?
The Girl from Tomorrowquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik weet welke serie je zoekt...
kom zelf ook niet op de naam.
Volgens mij was het een Australische serie met het woord 'girl' in de titel...
The Storyteller?quote:Op zondag 24 december 2006 22:00 schreef Wadloper het volgende:
Er was een tijd op jetix of fox kids een serie dat een man een verhaal voorlas.
Dit was een spannend verhaal (voor jonge kijkers dan he). Deze man had ook een hele stapel boeken in zijn kamer, en van een grote boekentoren die bijna omviel, pakte hij een boek(je) en ging voorlezen...
Wie weet hoe deze serie heet?
Der 90. Geburtstag oder Dinner for Onequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:07 schreef minthy het volgende:
Ik zoek iets vaags...
Het enige dat we ons kunnen herinneren is een butler (Spaans/Portugees??), bij iemand thuis, die constant struikelt over een tijgerkop/kleed. Deze butler is straalbezopen. Er zit een mevrouw aan een lange tafel die hij bedient.
Het komt vermoedelijk uit de jaren 80, ik meen me zelf te herinneren dat het een stukje was uit een show van Ron Brandsteder.
Vaag genoeg??![]()
Storyteller had geen boeken...quote:
Vooral populair in Duitsland geloof ik. Erg grappig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Der 90. Geburtstag oder Dinner for One
Die komt schijnbaar elk jaar op t.v. maar ik heb hem nog nooit gezien.![]()
[afbeelding]
en voor diegene die het live willen zien moeten naar enkele entertainment-restaurants gaan in het zuiden des lands...quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:21 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Vooral populair in Duitsland geloof ik. Erg grappig.
Animal Farm (1999) (TV) ?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:45 schreef AtseBenjamin het volgende:
Kan iemand mij helpen! Ik ben op zoek naar de filmnaam waar dit fragment van afkomstig is: http://img46.imageshack.us/img46/853/20061220193734qx6.png
Je moet de link eerst kopieren en dan plakken anders zegt ie dat het niet kan.
Bvd
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ha die Paquote:Op woensdag 27 december 2006 08:03 schreef PurpleSky het volgende:
Ik zoek de naam van de serie, waarbij het verhaal draait om een vader en zijn zoon die samenwonen.
De zoon heeft een spleet tussen zijn tanden en donker haar. Het is wel wat jaartjes geleden dat het voor het laatst op tv is geweest (geloof ik).
Wie kan mij aan de titel helpen van deze serie?
geen ideequote:Op donderdag 28 december 2006 23:05 schreef mouzzer het volgende:
welke acteur speelt zowel een 17 jarige als een 120jarige in 1 film en hoe heet deze film?
Dustin Hoffman in Little Big Manquote:Op donderdag 28 december 2006 23:05 schreef mouzzer het volgende:
welke acteur speelt zowel een 17 jarige als een 120jarige in 1 film en hoe heet deze film?
Weer een keer Under the mountain / Moddermonstersquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:23 schreef Seraphina het volgende:
Hmm, al wel een andere serie gevonden, maar niet die ik zoek, dus ik heb hulp nodig. Ik zoek een Australische kinderserie (science fiction) die rond 1996 tot in den treure is herhaald op KinderNet. Het begon met een ietwat getint meisje in een roze trainingspak die volgens mij aan het weglopen was. Ze stapte achterin een vrachtwagen. Insert heuuuuuuuuuul groot gat (in mijn hoofd dus
). De serie had verder iets met een rode/roze steen en een groene/blauwe die een jongen en dat meisje aan het einde moesten vasthouden (en dat was moeilijk want ze werden heet). En er was iets ondergronds, een constructie ofzo. Heeft iemand enig idee, ik weet het ECHT niet meer (heb al wiki gecheckt en hij stond er volgens mij niet tussen...).
Ik zoek volgens mij nog een tweede serie, maar dat zou weleens dezelfde als die hierboven kunnen zijn, not sure, dus ik wacht even af.
Bij voorbaat dank!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Weer een keer Under the mountain / Moddermonsters
Vanavond op CANVAS (20.20)quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
[afbeelding]
en de 2 verschillende versies op WDRquote:
Wellicht dat je Return to Oz zoekt?quote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef Beaker het volgende:
Ik ben op zoek naar een film van de Wizard of Oz, maar dan niet die hele oude en ook niet waar Michael Jackson in speeltWie kan me er aan helpen?
Thx. Kan ik hem opnemen.quote:
ik zou ze op de Duitser opnemen.quote:
Volgens mij is dat hemquote:Op zondag 31 december 2006 15:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Wellicht dat je Return to Oz zoekt?
http://www.imdb.com/title/tt0089908/
Staat geprogrammeerd.quote:Op zondag 31 december 2006 15:20 schreef Patch het volgende:
[..]
ik zou ze op de Duitser opnemen.
Dan heb je de Zwitserse versie en de meest vertoonde versie.
De een duurt zo'n 10 minuten, de ander zo'n 20 minuten, ook met ander decor enzo
de VHS versie zal wel te vinden zijn op marktplaats of speurders lijkt mequote:Op zondag 31 december 2006 15:22 schreef Beaker het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem![]()
Waar zou je deze nog kunnen kopen?
dan staat ie hier tussen waarschijnlijk:quote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef Airforce1 het volgende:
Heb al verschillende topics doorzocht maar ik ben op zoek naar de titel van een film of mischien was het ook wel een docu, waarin het leven van zwervers gevolgd word die dwars door amerika trekken op treinen.
Zouden hele mooie beelden in zitten van het landschap met naar o.a tom waits dan als achtergrondmuziek.
Helaas niet,quote:Op maandag 1 januari 2007 15:26 schreef Patch het volgende:
[..]
dan staat ie hier tussen waarschijnlijk:
http://www.imdb.com/name/nm0001823/
* Beaker jaloers isquote:Op zondag 31 december 2006 15:39 schreef Patch het volgende:
[..]
de VHS versie zal wel te vinden zijn op marktplaats of speurders lijkt me
Ik heb 'm in ieder geval !
Misschien Scarecrow?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef Airforce1 het volgende:
Heb al verschillende topics doorzocht maar ik ben op zoek naar de titel van een film of mischien was het ook wel een docu, waarin het leven van zwervers gevolgd word die dwars door amerika trekken in treinen.
Zouden hele mooie beelden in zitten van het landschap met o.a tom waits dan als achtergrondmuziek.
http://weblogs.nrc.nl/web(...)fox-the-hunting-fox/quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:15 schreef Patch het volgende:
Kent iemand deze sketch?
4 mannen naast elkaar, ik geloof brits, kledij van vossenjagers / vossenjacht aan.
Ze zingen een liedje en de meest linkse, ook meteen de meest oudste doet alles verkeerd.
Hij komt een fractie te laat, te vroeg, waardoor er grappige situaties ontstaan.
Is dat niet uit The Silence of the Lambs?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef AtseBenjamin het volgende:
Ik ben weer op zoek naar de naam van een film van dit fragment:
http://img471.imageshack.us/img471/163/20061220192212ui9.png
Link werkt niet: eerst kopieren dan plakken
zelfs dan krijg ik een kikker....quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef AtseBenjamin het volgende:
Link werkt niet: eerst kopieren dan plakken
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef Muzzie het volgende:
[..]
http://weblogs.nrc.nl/web(...)fox-the-hunting-fox/![]()
The Shiningquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek de naam van een hele enge film. Er is zo'n moment waarop een jongetje op een driewielier zit en over een tapijt rijdt en dan hoor je dat geluid daarvan. Dat was iig een erg freaky stukje. Het was iets met een H ofzo. Weet iemand toevallig hoe die heet??
Out of This Worldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef QazzaQ het volgende:
Hoe heet die amerikaanse tv serie...
Over een amerikaans meisje met een buitenaardse vader.
Ze kon de tijd stilzetten door haar middelvingers tegen elkaar te doen.
En dan stonden ook alle mensen stil die ze weer aan kon tikken dat ze weer gingen bewegen?
help!
bedoel je Amistad? was afgelopen vrijdag op, ik geloof, rtl7 nog te zien. film van spielberg.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef Demon-X het volgende:
hele tijd terug heb k op school een film moete kijke en k heb nou geen idee meer hoe ie heet
Schijnt best bekende film te zijn en gaat over de slavernij in amerika hoe ze zwarte uit afrika plukte enzo
k weet wel nog dat de titel van de film hetzelfde was als de boot waarmee ze naar amerika werden gebracht
iemand enig idee van de titel?
alvast bedankt
Dat wel Amistad zijn ja, geen Roots iig...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef Demon-X het volgende:
hele tijd terug heb k op school een film moete kijke en k heb nou geen idee meer hoe ie heet
Schijnt best bekende film te zijn en gaat over de slavernij in amerika hoe ze zwarte uit afrika plukte enzo
k weet wel nog dat de titel van de film hetzelfde was als de boot waarmee ze naar amerika werden gebracht
iemand enig idee van de titel?
alvast bedankt
Jaquote:Op maandag 8 januari 2007 16:37 schreef Sokolsky het volgende:
Pay it forward?
(ben ik nu vic te snel af?)
Thnx, dat is hemquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Dead Like Me.
Ik was niet online.quote:
Enemy Minequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:18 schreef Walvisje het volgende:
Misschien kunnen jullie mij helpen met de volgende film, die ik eind jaren 80 op video heb gezien :
2 Hoofdpersonen een man en een alien van het ras drac / drag of iets dergelijks. Beide zijn gestrand op een planeet en hoewel ze aartsvijanden zijn moeten ze elkaar helpen.
Hopelijk weet iemand om welke film het hier gaat.
Apen & Lasers:quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:17 schreef MuseMuse het volgende:
Ik kan me nog vaag iets herinneren van een film die ik jaren geleden gezien (ong 7 jaar geleden denk ik)
In die film werden apen voor experimenten gebruikt en die apen werden dan ook uit bomen geschoten. volgens mij zaten er ook lasers in de film, maar dat weet ik niet zeker.
Jaaaaaaaaa, volgens mij die laatste! bedankt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Apen & Lasers:
Congo
Apen & Experimenten:
Project X
Wat ik weet is dat BraveStarr een beetje futuristische cowboys bevat, en wat AllStars betreft, denk ik dan meteen aan Cartoon AllStars to the Rescue, een tekenfilm tegen drugs met medewerking van oa Garfield, Alf, Bugs Bunny, Kwik, Kwek en Kwak et ceteraquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens mij was er voeger een tekenfilm serie die All stars ofzo heette, verder weet ik er niks meer van. weet iemand meer?
Verder kan ik me van voreger een andere tekenfilm serie herinneren over cowboys in de ruimte ofzo. iemand een idee?
Da's toch gewoon Fight Club?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:59 schreef AtseBenjamin het volgende:
Weet iemand uit welke film dit is:
Deceiver?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef most_wanted het volgende:
Hmm, ik heb een tijdje geleden een scene gezien van een film of serie volgens mij was het een film waar een iemand op een politiebureau ofzoiets zat en met andere mensen sprak en dan lieten ze gemeten zien het IQ van diegene waar die mee praatte en hij vroeg allemaal vragen. Best wel vaag maar was wel interessant, meer heb ik niet van die film/serie gezien. Ik weet zeker dat het geen docu was.
CHiPsquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:37 schreef Attitude het volgende:
Hoi, misschien dat jullie me kunnen helpen...
Vroeger, zo'n 10 jaar terug ofzo, was er een serie op de tv. De naam daarvan wil ik graag weten.
Het enige wat ik nog weet is dit: het is een politieserie en de agenten rijden de hele tijd op motoren, en de agenten die op motoren zitten hebben een scherm voor zich ( zoiets als bij kleine kinderen op de fiets). Hun kleding was donkergroen. Wie weet het?
Alvast bedankt.
http://us.imdb.com/title/tt0364484/quote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef Airforce1 het volgende:
Heb al verschillende topics doorzocht maar ik ben op zoek naar de titel van een film of mischien was het ook wel een docu, waarin het leven van zwervers gevolgd word die dwars door amerika trekken in treinen.
Zouden hele mooie beelden in zitten van het landschap met o.a tom waits dan als achtergrondmuziek.
Eindelijk!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
http://us.imdb.com/title/tt0364484/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |