Zal toch wel Basic Instinct zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:31 schreef El_Rolando het volgende:
Er is/was een reclame op televisie met daarin een oudere vrouw die verhoord wordt. Vervolgens doet ze haar benen uit elkaar en de mannen kijken vol afschuw. De slogan luidde: ''Waarom nog naar die oude kijken?''. Op welke film is deze reclame een parodie?
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Patch het volgende:
ik geloof dat dat de makkelijkste vraag was in de geschiedenis van "Ik zoek de titel van".....
een of ander filmkanaal ofzo...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Maar waar was de reclame van?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Patch het volgende:
ik geloof dat dat de makkelijkste vraag was in de geschiedenis van "Ik zoek de titel van".....
Schindlers Listquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef Patch het volgende:
Weet iemand hoe die Steven Spielberg film heet met dat buitenaardse wezentje met zo'n oplichtende vinger?
Ik kon wel de poster vinden, misschien dat dat helpt?
[afbeelding]
even opgezocht, dat is hem !quote:
Ach ja, de naam 'Steven Spielberg' deed ergens wel een belletje bij me rinkelen dus toen was de rest makkelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:00 schreef Patch het volgende:
[..]
even opgezocht, dat is hem !
dankjewel
![]()
Maple Townquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef manou het volgende:
ik zoek de titel van een tekenfilm waar ik vroeger helemaal gek van was..het werd op rtl 4 uitgezonden geloof ik om 7 uur in de morgen na het ontbijtnieuws.de personages waren dieren konijnen, vossen, beren. namen weet ik nog wel patty en an waren konijn zusjes en bobbie was patty's vriendje dat was een beer . de vader van patty en an was postbode. en in het bos was een wolf en ik geloof dat de wolf joop heete maar dat weet ik niet meer zeker.
heel graag zou ik willen weten wat de titel is dan kan ik wellicht ergens een aflevering vinden oid.
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Maple Town
http://users.skynet.be/Ti(...)enfilm/mapletown.htm
Het antwoord is al gegeven, maar als jij nou eens verteld waar je deze plaatjes vandaan haalt dan kunnen wij ook met dat spelletje meedoen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef AtseBenjamin het volgende:
Weet iemand uit welke film dit komt: [afbeelding]
Het schijnt dat het een hele goede film is!
Alien?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef Patch het volgende:
Weet iemand hoe die Steven Spielberg film heet met dat buitenaardse wezentje met zo'n oplichtende vinger?
Ik kon wel de poster vinden, misschien dat dat helpt?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |