hier tref ik het meeste publiek.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:27 schreef Bicks het volgende:
Mensen die politiek in een verkeerd forum behandelen![]()
waarom, dit vind ik echt geen porem zeg..quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:32 schreef Janetje het volgende:
Zeg, TS? Ik gooi het op slot met een link naar het centrale verkiezingsergernissen topic of ik schop 'm naar POL.. your choice.
Niet gemeen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom, dit vind ik echt geen porem zeg..
als je dan toch zo gemeen moet zijn dan naar POL...
maar liever hier houden, ik snap niet waarom je het uberhaupt op slot wilt gooien......
BoeHoequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
als je dan toch zo gemeen moet zijn
eh?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:38 schreef _Flash_ het volgende:
Kom eens onder je steen vandaan TS
Niet waar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:33 schreef Djeez het volgende:
Komt nog bij dat dit kabinet aan korte termijnpolitiek doet. Ze schrapten oa de pil, psychologie en fysiotherapie uit het basispakket. Scheelt enorm, maar ze kijken niet naar de lange termijn. Wow hoor, de pil niet meer vergoeden, maar wie gaat er betalen voor al die kinderen ? En als iemand depressief is maar geen geld heeft voor het RIAGG, misschien gaat hij dan wel willekeurige mensen vermoorden! Dan ben je nog veel verder van huis.
Fysiotherapie net zo. Is heel erg duur als je je daar aanvullend voor moet verzekeren, maar als iemand met rugklachten die het nodig heeft en niet heen gaat omdat het niet te betalen is nu in de WIA komt, nou dan betaalt het Rijk nog veel meer! Maar nee, de domme kiezer ziet gewoon dat deze regering veel geld heeft bespaard en gaat weer voor dit kutkabinet stemmen.
Maar TS, onze partij, de SP staat nu op maar liefst 28 zetels volgens de laatste peiling! Hopelijk kan hij nog een vuist maken.
Ah en daarom stem je dus CDA, nou chappeau weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt met JP veel fijner een biertje drinken dan met Jan, denk ik.
Nee, niet daarom. Maar het is een pre.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah en daarom stem je dus CDA, nou chappeau weten we dat ook weer.
Jahoor, met plattelandszeeuwen is het fijner zuipen dan met een Brabanderquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt met JP veel fijner een biertje drinken dan met Jan, denk ik.
Brabanders laten zich gewoon vollopen en kramen vervolgens carnavalsnonsens uit. Da's niet leuk bier drinken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jahoor, met plattelandszeeuwen is het fijner zuipen dan met een BrabanderIk bedoel, die hebben het bier bij wijze van spreken uitgevonden...
ik twijfelde ook, het is niet dat de opositie zonder een piepje het door de keel liet schuifen, de opositie krijgt gewoon minder media aandacht dan de zittende macht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:26 schreef NgInE het volgende:
overtuig mij!
ik twijfel ook tussen blanco of sp/pvdd...maar heb niet meer zo veel vertrouwen in de politiek. voor de verkiezingen beloofd men gouden bergen en hoeveel van die beloftes worden uiteindelijk ook waargemaakt? en als ik kijk naar de hoeveelheid privacy-schendende wetgevingen, die zonder ook maar een piepje van 'de oppositie' door onze keel heen zijn geschoven, ben ik het eigenlijk best wel zat.
Nee die grefo's zijn te vertrouwen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Brabanders laten zich gewoon vollopen en kramen vervolgens carnavalsnonsens uit. Da's niet leuk bier drinken.
Daarbij weet iedereen dat Brabanders onbetrouwbaar zijn.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Brabanders laten zich gewoon vollopen en kramen vervolgens carnavalsnonsens uit. Da's niet leuk bier drinken.
Daarbij weet iedereen dat Brabanders onbetrouwbaar zijn.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Onderhoud banden met massamoordenaars zoals Bush en Blair
Bush is niet de VS net zoals Blair niet UK is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:45 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Met dergelijke argumenten maak je je hele betoog belachelijk vent.. had je liever gezien dat alle banden met engeland en vs werden verbroken?
Misschien groenfront iets voor jou als ik je kortzichtigheid zie?
edit: en ja ik stem vvd inderdaad
dan kom jij niet veel buiten maar kijk je enkel naar de beurscijfertjes voor je eigen portemonaie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef Tikorev het volgende:
We hebben de afgelopen 4 jaar juist grote vooruitgang geboekt. Als je ziet hoe Nederland er in 2002 voorstond, net na de moord op Fortuyn; grote sociale en maatschappelijke onrust, stijgende werkloosheid, dalende economische groei en een oplopend begrotingstekort en je vergelijkt dat met de toestand nu hebben ze het gewoon erg goed gedaan.
Ik denk dat het goed is dat we een premier hebben die zijn eigen korte termijn populariteit ondergeschikt heeft gemaakt aan de langere termijn belangen van het land. Ik stem dus vrij zeker weer op CDA of VVD.
Helaas, hier ben ik opgehouden met lezen. Zoals iedere zelfrespecterende Duitser zou doen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom niet?
De VVD:
Rutte liegt en bedriegt niet alleen hij komt ook nog met gezinslevenvernietigende belachelijke ideeen die een arbeidmachtfrei mentaliteit ondersteunen
"de vergrijzing lost zichzelf wel op, veranderingen in de AOW zijn niet nodig"quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Niet waar.
Dit kabinet is juist het eerste sinds decennia die aan de lange termijn denkt.
Probleem is dat je nooit kunt zeggen hoe een andere coalitie het had gedaan. De Nederlander is nog steeds ontevreden. Kijk maar eens wat er met de coalitie van 2002 en 2003 gebeurd is... bij lange na halen ze geen meerderheid. Er is weer een ideologische tweestrijd ontstaan zonder echte middenpartijen. Als de regering het echt goed had gedaan dan werd deze regering unaniem herkozen zoals Paars II en Lubbers II... die onvrede komt uiteraard uit de hoek van de zwakkeren. Die mensen zijn liegende politici meer dan zat en stemmen nu waarschijnlijk SP... als je de SP groot maakt dan heb je het mijn inziens niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef Tikorev het volgende:
We hebben de afgelopen 4 jaar juist grote vooruitgang geboekt. Als je ziet hoe Nederland er in 2002 voorstond, net na de moord op Fortuyn; grote sociale en maatschappelijke onrust, stijgende werkloosheid, dalende economische groei en een oplopend begrotingstekort en je vergelijkt dat met de toestand nu hebben ze het gewoon erg goed gedaan.
Ik denk dat het goed is dat we een premier hebben die zijn eigen korte termijn populariteit ondergeschikt heeft gemaakt aan de langere termijn belangen van het land. Ik stem dus vrij zeker weer op CDA of VVD.
Sorry hoor, maar als je niet hebt gemerkt dat het veel beter gaat leef je volgens mij echt geheel buiten de samenleving.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dan kom jij niet veel buiten maar kijk je enkel naar de beurscijfertjes voor je eigen portemonaie.
Als je de boodschap niet snapte wil je m ook duidelijk niet begrijpen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bush is niet de VS net zoals Blair niet UK is.
wie is hier nu kortzichtig.
Het verbaasd mij nog steeds dat jij steeds dezelfde fout blijft maken met jou inteligentie en al jou gesprekken die jij met mensen uit de kringen voerd...quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
-knip-
Verdonk loopt op de zaken vooruit maar niet dat dat erg is voor haar imago, dat heeft ze zelf al genoeg naar de klote geholpen met haar letterlijk on-menselijke beleid van uitzetting.
-knip-
Ik lees de partij programma's door. Ik moet zeggen elke partij heeft zijn goede punten, maar als ik zie hoe de "linkse" kant de economie omzeep wil helpen...want die vergeten vaak dat er eerst geld moet zijn voordat je voor de armen kunt zorgen. Maar goed hoe vaak je de basis princiepes van economie ook uitlegd overkomen zal het niet (Netzoals nadat jou de basis princiepes van statieks, als ik mij niet vergis, uitgelegd waren)quote:Het is mij echt een raadsel waarom mensen nogsteeds op de partijen stemmen die ons land in de afgelopen jaren compleet naar de klote hebben geholpen op het gebied van zorg, zekerheid en vrijheid.
Ik weet dat Fok niet de juiste plek is om volwassen vragen te stellen aangezien "de jongere" totaal niet nadenkt over wat ze stemmen, het is meestal afgaan op populisten.
wie leest er uberhaupt alle partijprogrammas door?
Ik denk aan de economie en staatsschuld van Nederland. Voedselbanken zijn geen goede meetlat om te kijken hoeveel armen er zijn. Jij bent zelf ook een uitkeringstrekker, maar je kunt goed rondkomen. Zo goed zelfs dat je naar mijn idee niet eens de motivatie zou krijgen om voor een tientje meer te gaan werken, dat idee krijg ik als ik jou hoor lullen. Echter ik weet ook dat als ik jou moet geloven je (deels) afgekeurd bent.quote:Na een lange tijd van twijfel tussen sp en blanco, stem ik sp
ik hoop dat veel mensen dat met mij doen omdat de sp de enige hoop is op een ander kabinet dan de vorigen.
maar mensen die nu nog Cda en VVd stemmen :S waar zijn jullie mee bezig.....
Bij NOVA staan VVD en CDA samen op 70 zetels, nu hebben ze er 72. Dat vind ik geen dramatisch verlies. Sterker nog, de grootste regeringspartij en het gezicht van het beleid staat op winst en de grootste oppositiepartij, het gezicht van de oppositie, staat op zwaar verlies.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De Nederlander is nog steeds ontevreden. Kijk maar eens wat er met de coalitie van 2002 en 2003 gebeurd is... bij lange na halen ze geen meerderheid.
Hij is een uitkerings trekkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je niet hebt gemerkt dat het veel beter gaat leef je volgens mij echt geheel buiten de samenleving.
je moest eens weten hoeveel ik onder de mens ben en overal zie ik hetzelfde, problemen met overleven en met alle burocratie die erbij komt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je niet hebt gemerkt dat het veel beter gaat leef je volgens mij echt geheel buiten de samenleving.
In jou trailer park zie je misschien dingen die wij niet zien, maar in grote lijnen zijn we er heel erg goed op vooruit gegaan.. Geniet er nog maar lekker van.. Als Bos aan de macht komt, gaat hij het opgespaarde geld weggeven en heeft hij zieltjes zoals jou gewonnen en kunnen we een volgend kabinet weer gaan bezuinigen. Dan hoor je mensen zoals jij : Bij Bos was alles beter..quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dan kom jij niet veel buiten maar kijk je enkel naar de beurscijfertjes voor je eigen portemonaie.
Dat de PvdA op verlies staat komt door de publieke opinie. ik bedoel, onderschat het niet. Zelfs Seedorf staat weer in Oranjequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:56 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Bij NOVA staan VVD en CDA samen op 70 zetels, nu hebben ze er 72. Dat vind ik geen dramatisch verlies. Sterker nog, de grootste regeringspartij en het gezicht van het beleid staat op winst en de grootste oppositiepartij, het gezicht van de oppositie, staat op zwaar verlies.
Oh ja...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel ik onder de mens ben en overal zie ik hetzelfde, problemen met overleven en met alle burocratie die erbij komt.
1 pot nat !!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Bos is een populist, ik stem SP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |