Gewoon op het internet kopen. Winkels zetten je altijd af.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:19 schreef netto_m het volgende:
[..]
Mmm, wel nog duur maarja.
Bedankt.
Niemand?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:27 schreef -Marjo- het volgende:
Het microfoontje van mijn nwe DS Light werkt niet. Hebben hier meer mensen last van of heb ik ergens een optie over het hoofd gezien?
weet iemand nog goedkope winkels behalve cd-wow waar je niet met cc hoeft te betalen of is dat hopeloos?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Gewoon op het internet kopen. Winkels zetten je altijd af.
cd-wow! prima winkel.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet iemand nog goedkope winkels behalve cd-wow waar je niet met cc hoeft te betalen of is dat hopeloos?.
Mario Kart was vorige wek ¤32 en een paar dagen geleden ineens ¤37, vandaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:11 schreef Thomper het volgende:
Hoezo? Als ik zo even kijk op CD-Wow zijn bijna alle spellen 32 euro, ook die van Nintendo. Voor dat bedrag zie ik ze niet in de winkel liggen hoor.
Ja goed verkooppraatjequote:Op donderdag 30 november 2006 22:23 schreef Tware het volgende:
Final Fantasy 3. Ik heb m nu een tijdje, 20 u gespeeld. Het spel heeft een veels te hoog frustatiegehalte. Steeds als je afgaat moet je weer echt een uur overnieuw spelen
. Random encounters komen ook te vaak voor, en daardoor begint het spel me nu niet ook iets te eentonig te worden. Ik denk dat ik m op marktplaats ga zette, of heeft iemand hier interesse ?
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:23 schreef Tware het volgende:
Final Fantasy 3. Ik heb m nu een tijdje, 20 u gespeeld. Het spel heeft een veels te hoog frustatiegehalte. Steeds als je afgaat moet je weer echt een uur overnieuw spelen
. Random encounters komen ook te vaak voor, en daardoor begint het spel me nu niet ook iets te eentonig te worden. Ik denk dat ik m op marktplaats ga zette, of heeft iemand hier interesse ?
Lolquote:
GCShop.nlquote:Op donderdag 30 november 2006 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet iemand nog goedkope winkels behalve cd-wow waar je niet met cc hoeft te betalen of is dat hopeloos?.
Misschien werd de vraag groter en het aanbod kleiner...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mario Kart was vorige wek ¤32 en een paar dagen geleden ineens ¤37, vandaar.
Had m net besteld voor de oude prijs. Volgende dag was hij inderdaad 5 euro duurder. Heb hem al binnen en hij is superquote:Op donderdag 30 november 2006 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mario Kart was vorige wek ¤32 en een paar dagen geleden ineens ¤37, vandaar.
khad hem op de release ook zien liggen bij de bartsmit, heb hem nu gekocht maar heb hem eerst ff uitgeleend aan mn zusquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:14 schreef Opie het volgende:
Very nice! Ze hadden bij de Dixons al Yoshi's Island DS. Meteen meegenomen en erg tof tot nu toe.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef Theamerican het volgende:
heb yoshi helemaal leuk toppie
vroeg me af wat hebben jij voor accescoires bij jullie ds? ik heb bij bol.com headset gekocht dacht wel leuk met metroid prime hunters en handig voor nintendogs kan je door mic praten ipv je nintendo ds zelf elke keer dicht op scherm met je gezicht.
maare to the point die headset zonde van me geld echt waar baggerzooitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |