Is dat een lite of niet? En hebben ze em nog voor die prijs?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Opie het volgende:
Ben sinds een week in het bezit van een DS (99 euro bij Mediamarkt) en wat ben ik blij dat ie ook GBA spellen speelt.
Link to the Past, Donkey Kong Country 1 t/m 3, Mario Advance, etc. Errug fijn.
Maar op dit moment beleef ik toch het meeste plezier aan Megaman ZX. Erg toffe, nieuwe inslag voor de Megaman series.
Ja, nee.quote:Op zondag 3 december 2006 19:14 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat een lite of niet? En hebben ze em nog voor die prijs?
Volgens mij kan je bij de McDonalds wel met je DS spelen.. Ik heb dat ergens eens gelezenquote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ja, nee.
Trouwens hebben jullie weleens buiten de deur gewifid? Want met mijn laptop moet ik voor meeste toch wel betalen, hoe zit dat me de DS op bijv. Schiphol of het station?
T-mobile hotshopt.... Vinden op nintendowifi.nl ..... http://www.nintendowifi.nl/hotspots/searchHotSpot.do tadaa. Is al sinds dag één dat het netwerk omhoog is bekend.quote:Op maandag 4 december 2006 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij de McDonalds wel met je DS spelen.. Ik heb dat ergens eens gelezen
Superhandig!! Zijn er ook veel!quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
T-mobile hotshopt.... Vinden op nintendowifi.nl ..... http://www.nintendowifi.nl/hotspots/searchHotSpot.do tadaa. Is al sinds dag één dat het netwerk omhoog is bekend.
Handig. Zelfs een jaar na online gaan van het netwerk is de informatie nog hetzelfde.
Yoshi hands down.quote:Op maandag 4 december 2006 20:02 schreef Nick109 het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen sonic rush en yoshi island 2, welke zou ik pakken?
Yoshi, Yoshi en Yoshi. En in geval van twijfel: Yoshi.quote:Op maandag 4 december 2006 20:02 schreef Nick109 het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen sonic rush en yoshi island 2, welke zou ik pakken?
Yoshi island en touch & go?quote:Op maandag 4 december 2006 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yoshi, Yoshi en Yoshi. En in geval van twijfel: Yoshi.
Ik wilde net zeggen!quote:Op maandag 4 december 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, allevier Yoshi Island DS. Zo goed is die game
Touch&Go is een uit z'n krachten gegroeide minigame.
Stickers? NEE!! Niets kopen waar lijm aanvast zit! Gewoon van die statische dingen kopen bij een PDA winkel of P-a.quote:Op maandag 4 december 2006 23:26 schreef CherryLips het volgende:
misschien wel een goed idee ja, zijn dat die doorzichtige stickers? ik merk bij sommige spelletjes tegen m'n zus met super mario bros dat ik toch iets te graag wil winnen.
ja die bedoelde ik, die je ook voor je mobieltje of je ipod hebt somsquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Stickers? NEE!! Niets kopen waar lijm aanvast zit! Gewoon van die statische dingen kopen bij een PDA winkel of P-a.
Nee.. Dat soort troep moet je niet kopen. Echt.. het is gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:23 schreef Oxymoron het volgende:
Is het spel Horses niet iets voor mij (de beginnende, en niet zo snelle , zeg maar gerust slome speler)?
Wat is de site ook alweer waar je spellen uit Canada kunt importeren?quote:Op maandag 4 december 2006 12:25 schreef Lexie het volgende:
Morgen komt Castlevania PoR uit in Canada. Bestellen!
Animal Crossing is een beetje apart. Je voert geen zak uit en bereikt geen steek, maar sommigen vinden dat leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Oxymoron het volgende:
De Touch genarations ziet er wel goed uit! Zo lang ik maar geen ingewikkelde bewegingen hoef te doen of moet schieten/vechten. Daar ben ik niet snel genoeg mee.
En Animal Crossing? Is dat ingewikkeld?
Tetris DS is wel een aanrader, Online battle speelt lekker. Daarnaast is 42 Spel Klassiekers een leuk spel voor online play. Ik hoop dat ik deze week Phoenix Wright 2 uitspeel, want ik ben namelijk ook begonnen met Yoshi! (en met de Wii release voor de deur..)quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:25 schreef Oxymoron het volgende:
De Touch genarations ziet er wel goed uit! Zo lang ik maar geen ingewikkelde bewegingen hoef te doen of moet schieten/vechten. Daar ben ik niet snel genoeg mee.
En Animal Crossing? Is dat ingewikkeld?
quote:Order Number: xxxx
Game: Castlevania: Portrait of Ruin (DS)
Date Ordered: Wednesday 29 November, 2006
Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped
hier ookquote:Op woensdag 6 december 2006 02:37 schreef JimmyJames het volgende:
Is het normaal dat het D-pad van mijn DS lite een beetje los zit?
Nogmaals de vraagquote:
Ik weet dattie komt ja, maar na de Cube versie is het wel weer genoeg geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |