dan kom je toch nietquote:
geen idee ben ff aan het inventariseren of mensen willen komen naar zo'n meetquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:43 schreef T1andonly het volgende:
Komt Maikuul ook?
jammer ik blow nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Keertje naar Skunk in Sittard dan maar?![]()
en dan met zijn allen naar de brusselse poortquote:
Als het in Roermond is wil ik opzich best komen, dat is wel te doen voor mij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:12 schreef postmortum het volgende:
ik dacht aan roermond of sittard , at ligt het meest centraal denk ik
denk ook dat roermond het meest centraal ligtquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als het in Roermond is wil ik opzich best komen, dat is wel te doen voor mij.
Sittard is te ver op de brommer.![]()
Dan gaan we wel plat proate wo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
denk ook dat roermond het meest centraal ligt
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan gaan we wel plat proate wo.
ajjjjjquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan gaan we wel plat proate wo.
yeah right!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef Tuvai.net het volgende:
De skunkquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef Tuvai.net het volgende:
ts heeft ff op geupdatequote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef scrub_nurse het volgende:
ik vind dat de TS maar iets moet verzinnen, hij kwam tenslotte met t idee![]()
Zullen we een duo-jump maken?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb het:
Dan gaan jullie een meet houden op het station (eerste spoor). En dan werp ik mezelf voor de eerste de beste trein, gewoon symbolisch zeg maar. Is dat een leuke openingsact ?
Ben je het leven ook zo zat ?quote:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 november 2006 21:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben je het leven ook zo zat ?![]()
Vrouwen die blijven smsen en bellen terwijl je er niks van moet en dat terwijl je er niks tegen kunt doen; Ze kosten je nachtrust, vrije tijd, hoge telefoonrekening etc.
Op zulke momenten wenste ik dat de Intercity van 21:29 hier langs mijn huis denderde.
Waar woont je omaquote:Op donderdag 16 november 2006 09:25 schreef Camplo het volgende:
Als ik op bezoek ben bij m'n oma kom ik wel ff langs![]()
Dirk en Alberto zijn 1 persoonquote:Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Piovan het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal komt.
Zou leuk zijn als gasten ala Maikuul, Dirktator, Alberto Vermicelli komen.
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dirk en Alberto zijn 1 persoon
jij lurktequote:Op donderdag 16 november 2006 17:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dirk en Alberto zijn 1 persoon
Ik kom ook wel als ik bij mijn oma ben. Hoensbroekquote:Op donderdag 16 november 2006 09:25 schreef Camplo het volgende:
Als ik op bezoek ben bij m'n oma kom ik wel ff langs![]()
LOL.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:19 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik kom ook wel als ik bij mijn oma ben. Hoensbroek![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef Refragmental het volgende:
Lol!!
Een limburg meet in roermond
Sittard was al helemaal triest geweest, en heerlen is geen optie omdat dat in duitsland ligt.
Mestreech
en jij in maastrichtquote:Op donderdag 16 november 2006 19:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kut voor je dat je in Sittard woont![]()
Ik ben er trots op!quote:
JAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Het grote kinderland in Sevenum, oude camping de schatberg, lijkt me wel een goeie locatie..![]()
Das hier ook om de hoek.quote:
Maastricht, chauvinistisch kutdorpquote:Op donderdag 16 november 2006 19:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kut voor je dat je in Sittard woont![]()
Vriend, vriendquote:Op donderdag 16 november 2006 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik stem voor: Villa Liberta.
Vrijdag of zaterdag dan maar ?
www.villa-liberta.nl/
jij wilt gewoon neen grote dikke negerinquote:Op donderdag 16 november 2006 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik stem voor: Villa Liberta.
Vrijdag of zaterdag dan maar ?
www.villa-liberta.nl/
Nietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij wilt gewoon neen grote dikke negerin![]()
Als jij gaat kom ik ookquote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
TeeVeePee, wie weet als ik zin heb, kom ik ook.
Als jij dan zegt dat je niet gaat, dan zeg ik ook dat ik niet ga, zodat jij stiekem wel gaat, en ik ga dan ook stiekem naar de meet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
Dan zeg ik dat ik niet kom en dan kom ik stiekem toch.
Gezellig om in een Limburg topic andere steden te gaan bashen.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef Refragmental het volgende:
Lol!!
Een limburg meet in roermond
Sittard was al helemaal triest geweest, en heerlen is geen optie omdat dat in duitsland ligt.
Mestreech
quote:Op vrijdag 17 november 2006 04:22 schreef Evertje het volgende:
[..]
Gezellig om in een Limburg topic andere steden te gaan bashen.
Nu kan ik dat van Heerlen nog wel begrijpen, maar Sittard is gewoon geweldig.
Als ik kan wil ik het best overwegen, Roermond is ook wel te doen.
Dan kom ik zeker.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
TeeVeePee, wie weet als ik zin heb, kom ik ook.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:41 schreef postmortum het volgende:
ik dacht zo he, aangezien er best veel limburgers hier rondhangen op fok! is het misschien een leuk idee om een keer een limburgermeet te houden.
Zijn er Limburgers in de stemming voor?
Naar aanleiding van reacties in dit topic een update:
Plaats: Roermond (Remunj)
Verzamelplaats Station Remunj
Dag en Tijd : Nog niet bekend ( Zaterdagmiddag lijkt mij de beste optie)
Wil je deelnemen stuur mij dan even een pm zodat ik hier ook een lijst met deelnemers kan plaatsen.
Deelnemers:
Postmortum
TheYoung1
zeg ik kan niet edit-enquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zet mij maar bij de misschieners.
geen ideequote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kom we stappen over naar geenstijl
als je ook geinteresserd bent moet je melden kan de op worden aangepastquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Roermond is inderdaad een erg leuke stad. Heb er laatst moeten werken (bij de bouw van de nieuwe WE for Men en Mexx) en toen heb ik er voor het eerst in m'n hele leven eens rond gelopen.
Zet me maar bij 'misschien' dan, ik werk 6 dagen in de week en die zijn altijd verschillend dus 'k weet niet of dat voor mij gaat uitkomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
als je ook geinteresserd bent moet je melden kan de op worden aangepast![]()
Bestaan er meerdere Roermonden ofzo, want die ik ken is echt een kutstad eersteklasquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Roermond is inderdaad een erg leuke stad.
Hou je bek jongen of ik stuur de Kemp achter je aan. Je weet toch Roermond Ghetto.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Bestaan er meerdere Roermonden ofzo, want die ik ken is echt een kutstad eersteklas![]()
Wiert, miet hunnu kutaksent.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef vosss het volgende:
Komop zeg, dan is Weert nog leuker (wat an sich ook al en kutstad is)
Ghetto Donderbergquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hou je bek jongen of ik stuur de Kemp achter je aan. Je weet toch Roermond Ghetto.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef vosss het volgende:
Komop zeg, dan is Weert nog leuker (wat an sich ook al en kutstad is)
quote:Wiert, miet hunnu kutaksent.
yesquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Is een Irish pub?
ja goed hequote:Op zaterdag 18 november 2006 16:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Is een Irish pub?
Ze zegge neet veur niks midde limburgquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
denk ook dat roermond het meest centraal ligt
Midde??quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze zegge neet veur niks midde limburg![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe schoenen heb ik al
Jij ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:48 schreef scrub_nurse het volgende:
jeeej die zijn wel heeeel lelijk zeg.. sorry![]()
Die 2 kerels links vooraan; staan die nou te zoenen met elkaar of wat?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
Even ter visualisatie. Dit is Murphys.
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die wilde ik ook kopen
Alleen nergens in mijn maat
Nu heb ik andere zwartleren schoenen.
Waaaaaaaaat???quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja
Ze hadden nog alleen maar maatje 41 en 42, maar 42 zat me te los dus pakte ik de 41
Ga snel !!! je hebt nog 5 minuten voordat de winkels sluiten !!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat???
Nu opeens wel weer maat 42? Dat is mijn maat.
Ze hadden alleen 41 en 43
Daar flip ik zo van uit.
Maarja, de schoenen die ik nu heb zijn ook vet!![]()
Ja nee gek! Ik woon veel te ver van de stad... en ik heb zo een verjaardag.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga snel !!! je hebt nog 5 minuten voordat de winkels sluiten !!!
En 80 knakkers is best een mooie prijsje
Lijkt d'r wel op ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Die 2 kerels links vooraan; staan die nou te zoenen met elkaar of wat?
Dat is winterstop. 15 januaria is een ?zaterdag?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:06 schreef postmortum het volgende:
15 januari 2007 om 14.00 uur in roermond , niet zeiken, komen
![]()
dit is de meest essentiele update
dat isquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is winterstop. 15 januaria is een ?zaterdag?
Schrijf maar nu al maar bij waarschijnlijk wel.![]()
Auwquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:48 schreef postmortum het volgende:
zo topicreport gestuurd en anders ijsmeis morgen aan haar haren trekken dat ze update
Daarentegen kom ik niet als er een polonaise wordt gelopen. Heb een hekel aan carnaval haha.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als echte Limburgers moeten we dan wel vanaf het station de polonaise doen naar Murphy's.
Anders kom ik niet.
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als echte Limburgers moeten we dan wel vanaf het station de polonaise doen naar Murphy's.
Anders kom ik niet.
Niet iedereen is vol van MVVquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mvv knuppel.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
Daarentegen kom ik niet als er een polonaise wordt gelopen. Heb een hekel aan carnaval haha.
Leuke meet gaat dat worden als we elkaar gaan beoordelen op uiterlijkquote:
Wat zijn die tyfuslelijk zeg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe schoenen heb ik al
Jup. Het is een halve gaybar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Die 2 kerels links vooraan; staan die nou te zoenen met elkaar of wat?
doe maar,is leuk voor het fotoalbum laterquote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb het:
Dan gaan jullie een meet houden op het station (eerste spoor). En dan werp ik mezelf voor de eerste de beste trein, gewoon symbolisch zeg maar. Is dat een leuke openingsact ?
En daarbij de polonaise doen en alaaf roepen!quote:Op zondag 19 november 2006 13:07 schreef postmortum het volgende:
hollanders zijn welkom, mits ze eerst het limburgs volkslied ten gehore brengen
dat zei ik dus ook al..maja ik werd meteen ook voor lelijk uitgequote:
Zaterdag 15 januari is wel heel leuk, maar valt pas in 2011quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:41 schreef postmortum het volgende:
Naar aanleiding van reacties in dit topic een update:
Plaats: Roermond (Remunj)
Verzamelplaats Station Remunj
Datum: Zaterdag 15 januari
Tijd: 14.00 uur (verzamelen op het station)
gewoon de 2de zondag van januari de 14 de dusquote:Op zondag 19 november 2006 22:50 schreef fraubitch het volgende:
volgens mij is het zondag 14 januari
slapen kun je toch in het vliegtuigquote:Op maandag 20 november 2006 18:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan weet ik nog niet of ik kan, ga de volgende dag op vakantie.
Aansteller. Echte mannen doen niet aan inpakken.quote:Op maandag 20 november 2006 19:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Er is ook nog zoiets als inpakken.
Je hebt al het goeie bier ervoor in je ava....quote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef MPG het volgende:
TVP... wellicht interesse
Jij gaat zeker naar het Brunke ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:26 schreef Burner82 het volgende:
interesse tvpkheb wel zin in een halve liter stout bij murphy's, benk al lang niet meer geweest (al kom ik toch wekelijks in roermond :$ )
Die tent is echt foutquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar het Brunke ?![]()
![]()
ben ik pas 2 keer geweest, en dat was met het werkquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar het Brunke ?![]()
![]()
verkiezing op fok! voor de knapste babe en hunkquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:59 schreef scrub_nurse het volgende:
wasda?
nog niet vanavond of morgen pasquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:13 schreef Sextreme het volgende:
Waar kan ik stemmen?
*edit, ik zie 't al in je sig
**edit, je staat er niet tussen![]()
al je naar de meet komt zie je me livequote:Op zondag 3 december 2006 09:45 schreef scrub_nurse het volgende:
maar hoe moeten we dat beoordelen met zon slechte fotos?![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef rednasje1987 het volgende:
Kom naar Landgraaf
Discotheek las vegas
quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef rednasje1987 het volgende:
Kom naar Landgraaf
Discotheek las vegas
-sandstorm- past wel op hem , qua niveau zijn ze hetzelfdequote:Op zondag 3 december 2006 21:41 schreef Tammymara het volgende:
Balen,Beetje te ver ( En mijn ventje van bijna vier meenemen lijkt me ook geen optie)
Wil jij een klap voor je kop of zo? Mijn dierbaarste bezitquote:Op maandag 4 december 2006 19:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
-sandstorm- past wel op hem , qua niveau zijn ze hetzelfde![]()
heeft ie geen lieve opa, oma, tante of oom die een middagje wil oppassen?quote:Op zondag 3 december 2006 21:41 schreef Tammymara het volgende:
( En mijn ventje van bijna vier meenemen lijkt me ook geen optie)
Avonden is meestal geen probleem,Overdag lukt niet áls ik al zou komen,dan moet ik m echt meenemenquote:Op maandag 4 december 2006 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
heeft ie geen lieve opa, oma, tante of oom die een middagje wil oppassen?
Ik zag net pas dat dat op zondag is..Daarna heb ik m aangepast.quote:
Waarom durf je niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:49 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik zag net pas dat dat op zondag is..Daarna heb ik m aangepast.
Je kent dat toch wel: Zondag--> oma op bezoek voor het eten--> hele dag in nette kleren op de bank....Dat vind mijn kleine man vast geen goed idee.Nee, Op zondag krijg ik dat helemáál niet geregeld,Hoewel papa als ie niet moet werken ( Die werkt wel op zondag) misschien thuis kan blijven,maar dan moet ik alleen, en dat durf ik niet.
Dus?
Onnodige post,Ik kom niet
zeg gisteren op fok!radio de grtz gedaan aan jouquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waarom durf je niet?
Zijn gewone mensen die je zo maar ergens in een winkel kan tegenkomen (hoop ik)![]()
Straks is Ad vd Berg op de meet![]()
Hey !!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg gisteren op fok!radio de grtz gedaan aan jouWeet alleen niet of het uitgezonden is
Anders staat het morgen ofzo online
![]()
www.actionradio.nl en dan naar fok!radio aleen weet ik niet zeker of ik erop sta en wanneerquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hey !!!!![]()
![]()
Verdomme moest ik weer werken![]()
Ik wil dat terugluisteren, morgen op vandaag, welke site staat dat op ?
En niet aan mij ????quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg gisteren op fok!radio de grtz gedaan aan jouWeet alleen niet of het uitgezonden is
Anders staat het morgen ofzo online
![]()
jij ookquote:
janetje waarschijnlijk welquote:
Me 2 ! Ik loop nu in mijn blote lul rondjes door te kamer te rennen met indianengeluiden erbij !!1111quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef Piovan het volgende:
Ik hyperventileer, mijn naam werd genoemd op de radio
water water
ik ga ff de groeten aan al mijn homies en bitchesquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef Piovan het volgende:
Geef aub samenvatting van wat je zei, kan niet wachten
Ik ben al 2 keer klaargekomen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Me 2 ! Ik loop nu in mijn blote lul rondjes door te kamer te rennen met indianengeluiden erbij !!1111
Dude. Niet persoonlijk ?!?!?!? Je zei mijn naam geeneensquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga ff de groeten aan al mijn homies en bitchesEn wenste ff martijn een prettige verjaardag want die was jarig
Maar weet nog steeds niet of ik erin zit volgens pussydeluxe wel maar wil eerst ff zelf horen
![]()
wl hoor piovan, sandstorm, miss_s, dominique.90 en Pattydeluxequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dude. Niet persoonlijk ?!?!?!? Je zei mijn naam geeneens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
wl hoor piovan, sandstorm, miss_s, dominique.90 en Pattydeluxe![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
wl hoor piovan, sandstorm, miss_s, dominique.90 en Pattydeluxe![]()
eerst nog maar afwachten of ik het benquote:
ik ben in het echt heel lief hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:49 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik zag net pas dat dat op zondag is..Daarna heb ik m aangepast.
Je kent dat toch wel: Zondag--> oma op bezoek voor het eten--> hele dag in nette kleren op de bank....Dat vind mijn kleine man vast geen goed idee.Nee, Op zondag krijg ik dat helemáál niet geregeld,Hoewel papa als ie niet moet werken ( Die werkt wel op zondag) misschien thuis kan blijven,maar dan moet ik alleen, en dat durf ik niet.
Dus?
Onnodige post,Ik kom niet
Ad vd Berg ken ik niet,Maar ik heb ook moeite met "gewone mensen die je zomaar in een winkel kan tegenkomen"dus het ligt niet aan "jullie" . ALs ik mijn knul bij me heb heb ik nergens last vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waarom durf je niet?
Zijn gewone mensen die je zo maar ergens in een winkel kan tegenkomen (hoop ik)![]()
Straks is Ad vd Berg op de meet![]()
Daar denken de gozertjes bij de douglas heel anders overquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben in het echt heel lief hoor![]()
Neem je kindje mee, dan ga ik met hem spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:26 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ad vd Berg ken ik niet,Maar ik heb ook moeite met "gewone mensen die je zomaar in een winkel kan tegenkomen"dus het ligt niet aan "jullie" . ALs ik mijn knul bij me heb heb ik nergens last van
[..]
Daar denken de gozertjes bij de douglas heel anders over![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:24 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een tering goed idee.
Waarom houden we de meet niet in Pey, in de willie-bar
Dan ben je al een jaar te laatquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:28 schreef Piovan het volgende:
Krijgt hij ook zijn eerste pilske (uiteraard alcoholvrij)![]()
![]()
dat kan ik niet meer doenquote:
waar staat dat ongeveerquote:Op donderdag 7 december 2006 19:07 schreef Piovan het volgende:
Ik heb je gehoord op de radio !!!!!!!!!!
http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=6&progId=3quote:
om mijn homies en bitches te groetenquote:
En mij weer vergeten hequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
om mijn homies en bitches te groeten![]()
Ik zie dit topique nu pasquote:Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef Piovan het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal komt.
Zou leuk zijn als gasten ala Maikuul, Dirktator, Alberto Vermicelli komen.
quote:Op maandag 25 december 2006 17:03 schreef scrub_nurse het volgende:
haal mij maar van de misschien lijst af! ik heb wat anders!
wat wordt er bedoeld met centraal?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:14 schreef buzzer het volgende:
en centraal
ik kom wel hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat die meet nog door? Of haken beide deelnemers af![]()
Anders kom ik mischien ook nog wel![]()
nee hoor piovan komt ook , en -sandstorm- (waarschijnlijk)quote:
omdat ik niet kom natuurlijkquote:
nu zondagquote:
leesd de opquote:Op maandag 8 januari 2007 21:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
En hoe laat? En waar? En zijn er hoeren bij?
oh ja mij kun je herkennen aan mijn jas: zwarte jas met osdorp posse eropquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:07 schreef Mederiacvm het volgende:
Waaraan kan ik mede-FOK!-kers herkennen mocht ik een gaatje vinden in m'n agenda?
Dus Yvonne en Brechtje komen niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
leesd de op![]()
14.00 uur verzamelen op station roermond en we gaan naar cafe jillsen de hoeren hebben zich afgemeld
![]()
Osdorp Possequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ja mij kun je herkennen aan mijn jas: zwarte jas met osdorp posse erop![]()
You callin' me a ho nigga?!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
leesd de op![]()
14.00 uur verzamelen op station roermond en we gaan naar cafe jillsen de hoeren hebben zich afgemeld
![]()
Oei niks ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:51 schreef postmortum het volgende:
WEGENS FAMILIEOMSTANDIGHEDEN KAN IK NIET KOMEN.
Zullen we de meet verplaatsen na een andere datum?
Of willen jullie hem toch doorlaten gaan?
mijn opa is afgelopen woensdag gestorven en maandag is de begrafenis en ik moet zondag dus nog vanalles regelenquote:
dank jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:13 schreef Piovan het volgende:
Gecondoleerd Postmortum.
Je hebt me doorquote:
hey mensen allemaal bedankt voor jullie steunbetuigingen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:19 schreef santax het volgende:
Gaan jullie een nieuwe houden?
hey piovanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:45 schreef Piovan het volgende:
Hey postmortum !
Ik ben professioneel werkloos, dus ik pas me aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey mensen allemaal bedankt voor jullie steunbetuigingen.![]()
Ik wil best een nieuwe datum prikken hoor, maar dan moet iik eerst wat datums hebben wannneer jullie kunen komen
Dat is een goed voorstel. Maar het is dan toch al zó verschrikkelijk druk dat dit me gewoon niet meer chill lijkt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:13 schreef Mederiacvm het volgende:
Misschien dat er in juni wat te combineren valt met het F1 gebeuren in Roermond? Of is dat nog te ver weg?
goede kickquote:
Is er dan een nieuwe datum? Of komen jullie gewoon met zn allen naar de boètezitting in Venlo?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:43 schreef wdn het volgende:
Ik meld me bij deze ook aan![]()
![]()
![]()
Met dank aan de link van postmortum die ik tegenkwam in het automatiek topic![]()
Nee ik kom naar de meeting in Roermondquote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Is er dan een nieuwe datum? Of komen jullie gewoon met zn allen naar de boètezitting in Venlo?
Ik kom, dus jij ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil alleen een meeting met geile chicks. Anders kom ik niet.
Je zal wel komen in het Brunke ja smeerpijp !quote:
]quote:Op zondag 11 maart 2007 13:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het was gezellig die meet
nee joh, dit was gewoon een kickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |