Gezellig om in een Limburg topic andere steden te gaan bashen.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef Refragmental het volgende:
Lol!!
Een limburg meet in roermond
Sittard was al helemaal triest geweest, en heerlen is geen optie omdat dat in duitsland ligt.
Mestreech
quote:Op vrijdag 17 november 2006 04:22 schreef Evertje het volgende:
[..]
Gezellig om in een Limburg topic andere steden te gaan bashen.
Nu kan ik dat van Heerlen nog wel begrijpen, maar Sittard is gewoon geweldig.
Als ik kan wil ik het best overwegen, Roermond is ook wel te doen.
Dan kom ik zeker.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
TeeVeePee, wie weet als ik zin heb, kom ik ook.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:41 schreef postmortum het volgende:
ik dacht zo he, aangezien er best veel limburgers hier rondhangen op fok! is het misschien een leuk idee om een keer een limburgermeet te houden.
Zijn er Limburgers in de stemming voor?
Naar aanleiding van reacties in dit topic een update:
Plaats: Roermond (Remunj)
Verzamelplaats Station Remunj
Dag en Tijd : Nog niet bekend ( Zaterdagmiddag lijkt mij de beste optie)
Wil je deelnemen stuur mij dan even een pm zodat ik hier ook een lijst met deelnemers kan plaatsen.
Deelnemers:
Postmortum
TheYoung1
zeg ik kan niet edit-enquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zet mij maar bij de misschieners.
geen ideequote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kom we stappen over naar geenstijl
als je ook geinteresserd bent moet je melden kan de op worden aangepastquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Roermond is inderdaad een erg leuke stad. Heb er laatst moeten werken (bij de bouw van de nieuwe WE for Men en Mexx) en toen heb ik er voor het eerst in m'n hele leven eens rond gelopen.
Zet me maar bij 'misschien' dan, ik werk 6 dagen in de week en die zijn altijd verschillend dus 'k weet niet of dat voor mij gaat uitkomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
als je ook geinteresserd bent moet je melden kan de op worden aangepast![]()
Bestaan er meerdere Roermonden ofzo, want die ik ken is echt een kutstad eersteklasquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Roermond is inderdaad een erg leuke stad.
Hou je bek jongen of ik stuur de Kemp achter je aan. Je weet toch Roermond Ghetto.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Bestaan er meerdere Roermonden ofzo, want die ik ken is echt een kutstad eersteklas![]()
Wiert, miet hunnu kutaksent.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef vosss het volgende:
Komop zeg, dan is Weert nog leuker (wat an sich ook al en kutstad is)
Ghetto Donderbergquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hou je bek jongen of ik stuur de Kemp achter je aan. Je weet toch Roermond Ghetto.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef vosss het volgende:
Komop zeg, dan is Weert nog leuker (wat an sich ook al en kutstad is)
quote:Wiert, miet hunnu kutaksent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |