Nee, omdat ik dan de stoep blokkeer en die oma's uit de straat er niet meer langs kunnen met hun Jack Russels.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:41 schreef Asmodean het volgende:
had je m met een ketting aan de lantaarnpaal vastgelegd?
Het is ook een feit dat je weet dat ze dat tegenwoordig niet meer doen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dan de stoep blokkeer en die oma's uit de straat er niet meer langs kunnen met hun Jack Russels.
Inderdeed niet slim. Maar het blijft een feit dat andere mensen met hun poten van je spullen moeten blijven.
Vroeger deed ik er geregeld 200 per week (minimaal 150). Op de 2e hands fiets die ik nu al een jaar of 4 heb.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik fiets 150 km per week. Uit noodzaak. Ik kan nou eenmaal niet op een studentenbrik rijden, anders had ik dat heus wel gedaan
mijn idee.. een fiets verzekeren kost echt niet zo heel veel....quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef _Flash_ het volgende:
Waarom verzeker je je fiets dan niet?
Dan halen ze je zadel eraf.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:41 schreef tonks het volgende:
Je moet gewoon i'm gay op je fiets schrijven. en dan wilt niemand hem stelen, hoe slim is dat!
quote:
Ja, hebben ze laatst nog gedaan in eindhoven, alle clochards die op veel te chique fietsen rijden in hun kraag grijpen. Meestal blijken ze gejatquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:50 schreef AcidBurner het volgende:
is hij gegraveerd? melding doen bij de politie en misschien komt hij er nog wel uit.
Ik woon in de stad. Ik werk op het vliegveld.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:52 schreef Cubewoods het volgende:
Nieuwe fiets kopen is ook onzin. Helemaal als je in een stad woont.
Lekkere oude oma fiets FTW
Sja dan maak je ze het ook wel héél makkelijk! ;')quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, omdat ik dan de stoep blokkeer en die oma's uit de straat er niet meer langs kunnen met hun Jack Russels.
Mensen die het normaal vinden dat spullen gejat wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef GioStyle het volgende:
Mensen die honderden euro's aan een fiets uitgeven en binnen een paar maanden gejat laten worden.
Ik weet het!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sja dan maak je ze het ook wel héél makkelijk! ;')
Ga dan ook met het vliegtuig naar je werk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik woon in de stad. Ik werk op het vliegveld.
Nee, de barrels van het studentenhuis naast mijn huis zijn ook relatief veilig, die wil je nog niet al kreeg je er geld bij toe.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef Cubewoods het volgende:
Ik heb 4 oude fietsen op 1 goedkoop slot staan. Niemand die ze jat
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga dan ook met het vliegtuig naar je werk!
Waarschijnlijk was het iemand met een busje die toevallig langsreed, en dacht "wat je vind mag je houden".quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het!
Het is vast dat gore poolcafe om de hoek! Met al die finnen!![]()
Dat ze voortaan die drie andere fietsen die er naast staan ook gewoon inladen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het iemand met een busje die toevallig langsreed, en dacht "wat je vind mag je houden".
Dood aan zequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:13 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn fiets is vanacht ook gejat
En als je een junk nodig hebt hier in Tilbo zijn ze niet te vinden
Ja, daar zat ik ook aan te denken, dan maar gewoon een auto te kopenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:27 schreef Rossoneri het volgende:
Weet hoe je je voelt, half jaartje terug 2 fietsen van me in een week!! gejat, en dat in Leeuwarden! Klote Tyfus Junks !! Dood aan ze.
Rijd nu auto, die stelen ze niet zo snel.![]()
Dat dacht ik ook, tot ze m'n zijruit inmeptenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:27 schreef Rossoneri het volgende:
Rijd nu auto, die stelen ze niet zo snel.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |