Nee, omdat ik dan de stoep blokkeer en die oma's uit de straat er niet meer langs kunnen met hun Jack Russels.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:41 schreef Asmodean het volgende:
had je m met een ketting aan de lantaarnpaal vastgelegd?
Het is ook een feit dat je weet dat ze dat tegenwoordig niet meer doen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dan de stoep blokkeer en die oma's uit de straat er niet meer langs kunnen met hun Jack Russels.
Inderdeed niet slim. Maar het blijft een feit dat andere mensen met hun poten van je spullen moeten blijven.
Vroeger deed ik er geregeld 200 per week (minimaal 150). Op de 2e hands fiets die ik nu al een jaar of 4 heb.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik fiets 150 km per week. Uit noodzaak. Ik kan nou eenmaal niet op een studentenbrik rijden, anders had ik dat heus wel gedaan
mijn idee.. een fiets verzekeren kost echt niet zo heel veel....quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef _Flash_ het volgende:
Waarom verzeker je je fiets dan niet?
Dan halen ze je zadel eraf.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:41 schreef tonks het volgende:
Je moet gewoon i'm gay op je fiets schrijven. en dan wilt niemand hem stelen, hoe slim is dat!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |