hij zegt dus zelf al van niet..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef faculty het volgende:
laat me raden.. jij hebt 's nachts naar die pornoreclames zitten kijken en vervolgens maar is gesmsd.. meestal zet je dit aan doormiddel van een blabla AAN.. en uit doormiddel van blabla UIT
Klinkt grappig, maar slaat als een tang op een varken. 4 van de 10 keer kan de provider zo aangeven wanneer er vanaf jouw telefoon een berichtje is gestuurd naar betreffend sms nummer, de ovige 6 keer ben je via internet aangemeld na het bestellen van een gratis ringtone en het niet lezen van de kleine lettertjes.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:11 schreef Croga het volgende:
Uiteindelijk is je provider verantwoordelijk. Die heeft de aanbieder namelijk de mogelijkheid gegeven zijn abonnementsdiensten aan jou te leveren. Als blijkt dat de aanbieder te kwader trouw is (waar ik in dit geval zeker van uit zou gaan) is dat het probleem van de provider, niet van jou.
Geef aan je provider aan dat je je nooit geabonneerd hebt op enige dienst en dat het de verantwoordelijkheid is van de provider dat dit opgelost wordt. Jij hebt nooit ergens toestemming voor gegeven. Als ze niet willen meewerken meld je dit eerst aan de OPTA, vervolgens zeg je je abonnement met onmiddelijke ingang op vanwege wanprestatie van de provider. Moet je eens kijken hoe snel ze dan plotseling kunnen rennen....
Dit begrijp ik helemaal, ik weet echter van me zelf dat ik dit nooit zou doen. Ik heb mp3 ringtones en vorig jaar nog een heel stuk gemaakt over de praktijk van Jamba voor school.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Klinkt grappig, maar slaat als een tang op een varken. 4 van de 10 keer kan de provider zo aangeven wanneer er vanaf jouw telefoon een berichtje is gestuurd naar betreffend sms nummer, de ovige 6 keer ben je via internet aangemeld na het bestellen van een gratis ringtone en het niet lezen van de kleine lettertjes.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen telefoon en je eigen internet gedrag. Indien je werkelijk kunt aantonen dat je jezelf niet hebt aangemeld, kan je contact opnemen met de aanbieder van de dienst. De naam van dat bedrijf kun je even googlen of opvragen bij de OPTA. Je telefoonprovider gaat je hier echt niet bij helpen..
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef MouseOver het volgende:
http://www.Jeroen-online.com is in ieder geval "tijdelijk offline"
Dat zeg ik. Hij laat er geen twijfel over bestaanquote:
Een tip, voor degenen die dit niet weten:quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef -badeendjuh- het volgende:
Goed bezig Walter, ik ga daar zo naar bellen
Bovenstaande werkt alleen voor .nl domeinen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Een tip, voor degenen die dit niet weten:
Als je wilt weten wie de eigenaar van een bepaalde website is ( .nl ),
kan je naar [url=http://www.sidn.nl ]www.sidn.nl[/url]gaan,
daar doe je de check of die naam nog vrij is.
Dan kan je in het volgende schermpje 'Uitgebreid' aanvinken, klik op zoek,
en je ziet dan meteen op wiens naam deze geregistreerd is, en bij welke host enz.
Kan soms goed van pas komen
.nl had ik er bij vermeld.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Bovenstaande werkt alleen voor .nl domeinen.
Een andere site die gewoon een whois doet voor alle domeinen is dnstools.com
Hij is tot 9 uur vanaaf in bespreking, ze bureau moppie zei dat ie morgen hele dag beschikbaar is telefonisch dus morgen even terug bellen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef Siegfried het volgende:
Heb je ze nou nog gebelt?
Mooi zo. Als de provider dat kan aantonen is er geen probleem.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef HassieBassie het volgende:
Klinkt grappig, maar slaat als een tang op een varken. 4 van de 10 keer kan de provider zo aangeven wanneer er vanaf jouw telefoon een berichtje is gestuurd naar betreffend sms nummer, de ovige 6 keer ben je via internet aangemeld na het bestellen van een gratis ringtone en het niet lezen van de kleine lettertjes.
Het is absoluut onmogelijk om te bewijzen dat je iets niet gedaan hebt. Dat is simpelweg onmogelijk. Je moet dus gaan kijken naar de kettingaansprakelijkheid. De provider is de enige die exact na kan gaan wat er gebeurt is. De provider is ook de enige waar TS een overeenkomst mee heeft. De provider is dan ook de enige die aansprakelijk kan zijn. Als de provider in zee gaat met louche figuren mag de klant daar nooit de dupe van worden.quote:Je bent verantwoordelijk voor je eigen telefoon en je eigen internet gedrag. Indien je werkelijk kunt aantonen dat je jezelf niet hebt aangemeld, kan je contact opnemen met de aanbieder van de dienst. De naam van dat bedrijf kun je even googlen of opvragen bij de OPTA. Je telefoonprovider gaat je hier echt niet bij helpen..
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef Siegfried het volgende:
Heb je ze nou nog gebelt?
ik geef -badeendjuh- gelijk.. Het zal vast niet om die 25 cent gaan, maar een principekwestie zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:19 schreef Revenge2005 het volgende:
Als je niet meer mee wilt doen met Sterrenbeurs moet je je per sms afmelden. SMS dan STER OFF naar 4888. Dit bericht kost ¤ 0,25. Je ontvangt dan van Sterrenbeurs de bevestiging dat je niet meer bent aangemeld. Deze afmeldbevestiging kost ¤ 0,25
lijkt me simpel en beter 25 cent als 1 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |