Af en toe als er een belangrijke wedstrijd aan zit te komen en ik heb tijd. Maar dit seizoen heb ik nog geen training meegepakt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
KAMPIOENEN !!!
Zijn er hier trouwens wel Ajacieden die naar een training gaan?
Als er iets te doen is en ik tijd hebquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
KAMPIOENEN !!!
heb een verzoekje gedaan in het feedback topicquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:29 schreef Sethje het volgende:
Waar is AFC gebleven?
HTC deed het gister lekker bij vi.
Die opmerking dat we kansloos waren voor het kampioenschap vond ik geweldigquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:29 schreef Sethje het volgende:
Waar is AFC gebleven?
HTC deed het gister lekker bij vi.
Ja die was idd heerlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:32 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die opmerking dat we kansloos waren voor het kampioenschap vond ik geweldig![]()
Was eigenlijk van plan vanochtend even te gaan kijken, toen ik zag dat 'ie kwam te vervallen. Nouja, een andere keer dan maarquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
KAMPIOENEN !!!
laat maar komen, zeker als Sneijder toch weg gaat...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:01 schreef Roscoo het volgende:
Ik heb VI niet gezien. Hebben ze het nog over een eventuele transfer van Seedorf naar Ajax gehad? Martin van Geel schijnt daar mee bezig te zijn voor het volgende seizoen.
Willen we Clarence wel terug? Hoe denken wij Ajacieden daar over? Gezien z'n prijzenkast lijkt het mij wel gaaf als ie weer in het mooiste shirt van de wereld gaat spelen.
Seedorf mag altijd terugkomen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:01 schreef Roscoo het volgende:
Ik heb VI niet gezien. Hebben ze het nog over een eventuele transfer van Seedorf naar Ajax gehad? Martin van Geel schijnt daar mee bezig te zijn voor het volgende seizoen.
Willen we Clarence wel terug? Hoe denken wij Ajacieden daar over? Gezien z'n prijzenkast lijkt het mij wel gaaf als ie weer in het mooiste shirt van de wereld gaat spelen.
Bijna dagelijks, als lunchwandelingquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
KAMPIOENEN !!!
Dan heeft ie gewoon zijn gameface niet aan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Bijna dagelijks, als lunchwandeling
Alleen stoppen ze vaak al rond 12 uur.
Maar ik ga dan ook meestal om 11:30 uur.
Ik vind Jaap altijd zo tegenvallen als ik hem op de training zie
Dan vind ik hem opeens een stuk minder imposant.
Och, ondanks zijn verleden zie ik liever Leonardo dan Mauro Rosales aan het werk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laten we het hopen van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |