Klinkt vet! Wie gaan er heen?quote:Dutchman Alistair Overeem is a free fighter at the highest level. Demolition Men follows him while he prepares for some important fights in Japan. With his two coaches, one for the standup training and the other for ground techniques, he carefully studies his opponents on videotape. Together, they devise strategies to break the opponent's technique and tactics. Although the sport isn't very popular in the Netherlands, Japan welcomes free fighters as superstars, and all the major competitions are held there. The highest competition in Alistair's weight class is the so-called Pride. With his "guillotine choke," he won a series of fights and achieved instant world fame in the free fight scene. Between training sessions and bouts, Alistair readily poses for numerous cameras, usually holding a huge wooden hammer, his personal symbol. Although Alistair claims he isn't really a showman, free fighting isn't only a big-time sport, it's also big-time entertainment. So when his manager asked him to think of a nickname years ago, he immediately came up with Demolition Man, an image that the friendly Alistair hits home with his demolition hammer.
The Netherlands, 2006
colour, video, 115 min
Director: Eldar Gross
Production: Eldar Gross; Alistair Overeem
Photography: Eldar Gross
Editing: Eldar Gross
Screening copy: Eldar Gross
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 13 november 2006 12:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb maar een verslagje geschreven van The Ultimate Fighter 4 Finale niet dat het zo boeiend is wat ik vind ofzo maar ik denk post nog maarus wat in het UFC topic! Ben er na een maand volgen iig helemaal 'hooked' aan
Onderstaande tekst bevat dus Spoilers voor de mensen die de finale van TUF4 nog niet gezien hebben!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks Pfafquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:38 schreef pfaf het volgende:
Hier dus ook UFC tegenwoordig.
Taz' post over TUF 4 nog even, omdat tie er zoveel moeite in gestoken heeft.
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GSP maakt Hughes af. Maar mijn favo is toch BJ Penn, ik ben zo onder de indruk van hem sinds ik hem tegen Machida gezien heb.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door BB_Koning op 14-11-2006 21:59:34 ]bb_koning.hyves.nl
Hehe ok al hoop ik niet dat mensen beweren dat UFC "beter" isquote:Op donderdag 16 november 2006 11:18 schreef Paxlie het volgende:
de titel van het topic was juist om duidelijk te maken dat dit nu ook UFC is
het zal iig leuke discussies opleveren denk ik
Ik denk dat het moeilijk is om een van de 2 organisaties beter te noemen. Ze hebben beiden hun voor en nadelen. Ik vind de show en het publiek bij Pride veel beter en ze hebben meestal een wat betere card, maar UFC vind ik persoonlijk de kooi gewoon mooi. Het heeft ietsquote:Op donderdag 16 november 2006 12:04 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Hehe ok al hoop ik niet dat mensen beweren dat UFC "beter" is![]()
Argumenten dat Pride > UFC hoeven we ook niet eens te gebruiken. Ik ben iemand die een grote MMA fan is en het lieft naar Pride FC kijkt en alleen naar de "single" gevechten van grote namen van UFC vechters kijkt (dus alleen Liddell, Ortiz, GSP, Hughes, af een toe een saai HW titlegevechtBJ Penn, Franklin, A. Silva enz)
Maar goed dat is mijn mening en we leven in een vrij land, dus echte UFC fans maar ook TUF n00bs zijn ook welkom hier![]()
Oke idd persoonlijke mening... ik vindt een kooi redelijk "bruut", daarnaast kun je als worstelaar iemand makkelijk "vastpinnen' zonder dat je daadwerkelijk iets uitvoert, de ellebogen naar het hoofd zorgen snel voor een snee + bloed plus dat ellebogen bijna nooit iemand KO slaan (uitzonderingen daargelaten zoals Patrick Smith tegen Scott Morris en Ortiz - Slamcock 2), daarnaast is Dana White gewoon eenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk is om een van de 2 organisaties beter te noemen. Ze hebben beiden hun voor en nadelen. Ik vind de show en het publiek bij Pride veel beter en ze hebben meestal een wat betere card, maar UFC vind ik persoonlijk de kooi gewoon mooi. Het heeft iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., heeft Pride betere vechters en vind ik de UFC shows té commercieel (als Chuck wint en in de kooi wordt gevraagd wat hij van het gevecht wint is het eerste wat gezegd wordt: "I wanne thank my sponsors bla bla) enz. enz.
Maar goed nogmaals, die discussie is al eerder gevoerd en zal niet tot iets leiden, ieders persoonlijke mening natuurlijk. Laten we hopen op een mooi gevecht zaterdag tussen GSP en Hughes!![]()
Ik zal er om denken.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef Paxlie het volgende:
vergeten we voor de uitslagen van zaterdag de spoiler tags niet?
kikkersquote:Op donderdag 16 november 2006 12:58 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Ik zal er om denken.![]()
![]()
Deze zijn speciaal voor BB_King:![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaa, daar heb je zeker heel lang over na gedacht he?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:16 schreef Dacide het volgende:
als het redelijk standup blijft dan geef ik GSP de betere kansen... tis gewoon een topatleet...
maar als hughes bovenop komt, dan geef ik eerder hughes de kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |