Ja laten we dat doen, daar wordt de uitslag vast NOG zinniger van.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Zolang ze het zelf zeggen en niet hun man is daar weinig mis mee. Er is namelijk geen stemPLICHT in Nederland.
Al zouden ze die van mij mogen invoeren in NL, maar dat is een andere discussie.
je maakt een grapje toch - hoop ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:17 schreef Napalm het volgende:
Staat natuurlijk tegenover dat het een goede zaak is dat domme mensen niet gaan stemmen. Dat zouden meer pvdaers moeten doen.
Verder is het nog altijd zo dat potenrammen en bomgordels in Spakenburg net wat minder populair zijn dan in menig Islamie...
Overigens is de gemiddelde vrouw een dusdanige berg manisch-depressieve chaos dat ik inderdaad ze liever niet zie stemmen. Dat hadden ze vroeg dan ook heel goed door.![]()
Dat is hij ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:23 schreef wijsneus het volgende:
[..]
...anders ben je wel een heel erg rechts-conservatieve kut-mongool hoor...
Maar ondertussen praat men wel almaar door en door over alle moslima's die zelf zeggen graag een hoofddoek dragen... en die constant gevraagd worden dat uit te leggen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Zolang ze het zelf zeggen en niet hun man is daar weinig mis mee.
Wat jij zegt, broeder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:37 schreef Pony-Lover het volgende:
Vrouwenkiesrecht is ook een achterlijke uitvinding![]()
quote:
Eigenlijk zit daar wel een kern van waarheid in natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:17 schreef Napalm het volgende:
Staat natuurlijk tegenover dat het een goede zaak is dat domme mensen niet gaan stemmen.
Dat houdt in dat de Nederlandse econmie uiteindelijk beter af is zonder de HRA.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:46 schreef Boomstam het volgende:
Er zijn dus echt mensen die speciaal tegen hypotheekrenteaftrek stemmen terwijl ze geen ideeee hebben wat het inhoud.
Net zo achterlijk als mannenkiesrecht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:37 schreef Pony-Lover het volgende:
Vrouwenkiesrecht is ook een achterlijke uitvinding![]()
Scheelde maar een jaar. 1918 om 1919.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:16 schreef nikky het volgende:
Zolang hebben vrouwen hier toch ook nog helemaal geen stemrecht? Ook hier was men vroeger "achterlijk" met de cultuur. Het is nog niets allemaal zo lang geleden.
Nee, die mag niet stemmen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:03 schreef zakjapannertje het volgende:
dus Beatrix mocht ook eigenlijk geen koningin worden?
Ze is een categorie dehors.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:07 schreef du_ke het volgende:
Hoe deed ze dat voor de afschaffing van de stemplicht dan?
Eigenlijk zouden naar mijn mening de meeste mensen geen stemrecht moeten hebben, let wel; ik maak daarbij geen onderscheid tussen mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Net zo achterlijk als mannenkiesrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |