whehequote:Op zaterdag 18 november 2006 15:22 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zit je bij Feijenoord verkeerd
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:22 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zit je bij Feijenoord verkeerd
Loop je toch effe een stukkie naar het stadion. Zo ver is dat ook weer nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
whehe![]()
Ik ben om 19;15 bij lombardijen, vanaf daar wil ik de trein naar stadion maar op de ns site staat dat die alleen op 21 en 51 stopt bij stadion. Gaan ze niet om de 10 minuten ofzo
Mwah, is best kut nog somsquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Loop je toch effe een stukkie naar het stadion. Zo ver is dat ook weer niet![]()
2 avond wedstrijden achter elkaarquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
Ze schijnen daar als bakens in de verte
De duizend lampen van het Feyenoord stadion
Vier reuzen als een goliath
Als hoeders van de stad
Symbolen voor ´t hele legioen
Ze roepen jou en mij daar in de verte
De echo die je waar ter wereld horen kan
Die klank wordt overal gehoord
De klank van Feyenoord
De stem van de ware kampioen
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:03 schreef Joeriii het volgende:
Ik ga naar de Kuip, prettige wedstrijd iedereen![]()
Gaat lastig wordenquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef mcyodogg het volgende:
Wel de drie punten in Rotterdam houden he? Dalijk denken ze in Alkmaar dat ze grote wedstrijden kunnen winnen.
AZ domineerde echt nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
KLOTE.... wat doe je Az, domineren en dan telkens uithanden geven.![]()
Drenthequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die snoekduik van Drenthe
Dat had gewoon een doelpunt verdient...
Hofs
Leuk van de twee goals die die maakt, maar hij bakte er weer helemaal niks van..
Drenthe![]()
Die scharen
Met het spelersmateriaal wat Feijenoord momenteel heeft is dit gewoon een stunt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat een kut-redactie van feyenoord.nl zeg. Is winnen tegen AZ tegenwoordig al stunten? Moet normaal zijn dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |