abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:00:39 #151
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43641354
vergeet ik gewoon die kutjood van een tiendalli

maareeh calciumfiguur, je kan niet bouwen op een 19-jarig ventje zonder back-up... Leonard blijkt geen goede aankoop, maar wie uit de selectie had je er anders neer moeten zetten als Drenthe bagger/geblesseerd is...? Een aankoop was vereist, helaas werd het een miskoop. Ze hadden die malinees moeten halen maar die was vast te goed, waardoor ze er van uitgingen dat ie ook te duur was ofzo
pi_43643481
overigens is het nog niet zeker dat lucius niet speelt, dat wordt morgen voor de wedstrijd bepaald of hij wel of niet speelt altans dat staat op rijnmondtext
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:01:18 #153
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43644394
Klopt. Maar de artsen hadden goede hoop.
pi_43644555
Ik ben er bij morgen!
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:07:55 #155
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43644606
Ik ook !
pi_43645898
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:01 schreef Malibu-06 het volgende:
Klopt. Maar de artsen hadden goede hoop.
oke, ben benieuwd, maar ik heb eigenlijk liever dat hij dan morgen maar niet speelt, als ie er dan maar wel donderdag bij kan zijn.
Verliezen gaan we toch wel.
pi_43647841
Toch leuk Leonardo die voor bijna niets Rotterdam verliet en nu straks bij Tottenham gaat spelen.
Van Persie die inmiddels de man is bij Oranje en Arsenal die ook voor een schijntje weg ging.
Smolarek die bij Dormund bassispeler is en ook niet veel gekost heeft.
Kalou die met een slecht gevoel weg ging en het nu redelijk doet in Londen.

We zijn goed bezig bij ons
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 18 november 2006 @ 01:45:02 #158
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43647983
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 01:36 schreef Canisfire het volgende:
Toch leuk Leonardo die voor bijna niets Rotterdam verliet en nu straks bij Tottenham gaat spelen.
Van Persie die inmiddels de man is bij Oranje en Arsenal die ook voor een schijntje weg ging.
Smolarek die bij Dormund bassispeler is en ook niet veel gekost heeft.
Kalou die met een slecht gevoel weg ging en het nu redelijk doet in Londen.

We zijn goed bezig bij ons
Gebeurt trouwens nog steeds (Lazovic, Zuiverloon... bij dit Feyenoord hadden ze zo een basisplaats)
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_43650607
jaja, de organisatie is fantastisch bij ons, allemaal capabele mensen op de goede posities.

Weet er iemand of er van ns station breda ook direct een bus van de ns naar dordt rijdt? Zou me echt veel tijd schelen qua treinen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zaterdag 18 november 2006 @ 09:56:18 #160
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43650715
Beginnen we weer...
Ik denk dat spelers als van Persie en Ezebius de afgelopen 50 topics 35x zijn voorgekomen in het gehuil Nu weten we het wel hoor......
pi_43650724
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 09:45 schreef mister_popcorn het volgende:
jaja, de organisatie is fantastisch bij ons, allemaal capabele mensen op de goede posities.

Weet er iemand of er van ns station breda ook direct een bus van de ns naar dordt rijdt? Zou me echt veel tijd schelen qua treinen.
Als ze weer aan het werk zijn bij de NS , dan rijdt er een bus ja. Volgens mij naar Rotterdam Lombardijen.
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:13:36 #162
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43650936
quote:
Suikerooms zijn een illusie

Ergens moet iemand het als eerste hebben geroepen: Feyenoord heeft een suikeroom nodig.

Op de website van het AD werd een peiling gehouden onder de achterban van de club. Duizenden voorstanders, beduidend minder maar toch ook nog duizenden tegenstanders.

Er leek er plotseling één te zijn ook: Steven Rottier. Nergens kwam hij live aan het woord, maar voorzitter Sietze Veen van De Graafschap maakte de kandidatuur hard. Volgens hem zou Rottier, shirtsponsor in Doetinchem, het geld en de ambitie hebben om suikeroom van Feyenoord te worden. Het verhaal speelt al weken niet meer.

Bij Feyenoord leefde hier en daar de behoefte aan een suikeroom. Er werd in Moskou bij Guus Hiddink serieus geïnformeerd of in Rusland geen loslopende miljardair bereid is een deel van zijn kapitaal in Feyenoord te steken. Jorien van den Herik heeft in een ander verband eens gezegd dat hij iemand kent die, wellicht, best in zijn eentje de club zou willen runnen.

Maar zijn dat suikerooms? Nee. Suikerooms zoals hier bedoeld, bestaan niet. Letterlijk is een suikeroom een erfoom van wie je als neef of nicht een kapitaal erft. In de sportjournalistiek wordt de term gebruikt voor iemand die geheel belangeloos een vermogen stopt in zijn favoriete club zonder dat hij daar iets voor terug hoeft. Binnen de Nederlandse verhoudingen wordt Dirk Scheringa, eigenaar van de financiële dienstverlener DSB Bank, geduid als een suikeroom.

Toevallig is de man vanavond te gast in de Kuip. Kan hij eens van dichtbij worden bekeken. Wie goed kijkt, ziet vrij snel dat ook hij geen belangeloze geldschieter is. Dat heeft hij ook nooit beweerd. Voor het bedrijf van Scheringa is AZ een vehikel zijn eigen handel aan de man te brengen. Dat vehikel is zó belangrijk geworden en er zit zó veel geld van hem in, dat hij de club onder zijn eigen hoede nam. AZ maakt deel uit van de DSB Holding. Daarin is het, gecontroleerd door de licentiecommissie van de KNVB, een zelfstandige Naamloze Vennootschap. Maar onderdeel van het bedrijf van de sponsor. Scheringa is voorzitter van de Raad van Bestuur van de NV AZ.

Wil een suikeroom-achtig iemand als Scheringa dan nooit eens zomaar wat weggeven aan zijn club? Natuurlijk wel. Die intentie had de man enige tijd geleden bij de financiering van het nieuwe stadion van AZ. Die financiering kwam niet rond en daarom wilde hij uit eigen zak een fors bedrag bijpassen. Daar hoefde hij niks voor terug te hebben. Maar dat bleek om fiscale redenen een probleem. Een dergelijke ‘schenking’ zou zwaar worden belast indien er niets tegenover zou staan. Om die reden is het stadion DSB Stadion genoemd. Destijds werd die naamgeving belachelijk gemaakt, omdat Scheringa zelf altijd had gezegd dat het nieuwe onderkomen niet naar hem of zijn bedrijf zou worden vernoemd. In dit geval kon hij moeilijk anders.

Wie vanavond in de Kuip AZ aan de slag ziet, ziet wél het resultaat van het werk van een financieel krachtig individu. Was hij er niet geweest, dan was de club uit Alkmaar hooguit een middenmoter gebleven. Overigens bracht Scheringa niet alleen kapitaal in. Hij stelde tevens een uitstekend commercieel en technisch management veilig.

In het buitenland doet het fenomeen ‘suikeroom’ als aanjager en beschermer van een voetbalclub weinig tot niet van zich spreken. Roman Abramovich, eigenaar van Chelsea, wordt vaak zo opgevoerd, maar heeft net als al zijn voorgangers een persoonlijk belang bij zijn investeringen.

Of er bij Chelsea ‘fout geld’ wit gewassen wordt, is een suggestie die onder meer in het weekblad Voetbal International is gedaan. De UEFA en FIFA hebben die publicaties serieus genomen en zijn daarom een onderzoek gestart naar de geldstromen in het topvoetbal. Maar al zou die suggestie niet waar zijn, dan nog heeft de Rus status gekocht. In zijn branche was zijn naam als Siberisch zakenman gevestigd, maar sinds zijn intrede bij Chelsea is hij in de hele internationale bovenwereld een bekende verschijning.

Elders in het buitenland doemen eveneens alleen maar voorbeelden op van mecenassen die zich louter om eigen belang een plaats in het voetbal bevochten. Zo kwam in 1985 Silvio Berlusconi bij AC Milan aan de macht op een manier die alles met voetbal en clubliefde te maken leek te hebben. Milan was net uitgeschakeld in de kwartfinale van de UEFA Cup door het Belgische KSV Waregem. Er ontstond oproer in Milaan en voorzitter Farina moest wijken. Berlusconi wilde de kar trekken. Het paste in zijn strategie de ontwikkeling van zijn mediabedrijven te stimuleren en zelf president van Italië te worden.

Berlusconi is een extreem voorbeeld van wat in Italië heel gebruikelijk is. Sergio Cragnotti gebruikte Lazio om zijn supermarktketen Cirio te helpen, de uitgever Vittorio Cecchi Gori benutte Fiorentina als publiciteitsmagneet en havenbaron Francesco Sensi had economisch baat bij een groot belang in AS Roma.

Dichter bij huis is de relatie tussen Philips en PSV altijd een interessante geweest. Die voetbalclub kwam tot wasdom als een personeelsvereniging, maar werd later een prachtig paradepaard voor het bedrijf om mee te pronken in Europa en vooral in Azië en Zuid-Amerika. In Eindhoven is er niets verkeerds aan de hand, maar ook daar is al lang bekend, dat er absoluut geen sprake is van enige vrijgevigheid zonder voorwaarden.

De professionals van Feyenoord zijn ook daarom al lang niet meer op zoek naar de suikeroom zoals die werd bedoeld in de hype rond Rottier. Dat er, zoals in die publiciteit werd beweerd, iemand zou opstaan die als doel heeft Dirk Kuyt terug te halen naar Feyenoord, daarover werd in het Maasgebouw hard gelachen. Zoiets kan al helemaal niet, maar zulke mensen bestaan er ook niet.

Bij Feyenoord is de focus niet (meer) gericht op een wilde weldoener. Daar bereidt een commissie onder leiding van voormalig voorzitter en speler Gerard Kerkum een herstructurering voor. Als die tot stand is gekomen, moet de club transparanter zijn geworden, niet alleen voor supporters maar met name ook voor investeerders. Daarbij heeft de club investeerders op het oog die best van clubliefde mogen getuigen, maar met wie de club een professionele relatie heeft en geen emotionele.

De commissie hoopt rond 5 december klaar te zijn met het voorstel, maar die datum is de enige associatie met de illusie van vrijgevigheid zonder grenzen. Suikerooms bestaan namelijk niet.
Geen Clubverkrachter
pi_43650993
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als ze weer aan het werk zijn bij de NS , dan rijdt er een bus ja. Volgens mij naar Rotterdam Lombardijen.
hmmz, hulp uit onverwachte hoek?
Maar goed, de ellende is dat op de ns site er staat dat hij stopt op lage zwaluwe, als tussenstop tussen breda en dordt. Als die bus rechtstreeks rijdt kost het +/- n half uurtje, nu met tussenstop ruim n uur.

ROTTERDAM - De technische staf van AZ speurt al maanden naar een linksbuiten. Reden voor de zoektocht is het vertrek van Stein Huysegems naar Feyenoord. De Belg ontvangt zaterdag zijn oude club in de Rotterdamse Kuip.

"Sommige dingen kan je nooit voorspellen", reageert Huysegems op de stelling dat hij dit seizoen basisspeler bij AZ zou zijn geweest. "Ik wist dat Perez en Van Galen zouden vertrekken. Maar ik kon toch niet weten dat ze in de zomer geen andere linksbuiten konden vinden. AZ is verleden tijd. Ik speel bij Feyenoord. Daar ben ik trots op."

De 24-jarige Huysegems voetbalde drie seizoenen voor AZ. Hij miste in die periode slechts acht competitiewedstrijden. "Ik verscheen inderdaad wel bijna iedere wedstrijd in het veld", weet de Belg. "Heel vaak speelde ik slechts tien minuten mee. Ik nam daar geen genoegen mee. Ik wilde meer. Daarom wilde ik mijn contract niet verlengen. Ik maakte liever een nieuwe start bij Feyenoord."

Na een serie mindere optredens leek Huysegems bij Feyenoord ook veroordeeld tot de reservebank. "Ik begon hier slecht. De trainer haalde mij volkomen terecht naar de bank", weet Huysegems. "Gelukkig kwam ik weer in beeld toen Koeman voor een systeem met drie spitsen koos. Sindsdien gaat het best lekker."

Huysegems

Met Huysegems als linksbuiten won Feyenoord de laatste vier competitiewedstrijden. In drie van deze duels maakte de Belg een doelpunt. "Ik voel me goed. Ik ben in vorm. Maar ik besef ook dat we als ploeg nog moeten groeien. AZ is op dit moment misschien iets verder dan wij. Maar neem van mij aan dat Feyenoord nog steeds een veel grotere club is. Dat merk je aan alles."

Huysegems heeft nog steeds goede contacten met sommige oud-ploeggenoten van AZ. "Opdam liet me deze week al weten dat we kansloos zouden zijn. Meerdink en Koevermans vertelden me ook dat Feyenoord het wel kon schudden. Ik ben benieuwd. AZ heeft nog niet zo maar in De Kuip gewonnen. Let maar op."
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:38:05 #164
139407 jorienvdherik
pi_43652245
wij gaan winnen
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:47:45 #165
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43652470
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:13 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Geen Clubverkrachter
Feijenoord is al verkracht en vermoord.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:55:49 #166
139407 jorienvdherik
pi_43652653
Boem Boem Theoo
quote:
Koeman: 'Lucius wil spelen'
18 november 2006, 11:47
Door: Jelmer Geerds

Feyenoord-trainer Erwin Koeman acht zijn gehavende elftal niet bij voorbaat kansloos tegen AZ. "AZ is verder dan Feyenoord, maar ook die ploeg heeft zwakke punten", stelt Koeman op de website van de Rotterdammers.
"We zijn verzwakt, maar we hoeven niet bang te zijn voor AZ", stelt Koeman het strijdlustig. "Ik verlang dat we negentig minuten inzet tonen." Met die mentaliteit herstelde Feyenoord zich de afgelopen weken na de deceptie tegen Ajax, al ging het tegen RKC opnieuw mis. Omdat Koeman het uiterste van zijn spelers vraagt, ligt overbelasting op de loer: "Wij moeten tot en met de 95ste minuut alles geven om de wedstrijd binnen te halen, dat vergt veel", erkent de Feyenoord-coach.

Zondag wacht AZ, een verre van gemakkelijke tegenstander. Bovendien moeten de Rotterdammers het doen zonder De Guzman, Tim Vincken, Kariom Saïdi en mogelijk zelfs aanvoerder Theo Lucius. "Theo is niet honderd procent fit. Zelf wil hij spelen. Maar als ik hem opstel en hem daarna misschien wel vier wedstrijden kwijt ben, dan speelt hij morgen niet. Het moet verantwoord zijn. Op zaterdag zullen we het verder bekijken."

Danny Buijs is tegen AZ geschorst. Een bittere pil die Koeman al ruim van te voren zag aankomen: "Het zat er een keer aan te komen. Ik heb Danny in duidelijke bewoordingen uitgelegd hoe ik er over denk. Dit komt slecht uit. Ik hoop dat hij snapt dat hij de ploeg zo schade berokkent", besluit Koeman op de website van Feyenoord.
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:32:16 #167
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_43653649
zo richting de stad. Fucking 2 uur onderweg door werkzaamheden tussen breda en dordt.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:00:13 #168
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_43654456
heej, waar kan ik een supporters kaart halen? of eventueel supporters incl. europese kaart??
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_43654537
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:00 schreef satecl het volgende:
heej, waar kan ik een supporters kaart halen? of eventueel supporters incl. europese kaart??
Als ze vandaag verliezen straks even op e-bay kijken.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_43654661
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Als ze vandaag verliezen straks even op e-bay kijken.
pisvlek

@satecl, gewoon de feyenoord klantenservice bellen/mailen. www.feyenoord.nl (doh) voor meer info.
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:08:42 #171
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_43654687
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:00 schreef satecl het volgende:
Wat voor een kaart wil je nou eigenlijk hebben?
Club card of seizoenskaart, gewoon zo een wedstrijdkaartje...
Kan je iig bij de klantenservice halen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:12:01 #172
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_43654776
clubcard
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:25:39 #173
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_43655154
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:12 schreef satecl het volgende:
clubcard
Via de site kan je zo'n aanvraagformulier downloaden die je dan naar klantenservice moet sturen.
Of gewoon ff daar langs gaan dat gaat stuk sneller.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:31:11 #174
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_43655262
Jah maar als je in het noorde van nord-holland woont...
pi_43657637
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:31 schreef satecl het volgende:
Jah maar als je in het noorde van nord-holland woont...
Zit je bij Feijenoord verkeerd
Feijenoord Rotterdam
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:45:19 #176
139407 jorienvdherik
pi_43658032
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:22 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

whehe

Ik ben om 19;15 bij lombardijen, vanaf daar wil ik de trein naar stadion maar op de ns site staat dat die alleen op 21 en 51 stopt bij stadion. Gaan ze niet om de 10 minuten ofzo
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:33:20 #177
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_43659197
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:22 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

pi_43660183
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

whehe

Ik ben om 19;15 bij lombardijen, vanaf daar wil ik de trein naar stadion maar op de ns site staat dat die alleen op 21 en 51 stopt bij stadion. Gaan ze niet om de 10 minuten ofzo
Loop je toch effe een stukkie naar het stadion. Zo ver is dat ook weer niet
Feijenoord Rotterdam
pi_43660655
Ik ga richting stad
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:29:49 #180
139407 jorienvdherik
pi_43660876
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:07 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Loop je toch effe een stukkie naar het stadion. Zo ver is dat ook weer niet
Mwah, is best kut nog soms

pak de trein van 19:21 wel, 19:26 bij de kuip
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:47:45 #181
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43661444
Ze schijnen daar als bakens in de verte
De duizend lampen van het Feyenoord stadion
Vier reuzen als een goliath
Als hoeders van de stad
Symbolen voor ´t hele legioen

Ze roepen jou en mij daar in de verte
De echo die je waar ter wereld horen kan
Die klank wordt overal gehoord
De klank van Feyenoord
De stem van de ware kampioen

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_43661933
Ik ga naar de Kuip, prettige wedstrijd iedereen
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:13:17 #183
139407 jorienvdherik
pi_43662222
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
Ze schijnen daar als bakens in de verte
De duizend lampen van het Feyenoord stadion
Vier reuzen als een goliath
Als hoeders van de stad
Symbolen voor ´t hele legioen

Ze roepen jou en mij daar in de verte
De echo die je waar ter wereld horen kan
Die klank wordt overal gehoord
De klank van Feyenoord
De stem van de ware kampioen

2 avond wedstrijden achter elkaar

Van Gaal die heeft een feestneus, Van Gaal die heeft een neus, waar is zijn neusje gebleven. Van Gaal die heeft een feestneus, Van Gaal die heeft een neus
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:20:08 #185
139407 jorienvdherik
pi_43662544
Wel de drie punten in Rotterdam houden he? Dalijk denken ze in Alkmaar dat ze grote wedstrijden kunnen winnen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:34:16 #187
146730 R81
Ech wel...
pi_43662813
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:03 schreef Joeriii het volgende:
Ik ga naar de Kuip, prettige wedstrijd iedereen
Ik ook
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef mcyodogg het volgende:
Wel de drie punten in Rotterdam houden he? Dalijk denken ze in Alkmaar dat ze grote wedstrijden kunnen winnen.
Gaat lastig worden

Feyenoord
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:03:52 #188
123545 DatMeenJeNiet
pi_43667760
hoe heet die tune, die je altijd net voor de wedstrijd begint hoort..
pi_43669561
We gaan winnen van die wannabe neuzen!
Kutkloon.
pi_43669655
Zeer knappe overwinning, gefeliciteerd!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43669738
Lekker jongens, hard werken en punten pakken zoals het hoort
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:57:52 #192
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43669835
Lekker .
2000 light years from home
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:59:19 #193
123545 DatMeenJeNiet
pi_43669899
Die snoekduik van Drenthe
Dat had gewoon een doelpunt verdient...

Hofs
Leuk van de twee goals die die maakt, maar hij bakte er weer helemaal niks van..

Drenthe
Die scharen
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:59:58 #194
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_43669928
KLOTE.... wat doe je Az, domineren en dan telkens uithanden geven.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:04:40 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43670092
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
KLOTE.... wat doe je Az, domineren en dan telkens uithanden geven.
AZ domineerde echt niet .
2000 light years from home
pi_43670099
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die snoekduik van Drenthe
Dat had gewoon een doelpunt verdient...

Hofs
Leuk van de twee goals die die maakt, maar hij bakte er weer helemaal niks van..

Drenthe
Die scharen
Drenthe

Maar vooral:

TIMMER
Kutkloon.
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:05:10 #197
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_43670109
Mooizo!!!

Feyenoord klasse!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:08:52 #198
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43670243
18-11-2006 FEYENOORD STUNT IN TOPPER: 3-2

Wat een kut-redactie van feyenoord.nl zeg. Is winnen tegen AZ tegenwoordig al stunten? Moet normaal zijn dit.
pi_43670324
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Malibu-06 het volgende:

Wat een kut-redactie van feyenoord.nl zeg. Is winnen tegen AZ tegenwoordig al stunten? Moet normaal zijn dit.
Met het spelersmateriaal wat Feijenoord momenteel heeft is dit gewoon een stunt.
Knappe prestatie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43670466
Nu zal Van Den Herik zeker blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')