Maar met de huidige toestand van de club en team, wat aan het begin nog door iedereen werd afgebrand (herinner me topics waarin een plek in de top 10 nog niet eens gehaald zou worden) is het natuurlijk wel knap.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Malibu-06 het volgende:
18-11-2006 FEYENOORD STUNT IN TOPPER: 3-2
Wat een kut-redactie van feyenoord.nl zeg. Is winnen tegen AZ tegenwoordig al stunten? Moet normaal zijn dit.
Als Ajax verliest, zakken jullie weer...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:17 schreef Theamerican het volgende:
yesssssssssssssssss 3-2 mega goed ole ole morgen ajax ff verliezen en we stijgen in de lijst
Hahahahahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:17 schreef Theamerican het volgende:
yesssssssssssssssss 3-2 mega goed ole ole morgen ajax ff verliezen en we stijgen in de lijst
Dat is wel jammer idd. Ach, ik vind elke uitslag wel best eigenlijk. Ajax wint, Feyenoord stijgt. Ajax verliest, sja, Ajax verliestquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
[..]
Als Ajax verliest, zakken jullie weer...
.
Dat dan weer wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef denthemen het volgende:
ik lees een beetje op internet rond en zie dan mensen die roepen: Dit is de mooiste overwinning in 3 jaar, en mensen die roepen: Mijn hartslag is zóóó verschrikkelijk hoog, maar waarom? Feyenoord heeft dan wel een slechte start gehad maar is de laatste tijd weer goed bezig, thuis zijn ze de laatste weken niet te kloppen, ja az was in vorm, maar dat waren ze vorig jaar ook, al met al wel een goeie overwinning
Zijn we het daar over eensquote:
En dat zelf een fan van Feyenoordquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:36 schreef Tomasso het volgende:
Schaars
Wat een kutjong is dat, ook nog beetje natrappen zo af en toe...
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:42 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
En dat zelf een fan van Feyenoord![]()
Ik denk dat Schaars een feyenoord fan is?quote:
Ow zo. Nou, dan bedank ik hem maar met z'n "Wij hebben niets te vrezen van Feyenoord".quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat Schaars een feyenoord fan is?
Ik weet het ook niet zeker hoor dus neem niks van mij aan hehehquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow zo. Nou, dan bedank ik hem maar met z'n "Wij hebben niets te vrezen van Feyenoord".
Blessure.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom stond Sinouh in hemels naam niet in het doel?
Je zou maar in die trein zittenquote:Fans missen Feyenoord-AZ door brand in trein
Een trein vol Feyenoord fans heeft het duel tussen Feyenoord-AZ moeten missen door een brand in een trein voor hem, zo meldt Radio Rijnmond. Pas na zo'n anderhalf uur konden de fans de trein uit en werden ze teruggebracht naar het station. Door de brand werd de stroom van de leidingen afgehaald, waardoor de trein geen kant op kon, niet naar het stadion en niet terug.
Ik heb de herhaling dan niet gezien, maar die derde goal leek gewoon goed in de hoek te zitten, daar kon die keeper weinig aan doen. En ik lees overal dat Feyenoord effectiever was, maar AZ veel beter speelde, ik vond het gewoon een terechte overwinning.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:23 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad, die keeper zag er niet goed uit, vooral bij het derde doelpunt van Hofs. Toch een erg knappe zege en gewoon weer in de race om plek 2-3.
Geen slechte reeks. Twente, Roda, Vitesse, Willem II, AZ. 15 punten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
5 Overwinningen op rij in de competitie.
Tering jantjes was keepte Timmer weer sterk, en die derde keeper van AZ zal niet lekker slapen vanacht.
Ik zal nog wat sfeer filmpjes postenquote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef Luni het volgende:
Tering wat een wedstrijd, of het verdient was whatver, heb geen stem meer over, eindelijk weer eens een ouderwets sfeertje in de Kuip, al was daar op tv niet veel van te merken.
viel me ook op bij Talpaquote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef Luni het volgende:
Tering wat een wedstrijd, of het verdient was whatver, heb geen stem meer over, eindelijk weer eens een ouderwets sfeertje in de Kuip, al was daar op tv niet veel van te merken.
Wat moest die tifo voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 19 november 2006 00:20 schreef Doornenburg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gemaakt met mijn nieuwe telefoon![]()
De foto´s zijn klikbaar
Het gaat om de sfeer. In de Kuip hangt altijd een opperbeste sfeer. In de arena altijd een gemaakte sfeer.quote:Op zondag 19 november 2006 01:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat moest die tifo voorstellen eigenlijkziet er werkelijk niet uit.
![]()
De Arena en sfeerquote:Op zondag 19 november 2006 03:58 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer. In de Kuip hangt altijd een opperbeste sfeer. In de arena altijd een gemaakte sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |