Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Altijd weerbaar en in veel discussies terug te vinden wat ook wat breedte toont. Weinig drogredenaties en doorgaans feitelijk onderbouwd.
Sigme.
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Meerdere gegadigden, maar ik moet hier toch echt
koudisj, R.J.P.G.HOOD of zijn vele (vermeende) clones nomineren.
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Tsjah, inkoppertje wmb,
freakoHans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Weet ik niet.
Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Heeft altijd goedlopende zinnen, vaak humor, en ondanks de meuk die hij uit zijn toetsenbord ratelt lees ik vaak graag de teksten van
Monidique cq. tvlxdErica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Gezien de zojuist gegeven statistieken door Arcee, moet dat haast wel
du_ke zijn.
Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
De lange, saaie, maar desondanks wel de-moeite-van-het-lezen-waard teksten van
sjun.
Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
Ik twijfelde even tussen Corelli, WeirdMicky en Echt_Gaaf.
Corelli is het geworden. problematiQue heeft ook wel potentie.
Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Definieer nauwelijks...
L_V mag wat mij betreft wel vaker komen, maar dan zonder het gezeur en met de historische kennis.
Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Bijna cliche-matig typ ik hier maar weer eens
du_ke.
Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
DeGroeneRidder, hoewel ik hem al een tijd niet meer voorbij heb zien komen. Zijn teksten kon ik vaak wel waarderen, ook al was hij wat dogmatisch. Het was in ieder geval onderbouwd en offtopic gezever hoefde je niet te verwachten.
Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Omdat in zijn geopende topics vaak een geur zat van "links is slecht en rechts is goed", zonder al te veel inhoudelijke onderbouwing waarom
het standpunt goed of slecht zou zijn, nomineer ik
Martijn_77Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Ik moet hier toch
DiegoArmandoMaradonna zeggen, hoewel hij ironisch genoeg een buitenlandse vriendin heeft, althans, dat had ik begrepen. Ik had hem overigens ook voor meest dogmatisch rechtse user kunnen nomineren, maar ik kan echt niet peilen hoe dogmatisch hij is, want ik krijg maar weinig hoogte van hem. In ieder geval wel genoeg hoogte om hem voor deze award te nomineren.
Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Staat nog vers in het geheugen:
yeremyFemke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
SCH is opmerkelijk vaak verontwaardigd en dat blijft lang niet altijd beperkt tot POL.
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
Geen idee.
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
Als
HenriOsewoudt eenmaal zijn tanden heeft gezet in een topic met zijn libertaire standpunt, dan kom je echt niet meer van hem af.
Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
Soms draagt hij wel wat bij, maar vaak blijft het bij
Verbal beperkt tot zuurheid.
G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
Tsjah, Reya of sigme. Voor beiden valt wat te zeggen, maar
Reya mag hem van me hebben. Keep up the good work.
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
Ik kan niet kiezen.