quote:Danes on trial over Iraq secrets
The editor and two reporters from one of Denmark's main newspapers have gone on trial charged with publishing secret intelligence about Iraqi weapons.
In articles published in 2004 they quoted from analysis by a Danish intelligence agent, Frank Grevil.
His report, written before the 2003 US-led invasion of Iraq, concluded that there was no evidence of weapons of mass destruction (WMD) in Iraq.
(...)
Danish Prime Minister Anders Fogh Rasmussen supported the US-led invasion of Iraq and told parliament he was convinced former Iraqi leader Saddam Hussein was in possession of WMD.
(...)
In October 2003, seven months after the invasion, the body set up by the US to search for WMD, the Iraq Survey Group, reported that no such weapons had been found.
En dan nog is Pechtold 10 keer capabeler dan Wildersquote:Op maandag 13 november 2006 19:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Tja, als ze kereltje Pechtold als lijsttrekker kunnen benoemen verbaas ik me niet meer over verdere misstappen zoals deze.
Zou dat keer 12 moeten of moet ik daarbij ook de eindejaarsuitkering en vakantiegeld rekenen?quote:Op maandag 13 november 2006 19:53 schreef du_ke het volgende:
Je huidige salaris zou ik van uitgaan.
Weet ik hetquote:Op maandag 13 november 2006 19:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zou dat keer 12 moeten of moet ik daarbij ook de eindejaarsuitkering en vakantiegeld rekenen?
quote:
Alles waar je contractueel gezien recht op hebt. Meestal met vakantietoeslag idd en 13e maand oid.quote:Op maandag 13 november 2006 19:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zou dat keer 12 moeten of moet ik daarbij ook de eindejaarsuitkering en vakantiegeld rekenen?
Argh!quote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alles waar je contractueel gezien recht op hebt. Meestal met vakantietoeslag idd en 13e maand oid.
Heb vertrouwen in je POL vriendjes.quote:
Nice. Maarreh, een soort verkoper?quote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Accountmanager Zaken bij de ABN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |