Nee dit filmpje is leuk genoeg voor een eigen topicquote:
Volgens mij zei die: Ja oke ik kom er wel WEER aan.quote:
Nee man... juist niet van het platteland.. ik noem een Zoetermeer en zulksquote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef TwyLight het volgende:
omg![]()
die gasten komen ook ergens van het platte land volgensmij, dat is burberry geen loui vuitton
quote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Gelukkig heeft ze wel goede vrienden[afbeelding]
quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef Sala-adin het volgende:
Fucking vriendjes politiek hier!
ze halen iig een doekje bij de bakkerquote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Gelukkig heeft ze wel goede vrienden[afbeelding]
Ik niet. 32 jaar en nog nooit drugs aangeraakt.quote:Op maandag 13 november 2006 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En wie van jullie stumpers moest ook kotsen doen je voor het eerst ging blowen ? :")
Toen ik voor het eerst ging bowlen heb ik een keer die bal laten vallenquote:Op maandag 13 november 2006 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En wie van jullie stumpers moest ook kotsen doen je voor het eerst ging blowen ? :")
The only kind of women you'll ever get...quote:
amateur, welk jaar denk je dat het is verdomme 1937quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik niet. 32 jaar en nog nooit drugs aangeraakt.
En ben van plan om dat zo te houden
Ik heb nog nooit gerooktquote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
amateur, welk jaar denk je dat het is verdomme 1937
quote:
Wat moeten ze exact 600 jaar eerder gedacht hebbenquote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
amateur, welk jaar denk je dat het is verdomme 1937
Eigen schuld, dikke bultquote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Ik vind het zielig.
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 13 november 2006 20:08 schreef Smash-it het volgende:
Hahahaha.. Wat een onwijs goed filmpje.. Dom wijf inderdaad. Ik was trouwens wel echt benieuwd toen ze zei 'papa, ik heb wat ergs gedaan.' Blowen was op zich best een anti-climax..
Er is niets beters als leedvermaakquote:Op maandag 13 november 2006 22:59 schreef capibar het volgende:
Eigenlijk mag ik niet lachen om leedvermaak, maar ik maak een uitzondering.
Inderdaad. Die "Ik kom er wel weer aan" doet het hem. Echt zo van "Naja, nog maar een keertje dan. Maar dan ist ook afgelopen he!".quote:Op maandag 13 november 2006 23:05 schreef Sheepcidus het volgende:Dat het niet de eerste keer ook is.
quote:Op maandag 13 november 2006 19:32 schreef grassiekuik het volgende:
[..]
Volgens mij zei die: Ja oke ik kom er wel WEER aan.
/insert --> domme gans
Die andere one liner was ook leuk van een voorbijganger: Hee joh smeerlap
Edit: daar gaat je louis vuitton tasje
Die komen er ook lekker laat achter...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:12 schreef talin77 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/031572.html
??
Ik niet, want ik ben geen stumper die gaat blowenquote:Op maandag 13 november 2006 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die lui lezen hier blijkbaar ook mee!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:50 schreef X. het volgende:
[..]
Die komen er ook lekker laat achter...
We hebben een kenner!quote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef TwyLight het volgende:
omg![]()
die gasten komen ook ergens van het platte land volgensmij, dat is burberry geen loui vuitton
omgquote:
Ja wat denk je dan als je dochter beltquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef superjules het volgende:
ik vind t nogal dapper van d'er dat ze haar pa belt. Aardige vent..
Preciesquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef Catbert het volgende:
Tja. En iedereen hier maakte natuurlijk nooit domme fouten toen ze 16 waren. In mijn tijd kon je tenminste nog rustig kotsen zonder door je 'vrienden' gefilmd te worden. Ik vind de mensen die dit op internet zetten kanslozer dan dat meisje.
Omdat je voor de eerste keer blowt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:57 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom zou je kotsen na een blowtje?
Nou ja... wel leuk dat ze haar eigen kots blijft inspecteren... Die ander heeft nog geluk dat ze die telefoon op tijd weg trekt.
Dan ga je echt niet meteen kotsen hoor...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat je voor de eerste keer blowt?
Sommige mensen blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:11 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan ga je echt niet meteen kotsen hoor...
Nou, ik heb er een jaar ofzo hard aan moeten werkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat je voor de eerste keer blowt?
Mooie avatarquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Stel je voor: Je hebt een vriendenkring die reglmatig een blowtje rookt. Je nodigt iemand binne je vriendenkring uit om ook een blowtje te roken. Deze persoon kotst over haar broek en tas heen, zo jij dan, ook onder de invloed van een blowtje, daar niet om lachen?
Moraalridders...
Nou, heb ik nog maar een jointje gerookt in mijn leven, maar die viel ook niet best. Ik hoefde gelukkig niet te kotsen trouwens. Maar alles draaide wel linksom, rechtsom, ondersteboven en binnenstebuiten. En dat allemaal tegelijkertijd. En ik ondertussen maar denken: dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, ik heb er een jaar ofzo hard aan moeten werken, maar toen had ik m ook hoor, de ultieme slecht vallende jonko. Ik heb me nog nooit zo klote en bang gevoeld. Heb erna nooit meer zomaar een jointje kunnen roken zo erg, dacht echt dat ik doodging.
Lachen mag natuuriljk wel. Om t gehele gebeuren daarna op internet te zetten vind ik een beetje kansloos aangezien het vrienden zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Stel je voor: Je hebt een vriendenkring die reglmatig een blowtje rookt. Je nodigt iemand binne je vriendenkring uit om ook een blowtje te roken. Deze persoon kotst over haar broek en tas heen, zo jij dan, ook onder de invloed van een blowtje, daar niet om lachen?
Moraalridders...
Vroeger wist toch ook de hele school het? What's the difference?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lachen mag natuuriljk wel. Om t gehele gebeuren daarna op internet te zetten vind ik een beetje kansloos aangezien het vrienden zijn.
Eerder: het maagklepje gaat losquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Hahahahahahaha het allergrappigste is nog wel dat aan het eind iemand zegt":
"Het doekje komt eraan"
daarna als klootzakkenopmerking hoor je nog iemand heel zacht
"Ja, haha, je vader ook"![]()
Die titel dan ook:
priscilla gaat los
![]()
Nogal een verschil als je 't mij vraagt. Maargoed. Projectile vometing is wel grappig, maar ik blijf erbij dat 't filmpje op internet zitten een kneuzenstreek is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vroeger wist toch ook de hele school het?
Nu hebben alleen 7.000 mensen het filmpje gezienquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vroeger wist toch ook de hele school het? What's the difference?
Mwoh, dit is niet zo schokkend. Als ze nou met een voorbinddildo net in Stefan Postma zit als haar vader belt...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogal een verschil als je 't mij vraagt. Maargoed. Projectile vometing is wel grappig, maar ik blijf erbij dat 't filmpje op internet zitten een kneuzenstreek is.
+1000quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nu hebben alleen 7.000 mensen het filmpje gezien![]()
Ik ben wel benieuwd wat ze dan tegen haar vader zou zeggen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, dit is niet zo schokkend. Als ze nou met een voorbinddildo net in Stefan Postma zit als haar vader belt...
"Wel veilig doen dan, hč, domme trut!"quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze dan tegen haar vader zou zeggen...
Ja mooi, ik heb een keer bezopen staan blowen. Stond tijdje later met trillende benen bij de AH kauwgom te kopen zodat mijn ouders er niet achterkwamen. Iedereen: "Gaat het jongen?", en ik kreeg nog water aangeboden van een werknemer daar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind het filmpje echt leuk. En dat meisje is niet dom, het is gewoon een ontzettende puber ( "ik kom je wel weer ophalen") die opgejut is door een stel "vrienden" die dr filmen en doodleuk op het inet plempen. Heeft ze een heleboel dingen in één keer geleerd
Enne...ze belt wel mooi haar vader. Die prima reageert met zijn "stomme trut" en in zijn achterhoofd denkt van "pfieuw, die gaat iig niet ergens in de metro liggen omdat ze niet naar huis durft".
En oh ja, ik heb een jaar of 15 geleden ook zo ergens gelegen op de plee van een vage kennis. Toen hadden we nog geen mobieltjes en ik kon zelf naar huis strompelen met een hartslag van 180 ofzo. En mijn kots was oranje. Sinaasappelsap.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moest dat echt![]()
Kan je hem ff 80 bij 80 maken plz![]()
thxquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
![]()
Hij staat in m'n vorige post.quote:
Het lijkt nu heel ergens anders op...quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
![]()
Ik zal kijken of ik 't hele plaatje kan resizen, wordt alleen wel onduidelijk dan, denk ik.
[afbeelding]
hij mag maar 20 kb zijn op een forum waar ik hem als avatar wil, hij is nu 30, weet je een oplossingquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij staat in m'n vorige post.
[afbeelding] <-- zo dus.![]()
En dat is dus vanaf nu afgelopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij staat in m'n vorige post.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:12 schreef nikky het volgende:
[..]
En dat is dus vanaf nu afgelopen.
Géén kotsplaatjes en of filmpjes. Lees de FAQ.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:13 schreef nikky het volgende:
Ow en de volgende die denkt grappig te zijn, zal daarna niet meer zo grappig kunnen doen.
die ga ik maar eens lezen danquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:12 schreef nikky het volgende:
[..]
En dat is dus vanaf nu afgelopen.
Géén kotsplaatjes en of filmpjes. Lees de FAQ.
niet na de eerste. ook niet na de tweedequote:Op maandag 13 november 2006 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aaaah ik heb hem opgeslagenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die ga ik maar eens lezen dan
maar het is een winkelpleinquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
hmm als je dr naam googled kom je uit op een scholengemeenschap hier in Papendrecht (de Lage Waard)
Ze staat bij de VMBO geslaagden 2006dan zou dit filmpje dus uit een MBO schooltje in Dordrecht of Rotterdam komen ofzo
Nee.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag mijn avatar niet?
Deze mocht gisteren wel...quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Deze mocht gisteren wel...
Jezus wat serieus. Ik ga er bijna van huilen, Nikkyquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:13 schreef nikky het volgende:
Ow en de volgende die denkt grappig te zijn, zal daarna niet meer zo grappig kunnen doen.
He dit is FOK!. FOK! is serieus en niet Geen Stijl!!!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:17 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Jezus wat serieus. Ik ga er bijna van huilen, Nikky
Fok is een gezellig gekkenhuis. Geenstijl is een kermis met lilliputter mongolen als werknemersquote:Op woensdag 15 november 2006 11:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
He dit is FOK!. FOK! is serieus en niet Geen Stijl!!!!!![]()
waar staat die lijst? Dan ken ik r misschien welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
hmm als je dr naam googled kom je uit op een scholengemeenschap hier in Papendrecht (de Lage Waard)
Ze staat bij de VMBO geslaagden 2006dan zou dit filmpje dus uit een MBO schooltje in Dordrecht of Rotterdam komen ofzo
Jattert.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag mijn avatar niet?
Ik heb hem op 2 computers gezien dus dat scheelt alquote:Op woensdag 15 november 2006 17:37 schreef Ludacriss het volgende:
12000 mensen die dit filmpjes al hebben gezien. Niet echt leuk voor die meid.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Inderdaad. Pak ze aan die schavuiten.
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:41 schreef Moja het volgende:
Ik had mijn vader nieteens durven bellen![]()
Ik zou me pa geen eens hoeven te bellen, want hij haalt me toch niet opquote:Op donderdag 16 november 2006 11:41 schreef Moja het volgende:
"Oh stomme trut!"Ik had mijn vader nieteens durven bellen
![]()
Een keer gekotst in de Mac van een joint, gelukkig niet opgenomenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:05 schreef Crafty-FoX het volgende:
Te mooi! Zelf ben ik ooit in slaap geflikkerd in de kroeg van een joint, ook leuk
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een keer gekotst in de Mac van een joint, gelukkig niet opgenomen
He jij bent ook jong geweest tochquote:
quote:(Priscilla)
Zoals je daar nu zit je haren bijna wit
De rimpels op je handen
Zo vriendelijk en zacht wie had dat ooit gedacht
Je bent zoveel veranderd
Ik rook niet wat je wou maar papa luister nou
En doe de dingen die ik doe met mijn mond open
Je was heel wat van plan maar daar kwam weinig van
Ik lever geen prestaties
Ik heb niet veel geleerd deed alles net verkeerd
Ik kots ook op relaties
Ik smoke niet in de rij ik breek en vecht me vrij
En rook de dingen die ik rook met mun ogen dicht
(Vader)
Knoop je jas dicht, Oh stomme trut, was eerst je handen
Kam je haren, recht je schouders, denk aan je tanden
Blijf niet hangen, recht naar huis toe, spreek met twee woorden
Stel je netjes voor, ik kom d'r wel weer aan domme gans {gans gans gans...}
Dat is ook leukquote:Op donderdag 16 november 2006 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een keer gekotst in de Mac van een joint, gelukkig niet opgenomen
du bist gepwnd wie unne n00bquote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Godverdomme !
je wilt toch niet zeggen dat jij wel hebt geblowt..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Godverdomme !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |