Aaaah ik heb hem opgeslagenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die ga ik maar eens lezen dan
maar het is een winkelpleinquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
hmm als je dr naam googled kom je uit op een scholengemeenschap hier in Papendrecht (de Lage Waard)
Ze staat bij de VMBO geslaagden 2006dan zou dit filmpje dus uit een MBO schooltje in Dordrecht of Rotterdam komen ofzo
Nee.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag mijn avatar niet?
Deze mocht gisteren wel...quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Deze mocht gisteren wel...
Jezus wat serieus. Ik ga er bijna van huilen, Nikkyquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:13 schreef nikky het volgende:
Ow en de volgende die denkt grappig te zijn, zal daarna niet meer zo grappig kunnen doen.
He dit is FOK!. FOK! is serieus en niet Geen Stijl!!!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:17 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Jezus wat serieus. Ik ga er bijna van huilen, Nikky
Fok is een gezellig gekkenhuis. Geenstijl is een kermis met lilliputter mongolen als werknemersquote:Op woensdag 15 november 2006 11:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
He dit is FOK!. FOK! is serieus en niet Geen Stijl!!!!!![]()
waar staat die lijst? Dan ken ik r misschien welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
hmm als je dr naam googled kom je uit op een scholengemeenschap hier in Papendrecht (de Lage Waard)
Ze staat bij de VMBO geslaagden 2006dan zou dit filmpje dus uit een MBO schooltje in Dordrecht of Rotterdam komen ofzo
Jattert.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag mijn avatar niet?
Ik heb hem op 2 computers gezien dus dat scheelt alquote:Op woensdag 15 november 2006 17:37 schreef Ludacriss het volgende:
12000 mensen die dit filmpjes al hebben gezien. Niet echt leuk voor die meid.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Inderdaad. Pak ze aan die schavuiten.
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:41 schreef Moja het volgende:
Ik had mijn vader nieteens durven bellen![]()
Ik zou me pa geen eens hoeven te bellen, want hij haalt me toch niet opquote:Op donderdag 16 november 2006 11:41 schreef Moja het volgende:
"Oh stomme trut!"Ik had mijn vader nieteens durven bellen
![]()
Een keer gekotst in de Mac van een joint, gelukkig niet opgenomenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:05 schreef Crafty-FoX het volgende:
Te mooi! Zelf ben ik ooit in slaap geflikkerd in de kroeg van een joint, ook leuk
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een keer gekotst in de Mac van een joint, gelukkig niet opgenomen
He jij bent ook jong geweest tochquote:
quote:(Priscilla)
Zoals je daar nu zit je haren bijna wit
De rimpels op je handen
Zo vriendelijk en zacht wie had dat ooit gedacht
Je bent zoveel veranderd
Ik rook niet wat je wou maar papa luister nou
En doe de dingen die ik doe met mijn mond open
Je was heel wat van plan maar daar kwam weinig van
Ik lever geen prestaties
Ik heb niet veel geleerd deed alles net verkeerd
Ik kots ook op relaties
Ik smoke niet in de rij ik breek en vecht me vrij
En rook de dingen die ik rook met mun ogen dicht
(Vader)
Knoop je jas dicht, Oh stomme trut, was eerst je handen
Kam je haren, recht je schouders, denk aan je tanden
Blijf niet hangen, recht naar huis toe, spreek met twee woorden
Stel je netjes voor, ik kom d'r wel weer aan domme gans {gans gans gans...}
Dat is ook leukquote:Op donderdag 16 november 2006 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een keer gekotst in de Mac van een joint, gelukkig niet opgenomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |