Eigen schuld, dikke bultquote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Ik vind het zielig.
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 13 november 2006 20:08 schreef Smash-it het volgende:
Hahahaha.. Wat een onwijs goed filmpje.. Dom wijf inderdaad. Ik was trouwens wel echt benieuwd toen ze zei 'papa, ik heb wat ergs gedaan.' Blowen was op zich best een anti-climax..
Er is niets beters als leedvermaakquote:Op maandag 13 november 2006 22:59 schreef capibar het volgende:
Eigenlijk mag ik niet lachen om leedvermaak, maar ik maak een uitzondering.
Inderdaad. Die "Ik kom er wel weer aan" doet het hem. Echt zo van "Naja, nog maar een keertje dan. Maar dan ist ook afgelopen he!".quote:Op maandag 13 november 2006 23:05 schreef Sheepcidus het volgende:Dat het niet de eerste keer ook is.
quote:Op maandag 13 november 2006 19:32 schreef grassiekuik het volgende:
[..]
Volgens mij zei die: Ja oke ik kom er wel WEER aan.
/insert --> domme gans
Die andere one liner was ook leuk van een voorbijganger: Hee joh smeerlap
Edit: daar gaat je louis vuitton tasje
Die komen er ook lekker laat achter...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:12 schreef talin77 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/031572.html
??
Ik niet, want ik ben geen stumper die gaat blowenquote:Op maandag 13 november 2006 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En wie van jullie stumpers moest ook kotsen doen je voor het eerst ging blowen ? :")
Die lui lezen hier blijkbaar ook mee!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:50 schreef X. het volgende:
[..]
Die komen er ook lekker laat achter...
We hebben een kenner!quote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef TwyLight het volgende:
omg![]()
die gasten komen ook ergens van het platte land volgensmij, dat is burberry geen loui vuitton
omgquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |