Check je telefoonquote:Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef Asmodian het volgende:
En Nem, ik weet niet zeker of ik je juiste nummer heb, zou je me misschien het juiste nummer kunnen mailen? In ieder geval beginnen we gewoon om 21.00
Nou ja...stiekum eigenlijk welquote:Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef SaskiaR het volgende:
Sorry hoor, maar de Kaspische Zee is echt groter.
The Caspian Sea is the largest lake on Earth by both area and volume : http://en.wikipedia.org/wiki/Caspian_sea
Het Baikal meer is 'the deepest and oldest lake in the world as well as the largest (by volume) freshwater lake.' http://en.wikipedia.org/wiki/Lake_baikal
Maar dat vroeg je niet.
Excellentquote:
Dan is het aan jouwquote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef erkel het volgende:
Homdeck is aan het koken ...
Erkel + 2quote:Op maandag 13 november 2006 18:38 schreef erkel het volgende:
zijn kat?
Oooh, nice little kitty...vraagquote:Op maandag 13 november 2006 18:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Erkel + 2
[afbeelding]
Ik geloof dat 'ie Augustus heette, maar dat weet ik niet zeker.
juist! jij studeert iets medisch? of behoort het tot jouw algemene kennis?quote:Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef WooZ het volgende:
clavicula
geneeskunde, 3e jaar, et toi?quote:Op maandag 13 november 2006 18:52 schreef erkel het volgende:
[..]
juist! jij studeert iets medisch? of behoort het tot jouw algemene kennis?
Dat het een rol speelt in oa het afweersysteem wilde ik idd horenquote:Op maandag 13 november 2006 18:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
afweer systeem lichaam, aanmaak lymfocyten
quote:Op maandag 13 november 2006 18:57 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat het een rol speelt in oa het afweersysteem wilde ik idd horen![]()
Its-Jojo-4you +2
witte, rodebloedcellen en plaatjes worden in het beenmerg aangemaaktquote:
Nou, Van Dale zegt dat lymfociet een ander woord is voor witte bloedcel.quote:Op maandag 13 november 2006 19:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
witte, rodebloedcellen en plaatjes worden in het beenmerg aangemaakt
als iemand bv leukemie heeft, gaat in dat proces iets fout
het is één van de soorten witte bloedcellen.quote:Op maandag 13 november 2006 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, Van Dale zegt dat lymfociet een ander woord is voor witte bloedcel.
Dat zal allemaal best, maar witte bloedcellen zijn witte bloedcellen en die hebben allemaal een functie in de afweer.quote:Op maandag 13 november 2006 19:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
het is één van de soorten witte bloedcellen.
Je hebt ook nog neutrofiele/eosinofiele/basofiele granulocyten en monocyten.
Echter de aanmaak van al deze vindt plaats in het beenmerg
De milt theorie schijnt achterhaald te zijnquote:Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef erkel het volgende:
Wordt altijd gezegd de milt....die kan dan het tempo van het rondpompen van het bloed niet aan?
dat kloptquote:Op maandag 13 november 2006 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar witte bloedcellen zijn witte bloedcellen en die hebben allemaal een functie in de afweer.
Maar goed, jij wou die open deur nog even expliciet genoemd hebben.quote:
Deze theorie wat waard?quote:Op maandag 13 november 2006 19:08 schreef erkel het volgende:
Als ik het fout heb, dan waag ik nog ff een poging
Heeft het te maken met de spijsvertering die net op gang komt en waar veel bloed dan naartoe gaat? Een bepaald orgaan (milt?) gaat dan tegenstribbelen bij inspanning, omdat het te weinig bloed krijgt
quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef erkel het volgende:
te weinig zuurstofrijk bloed, bedoel ik
Nee ik zei toch, ik wilde horen dat het een rol speelt in het afweersysteemquote:Op maandag 13 november 2006 19:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar goed, jij wou die open deur nog even expliciet genoemd hebben.![]()
Ja ik zei toch, het is een open deur dat witte bloedcellen een rol spelen in het afweersysteem.quote:Op maandag 13 november 2006 19:16 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee ik zei toch, ik wilde horen dat het een rol speelt in het afweersysteem![]()
maar genoeg hierover, het is een dubbele-punten topic
Ha wtf, zelfs 2x goedquote:Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben bang dat ik weer eens een vraag heb gedacht waar meerdere theorieen voor zijn.Sorry![]()
Je hebt er al twee genoemd,
Dus Erkel +2
Ah man, rot op, man.quote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef Mark_V het volgende:
Ja volgens mij was er ook nog een theorie dat je lucht in je darmen kreeg ofzo, eens gehoord van een ex van mijn broertje die geneeskunde deed.
Lienekien, heb je last van PMS?Doe es relaxed joh
Nee hoor, ik vind jou eigenlijk altijd wel vervelend.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou eigenlijk altijd wel vervelend.![]()
elke zaterdagquote:Op maandag 13 november 2006 19:26 schreef erkel het volgende:
De pizzajunkie onthuld zich![]()
Mark_V +2
De lekkerste: [afbeelding]
Yuri +goede smaak![]()
Die bodems lijken mij altijd van kartonquote:Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef Homdeck het volgende:
ik vind ristorante lekkerder...
Twee opties:quote:Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef erkel het volgende:
Die stoommaaltijden lijken me ook wel lekker, maar die zijn zo f*** duur vind ik
Hebben die bodems dan?quote:Op maandag 13 november 2006 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die bodems lijken mij altijd van karton![]()
Je mag wel ophouden met te doen alsof je Reve leest.quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
mag ik hieruit opmaken dat mijn versierpogingen niet echt aanslaan?
zoiets?quote:Op maandag 13 november 2006 19:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Twee opties:
* Om vijf voor acht binnenkomen en kijken welke stoommaaltijd met 35% korting is...
* Lief lachen naar het AH-meisje en vragen of ze een sticker op de nog 10 dagen houdbare maaltijd doet![]()
Dan zijn ze nog maar 3 euro ofzo....
Wie wil nog meer een suggestie doen? Kom maar op.quote:Op maandag 13 november 2006 19:33 schreef Homdeck het volgende:
verkeerde beentje vanochtend lienekien?
Nee das het omgekeerdequote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef macondo het volgende:
Een Whigger?
Overgangsklachten/opvliegers?quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie wil nog meer een suggestie doen? Kom maar op.![]()
Jij had je beurt allang gehad.quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Overgangsklachten/opvliegers?
Krijgen we hier ook punten voor?![]()
Ik dacht dat je dat al bedoelde met PMS post menopauzale stressquote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee das het omgekeerde
[..]
Overgangsklachten/opvliegers?
quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef ChrisJX het volgende:
Ik dacht ook een Bounty... Een Milky Way dan?
Laten we het MC maken:quote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al bedoelde met PMS post menopauzale stress
Even afgezien van antwoord a zeggen die opties meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Laten we het MC maken:
a. Verkeerde been?
b. Post menopauzale stress
c. Premenstrueel syndroom
d. Penisnijd
quote:Op maandag 13 november 2006 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Een oreo.
Buys Zoen, niet discrimineren hierquote:Op maandag 13 november 2006 19:40 schreef ChrisJX het volgende:
Een negerzoen!
Ik wil verdomme wel TWEE punten, ja!quote:Op maandag 13 november 2006 19:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Daarom houden we zo van je Lien![]()
![]()
![]()
Lienekien +1
[..]
Buys Zoen, niet discrimineren hier![]()
![]()
Een bounty is een neger (zwarte buitenkant) die net doet alsof hij blank is (witte binnenkant). En in Amerika noemen ze dat dus een oreo.quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef cafca het volgende:
Ik ken oreo's wel, alleen ik snapte geen hol van de vraag
ligt dat aan mij?
In Nederlanders worden vooral surinamers die doen als een white boy door hun eigen bevolking denigrerend aangeduid als "bounties" (zwart van buiten, wit van binnen).quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef cafca het volgende:
ligt dat aan mij?
Ja, dat ligt aan jouquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef cafca het volgende:
ligt dat aan mij?
Ik ken de genoemde personen niet, maar begreep de bedoeling wel. Ik kon natuurlijk niets antwoorden aangezien ik niet wist welk soort mensen bedoeld werden.quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Vonden anderen de vraag ook zo onduidelijk?
Nee hoorquote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef Mark_V het volgende:
Vonden anderen de vraag ook zo onduidelijk?
Leermomentquote:Op maandag 13 november 2006 19:49 schreef cafca het volgende:
Ah, een omgekeerde Wigger dus
Ik ken die uitdrukking Bounty niet, vandaar dat ik 'em niet vatte
Reageermomentquote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Leermoment![]()
@ EdwardHopper:
Humberto Tan is de kale presentator die vroeger bij studiosport zat en tegenwoordig bij talpa zit
Jao Varela zit voor de LPF in de kamer en je komt hem altijd tegen bij het uitgaan in Rotterdam
Leuke poging, maar helaas.quote:Op maandag 13 november 2006 19:54 schreef ChrisJX het volgende:
De Bordewijkdiscussie
Ik ben niet zo bekend met de leden van het parlement in Belgie, en de Vlaamse sportuitzendingen volg ik ook al niet.. Dus als dat omgekeerd ook voor Edward op gaat zal hij João Varela en Umberto Tan niet kennen..quote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Leermoment![]()
@ EdwardHopper:
Humberto Tan is de kale presentator die vroeger bij studiosport zat en tegenwoordig bij talpa zit
Jao Varela zit voor de LPF in de kamer en je komt hem altijd tegen bij het uitgaan in Rotterdam
En als ik nou heel streng ben?quote:Op maandag 13 november 2006 19:55 schreef Mark_V het volgende:
vent of vorm discussie
Je bent een gezegend mensquote:Op maandag 13 november 2006 19:54 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Joao Varela ken ik helemaal niet en ik ben nog nooit in R'dam geweest.
Ah, ik wist niet dat je uit Belgie kwam.....dat verklaart een hoopquote:Op maandag 13 november 2006 19:54 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Reageermoment
Ik heb geen televisie en ben Belg, dus ondanks mijn voorliefde voor sport, ken ik z'n naam niet. Heb 'm wel al gezien (na googlecheck).
Joao Varela ken ik helemaal niet en ik ben nog nooit in R'dam geweest.
Adje Desinteressequote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat je uit Belgie kwam.....dat verklaart een hoop
Ik vond het al zo raar dat jij normaal altijd de meest bizarre dingen weet, en dit niet
Hoe had ik dat kenne wete?quote:
Veel ouder.... het speelt niet in Nederland....quote:Op maandag 13 november 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik gok op Ontdekking van de hemel.
Dat waren Onno en Max.quote:Op maandag 13 november 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik gok op Ontdekking van de hemel.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:06 schreef Lienekien het volgende:
De stille kracht.
Jij blij dat je 'm hebt.quote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef macondo het volgende:
Mijn avatar is Nick Leeson, vertolkt door Ewan McGregor in de film Rogue Trader
Aha, ik dacht altijd dat je die uit een oude zwart-wit film had geplukt.quote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef macondo het volgende:
Mijn avatar is Nick Leeson, vertolkt door Ewan McGregor in de film Rogue Trader
Oh? Wat doe jij dan?quote:Op maandag 13 november 2006 20:09 schreef Mark_V het volgende:
eindelijk een vraag (derivatives) op mijn vakgebied, ben ik te laat![]()
nee, dat is die van mijquote:Op maandag 13 november 2006 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Theo Maassen?
Die man heeft toch wel meer gezegd, ooit?quote:
Het is een vertaling en komt niet van een Nederlander. Hij heeft volgens mij gigantisch veel citaten op zijn naam staan. Ook een paar over de beurs, trouwens. En hij is al lang dood.quote:Op maandag 13 november 2006 20:17 schreef Neleos het volgende:
Willem van Hanegem?
Hoewel: Jij had een seizoenkaart bij Ajax he.
Doe maar Johan Cruijff dan...
Derivaten is gewoon een vak dat je volgt binnen die studierichting?quote:
Ja, wat doe jij dan?quote:Op maandag 13 november 2006 20:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Derivaten is gewoon een vak dat je volgt binnen die studierichting?
Tja, ik vind het ook maar mwah, maar hij was nogal witty en dus heeft hij ongeveer 5000000 quotes ofzo....quote:Op maandag 13 november 2006 20:22 schreef erkel het volgende:
Die Mark Twain komt laatste tijd ook vaak langs, wat is er zo speciaal aan die gast![]()
Was trouwens een pseudoniem van iemand die zich genoemd heeft naar een uitroep van bootwerkers die op de Mississippi met touwen met knopen de vaargeuldiepte bepaalden. En als het diep genoeg was, riepen ze naar de brug "Mark Twain!" en kon er gevaren worden. Zoiets.quote:Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef BrandX het volgende:
mark twain....
Prins.quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef ChrisJX het volgende:
De koning van Denemarken
Ik twijfeldequote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prins.
(Sorry, wat een slechte tvp)
Dan moet je de vraag anders stellen. Als jij vraagt van wie dan ga ik voor diegene die dat gezegd heeft, Hamlet dus.quote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef BrandX het volgende:
flitspaal +2
@ Jayhawk: Het komt inderdaad uit het toneelstuk hamlet, maar het is van shakespeare.
*mee eens isquote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Jayhawk het volgende:
Dan moet je de vraag anders stellen. Als jij vraagt van wie dan ga ik voor diegene die dat gezegd heeft, Hamlet dus.
Wees toch eens een vent en kruip eens uit je stelselmatige slachtofferrol.quote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Dan moet je de vraag anders stellen.
Uhm... de Unabomber?quote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Flitspaal het volgende:
[afbeelding]
Kennen jullie deze nog nog nog nog?
Dit jaar is het ook uit het curriculum gehaald, maar vorig jaar hadden we zo'n pikkestein van van der hoop bankiers als hoogleraar (toen het nog bestond) en die heeft derivatives dus het master curriculum ingeluld.quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben derivatenhandelaar (market maker in opties)
Dat vind ik nou echt een mooie zin!quote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Lienekien het volgende:
"There's something rotten in the state of Denmark."
quote:Op maandag 13 november 2006 20:31 schreef macondo het volgende:
Jack Ruby?
Dat was mijn insteek ook. Het gebeurt wel vaker dat een vraag op meerdere manieren te interpreteren is. So shit happens, en aangezien vraagsteller beslist, is het een nondiscussie, daarom ging ik er niet op inquote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef Neleos het volgende:
Shakespeare heeft het geschreven hoor, Hamlet niet.
Er staat van wie, dat kan of de auteur zijn of de hoofdpersoon. Maar goed, dat is mijn mening. Zulke vragen mogen best duidelijker gesteld worden, kleine moeite.quote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef Neleos het volgende:
Shakespeare heeft het geschreven hoor, Hamlet niet.
het gaat mij ook niet om het punt maar het punt wat ik wil makenquote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat was mijn insteek ook. Het gebeurt wel vaker dat een vraag op meerdere manieren te interpreteren is. So shit happens, en aangezien vraagsteller beslist, is het een nondiscussie, daarom ging ik er niet op inHeb zo ook wel eens een punt misgelopen
![]()
maar goed, ik zal proberen de volgende keer véééél duidelijker te zijn.
Nee.quote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef Lienekien het volgende:
Oswald?
Als iemand op deze vraag 'Hamlet' antwoordt denk ik gelijk aan klokken en klepels enzo.quote:Op maandag 13 november 2006 20:23 schreef BrandX het volgende:leuke binnenkomer!
ok, nog een citaatje:
To be, or not to be: that is the question. Van wie?
(denk dat het een inkoppertje gaat zijn hier)
Dat is alvast halfgoedquote:Op maandag 13 november 2006 20:41 schreef barney74 het volgende:
boston killer?
Helemaal foutquote:Op maandag 13 november 2006 20:43 schreef barney74 het volgende:
riverdale killer?
quote:Op maandag 13 november 2006 20:42 schreef Lienekien het volgende:
Seattle slasher.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:45 schreef wyccie het volgende:
Boston strangler.
Ik heb jou voorspeldquote:Op maandag 13 november 2006 20:45 schreef wyccie het volgende:
Boston strangler.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb jou voorspeld.
Sterke rol van Tony Curtis.
http://www.allserialkillers.com/boston_strangler.htm
wyccie +2
Stop maarquote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef macondo het volgende:
Miami Mousecatcher
Over tien delen komt er weer eentje. Als jij je gedraagt haal je dat misschienquote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef Jayhawk het volgende:
zonde van dit 2 punten topic
jij bent grappig hahahaquote:Op maandag 13 november 2006 20:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Over tien delen komt er weer eentje. Als jij je gedraagt haal je dat misschien![]()
Oh, je bent blij voor me!quote:
PS: ruzieën in het slowchattopic, graag.quote:If you prick us, do we not bleed?
If you tickle us, do we not laugh? If you poison us,
do we not die? And if you wrong us, shall we not revenge?
kusje@macondoquote:Op maandag 13 november 2006 20:49 schreef Mark_V het volgende:
macondo, jayhawk/huiluil, geef elkaar eens een kusje, vanaf heden gewoon lief doen tegen elkaar
quote:Op maandag 13 november 2006 20:51 schreef Mark_V het volgende:
dan ga ik voor de merchant of venice
Jayhawk +2quote:Op maandag 13 november 2006 20:51 schreef Jayhawk het volgende:
the merchant of venice?
quote:Hath not a Jew eyes? Hath not a Jew hands, organs
dimensions, senses, affections, passions; fed with
the same food, hurt with the same weapons, subject
to the same diseases, heal'd by the same means,
warm'd and cool'd by the same winter and summer
as a Christian is? If you prick us, do we not bleed?
If you tickle us, do we not laugh? If you poison us,
do we not die? And if you wrong us, shall we not revenge?
Inderdaad. Geweldig stuk was dat.quote:Op maandag 13 november 2006 20:52 schreef BrandX het volgende:
merchant of venice! te laat![]()
film met al pacino gezien.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef Mark_V het volgende:
hermes afrodite
Multi-interpretabele vraagquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef Lienekien het volgende:
UIt Griekenland.
O ja? Voor jou misschien.quote:Op maandag 13 november 2006 20:58 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
klopt, maar het is overduidelijk naar welk antwoord ik zoek.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:58 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
klopt, maar het is overduidelijk naar welk antwoord ik zoek.
Check out the big brains on Jayhawkquote:Op maandag 13 november 2006 21:01 schreef Jayhawk het volgende:
klinefelter syndroom
Wat gebeurt er dan met je als je dat hebt?quote:Op maandag 13 november 2006 21:02 schreef Jayhawk het volgende:
of syndroom van klinefelter
Je bent meestal onvruchtbaar, hebt wat leerachterstanden, ernstige acne, maar geen echt grote problemen....quote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met je als je dat hebt?
Hintquote:Op maandag 13 november 2006 21:07 schreef Jayhawk het volgende:
onvruchtbaar ben je dan in de meeste gevallen, verder normaal
Ah okee, thxquote:Op maandag 13 november 2006 21:07 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je bent meestal onvruchtbaar, hebt wat leerachterstanden, ernstige acne, maar geen echt grote problemen....
Vraag weet ik niet
Upd: Acne is meer bij XYY, XXY's zien er over het algemeen erg knap en een beetje vrouwelijk uit.... denk aan een elf uit lord of the rings....
titel is foutquote:Op maandag 13 november 2006 21:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
WF Hermans - De Tijd
Deze zit er het dichtst bij. Joe Carioca is het.quote:Op maandag 13 november 2006 21:57 schreef doeka het volgende:
Carrioca!
quote:Op maandag 13 november 2006 22:04 schreef BrandX het volgende:
ben al met een nieuwe op bezig, dus post rustig voort
quote:Op maandag 13 november 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
Richard Ashcroft
Hawaii_Tim +2quote:Op maandag 13 november 2006 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
OneMen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |