Ik hoop Jeroen.quote:
Dat zou wel geweldig zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef maril het volgende:
Alletwee is beter. is het zo afgelopen.
ik denk grote broerquote:Op maandag 13 november 2006 18:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft geen idee waar het over gaat, maar dat kan me ook niet zo veel schelen
quote:Op maandag 13 november 2006 18:23 schreef StrikerZeljko het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1KWqNzPRYNw
hehe
quote:Op maandag 13 november 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
Vandaag een hele discussie van de kinderen in de klas tijdens crea. Bestaat Sint nou wel of niet. Gingen ze met hun groepje stemmen, maar ja, dat werd 2-2. Dus ze kwamen er niet echt uit.
Okeequote:Op maandag 13 november 2006 19:22 schreef RayMania het volgende:
Eerste indruk is heel goed, eigen bureau + computer (), naambordje bij de deur
, vergoeding, leuke mensen, leuke opdracht, mooi lab
.
Gaat helemaal goedkomen!
Poker en Katjaquote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Drukke tv-avond weer voor de deur vanavond.
Tegenstandater Patty Brad, daar moet ik zwaar doorheenquote:
Kijk ik nooitquote:Op maandag 13 november 2006 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
O.a. en Expeditie Robinson, Holland Sport..
Fuck, ook dat nogquote:Op maandag 13 november 2006 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijk ik nooit. Vanavond wel even die nieuwe talkshow op Talpa kijken.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef tong80 het volgende:
Wordt er aangebeld. Staat er een Belgische vader met z'n zoontje voor de deur met een lampion.
Zoontje begint te zingen. Vader glunderen en zegt :
'Ja zaterdag was het zo druk, ik dacht de dagen erna loopt niemand ons in de weg.'
Gewoon gewerkt (in PSV-shirt onder de overall, aangezien de chef voor Ajax isquote:Op maandag 13 november 2006 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Heeft iemand van hier nog iets meegemaakt vandaag? ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |