nou ja hij is t iig niet vergeten hequote:Op maandag 13 november 2006 21:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
uhm uhm ... ik dacht vandaag ...nee pap de 14de ..., ja maar dat is het toch vandaag ( hij probeerde zich er volgens mij uit te lullen) ik vroeg nog ff of ze daar een dag voorliepen maar hij beld me morgen terug
![]()
![]()
dat zal het wel zijnquote:
alvast dank je welquote:
Wat dacht je van Jankine dan...quote:Op maandag 13 november 2006 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
HILDE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
HILDE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ja jaquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....quote:
kijk mike, we hebben het er nu al druk mee, posttechnisch.quote:Op maandag 13 november 2006 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
JANINE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaf! Weet je wat? We verhuizen volgende week weer allemaal naar de COS. Komt de gezelligheid zwaar ten goede..quote:Op maandag 13 november 2006 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kijk mike, we hebben het er nu al druk mee, posttechnisch.
komt de gezelligheid zwaar ten goede..![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:37 schreef Jappie het volgende:
Eggie ook weer in het huis na alles wat ie op VOL gepost heeft...
quote:Op maandag 13 november 2006 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gaaf! Weet je wat? We verhuizen volgende week weer allemaal naar de COS. Komt de gezelligheid zwaar ten goede..![]()
[..]
Gaaf! Weet je wat? We verhuizen volgende week weer allemaal naar de COS. Komt de gezelligheid zwaar ten goede..![]()
Ze moeten mij daar niet...en uit mezelf ga ik daar niet naar toe...ben ik te verlegen voor..quote:Op maandag 13 november 2006 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 november 2006 21:37 schreef Jappie het volgende:
Eggie ook weer in het huis na alles wat ie op VOL gepost heeft...
[..]
geef me dan maar een handje dan neem ik je meequote:Op maandag 13 november 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze moeten mij daar niet...en uit mezelf ga ik daar niet naar toe...ben ik te verlegen voor..![]()
maar wij gaan dan natuurlijk wel mee jappie lieverd...quote:Op maandag 13 november 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze moeten mij daar niet...en uit mezelf ga ik daar niet naar toe...ben ik te verlegen voor..![]()
ik ben een vrouw, ik kan multi-tasken...quote:
jaaa....volgende week pas hoorquote:Op maandag 13 november 2006 21:47 schreef Jappie het volgende:
Voetje voor voetje dan hoor...be gentle ...![]()
Komt helemaal goed.. rustig aan..quote:Op maandag 13 november 2006 21:47 schreef Jappie het volgende:
Voetje voor voetje dan hoor...be gentle ...![]()
Das mooi...heb ik nog even een paar dagen om aan het idee te wennen.quote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jaaa....volgende week pas hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |