quote:
ben jij die nieuwe niet?quote:
was je me nu al vergeten ? toch beter mijn best gaan doen danquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
ben jij die nieuwe niet?![]()
hoi mensen ik ben er ook weerwat gemist?
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 20:43 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wat moet je leren aan jam op je lijf smeren?
ik opperde gister al om n zwaai hier disana uit topic te openen maar dat vonden "bepaalde personen" te veel eer maar ik lees nu dat ze toch blijftquote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef Mike1964 het volgende:
zullen we een welkom topic maken voor disana?
Doe es voor? Klinkt lekker!quote:Op maandag 13 november 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Body Jam is the ultimate Dance Workout
Een mix van de leukste bewegingen uit salsa, funk, disco en streetdance. Goed voor de calorieverbranding en goed voor het overtollige vet op heupen, benen billen en buik
quote:Op maandag 13 november 2006 20:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik opperde gister al om n zwaai hier disana uit topic te openen maar dat vonden "bepaalde personen" te veel eer maar ik lees nu dat ze toch blijftt lijkt TL wel
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef Mike1964 het volgende:
zullen we een welkom topic maken voor disana?
oké, komt ie. Ik leid....quote:
vind ik ook. Is het wel een meid trouwens?quote:Op maandag 13 november 2006 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]is toch wel een gezellige meid
en goedemorgen Inodder
misschien is het wel een kloon van manuquote:Op maandag 13 november 2006 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
vind ik ook. Is het wel een meid trouwens?
In dat geval wil ik 3 welkomstkusjes van Disana.quote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien is het wel een kloon van manu![]()
whehehequote:Op maandag 13 november 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval wil ik 3 welkomstkusjes van Disana.![]()
![]()
Ik ben nog niet zo ver in mijn opleiding dat ik al in staat ben om ongezien een kloon te producerenquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan zou Manu zo gestructureerd moeten kunnen formuleren...quote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
zelfs ik kan dat,maar ben er gewoon te lui voorquote:Op maandag 13 november 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver in mijn opleiding dat ik al in staat ben om ongezien een kloon te produceren
Doeg deminsquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef demins het volgende:
Ik ga mij beraden op mijn *Ik Stop* topic!![]()
![]()
![]()
OPENING SOON
mag ik ook op je feestje komenquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
OPENING SOON
ja jij wel ... geef mij dan maar de echte manuquote:Op maandag 13 november 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval wil ik 3 welkomstkusjes van Disana.![]()
![]()
doei doei deminsquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
OPENING SOON
Oe...wat ben je vals tegen mij...quote:Op maandag 13 november 2006 21:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja jij wel ... geef mij dan maar de echte manu![]()
![]()
Heb je een beetje hulp nodigquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
OPENING SOON
...van jou wil ik ook wel kusjes hooooorquote:
en dichtquote:
quote:
quote:
En daar doen we het uiteindelijk toch allemaal voor...quote:Op maandag 13 november 2006 21:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...van jou wil ik ook wel kusjes hooooor![]()
Schandalig gewoon, laat ze gewoon even in FB blijvenquote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was wel heeeeeel snel dicht. Vermoed dat er "iemand" meeleest hier...
![]()
Big Brother is watching you!!!quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was wel heeeeeel snel dicht. Vermoed dat er "iemand" meeleest hier...
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:15 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Big Brother is watching you!!!
Verkapte "ik ben morgen jarigquote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef puntoortje het volgende:
ik moet het ff kwijt![]()
![]()
![]()
me vader die beld me net ... gefeliciteerd met je verjaardag
papik ben morgen pas jarig
![]()
![]()
![]()
nee hoor (ja) ... maar ik ligt hier helemaal alleen in een deuk en ik wou het gewoon ff delenquote:Op maandag 13 november 2006 21:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben morgen jarig" post?
![]()
Ouderdom oortjesquote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef puntoortje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef puntoortje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 november 2006 21:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor (ja) ... maar ik ligt hier helemaal alleen in een deuk en ik wou het gewoon ff delen![]()
ik wou het net zeggen...quote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Gladys het volgende:
volgende week gaan alle bewoners terug het huis in
uhm uhm ... ik dacht vandaag ...nee pap de 14de ..., ja maar dat is het toch vandaag ( hij probeerde zich er volgens mij uit te lullenquote:
belachelijk zwaktebodquote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Gladys het volgende:
volgende week gaan alle bewoners terug het huis in
ja idd,dan ga ik ook weer kijkenquote:Op maandag 13 november 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen...![]()
![]()
geweldig! wordt het tot nog gezellig....
mike! een week lang Hilde, en marcel en etienne...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |