dan zou Manu zo gestructureerd moeten kunnen formuleren...quote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien is het wel een kloon van manu![]()
zelfs ik kan dat,maar ben er gewoon te lui voorquote:Op maandag 13 november 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver in mijn opleiding dat ik al in staat ben om ongezien een kloon te produceren
Doeg deminsquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef demins het volgende:
Ik ga mij beraden op mijn *Ik Stop* topic!![]()
![]()
![]()
OPENING SOON
mag ik ook op je feestje komenquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
OPENING SOON
ja jij wel ... geef mij dan maar de echte manuquote:Op maandag 13 november 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval wil ik 3 welkomstkusjes van Disana.![]()
![]()
doei doei deminsquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
OPENING SOON
Oe...wat ben je vals tegen mij...quote:Op maandag 13 november 2006 21:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja jij wel ... geef mij dan maar de echte manu![]()
![]()
Heb je een beetje hulp nodigquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
OPENING SOON
...van jou wil ik ook wel kusjes hooooorquote:
en dichtquote:
quote:
quote:
En daar doen we het uiteindelijk toch allemaal voor...quote:Op maandag 13 november 2006 21:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...van jou wil ik ook wel kusjes hooooor![]()
Schandalig gewoon, laat ze gewoon even in FB blijvenquote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was wel heeeeeel snel dicht. Vermoed dat er "iemand" meeleest hier...
![]()
Big Brother is watching you!!!quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was wel heeeeeel snel dicht. Vermoed dat er "iemand" meeleest hier...
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:15 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Big Brother is watching you!!!
Verkapte "ik ben morgen jarigquote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef puntoortje het volgende:
ik moet het ff kwijt![]()
![]()
![]()
me vader die beld me net ... gefeliciteerd met je verjaardag
papik ben morgen pas jarig
![]()
![]()
![]()
nee hoor (ja) ... maar ik ligt hier helemaal alleen in een deuk en ik wou het gewoon ff delenquote:Op maandag 13 november 2006 21:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben morgen jarig" post?
![]()
Ouderdom oortjesquote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef puntoortje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef puntoortje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 november 2006 21:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor (ja) ... maar ik ligt hier helemaal alleen in een deuk en ik wou het gewoon ff delen![]()
ik wou het net zeggen...quote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Gladys het volgende:
volgende week gaan alle bewoners terug het huis in
uhm uhm ... ik dacht vandaag ...nee pap de 14de ..., ja maar dat is het toch vandaag ( hij probeerde zich er volgens mij uit te lullenquote:
belachelijk zwaktebodquote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Gladys het volgende:
volgende week gaan alle bewoners terug het huis in
ja idd,dan ga ik ook weer kijkenquote:Op maandag 13 november 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen...![]()
![]()
geweldig! wordt het tot nog gezellig....
mike! een week lang Hilde, en marcel en etienne...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |