Ze zijn inderdaad heel langzaam geworden, maar dat is al een hele tijd zo. Al sinds september ofzo. Heb er dan ook heel lang niets besteld. HMV & Blahdvdquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:06 schreef RijstNatie het volgende:
is play zo langzaam geworden of ligt dat aan mij?
het duurt nu al 10 dagen ofso...
Ik krijg tegenwoordig alles dubbelquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad heel langzaam geworden, maar dat is al een hele tijd zo. Al sinds september ofzo. Heb er dan ook heel lang niets besteld. HMV & Blahdvd![]()
![]()
Hier hetzelfde, ik heb wel 2 keer iets gehad dat was kwijtgeraakt, en daar heb ik toen over geklaagd, maar sinds die tijd is het telkens binnen een dag of vier binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Nergens last van met play, soms zelf met een aantal dagen al hier
Gewoon 13 pond bij Play hoor, niet veel goedkoper!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:52 schreef RuneRose het volgende:
The Return is bij play.com 8 euro, en elders minstens 14 pond of 18 dollar.
Dan is 'ie in prijs omhoog gegaan. Ik heb 'm voor 8 euro gekocht iig.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:27 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Gewoon 13 pond bij Play hoor, niet veel goedkoper!
Vozvrashcheniye bedoelt 'ie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:53 schreef Hapertje het volgende:
Ik kreeg alleen een vage film van Sarah Michelle Gellar als ik op The Return zocht!![]()
Eindelijk. Thxquote:Op maandag 30 april 2007 14:11 schreef Shogo het volgende:
Voor de liefhebbers:
Event Horizon - Collector's edition
[afbeelding]
¤11,49 bij DVDOutlet.nl - www.dvdoutlet.nl
Hup naar de slowchat topic jijquote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef slindenau het volgende:
Niet volgens wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/THX
Ja ok. Das waar ookquote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zou ik tnx gebruiken
THX is in dvd-land iets anders, Diz.![]()
5 mei toch weer?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:29 schreef sjeppert het volgende:
feestdag is alweer voorbij
Wel een toepasselijke aanbieding voor 5 mei, maar ik heb de 2-disc al.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
Der Untergang - 3 disc uitvoering - 11,99 bij Mediamarkt Den Haag
Koopje genoeg Bayswater?
Inmiddels weer ¤32,95 gelukje dus voor de snelle bestellers.quote:Op maandag 30 april 2007 14:11 schreef Shogo het volgende:
Voor de liefhebbers:
Event Horizon - Collector's edition
[afbeelding]
¤11,49 bij DVDOutlet.nl - www.dvdoutlet.nl
Nou goh... geniet ervan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 05:49 schreef slindenau het volgende:
Zal ik het voor de zekerheid nog een keertje zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |