Ik zou het niet weten. Ik heb deze versie, maar de dvd's omgeruild met de Nederlandsequote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de engelse versie nogal wat cuts bevat in de vechtscenes om de 15 jaar rating te krijgen.
Dat het voor Van Leest koopjes zijn, maakt het nog geen koopjesquote:Op woensdag 18 april 2007 17:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Nou, nee niet echt, maar je krijgt er een dvd bijJa, die Lost-box is wel een koopje
Niet voor seizoen 1, maar voor seizoen 2 wel
En zeker voor van Leest zijn dit koopjes
![]()
Reken daar wel nog een euro of 20 douane kosten bijquote:Op donderdag 19 april 2007 09:29 schreef AgentCooper het volgende:
Lost S2 kost bij Amazon.com in totaal 50 dollar, inclusief verzenden, dus dat is ook ongeveer veertig euro, vandaar dat ik het wel mee vind vallen. Moet je wel R1 kunnen spelen, uiteraard.
+ inklaringskosten. Die komen er ook nog bij. Die en douane kosten zijn 2 aparte dingen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:07 schreef AgentCooper het volgende:
Douanekosten is 20% van het totaal, dus op 50 dollar is dat circa 10 dollar is 8 euro. Totaal 48 euro, wat duurder is dan bij Van Leest, maar ook weer niet zoveel dat je het een koopje kunt noemen.
Dat is alleen als de douane hem onderschept..quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Reken daar wel nog een euro of 20 douane kosten bij
Bestel `m dan cdwow of dvdpacific, ben je veel goedkoper uit...
Uiteraard, maar daarop is de kans bij Amazon heel erg grootquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is alleen als de douane hem onderschept..
Klopt, maar bijna allemaal 4:3 of 16:9 niet-anamorphic, dus let daar op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:36 schreef Patch het volgende:
Lost seizoen 2 is ook 39,99 bij proxis, dan met NL ondertiteling
Blokker heeft een partij DVD's; 5 voor 5 euro.
Wellicht interessante titels: Smoke, Crying Freeman, Clerks, Flirting with Disaster, Prozac Nation, Four Rooms e.d.
Die kosten zitten in die 20%. Ik heb al heel wat ingevoerd vanuit de US, maar nooit meer hoeven te betalen dan +20% invoerkosten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
+ inklaringskosten. Die komen er ook nog bij. Die en douane kosten zijn 2 aparte dingen...
Nee als jouw pakketje eruit wordt gepikt door de douane dan betaal je invoerrechten ( 19% geloof ik) plus nog een ander bedrag. Dat zit niet in de 19% verwerkt. Dat geldt voor alle leveringen van buiten de EU. Ik meen dat ze dat inklaringskosten noemen, kan ook een andere naam hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:51 schreef AgentCooper het volgende:
[..]
Die kosten zitten in die 20%. Ik heb al heel wat ingevoerd vanuit de US, maar nooit meer hoeven te betalen dan +20% invoerkosten.
JA. Koop je Lost S2 bij Amazon.com, dan kost je dat ongeveer 50 dollar (40 euro) inclusief verzenden, plus ongeveer 8 euro invoerkosten (3% over 40 euro) & BTW (19% over 40 euro) aan de douane als ze je eruit pikken. Totaalprijs: 48 euro en een beetje.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee als jouw pakketje eruit wordt gepikt door de douane dan betaal je invoerrechten ( 19% geloof ik) plus nog een ander bedrag. Dat zit niet in de 19% verwerkt. Dat geldt voor alle leveringen van buiten de EU. Ik meen dat ze dat inklaringskosten noemen, kan ook een andere naam hebben
Daarbij: die invoerrechten worden verrekend over het totale bedrag, dus incl. verzendkosten en niet alleen over de prijs van het item. En dat heb ik altijd verneukeratief gevonden
Anyweg, dit is best off-topic
Alweer vijf euro eraf? Gaat snel zo. Met zo'n tempo had je beter nog even kunnen wachtenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:32 schreef Shogo het volgende:
Dan nog ben ik bij de Van Leest goedkoper uit geweest met ¤34,99...Bedankt voor de tip HeaRt_woRm.
Niet zo raar, volgens mij zitten Blokker en Bart Smit in hetzelfde concern.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:58 schreef Patch het volgende:
Bart Smit nu ook: 5 DVD's voor 5 Euro
Ze zijn inderdaad heel langzaam geworden, maar dat is al een hele tijd zo. Al sinds september ofzo. Heb er dan ook heel lang niets besteld. HMV & Blahdvdquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:06 schreef RijstNatie het volgende:
is play zo langzaam geworden of ligt dat aan mij?
het duurt nu al 10 dagen ofso...
Ik krijg tegenwoordig alles dubbelquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad heel langzaam geworden, maar dat is al een hele tijd zo. Al sinds september ofzo. Heb er dan ook heel lang niets besteld. HMV & Blahdvd![]()
![]()
Hier hetzelfde, ik heb wel 2 keer iets gehad dat was kwijtgeraakt, en daar heb ik toen over geklaagd, maar sinds die tijd is het telkens binnen een dag of vier binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Nergens last van met play, soms zelf met een aantal dagen al hier
Gewoon 13 pond bij Play hoor, niet veel goedkoper!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:52 schreef RuneRose het volgende:
The Return is bij play.com 8 euro, en elders minstens 14 pond of 18 dollar.
Dan is 'ie in prijs omhoog gegaan. Ik heb 'm voor 8 euro gekocht iig.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:27 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Gewoon 13 pond bij Play hoor, niet veel goedkoper!
Vozvrashcheniye bedoelt 'ie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:53 schreef Hapertje het volgende:
Ik kreeg alleen een vage film van Sarah Michelle Gellar als ik op The Return zocht!![]()
Eindelijk. Thxquote:Op maandag 30 april 2007 14:11 schreef Shogo het volgende:
Voor de liefhebbers:
Event Horizon - Collector's edition
[afbeelding]
¤11,49 bij DVDOutlet.nl - www.dvdoutlet.nl
Hup naar de slowchat topic jijquote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef slindenau het volgende:
Niet volgens wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/THX
Ja ok. Das waar ookquote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zou ik tnx gebruiken
THX is in dvd-land iets anders, Diz.![]()
5 mei toch weer?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:29 schreef sjeppert het volgende:
feestdag is alweer voorbij
Wel een toepasselijke aanbieding voor 5 mei, maar ik heb de 2-disc al.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
Der Untergang - 3 disc uitvoering - 11,99 bij Mediamarkt Den Haag
Koopje genoeg Bayswater?
Inmiddels weer ¤32,95 gelukje dus voor de snelle bestellers.quote:Op maandag 30 april 2007 14:11 schreef Shogo het volgende:
Voor de liefhebbers:
Event Horizon - Collector's edition
[afbeelding]
¤11,49 bij DVDOutlet.nl - www.dvdoutlet.nl
Nou goh... geniet ervan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 05:49 schreef slindenau het volgende:
Zal ik het voor de zekerheid nog een keertje zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |