Ook verstúúrd door GroenLinks zelf, of 'aanhangers' van GL? Dat is nogal een verschil namelijk.quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar goed dat er vanuit de Groen-Linkse hoek geen soeppies van Verdonk en Wilders worden gemaakt![]()
Meestal nog onsmakelijker, dus doe niet zo hypocriet en wees geen huilie![]()
Post eens een foto van jezelf?quote:Op zondag 19 november 2006 15:20 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Zit er ook nog 1 op d'r schouder..
En ik vind dat ze zich wel heel erg laat kennen hier... Als iemand zoiets bij mij zou doen zou ik er ook nog om kunnen lachen denk ik.
Je snapt werkelijk het verschil niet tussen dit en een nazi-/ pedofielenvergelijking?quote:Op maandag 20 november 2006 00:29 schreef Verbal het volgende:
Ach ja... en moest je die sneue types die dit lollig vinden eens horen toen Fortuyn werd gesoept...
Toen was het land te klein (is het nu nog volgens mij).
Jaja, het is wat
V.
Jij snapt werkelijk niet dat geen van beide kies is? Het een niet verheffender dan het ander?quote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je snapt werkelijk het verschil niet tussen dit en een nazi-/ pedofielenvergelijking?
Dan heb ik medelijden met je.
lijkt me vanzelfsprekendquote:Op maandag 20 november 2006 00:34 schreef Verbal het volgende:
Het een niet verheffender dan het ander?
Goh, da's al topic nummer twee waarin je jezelf zo stupide etaleert. Blijkbaar ben je er trots op. Hoeveel topics ga je nog volplempen met dit pubergedoe?quote:Op maandag 20 november 2006 12:05 schreef salutem het volgende:
Owjee wat nu ???
quote:Op maandag 20 november 2006 12:05 schreef salutem het volgende:
Owjee wat nu ???
LOLquote:Op maandag 20 november 2006 12:05 schreef salutem het volgende:
Owjee wat nu ???
Boehoe Boehoequote:Op maandag 20 november 2006 12:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Goh, da's al topic nummer twee waarin je jezelf zo stupide etaleert. Blijkbaar ben je er trots op. Hoeveel topics ga je nog volplempen met dit pubergedoe?
V.
Ik heb het niet over 'PrOn', hoor. Ik heb het over het pueriele gehalte van je post. Dégéneréquote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef salutem het volgende:
[..]
Boehoe Boehoe
Hands over used kleenex
Wooohooo Pr0n ??? Really ?? Kzie nix anders dan een linkse lente over 9 maanden.
Pim zou het zo gewild hebbenquote:Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef MrVVD het volgende:
beetje onnozel dat een politici hiermee bezig is. dat geeft alleen maar aan hoe triest de splinter partijen aan de rechterkant bezig zijn.
oei, ga je me nou vertellen dat fortuyn eigenlijk stiekum altijd marxist is gebleven en alleen maar klein-rechts de middelen heeft aangereikt om zichzelf om zeep te helpen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |