quote:Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef mrcool het volgende:
In het kamp van GroenLinks is met afschuw gereageerd op een gemanipuleerde foto van een naaktmodel met het hoofd van Femke Halsema erop geplakt. De foto werd via e-mail verspreid door Hans Smolders, kandidaat-Tweede-Kamerlid voor EénNL.
quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Halsema boos om fotosoep!
scherp.... maar logisch...quote:Op maandag 13 november 2006 15:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?![]()
Een lokale GL-politicus vindt het schandelijk (dat kan je vinden), de woordvoerder noemt het een kamerlid onwaardig (en kan daar best een puntje hebben, al wordt er heel wat afgeforward), maar goed... waar staat de reactie van Halsema?
wat denk je wat een woordvoerder van een persoon doorgaans doet? zijn eigen mening verkondigen?quote:Op maandag 13 november 2006 15:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?![]()
Een lokale GL-politicus vindt het schandelijk (dat kan je vinden), de woordvoerder noemt het een kamerlid onwaardig (en kan daar best een puntje hebben, al wordt er heel wat afgeforward), maar goed... waar staat de reactie van Halsema?
Hier in Tilburg is hij met zijn lijst groter dan de VVD.quote:Op maandag 13 november 2006 15:03 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een triest mannetje is die Smolders.Dat Fortuynaanhangers een gezamenlijk IQ hebben gelijk aan hun aantal zetels in de peilingen is bekend, dus zulke dingen kun je van ze verwachten. Maar dat maakt het niet minder kansloos. En dat wil Tweede Kamerlid worden.
![]()
Nergens, maar hou zou jij reageren dan?quote:Op maandag 13 november 2006 15:01 schreef soylent het volgende:
[..]
waar staat de reactie van Halsema?
Ik zou een wedstrijd uitschrijven voor Smolders fotosoepsquote:Op maandag 13 november 2006 15:08 schreef mrcool het volgende:
Nergens, maar hou zou jij reageren dan?
Maar goed dat er vanuit de Groen-Linkse hoek geen soeppies van Verdonk en Wilders worden gemaaktquote:Op maandag 13 november 2006 15:26 schreef parselmouth het volgende:
Kinderachtig, maar van iemand van EenNL hadden we niet anders kunnen verwachten natuurlijk.
Toon mij dan eens een fotosoep die gemaakt/verspreid is door een kandidaat-kamerlid van GroenLinks.quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar goed dat er vanuit de Groen-Linkse hoek geen soeppies van Verdonk en Wilders worden gemaakt![]()
Meestal nog onsmakelijker, dus doe niet zo hypocriet en wees geen huilie![]()
Lijkt me sterk, heb deze foto al even geleden gezien (op fok! volgens mij) dus Smolders heeft hem waarschijnlijk gewoon van iemand gekregen en doorgemaild....quote:Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Napalm het volgende:
Heeft die ouwe knar van een SMolders dit zelf gephotoshopt"? Gaat ie wel met zn tijd mee.
Beetje ranzig.
ga ff een boom knuffelen ofzoquote:Op maandag 13 november 2006 15:03 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een triest mannetje is die Smolders.Dat Fortuynaanhangers een gezamenlijk IQ hebben gelijk aan hun aantal zetels in de peilingen is bekend, dus zulke dingen kun je van ze verwachten. Maar dat maakt het niet minder kansloos. En dat wil Tweede Kamerlid worden.
![]()
second that .. die wil ik ok wel zien ..quote:Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Toon mij dan eens een fotosoep die gemaakt/verspreid is door een kandidaat-kamerlid van GroenLinks.
mocht je hier insinueren dat GL ook fotosoepjes gemaakt heeft...quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar goed dat er vanuit de Groen-Linkse hoek geen soeppies van Verdonk en Wilders worden gemaakt![]()
Meestal nog onsmakelijker, dus doe niet zo hypocriet en wees geen huilie![]()
Die wil ik ook wel graag zien inderdaadquote:Op maandag 13 november 2006 16:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
mocht je hier insinueren dat GL ook fotosoepjes gemaakt heeft...
voorbeelden ?
Ja puur omdat waarschijnlijk een plakker van GL dat waarschijnlijk zonder dat hij/zij dat doorhad, dat heeft gedaan maakt heel GL klootzakken?quote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef Napalm het volgende:
Groen links zijn trouwens ook klootzakken want die plakken zomaar over onze (betaalde plek !) bedrijfsposters heen.
uhm, wil die daarmee zeggen dat dat naakte hoofd van fortuyn een fotosoep was ..quote:„GroenLinks heeft boter op het hoofd. Toen over Pim Fortuyn borden met ’Stop de Hollandse Haider’ werden meegevoerd, was dat veel erger dan dit. Toen heb ik GroenLinks niet gehoord.”
dat maakt het JUIST zo grappigquote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef zatoichi het volgende:
Ik vind het belachelijk dat iemand met het niveau van een gemiddelde geen stijlfiguur vertegenwoordiger moet zijn in de tweede kamer. Dit zou een beetje grappig zijn als iemand van 13 dit had bedacht, maar een volwassen persoon van een politieke partij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |