Ik ken dat wel van bepaalde huidallergieen. Dat het wasmiddel + verzachter van de Aldi beter is voor je huid. Maar dat wasmachines daarmee niet meer stinken is nieuw voor mequote:Op maandag 13 november 2006 18:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij ook, en toch stonk bepaalde was. Wij zijn nu overgestapt van Ariel en Robijn naar Aldi wasverzachter en wasmiddelen de was stinkt niet meer.
Ik ben overgevoelig voor bepaalde wasmiddelen, dus ik ben benieuwd of ik hier tegen kan.
wij gebruiken .. eh.. ik verbind u even door met het Hoofd Faciltaire Zaken...quote:Op maandag 13 november 2006 18:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij ook, en toch stonk bepaalde was. Wij zijn nu overgestapt van Ariel en Robijn naar Aldi wasverzachter en wasmiddelen de was stinkt niet meer.
Ik ben overgevoelig voor bepaalde wasmiddelen, dus ik ben benieuwd of ik hier tegen kan.
nablijvertjes?quote:
Nee zelf gebakkenquote:Op maandag 13 november 2006 19:48 schreef FUFR het volgende:
misschien moet je ze es bakken? Of zijn het niet van die kant en klare?
gevalletje format cquote:Op maandag 13 november 2006 19:53 schreef FlowDesign het volgende:
ff de PC van een kennis van mn moeder "opschonen" of wat ze ook bedoelt
Die kant en klare -->quote:Op maandag 13 november 2006 19:48 schreef FUFR het volgende:
misschien moet je ze es bakken? Of zijn het niet van die kant en klare?
"Nooit geen problemen meer met uw computer mevrouwtje, gegarandeerd!"quote:
En ze weten ook niet waar het aan ligt?quote:Op maandag 13 november 2006 20:44 schreef bleiblei het volgende:
Mijn internet doetut nog steeds niet.
En bij Chello kunnen ze het ook niet oplossen.
Geen idee. Ik zal straks eens kijken als ik het niet vergeet.quote:Op maandag 13 november 2006 18:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Juup, welke van de Aldi?Tongelre
heeft ook een Aldi waar ik binnekort een gastoptreden ga verzorgen.
Fee wasverzachter en Una wasmiddel.quote:Op maandag 13 november 2006 21:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal straks eens kijken als ik het niet vergeet.
Bij UPC betekent dat meestal gewoon niet veel anders dan "Modem stuk, nieuwe installeren".quote:Op maandag 13 november 2006 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Vraagje van bb:
Hij heeft de modem aangesloten enzo, maar geen internet. Gij krijgt wel een IP-adres en een subnetmasker toegewezen, maar er staat geen standaardgateway als je ipconfig doet in cmd. Weet iemand hoe dit kan?
En ja, ik heb het ongetwijfeld knullig uitgelegd, ik ben dan ook een vrouw dus inkoppers kunnen achterwege gelaten worden.
Daar was ie al bang voorquote:Op maandag 13 november 2006 22:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij UPC betekent dat meestal gewoon niet veel anders dan "Modem stuk, nieuwe installeren".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |