abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43537967
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ach misschien hadden ze weinig tijd, (ik vind de pyramides overigens iets meer dan "n paar stenen op 'n hoop) misschien zijn wij wel gekoloniseerd en zijn wij de alliens, (gaat heen en vermedigvuldig u) , etc, ik vind dat het 1 het ander niet uitsluit.
Ja ok pyramides, mooi hoor, maar geen duidelijke boodschap. Stonehenge en paaseiland, kom op zeg ik verwacht wel iets meer dan dat. Fabriceer dan een titanium plaat van 20 bij 20 van 2 meter dik waar je je sterrenkennis in laserd. Minder moeite dan die pyramides en meerzeggend dan al die andere voorbeelden.

Ik sluit ook niets uit, probeer het alleen van verschillende kanten te bekijken.
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 12:39:09 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43538931
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef huupia34 het volgende:
COLONEL PHILIP CORSO'S BOOK CONFIRMS ROSWELL

Corso does have inherent credibility, and that is a big part of the story. By all accounts, he served with distinction during World War II and the Korean War, was a member of the White House National Security Council under President Eisenhower, and then headed the Foreign Technology Desk at the U.S. Army's Research and Development Department, reporting to General Arthur Trudeau. When this man says he knows about Roswell, it makes sense to pay attention

http://www.anomalies.net/archive/cni-news/CNI.0709.html (voor het hele verhaal)

Lieutenant Colonel Philip J. Corso (May 22, 1915 - July 16, 1998) was an American Army Lieutenant Colonel. He was a member of President Eisenhower's National Security Council for four years, and was Chief of the Pentagon's Foreign Technology desk in Army Research and Development in 1961.

http://en.wikipedia.org/wiki/Philip_J._Corso

deze man is dus niet de eerste de beste en is volgens hem getuige geweest van de wrakstukken en alien bodies uit roswell

zijn bevindingen schreef hij op in het boek "the day after roswell"
Wat jij doet is gewoon aannemen dat de 'getuige' niet liegt. Als je dat doet, kun je zijn getuigenis inderdaad als 'bewijs' gaan aanvoeren. Maar dat is de discussie niet, want dan moet je al aannemen dat hij de waarheid spreekt, en daarmee ga je voorbij aan het doel van dit topic.

Ik doe me op Internet voor als Lt. Comm. Jack Hamilton, Hoofd USAF Intelligence, en ben 34 jaar werkzaam geweest, en ben bij de Rosswell Crash geweest. Daar heb ik gezien dat ze delen van weerballonnen opruimden.

Zo, ik beweer nu dat er niets gecrasht is in New Mexico in '47. Wie heeft er nu gelijk? Ja jij gaat zeggen dat die ander 'wel iets betrouwbaarder is' blablabla, maar dat is nou net het hele punt. Je kent hem niet. Voor jou is hij wat hij zegt dat hij is (geweest) maar je kunt niet nagaan of dat ook daadwerkelijk zo is.

Met andere woorden, je hebt helemaal niets. Je hebt iemand die een hoop beweert, maar daar houdt het mee op. Dan kan hij wel 'bewijs' aanvoeren daarvoor, maar daar kunnen andere mensen ook weer tegenbewijzen voor aanvoeren. Uiteindelijk gaat het dan om wat je wil geloven, maar dat heeft helemaal niets te maken met objectief onderzoek.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_43539320
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat jij doet is gewoon aannemen dat de 'getuige' niet liegt. Als je dat doet, kun je zijn getuigenis inderdaad als 'bewijs' gaan aanvoeren. Maar dat is de discussie niet, want dan moet je al aannemen dat hij de waarheid spreekt, en daarmee ga je voorbij aan het doel van dit topic.

Ik doe me op Internet voor als Lt. Comm. Jack Hamilton, Hoofd USAF Intelligence, en ben 34 jaar werkzaam geweest, en ben bij de Rosswell Crash geweest. Daar heb ik gezien dat ze delen van weerballonnen opruimden.

Zo, ik beweer nu dat er niets gecrasht is in New Mexico in '47. Wie heeft er nu gelijk? Ja jij gaat zeggen dat die ander 'wel iets betrouwbaarder is' blablabla, maar dat is nou net het hele punt. Je kent hem niet. Voor jou is hij wat hij zegt dat hij is (geweest) maar je kunt niet nagaan of dat ook daadwerkelijk zo is.

Met andere woorden, je hebt helemaal niets. Je hebt iemand die een hoop beweert, maar daar houdt het mee op. Dan kan hij wel 'bewijs' aanvoeren daarvoor, maar daar kunnen andere mensen ook weer tegenbewijzen voor aanvoeren. Uiteindelijk gaat het dan om wat je wil geloven, maar dat heeft helemaal niets te maken met objectief onderzoek.
philip corso is een bekend figuur in het leger. hij geeft (gaf, de beste man is inmiddels dood) ook lezingen. dus hij is geidentificeerd als echt.

zoek eens op google/wikipedia naar de man. hij heeft verschillende top functies bekleed, en nu kom jij roepen dat het misschien wel heel iemand anders was.

give me a break

als de feiten je niet bevallen, kill the messenger

zo komen we nooit ergens.

als er getuigen opstaan, dan is het volgens jullie nep , ze liegen of ze hallucineren

zo een getuiggenis van zo iemand zo hoog geplaatst vlak voordat hij sterft, heeft voor mij veel meer betekenis dan zomaar iemand die wat roept.

de man staat trowens bekend als zeer "credible" volgens wikipedia ( maar ik twijfel of je zelfs maar wat vooronderzoek hebt gedaan)
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 13:00:02 #54
16180 crew  CoolGuy
pi_43539464
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:54 schreef huupia34 het volgende:

[..]

philip corso is een bekend figuur in het leger. hij geeft (gaf, de beste man is inmiddels dood) ook lezingen. dus hij is geidentificeerd als echt.

zoek eens op google/wikipedia naar de man. hij heeft verschillende top functies bekleed, en nu kom jij roepen dat het misschien wel heel iemand anders was.

give me a break

als de feiten je niet bevallen, kill the messenger

zo komen we nooit ergens.

als er getuigen opstaan, dan is het volgens jullie nep , ze liegen of ze hallucineren

zo een getuiggenis van zo iemand zo hoog geplaatst vlak voordat hij sterft, heeft voor mij veel meer betekenis dan zomaar iemand die wat roept.

de man staat trowens bekend als zeer "credible" volgens wikipedia ( maar ik twijfel of je zelfs maar wat vooronderzoek hebt gedaan)
Jij moet echt eens afleren om in elke post een persoonlijke aanval te zien, en dan ook om in elke reactie die je plaatst proberen steken onder water te geven, dat siert je niet. Het gaat niet om deze man specifiek. Het gaat natuurlijk om het algemeen. Er wordt heel vaak geroepen 'getuige dit getuige dat, zat in het leger, was dit of dat' en dat moet dan maar geloofd worden. Meer zeg ik niet. Reageer niet zo emotioneel man
pi_43540453
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij moet echt eens afleren om in elke post een persoonlijke aanval te zien, en dan ook om in elke reactie die je plaatst proberen steken onder water te geven, dat siert je niet. Het gaat niet om deze man specifiek. Het gaat natuurlijk om het algemeen. Er wordt heel vaak geroepen 'getuige dit getuige dat, zat in het leger, was dit of dat' en dat moet dan maar geloofd worden. Meer zeg ik niet. Reageer niet zo emotioneel man
ik heb het toch over deze getuige en niet over een andere. mijn reactie was daarom ook gegrond.

de reden dat ik volgens jou "emoptioneel" reageer is omdat ik een beetje moe word van skeptische argumenten die geen hout snijden.

waarom reageer jij eigenlijk niet inhoudelijk, dus over de persoon in kwestie, ipv in het algemeen de geloofwaardigheid van getuigen aan te vechten( bij gebrek aan betere argumenten)

dit onderwerp ligt mij aan het hart en daarom reageer ik soms wat fel.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:04:37 #56
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_43545943
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:30 schreef huupia34 het volgende:

[..]
waarom reageer jij eigenlijk niet inhoudelijk, dus over de persoon in kwestie, ipv in het algemeen de geloofwaardigheid van getuigen aan te vechten( bij gebrek aan betere argumenten)
De geloofwaardigheid van een persoon heeft toch echt wel te maken met de persoon in kwestie. Dit is verre van een gebrekkig argument, de ervaring leert dat het grootste gedeelte van de UFO-bezoeken of leugens waren of een teveel aan fantastie. Persoonlijk denk ik dat die paar gevallen waar daadwerkelijk sprake is van een UFO, de verklaring moet worden gezocht in producten (voornamelijk die van de VS).
Niet voor de poes...neuhh
pi_43548921
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:04 schreef W8ezel het volgende:

[..]

De geloofwaardigheid van een persoon heeft toch echt wel te maken met de persoon in kwestie. Dit is verre van een gebrekkig argument, de ervaring leert dat het grootste gedeelte van de UFO-bezoeken of leugens waren of een teveel aan fantastie. Persoonlijk denk ik dat die paar gevallen waar daadwerkelijk sprake is van een UFO, de verklaring moet worden gezocht in producten (voornamelijk die van de VS).
70% is idd te verklaren door weerfenomenen en andere oorzaken.

blijft er toch nog 30% over.

er hoeft maar 1 geval juist te zijn en de grootste gebeurtenis in de geschiedenis is een feit.

lt. col. philip s. corso staat bekend als "credible"
Benjamin Franklin
pi_43549012
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Bombardier het volgende:
Zijn er nog andere potentiėle bewijzen die suggereren dat er UFO's/Aliens bestaan? Dan bedoel ik geen ooggetuigeverslagen, maar harder bewijs.
Met berekenen hoe groot de kans bestaat of er in de heelal nog meer intelligente beschavingen bestaan kan je tot de slotsom dat die kans aanwezig is. Maar de minimale afstanden naar deze werelden zijn tegelijk zo groot dat enige interactie bijna uitgesloten lijkt te zijn. Ik bedoel, om nou 2 miljard lichtjaren af te reizen naar een andere planeet... het is moeilijk daar vrijwilligers voor te vinden, bezien vanuit elke beschaving.

Daarnaast is het SETI-project een behoorlijk tegenbewijs dat UFO's niet van buitenaardse origine zijn. Immers, dan hadden we allang signalen opgevangen.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_43550092
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:29 schreef onemangang het volgende:

[..]

Met berekenen hoe groot de kans bestaat of er in de heelal nog meer intelligente beschavingen bestaan kan je tot de slotsom dat die kans aanwezig is. Maar de minimale afstanden naar deze werelden zijn tegelijk zo groot dat enige interactie bijna uitgesloten lijkt te zijn. Ik bedoel, om nou 2 miljard lichtjaren af te reizen naar een andere planeet... het is moeilijk daar vrijwilligers voor te vinden, bezien vanuit elke beschaving.

Daarnaast is het SETI-project een behoorlijk tegenbewijs dat UFO's niet van buitenaardse origine zijn. Immers, dan hadden we allang signalen opgevangen.
je doet nu een aantal aannames die speculatief zijn

-de kans op meerdere beschavingen volgens de drake equation kan varieeren van o tot miljoenen, ligt er aan welke variabelen je gebruikt.

de meeste astronomen denken echter dat er vele beschavingen moeten zijn.

-de dichtsbijzijnde ster staat op 4,3 lichtjaar (alpha centaurus) , dat is toch wel wat dichterbij dan die 2 miljard van jou
tot 100 lichtjaar zijn er al tientallen

dat is evengoed ver, vanuit ons technologisch inzicht. het is heel goed mogelijk dat een beschaving die ons duizend jaar op voor ligt daar geen enkele moeite mee heeft.

ook is het mogelijk dat zij uit een andere dimenssie komen, en dus misschien wel heel dichtbij zitten, we weten het niet

-dat seti nog geen signalen heeft opgevangen , zegt niets.
je weet namelijk niet wat voor techniek zij gebruiken

al met al kan je dus niets uitsluiten
Benjamin Franklin
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:48:45 #60
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43551437
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:26 schreef huupia34 het volgende:

[..]

70% is idd te verklaren door weerfenomenen en andere oorzaken.

blijft er toch nog 30% over.

er hoeft maar 1 geval juist te zijn en de grootste gebeurtenis in de geschiedenis is een feit.

lt. col. philip s. corso staat bekend als "credible"
Waar zijn die getallen op gebaseerd?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:51:09 #61
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43551521
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik heb al vaker dingen zien vliegen, maar of het buitenaards en/of millitair) was ?
[..]
Vertel!
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_43557483
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:48 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Waar zijn die getallen op gebaseerd?
het aantal meldingen dat wordt gedaan bij instanties kan voor 70 % worden verklaard door natuurfenomenen e.d.

ufologen gaan zelfs uit van 80 tot 90%, neemt niet weg dat je wereldwijd nog honderden "echte" sightings over houd per jaar
Benjamin Franklin
pi_43559517
In Amerika kan je verzoeken indienen, om officiele regeringstukken op te vragen. Vele onderzoekers hebben dit gedaan en in een aantal van die documenten wordt het bestaan van ufo's ruiterlijk toegegeven! Wat ik dan weer vreemd vind is dat diezelfde regering vervolgens het hele fenomeen weer ontkend! Sommige stukken zijn onleesbaar gemaakt. Een onderzoeker heeft dit aangevochten bij de rechter en dit in eerste instantie gewonnen. De regering ging in hoger beroep en daar is besloten om die stukken niet openbaar te maken ivm met de nationale veiligheid. Dat zegt wel iets. Niet dat dit het bestaan van groene mannetjes bewijst, maar dat er wel iets aan de hand is.
pi_43569326
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:10 schreef kriele het volgende:
In Amerika kan je verzoeken indienen, om officiele regeringstukken op te vragen. Vele onderzoekers hebben dit gedaan en in een aantal van die documenten wordt het bestaan van ufo's ruiterlijk toegegeven! Wat ik dan weer vreemd vind is dat diezelfde regering vervolgens het hele fenomeen weer ontkend! Sommige stukken zijn onleesbaar gemaakt. Een onderzoeker heeft dit aangevochten bij de rechter en dit in eerste instantie gewonnen. De regering ging in hoger beroep en daar is besloten om die stukken niet openbaar te maken ivm met de nationale veiligheid. Dat zegt wel iets. Niet dat dit het bestaan van groene mannetjes bewijst, maar dat er wel iets aan de hand is.
Zoals hier:
http://frankwarren.blogsp(...)-on-incident-17.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43569898
FOIA verzoeken noemen ze die toch? Maar zijn dat bewezen autentieke stukken? Want als dat zo is, dan is het bestaan van ufo's en buitenaards leven toch bevestigd?
pi_43570304
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:57 schreef kriele het volgende:
FOIA verzoeken noemen ze die toch? Maar zijn dat bewezen autentieke stukken? Want als dat zo is, dan is het bestaan van ufo's en buitenaards leven toch bevestigd?
deze zijn idd autrentiek. ze worden namelijk opgevraagd bij regerings instanties zoals nsa, cia, fbi

veel van die documenten stammen uit de jaren 40 en 50, helaas is een hoop zwart gemaakt in kader van de nationale veiligheid.( waarom zwart maken als er toch niets aan de hand is?)

er valt in ieder geval uit op te maken dat de geheime diensten het hele ufo gebeuren met argus ogen volgt.

op google kan je een hoop documenten terugvinden

zoek: ufo, foia(freedom of information act), documents

http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=&q=foia&as_q=%22ufo+documents%22&btnG=Zoek%C2%A0binnen%C2%A0resultaten

[ Bericht 13% gewijzigd door huupia34 op 15-11-2006 10:21:46 ]
Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 10:21:13 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_43570452
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:14 schreef huupia34 het volgende:

[..]

deze zijn idd autrentiek. ze worden namelijk opgevraagd bij regerings instanties zoals nsa, cia, fbi

veel van die documenten stammen uit de jaren 40 en 50, helaas is een hoop zwart gemaakt in kader van de nationale veiligheid.( waarom zwart maken als er toch niets aan de hand is?)

er valt in ieder geval uit op te maken dat de geheime diensten het hele ufo gebeuren met argus ogen volgt.

op google kan je een hoop documenten terugvinden

zoek: ufo, foia(freedom of information act), documents
Omdat er nog steeds andere gevoelige informatie in kan staan die (massa)hysterie teweeg kan brengen, of in de verkeerde handen gevaarlijke situaties op kan leveren misschien? Zeker weten doe ik dat ook niet, maar het lijkt me te simpel om te zeggen wat jij zegt, want je weet natuurlijk niet wat er op die zwartgemaakte plekken moet staan, en ik denk ook dat jij en ik en iedereen hier te weinig kennis heeft van het totale plaatje (zoals de regering dat heeft) om te kunnen concluderen of die zwartgemaakte informatie problemen op weet ik veel wat voor gebieden op kan leveren indien het openbaar wordt gemaakt.
  woensdag 15 november 2006 @ 11:57:03 #68
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_43572810
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 15 november 2006 @ 13:28:06 #69
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43574944
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:56 schreef Klonk het volgende:
Vanavond op BBC 2, heeft Horizon een uitzending met als onderwerp:
[..]

UItzending begint om 22:00 Nederlandse tijd.
http://www.bbc.co.uk/sn/t(...)roadband/index.shtml
Ik heb gekeken! Reuze interessant! Kom er later uitgebreid op terug.
  woensdag 15 november 2006 @ 13:30:13 #70
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43574998
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat er nog steeds andere gevoelige informatie in kan staan die (massa)hysterie teweeg kan brengen, of in de verkeerde handen gevaarlijke situaties op kan leveren misschien? Zeker weten doe ik dat ook niet, maar het lijkt me te simpel om te zeggen wat jij zegt, want je weet natuurlijk niet wat er op die zwartgemaakte plekken moet staan, en ik denk ook dat jij en ik en iedereen hier te weinig kennis heeft van het totale plaatje (zoals de regering dat heeft) om te kunnen concluderen of die zwartgemaakte informatie problemen op weet ik veel wat voor gebieden op kan leveren indien het openbaar wordt gemaakt.
Vergeet niet dat het in strijd is met de Bijbel. En dat in het conservatieve Amerika. Dat zal de voornaamste reden wel zijn.
  donderdag 16 november 2006 @ 13:29:49 #71
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43606217
De panspermia-theorie houdt in; Het leven wat we hebben op Aarde, is voortgekomen uit microben die meereisden met meteoren. Er is uitgebreid onderzocht of die micro-organismen een ruimtereis en een knal met Aarde kunnen overleven. Ja, dat kunnen ze. Als je zelfs ziet dat er micro-organismen ontstaan in omgevingen die uiterst extreem zijn, zoals in het koelwater van een kernreactor, permafrost Antarctica, in zoutmeren. Slotsom is dat microben onder zeer extreme en ondenkbare omstandigheden overleven, maar wel de sleutel vormen naar leven en evolutie.
Het eerst waar ik aan dacht is dat Aarde uit zichzelf ook micro-organismen heeft gekweekt, met een hele evolutie er aan vast. Daaruit zijn dieren geschapen. De mens, een opvallend intelligent wezen in vergelijking met de rest van de Aarde-bewoners, is uit de panspermia-theorie voortgekomen. Zij is ontstaan uit micro-organismen ergens afkomstig uit het Heelal.

Ik heb me verder goed ingelezen wat betreft verhalen van SETI, sightings, leven in onze Melkweg (mogelijk de manen Titan en Europa).
Het meest opvallende item wat ik tegenkwam, en waar de gevestigde wetenschap nog steeds geen verklaring voor heeft, is het zogenaamde Wow-signal. Dit signaal was een sterk radiosignaal, opgevangen in 1977 door de "big ear telescope" in Ohio. Signaal duurde 72 seconden. Wetenschappers zeggen dat het naar zeer grote waarschijnlijkheid een communicatie van een buitenaardse intelligentie moet zijn geweest. Dit is tevens waarom ik dit topic geopend heb, dit soort dingen ben ik naar op zoek.

Ook interessant is de mening van Stephen Hawkins. Hij waarschuwt de Mens, om vooral geen contact met andere beschavingen te zoeken. Hij wijst er sterk op dat we waarschijnlijk beter af zijn zonder hen. Daarnaast acht hij het zeer waarschijnlijk dat die nieuwe beschaving veel geavanceerder is dan wij en ons makkelijk kan vernietigen. Vooral niet opvallen, is zijn advies.
Het is echter al "te laat", sluit hij af. Omdat wij al meer dan 100 jaar radiosignalen de ruimte in zenden.

Maar abductions, crop-circles, sightings, Roswell, etc. Allemaal populistische onzin.
  donderdag 16 november 2006 @ 13:46:00 #72
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_43606705
Mischien als je tijd hebt een een boek van Stanton Friedman lenen bij de bieb (kernphysicus die onderzoek naar het Roswell incident heeft gedaan )

Crash at Corona
  donderdag 16 november 2006 @ 14:10:35 #73
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43607504
Een SETI-onderzoeker vertelde dat het contact met een andere intelligentie zeker in de 21-ste eeuw nog gelegd wordt. Geschat ergens rond het jaar 2025. Hij zei: "Als men in het jaar 3000 zit, dan ziet men de 21-ste eeuw niet als een eeuw met oorlogen of belangrijke technologien, maar als de eeuw dat we contact legden met buitenaardsen."
pi_43607634
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:29 schreef Bombardier het volgende:
De panspermia-theorie houdt in; Het leven wat we hebben op Aarde, is voortgekomen uit microben die meereisden met meteoren. Er is uitgebreid onderzocht of die micro-organismen een ruimtereis en een knal met Aarde kunnen overleven. Ja, dat kunnen ze. Als je zelfs ziet dat er micro-organismen ontstaan in omgevingen die uiterst extreem zijn, zoals in het koelwater van een kernreactor, permafrost Antarctica, in zoutmeren. Slotsom is dat microben onder zeer extreme en ondenkbare omstandigheden overleven, maar wel de sleutel vormen naar leven en evolutie.
Het eerst waar ik aan dacht is dat Aarde uit zichzelf ook micro-organismen heeft gekweekt, met een hele evolutie er aan vast. Daaruit zijn dieren geschapen. De mens, een opvallend intelligent wezen in vergelijking met de rest van de Aarde-bewoners, is uit de panspermia-theorie voortgekomen. Zij is ontstaan uit micro-organismen ergens afkomstig uit het Heelal.

Ik heb me verder goed ingelezen wat betreft verhalen van SETI, sightings, leven in onze Melkweg (mogelijk de manen Titan en Europa).
Het meest opvallende item wat ik tegenkwam, en waar de gevestigde wetenschap nog steeds geen verklaring voor heeft, is het zogenaamde Wow-signal. Dit signaal was een sterk radiosignaal, opgevangen in 1977 door de "big ear telescope" in Ohio. Signaal duurde 72 seconden. Wetenschappers zeggen dat het naar zeer grote waarschijnlijkheid een communicatie van een buitenaardse intelligentie moet zijn geweest. Dit is tevens waarom ik dit topic geopend heb, dit soort dingen ben ik naar op zoek.

Ook interessant is de mening van Stephen Hawkins. Hij waarschuwt de Mens, om vooral geen contact met andere beschavingen te zoeken. Hij wijst er sterk op dat we waarschijnlijk beter af zijn zonder hen. Daarnaast acht hij het zeer waarschijnlijk dat die nieuwe beschaving veel geavanceerder is dan wij en ons makkelijk kan vernietigen. Vooral niet opvallen, is zijn advies.
Het is echter al "te laat", sluit hij af. Omdat wij al meer dan 100 jaar radiosignalen de ruimte in zenden.

Maar abductions, crop-circles, sightings, Roswell, etc. Allemaal populistische onzin.
dat seti niks noemenswaardig heeft opgevangen zegt helemaal niets.

dus ik vraag me af waar je op baseert dat abductions, crop-circles, sightings, Roswell, etc. Allemaal populistische onzin is.

verklaar de sightings dan eens.
verklaar de foia documenten
verklaar de ooggetuiggeverslagen
Benjamin Franklin
  donderdag 16 november 2006 @ 14:21:54 #75
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43607869
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef huupia34 het volgende:

[..]

dat seti niks noemenswaardig heeft opgevangen zegt helemaal niets.

dus ik vraag me af waar je op baseert dat abductions, crop-circles, sightings, Roswell, etc. Allemaal populistische onzin is.

verklaar de sightings dan eens.
verklaar de foia documenten
verklaar de ooggetuiggeverslagen
Zo werden die beroemde Mexico-city sightings verklaard, die tijdens een zonverduistering plaatsvonden. Ging om de planeet Venus die op een bijzondere manier verlicht werd. De hele wereld dacht dat het om een vliegende schotel ging.
De Mexicaanse luchtmacht dachten 6 Ufo's te volgen, die alleen op de infrarood zichtbaar waren. Bleken enorme schoorstenen van boortorens te zijn, waar een enorme vlam en hitte vanaf kwam.
Dit zijn een paar van de voornaamste sightings, die massaal zijn gedaan en massaal op video zijn vastgelegd. Kinderlijk eenvoudig uit te leggen voor de wetenschap.

De crop-circles. Allemaal met de hand gemaakt. Een liefhebber (Hunt?) liet in een uurtje zien hoe hij tot zo'n -voor het oog- complex kunstwerk kwam. Hij zei zelf al, dat zij voor alle Britse graancirkels verantwoordelijk waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')