Nee dat zit bij Wii Motor Sports.quote:Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef deGVR het volgende:
Dom vraagje: bij de E3 presentatie (dacht ik) werd er een demonstratie van de Wii controls gegeven door middel van een spelletje waarbij je met een vliegtuigje rond een eiland moest vliegen, door ringen heen.
Zag er wel aardig uit.
Zit dat toevallig bij Wii play?
Oke, bedankt.quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef s0ul het volgende:
Nee dit word een apart spel.
Ik zou deze game graag bij een hoop mini games pack krijgen, tenzij die Wii Fly 30 euro kost.:)
Ik krijg er echt een beetje een OutRun vibe bij.quote:
Tot dat iemand er om moet lachen.quote:Op maandag 13 november 2006 21:07 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ga je die in ieder Wii topic spammen?
HUAHAUHUAHUAHAUHAUAHAHHAAHAHAUHAUAHAUHUAquote:
Nee ik wacht eigenlijk alleen op die 2 dingen ONGELOFELIJK erg!quote:Op maandag 13 november 2006 21:07 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ga je die in ieder Wii topic spammen?
90%quote:It's liquid movement... A massive improvement on previous console FPS control... Not only making excellent use of the Wii's controllers, this is huge fun in its own right. For a launch title to get so much right is an indicator of great things to come. [Dec 2006, p.70]
Eric, are you sure this is a good idea?quote:
ja, maar je kunt dus kwalitatief betere kabels erbij kopenquote:Op maandag 13 november 2006 22:23 schreef Kersje86 het volgende:
verrek... ik lees zoveel mensen over kabeltjes vrage. Alles zit toch meegeleverd? kan toch meteen aansluiten en spelen?
Als de zwarte uit komt mag ik mijn witte ruilenquote:Op maandag 13 november 2006 22:03 schreef Frankeinstein het volgende:
jammer dat de zwarte niet beschikbaar is bij launch
ja dat komt later wel... zolang ik maar meteen aan de bak kan! heb 8dec al vrijgenomen om hele dag te wii-enquote:Op maandag 13 november 2006 22:25 schreef floppie86 het volgende:
[..]
ja, maar je kunt dus kwalitatief betere kabels erbij kopen
relax, als je je wii koopt kun je meteen aan de slagquote:Op maandag 13 november 2006 22:23 schreef Kersje86 het volgende:
verrek... ik lees zoveel mensen over kabeltjes vrage. Alles zit toch meegeleverd? kan toch meteen aansluiten en spelen?
Lijkt me nou niet veel aan, hele tijd hetzelfde.quote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit spel lijkt me nou zo ongelofelijk gaaf:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14716&type=mov&pl=game
Dragon Quest Swords.
Als er meer is dan alleen monsters neerhakken en dat je ook in een dorp ofzo langs kan dan lijkt het me echt helemaal fantastisch.
Zou voor mij ook echt ongelofelijk tof zijn. 7 December jarig...quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:03 schreef Oksel het volgende:
7 december heb ik hem.. dat moet gewoon.
Absoluut mee eens.quote:Op maandag 13 november 2006 14:03 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
De WII koop je niet om zijn grafische mogelijkheden, daar zijn xbox en ps nu eenmaal veel beter in.
De WII koop je voor de gameplay en echte NEXT GEN mogelijkheden. (vind ik)
Lijkt wel de ds release lijst. Weinig boeiends maar dat komt welquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Sports en Zelda zijn absolute musts, maar voor de rest heb ik nog niet zoveel bijzonders gezien.
Maar dat kan altijd nog komen..
Nouja, Zelda is wel boeiend vind ik, maar niet een reden om speciaal een Wii te kopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lijkt wel de ds release lijst. Weinig boeiends maar dat komt wel
alzou zelda op de ps3 uitkomen en ik moest er 600 euros voor lappen was ik nog steeds de eerste.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:06 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nouja, Zelda is wel boeiend vind ik, maar niet een reden om speciaal een Wii te kopen.
Het blijft veel geld
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=128456![]()
![]()
quote:Making women paranoid about their weight and offering a solution = gazillion sales.
Waarvan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:37 schreef CrazyRay het volgende:
ik neem vanavand nog wel de cam mee, misschien nog even wat sneaky foto`s maken
quote:Hey guys,
A few things.
1. We're still working on getting video reviews for Trauma Center and Wii Sports up. Should came late, late tonight.
2. There's a new Zelda video in our media section. It has a spoiler warning.
3. Twilight Princess is very likely the best Zelda ever made.
4. Monkey Ball rocks, too.
Matt
als je een scart aansluiting hebt wel ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:40 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ehm, zo'n RGB kabel, kan die in alle TV's?
ik vind van niet...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:08 schreef McGilles het volgende:
Is het nou echt de moeite waard om zo'n RGB kabel aan te schaffen?
Ja. RGB maakt het beeld scherper en rustiger in 60hz mode. Met de composite kabel staat de console standaard op 50hz en kun je dus niet de volle 60 frames per seconde halen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:08 schreef McGilles het volgende:
Is het nou echt de moeite waard om zo'n RGB kabel aan te schaffen?
Dan doe ik die er ook maar bijquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. RGB maakt het beeld scherper en rustiger in 60hz mode.
Bij de gameshops in de buurtquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan doe ik die er ook maar bijAls ie in ieder geval te koop is bij de Bart Smit oid bij de launch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |