Metroid is geen shooter..... Al lijkt deel 3 er wel verrekte veel opquote:Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Eens, plus dat de 360 natuurlijk een hele coole multiplayer heeft. Mijn eerste FPS op de Wii zal wel Metroid worden.
Je krijgt enkel een composiet kabel meegeleverd met de Wii (eentje met rood/wit/geel tulpjes dus). Alle andere kabels moet je zelf los kopen in de winkel.quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Shazbot het volgende:
In het vorige topic schreven wat mensen dat ze ook de Wii aan hun pc-crt/tft wouden aansluiten met een vga kabeltje. Zit deze al meegeleverd of moet je er een zelf halen? Of is er geen direct vga aansluiting en moet je een verloopje kopen?
Nee.quote:Op maandag 13 november 2006 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Shooters koop ik wel op de 360. Moet eerlijk zeggen dat ik shooters prima vind spelen met de huidige controller.
Mwa geen shooter,... een FPA dan...... !quote:Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Metroid is geen shooter..... Al lijkt deel 3 er wel verrekte veel op
FPAMMBEAKCEGZOPquote:Op maandag 13 november 2006 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mwa geen shooter,... een FPA dan...... !
ZFPAMIRVquote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef BMH het volgende:
[..]
FPAMMBEAKCEGZOP
Fist Person Adventure Met Morphball En Andere Kei Coole Extra's Game Zonder Online Play
Nou EN!quote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZFPAMIRV
Zuigende First Person Adventure Met Irritante Respawnende Vijanden
quote:One of the most interesting points highlighted in the [Wii] manual, which was acquired by Joystiq, is the fact that certain virtual console games will only be compatible with the Classic Controller, which contradicts earlier word from Nintendo that seemed to suggest the GameCube controller to be fully compatible with all VC software.
Daar kunnen helemaal geen component kabels inquote:Op maandag 13 november 2006 16:50 schreef Xrenity het volgende:
Heeft het eigenlijk veel nut om Component cables te halen als je geen HDtv hebt?
Hier staat gewoon een breedbeeld van ~5/6 jaar oud.
Da's makkelijk danquote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Daar kunnen helemaal geen component kabels in
En RGB? Is dat een groot verschil met de standaard kabels?quote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Daar kunnen helemaal geen component kabels in
Zit er toch bijquote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
Wii, Zelda, extra controller en een RGB kabel
quote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef RaymanNL het volgende:
Als ik het red:
Wii
Wiiplay
Zelda
Rayman
wiimote
Nunchuck
ff checken:quote:
idd bij wii play krijg je een gratis wii mote (of wii mote + wii play. oordeel zelf)quote:
De standaard kabels zijn composiet, net als de Gamecube. Die zijn zwaar klote. Veel red color bleed en rare ruis op je beeld.quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En RGB? Is dat een groot verschil met de standaard kabels?
Wii play is idd meer een controller met een crappy extra game erbijquote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef s0ul het volgende:
[..]
idd bij wii play krijg je een gratis wii mote (of wii mote + wii play. oordeel zelf)
bespaar je maar weer 40 euro
Nee, dat zijn composiet kabels. RGB is een scart-kabel.quote:
Die moet ik zeker halen als het even kan dusquote:Op maandag 13 november 2006 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De standaard kabels zijn composiet, net als de Gamecube. Die zijn zwaar klote. Veel red color bleed en rare ruis op je beeld.
SOW! dat boeit me echt heel veel!quote:Op maandag 13 november 2006 18:00 schreef CecilBDemented het volgende:
zijn er ook al spellen aangekondigd die stikken van het geweld bloed moord enzo
en dan bedoel ik geen redsteel cod of mortal kombat.
maar echt gewelddadige games
Ja cool he!quote:Op maandag 13 november 2006 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ze hebben het trouwens nog niet gehad over demo's op de WiiDat je die kan downen. Of DS demo's naar de Wii voor de DS
Erg tofquote:Op maandag 13 november 2006 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
wooooooaaaaaahhhhhh
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=13137
quote:Op maandag 13 november 2006 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
wooooooaaaaaahhhhhh
En ik moet zeggen dat het echt net zo heerlijk bestuurd als dat het eruit zietquote:Op maandag 13 november 2006 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
wooooooaaaaaahhhhhh
bronquote:Sonic Solutions announced in a press release that its CinePlayer CE DVD Navigator application will bring "high-quality DVD movie viewing to a future version" of Wii, expected to hit store shelves in late 2007.
Nee dit word een apart spel.quote:Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef deGVR het volgende:
Dom vraagje: bij de E3 presentatie (dacht ik) werd er een demonstratie van de Wii controls gegeven door middel van een spelletje waarbij je met een vliegtuigje rond een eiland moest vliegen, door ringen heen.
Zag er wel aardig uit.
Zit dat toevallig bij Wii play?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |