Goeie redeneringquote:Op maandag 13 november 2006 11:20 schreef WebForce het volgende:
Overtreding was van Vreven. Lijkt mij gewoon een strafschop ja
Jawel, maar de overtreding is toch BUITEN het strafschop gebied? En daarbij.. de overtreding is toch BUITEN het veld?quote:Op maandag 13 november 2006 11:20 schreef WebForce het volgende:
Overtreding was van Vreven. Lijkt mij gewoon een strafschop ja
Strafschop gebied is 16 meter, maar alles achter de achterlijn (behalve tussen de doelpalen en waar het net van het doel de grond raakt) is géén speelveld.quote:Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef A.Powers het volgende:
maar het was wel weer binnen een afstand van 15 meter van het doel,strafschop gebied is 15 meter toch ? . Er is wel wat te zeggen voor een strafschop dus![]()
Oke, geen penalty, maar wat dan wel? Een scheidsrechterbal voor een overtreding is ook niet logisch! Misschien een vraag voor de KNVB!quote:Op maandag 13 november 2006 11:25 schreef mr_cucumber het volgende:
Humberto Tan had met Uilenberg (baas scheidsrechters) gebeld, die zei weer dat het geen penalty kon zijn omdat de overtreding buiten de 16 meter was ingezet. Een kaart zou dan weer wel kunnen
Beetje vreemde situatie wel, mijn gevoel zegt gewoon een penalty.
Hoogst onwaarschijnlijk, omdat er gefloten wordt voor een overtreding en er dus partij gekozen moet worden.quote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Brain23 het volgende:
Het word dan een hoogtebal, waarbij er twee spelers, elk van een team, bij de scheidsrechter komen te staan. De scheidsrechter laat vervolgens de bal uit zijn handen los en de bal mag pas gespeeld worden nadat deze de grond aangeraakt heeft.
Hoe vervolg je het spel dan , als je fluit?quote:Op maandag 13 november 2006 11:30 schreef Damzkieee het volgende:
Geen strafschop, geen speelveld, een overtreding buiten de lijnen kan ook geen vrije trap opleveren in principe. Wat wel kan is een gele kaart geven.
In principe mag je het spel wel stilleggen, maar dat alleen als er een gegronde reden voor is zoals een hoog nodige blessure behandeling. Ik kan me een scheidsrechters bal ook niet voorstellen. Die spartaan kon gewoon op de keeper af, oftwel scoringspositie! Dus een kaart was zeker op zijn plaats, maar wat met de overtreding. Ik voetbal al jaren, een penalty lijkt me logisch omdat de inzet van de overtreding in het gebied was, maar wat als dat ook niet zo is..... Vage situatie dit dus.quote:Op maandag 13 november 2006 11:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe vervolg je het spel dan , als je fluit?
Het spel mag dan ook niet stilgelegd worden, want de bal is nog wel in het veld.
Bedankt voor deze bijzondere toevoeging aan dit onderwerp. Nu wordt alles opeens heel erg duidelijk. Ik denk dat uw uitleg een logica is die mensen, die niet het uitmuntende brein van een ADO supporter bevatten, niet begrijpen. Aangezien dit superieure brein van deze ADO supporters toch niet begrepen worden wil ik u vriendelijk verzoeken zulke toevoegingen achterwege te laten hoe aanvullend ze ook kunnen bijdragen aan het onderwerp.quote:Op maandag 13 november 2006 11:44 schreef Deetch het volgende:
♪♫ Vreven laat je tieten zien ♫♪
♪♫ Lalalalalalaaaa ♫♪
Beetje lullig, een scheidsrechtersbal buiten het veld. Vraag me af of het dan een corner is of een achterbal.quote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Brain23 het volgende:
Het word dan een hoogtebal, waarbij er twee spelers, elk van een team, bij de scheidsrechter komen te staan. De scheidsrechter laat vervolgens de bal uit zijn handen los en de bal mag pas gespeeld worden nadat deze de grond aangeraakt heeft.
Inzet van de overteding is niet van belang, Als ik bij wijze van spreken een sliding inzet op de middellijn en ik raak de speler pas in het strafschopgebied is het toch een penalty en geen vrije trap op de middellijn (overdreven voorbeeld). Het gaat om het moment wanneer er contact is (logisch op zich).quote:Op maandag 13 november 2006 11:43 schreef Evik het volgende:
[..]
In principe mag je het spel wel stilleggen, maar dat alleen als er een gegronde reden voor is zoals een hoog nodige blessure behandeling. Ik kan me een scheidsrechters bal ook niet voorstellen. Die spartaan kon gewoon op de keeper af, oftwel scoringspositie! Dus een kaart was zeker op zijn plaats, maar wat met de overtreding. Ik voetbal al jaren, een penalty lijkt me logisch omdat de inzet van de overtreding in het gebied was, maar wat als dat ook niet zo is..... Vage situatie dit dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |