Ja he?quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef melonovy het volgende:
Ow leuk Spuug! Wat een schattige kids uit 1 gezin![]()
Tja ik vind de kleuren ook niet mooi. Mika heeft hem ook eigenlijk nooit aan hoor. Maar nu was ff voor de foto. Maar het staat hem wel lief zo'n jasje met een muts op zijn hoofdje.quote:Op maandag 13 november 2006 14:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik denk dat die Ive-kleur hem beter zou staan, MeNicole. Ik heb niks tegen roze voor jongens (integendeel), maar door het soort vestje lijkt het wel een beetje meisjesachtig. En die donkerblauwe kan voor jongens en meisjes vind ik. Met dat stoere truitje op die onderste foto's lijkt het ineens een heel ander kindje!
Was dat maar waar!quote:Op maandag 13 november 2006 14:34 schreef PM-girl het volgende:
Pieten, jullie zien er altijd zo eensgezind uit, alsof ze nooit ruzie maken!
Da's een heel bekend vestjequote:Op maandag 13 november 2006 10:47 schreef cattie het volgende:
En nog een keer Ive met zijn nieuwe jasje:
[afbeelding]
Daarom zei ik al: alsof! (ik gokte al dat het zo was namelijk!)quote:
Ik denk dat dat vanzelf wel komt Nicole. Simon deed het direct na de geboorte al, maar pas nu heb ik er een goede foto van kunnen maken!quote:Op maandag 13 november 2006 16:43 schreef MeNicole het volgende:
Ben jaloers dat Simon dat al kan. Mika laat zijn hoofd gewooon liggen en wacht net zo lang tot iemand hem weer oppakt.
heb niet zoveel nieuwe foto'squote:Op dinsdag 14 november 2006 11:16 schreef PM-girl het volgende:
@ Vicky, Aah, die is lief! Ik dacht al, Vicky spamt niet meer na alle nominaties! Gewoon blijven doen hoor!!
@ Jelief in wij jonge ouders of ouders van nu staat een meisje dat ik best wel op Emma vond lijken, bij de fotoreportage over kerstkleding (jaja, ik lees ook een keer een tijdschrift!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer eens uit of dat ook nog het geval is met voetenzak er in en jasje en alles aan! Dat vult dan meestal wel aardig bij/op waardoor hij blijft 'hangen'!quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:36 schreef cattie het volgende:
Hij moet nog ietsjes groeien, want hij zakt scheef:
die van jou doet absoluut weinig onderquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef cattie het volgende:
Brent, wat ben jij een knappe vent zeg!
wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef Spuuglokje het volgende:Sorry Noli, ik heb gisteren al gestemd![]()
quote:
stap 1 zijn 5 onderdelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef bixister het volgende:
[..]
babyfeet wat heeft kyllian daar nu precies gehaald? gefeliciteerd hoor, hij ziet er erg trots uit!
ik geloof dat hij daarvoor 10 stappen moet halenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef bixister het volgende:
ok, spuuglok, kletspraatje geaccepteerd.![]()
aha, babyfeet, dus stap 1 op weg naar zwemdiploma A?
Is dat zo?quote:
Oei, wat zal dat leuk ruzieën worden bij ons. Lucie, vriend en ik zijn alledrie roodhaartjes.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef bixister het volgende:en tsjja dat rood haar rechtstreeks samenhangt met eigenwijs geloof ik best!maar ook met lief & knuffelbaar, althans dat is mijn ervaring...
Onder de stereo/tv meubel. Paste net, ze wilde vast de draadjes pakken.quote:
quote:
Nee klopt, ze heeft lange benen. Ze speelde laatst op school bij Jessai met kindjes uit Jessai's klas en ze is bijna net zo langquote:Op donderdag 16 november 2006 22:49 schreef bixister het volgende:
en slapende junah, ook ontroerend. wat een lange benen lijkt ze zo te hebben. (of is 't toch stiekem jessai?)
Nee gelukkig niet, denk dat de melkboer langs is geweestquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef rameijer het volgende:
Mojave, ik hoop niet dat je kind op jou lijkt
-edit
Spuit elf![]()
Dat is ook de reden dat Suus nog steeds een pony heeft, het krijgt dan een lengte dat het niet mee kan in een staartje, maar te lang is om los te hangen en madam wil dus geen speldjesquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:16 schreef bixister het volgende:![]()
alleen de pony is nogal drastisch ingekort dus. nou ja, volgende keer maar weer beter, en dan wil ik die pony eigenlijk gewoon erbij laten groeien. maar ze heeft zo'n hekel aan elastiekjes/speldjes etc...
JA DAT KAN DUS NIET HÈ! Rel rel, Cattie wil haar Ive niet eens aan mij afstaanquote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef cattie het volgende:
Wat een lieve reacties allemaal, ik word er verlegen van!![]()
![]()
![]()
Enne, Reese.com, mijn Ive krijg je lekker niet, nenenenene.![]()
Jans, waar, waar waar ?quote:Op zondag 19 november 2006 22:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ive joep en !!!!!!jans!!!!!! max romijn maxim noah suusje eva romme en jonne emma en noa amber jordy
sterre wouter tristan
Vlieft is !
Vast wel idd... moet even de moed bij elkaar rapen om het te vragenquote:Op maandag 20 november 2006 08:46 schreef Githa het volgende:
Suzanna, kan me voorstellen dat je daar van baalt!
Kun je niet voor iig de kraamperiode een camera lenen van iemand tot je er zelf weer een hebt?
Ja, zalig. Ik werd gek daar in dat ziekenhuis!quote:Op maandag 20 november 2006 23:23 schreef reese.com het volgende:
Fonsie!!!![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat ie weer thuis is hè BM?
Wat een goed idee! Ik heb nu gelukkig een camera te leen van vrienden, maar daar moeten we eerst mee om zien te gaan. En zo'n wegwerp in het vluchtkoffertje... grandioos idee!quote:Op maandag 20 november 2006 13:45 schreef lcicle het volgende:
Suzanna, koop ALSJEBLIEFT HEEL SNEL een wegwerp camera MET flits!! Je vergeeft het jezelf nooooooit als er geen foto's van de bevalling zijn
Ik had zo'n ding in m'n vluchtkoffertje gedaan. En maar goed ook. Want een camera kan nog zo profi zijn.. als er geen volle batterij in zit werkt ie écht niet haha!
Die alleen de woonkamer verwarmt waardoor we in de winter liggen te blauwbekken in de slaapkamersquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef jessie het volgende:
O Maud wat ben je geweldig, dat duimpje
En Suus voor zo'n heerlijk ouderwetse kachel
2 bladzijden terug nog! Als ik alleen thuis ben, is het vaak een beetje lastig om foto's te maken. Eva wil niet graag alleen liggen, dus op de arm, en met de andere hand foto's maken... Beetje lastig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:58 schreef S_oepstengel het volgende:
Linda, wanneer komen er weer foto's van Eva?![]()
wil je d'r een dagje lenen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
amber is inderdaad verschrikkelijk LEUK !
[afbeelding]
Noem me naief, maar wromquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:44 schreef PushyGurl het volgende:
Veel recpect voor de mensen die dat doet...maar hoe durven jullie je kinderen online te zetten....ik zal niet durven
helaas doet luca of hij groot is, want van groeien is het dit jaar nog niet echt gekomen. hij is blijven steken op 1,17 m.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:42 schreef Githa het volgende:
Eva op de weegschaal, nog zo lekker klein![]()
Amber! pretletter![]()
Lucawat ben jij groot zeg! lang geleden dat ik een foto van je zag.
Fons was al na 1 week zwaarder.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:18 schreef PM-girl het volgende:
En wie is er inmiddels groter en zwaarder, Fons of Miauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |