Wat een goed idee! Ik heb nu gelukkig een camera te leen van vrienden, maar daar moeten we eerst mee om zien te gaan. En zo'n wegwerp in het vluchtkoffertje... grandioos idee!quote:Op maandag 20 november 2006 13:45 schreef lcicle het volgende:
Suzanna, koop ALSJEBLIEFT HEEL SNEL een wegwerp camera MET flits!! Je vergeeft het jezelf nooooooit als er geen foto's van de bevalling zijn
Ik had zo'n ding in m'n vluchtkoffertje gedaan. En maar goed ook. Want een camera kan nog zo profi zijn.. als er geen volle batterij in zit werkt ie écht niet haha!
Die alleen de woonkamer verwarmt waardoor we in de winter liggen te blauwbekken in de slaapkamersquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef jessie het volgende:
O Maud wat ben je geweldig, dat duimpje
En Suus voor zo'n heerlijk ouderwetse kachel
2 bladzijden terug nog! Als ik alleen thuis ben, is het vaak een beetje lastig om foto's te maken. Eva wil niet graag alleen liggen, dus op de arm, en met de andere hand foto's maken... Beetje lastig!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:58 schreef S_oepstengel het volgende:
Linda, wanneer komen er weer foto's van Eva?![]()
wil je d'r een dagje lenen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
amber is inderdaad verschrikkelijk LEUK !
[afbeelding]
Noem me naief, maar wromquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:44 schreef PushyGurl het volgende:
Veel recpect voor de mensen die dat doet...maar hoe durven jullie je kinderen online te zetten....ik zal niet durven
helaas doet luca of hij groot is, want van groeien is het dit jaar nog niet echt gekomen. hij is blijven steken op 1,17 m.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:42 schreef Githa het volgende:
Eva op de weegschaal, nog zo lekker klein![]()
Amber! pretletter![]()
Lucawat ben jij groot zeg! lang geleden dat ik een foto van je zag.
Fons was al na 1 week zwaarder.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:18 schreef PM-girl het volgende:
En wie is er inmiddels groter en zwaarder, Fons of Miauw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |