het was iemand met een Afgaans uiterlijk en ze dacht dat het een terrorist was?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Mensen hadden geen last van haar, maar zij had last van een bepaalde passagier.
Iemand verloor zijn evenwicht, maar vond houvast.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef ranja het volgende:
Iemand had haar pruik van haar hoofd afgetrokken?
Onderdeel van de Konkurent inderdaad, met muziek van oa. Riplets, Cords, Travoltas, Drive by Wire en nog veel meer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:15 schreef bukgeit het volgende:
Bijna: My First Sonny Weismuller Recordings.
die jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef ranja het volgende:
Baltimora
Klinkt aardig maar ik zoek het op het persoonlijke vlak, niet qua teksten of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Want Brian Johnson is TNT, hij is dynamite
Goed genoegquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:48 schreef Mark het volgende:
Ze hebben een auto-ongeluk gehad
Sack_Blabbath +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Exciter - Depeche Mode
Ik vind 't wel een lekkere zondagse hangplaat. Maar voor DM begrippen erg matig ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:14 schreef bartrid het volgende:
zo exciting is ie trouwens niet, ik vind het 1 van de zwakste DM platen...
Neequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is het een cd van Di-Rect?
Nee hoor, de band is gewoon Hollandse gloriequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:50 schreef Charmian het volgende:
Die op de voorgrond lijkt op die van Razorlight![]()
Niet dat ik weet. Cd en bijhorende hitsingletje van de band zijn uit 2004quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb een band in mijn hoofd met een lange naam die later in een kortere versie van die naam zijn verder gegaan. Klopt dit?
nee, 't is niet Undeclinable Ambuscadequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb een band in mijn hoofd met een lange naam die later in een kortere versie van die naam zijn verder gegaan. Klopt dit?
Oh, dat zal dan wel niet. Ik zoek iets punkerigs uit de jaren '90, en ben nu mijn hersens aan het pijnigen om op de naam te komen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet dat ik weet. Cd en bijhorende hitsingletje van de band zijn uit 2004
Ah, die bedoel ik! Zo, dat scheelt weer een slapeloze nacht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
nee, 't is niet Undeclinable Ambuscade
Nou, had niet echt een bepaalde foto in het hoofd eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Deze foto misschien in 't hoofd?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:18 schreef bukgeit het volgende:
The Keyword Is Exictement! van The Sheer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |