bukgeit +1quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef bukgeit het volgende:
Of Dramarama.
Ja, ik herken ze ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:16 schreef bartrid het volgende:
screaming trees?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 06:55 schreef belsen het volgende:Billy Idol - Speed Velvet Underground - Run, run, run Sham 69 - Hurry up Harry Peter Pan - Killerspeed Alamo Race Track - Speed up Yello - The race Peterpan Speedrock - Live fast, die young Shout Out Louds - Hurry up let's go Kinderen Voor Kinderen - Ik hou van hard Koekiemonster - Door door door, de koekjestrein moet door The Who - A quick one, while he's away Pretty Things - I'm a roadrunner The Specials - Rat race Rancid - Get out of my way New Model Army - 125 mph
Een band die hoe langer hoe meer gaat irriteren wat mij betreft. Zwaar overschat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:42 schreef schaap001 het volgende:
panic! at the disco?
Ja, dat album vind ik ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een band die hoe langer hoe meer gaat irriteren wat mij betreft. Zwaar overschat.
Ik ken alleen die single. Toen ontdekte ik dat ze een al een tijdje een nieuwe single hadden, het verschil was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:44 schreef peaceman het volgende:
Een band die hoe langer hoe meer gaat irriteren wat mij betreft. Zwaar overschat.
Juist.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ken alleen die single. Toen ontdekte ik dat ze een al een tijdje een nieuwe single hadden, het verschil was me niet opgevallen![]()
Die cover was niet eens slecht, dit in tegenstelling tot de rest...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik kende ook alleen de 1e single en ben toen maar eens gaan kijken en luisteren in de Alpha tent op Lowlands en de set blonk uit door veelal dezelfde liedjes. De hoogtepunten waren een radiohead cover (Karma police als ik me goed herinner) en de single.
schaap001 +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:42 schreef schaap001 het volgende:
panic! at the disco?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef bartrid het volgende:
my chemical romance?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |