Ik zat te denken aan "Ik ben niet bang voor de tandarts" maar dat is volgens mij alleen maar van een reclamequote:Op maandag 13 november 2006 10:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kinderen voor Kinderen - Bang, Hoezo Bang?
Colgate bi-fluor.quote:Op maandag 13 november 2006 10:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan "Ik ben niet bang voor de tandarts" maar dat is volgens mij alleen maar van een reclame
Mij ook.quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Mark het volgende:
Dat lijkt me In Control van Elize
Evil Elvis in personquote:Op maandag 13 november 2006 11:52 schreef Berkery het volgende:
Glenn Danzig?
Robert Frippquote:Op maandag 13 november 2006 12:02 schreef Berkery het volgende:
Mothèèèèèèèèèèèèèr!
Nieuwe vraag:
Wie heeft het opstartgeluidje voor Windows Vista gecomponeerd?
Ja, hoe zit dat eigenlijk? Op mijn computer staat Look into the eyeball van Byrne. Wordt 'ie gesponsord door Microsoft ofzo?quote:
Hij heeft samengewerkt met Microsoft daarvoor, maar ik weet niet of dat ook voor dat begin riedeltje geldt.quote:Op maandag 13 november 2006 12:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat eigenlijk? Op mijn computer staat Look into the eyeball van Byrne. Wordt 'ie gesponsord door Microsoft ofzo?
Gambolputty + 1quote:Op maandag 13 november 2006 12:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Robert Fripp
en ik vind 't niks. Ben ook ff lunchen.
Hier kun je het vinden:quote:....ik kon 'm nog niet vinden
Yep. Een welverdiend punt:quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef cafca het volgende:
1. King Crimson
2. Echtgenoot van Toyah
3. "Duet" met Andy Summers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |