abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 09:07:58 #1
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_43499080
Gisteren ochtend had ik al vreselijk last van mijn rug en toen was ik ook nog 'ns zo stom om in de tuin op m'n knietjes op de koude tegels het konijnenhok uit te mesten !!!!!
Dat was dom want toen ik op wilde staan kon ik dat niet. Daar zat ik dan : ik hing tegen 't hok aan aan en het was erg vroeg, iedereen lag nog in bed.
Ikke van : * HELLUP IK KAN NIET MEER OPSTAAN !!!! * en toen kwam er niemand mij helpen :'( :'( :'(

Gelukkig lag de bezem wel binnen hand bereik en met hulp van de bezemsteel heb ik me toen moeizaam overeind kunnen hijzen.
Nu zit ik dus zwaar in de problemen, zitten is niks, staan is een ramp, lopen gaat zeer moeizaam en is gevaarlijk want die rug doet wel erg raar, bukken is uitgesloten en van liggen word het ook al niet beter......
Zelfs autorijden gaat niet lekker.

Ik baal behoorlijk want als ik iets haat is 't wel niks kunnen doen, stofzuigen was al een ramp vanochtend en en ik moet woensdag werken, dat zal ook geen lolletje zijn

Dus ff héél boos 3 x ROT RUG !!!!!
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_43499085
Massage?
  maandag 13 november 2006 @ 09:10:45 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43499119
ja vooral lekker gaan stofzuigen als je verrekt van de rugpijn. ga liggen en doe ff niks. misschien is het dan woensdag over.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43499124
Door je rug gegaan? Maar massage of 'kraken' kan ook helpen.
pi_43499146
Ga eens even heel snel in je bed liggen..
Niks stofzuigen..
Lekker warme kruik tegen je rug..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_43499217
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:12 schreef Janetje het volgende:
Ga eens even heel snel in je bed liggen..
Niks stofzuigen..
Lekker warme kruik tegen je rug..
Vrouwen moeten schoonmaken en koken . Rugpijn . het eten moet klaar zijn om 5 uur en het huis moet schoon zijn!1!!!
  maandag 13 november 2006 @ 09:18:03 #7
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_43499230
Vergeet de dokter niet te bellen.
Burnt to the core but not broken
pi_43499233
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:17 schreef tonks het volgende:

[..]

Vrouwen moeten schoonmaken en koken . Rugpijn . het eten moet klaar zijn om 5 uur en het huis moet schoon zijn!1!!!
. Eens! Bovendien moeten zij ons masseren. Dit is een beetje de omgekeerde wereld.
Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef IWOWZ het volgende:
Hij mag wel eens toekijken. Ik mag vloeistofje wel.
pi_43499253
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:17 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja uiteraard.. en mannen horen stoer te zijn.
Oh wacht.
pi_43499268
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:19 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ja uiteraard.. en mannen horen stoer te zijn.
Oh wacht.
Dat jij nou een miserable-failure als vriendjuh/man hebt, wil niet zeggen dat wij mannen niet stoer zijn.
  maandag 13 november 2006 @ 09:21:39 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43499280
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat jij nou een miserable-failure als vriendjuh/man hebt, wil niet zeggen dat wij mannen niet stoer zijn.
pi_43499352
quote:

[..]

Hey, waar ging m'n post naartoe?
Nou ja, herkansing: Grappig men

En weer ontopic:
TS is zielig.
pi_43499371
Zou je hebben . kom je thuis en je vrouw ligt op de bank en er staat niks te eten klaar .
pi_43499683
Ik ken het gevoel.
Helaas is de enigste optie blijven bewegen.
Ibuprofen nemen..bij erge pijn zoveel nemen als toegestaan.
Naar de huisarts gaan helpt niet..die zegt je hetzelfde.
Eventueel je rug insmeren met SRL-gelei van VSM....is ook geen wondermiddel ..helaas.
Veel sterkte en blijven bewegen en NIET forceren..als je niet kan bukken ook NIET doen dan.
Laat de zware klusjes maar wel ff liggen voor als het weer wat beter gaat.
STERKTE !
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 09:55:59 #15
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_43499902
Beterschap.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 13 november 2006 @ 09:56:46 #16
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_43499914
Vreet drie pakken paracetamols leeg!
0 topics op naam. 14.gif
pi_43499957
Hup naar de dokter of de fysiotherapeut.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 09:59:24 #18
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_43499970
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:56 schreef Broekpaling het volgende:
Vreet drie pakken paracetamols leeg!
Daar krijg je maagpijn van.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_43499973
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:59 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Daar krijg je maagpijn van.
En dan ga je dood
pi_43499983
koop een nieuwe rug
Welkom op FOK!
  maandag 13 november 2006 @ 10:02:14 #21
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_43500034
Ibuprofen is ook niet alles, ik mag van mijn huisarts geen Ibuprofen meer, omdat het mijn maag naar god helpt (zuur ed slaat helemaal op tilt)!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 10:05:49 #22
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_43500109
Draag een corset. Heeft mijn moeder ook een tijdje gedaan en ze heeft er veel baat bij gehad.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 13 november 2006 @ 10:07:02 #23
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_43500132
houte plank onder je matras.

ben zelf ook geopereerd aan mn rug enzo. gewoon je bed bomvrij maken. dat is meestal de reden van rugpijn...
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_43500166
Denk de spit ofzoiets, zou er wel mee naar dokter gaan
pi_43500187
quote:

[..]

pi_43500478
Wat een gezeik!
Huh?
  maandag 13 november 2006 @ 10:38:23 #27
78780 deedeetee
pi_43500868
Ben net terug van de dokter en de apotheek : Ibuprofen 600mg bruisspul. Het zit een aan zakje en moet in water opgelost worden. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik ook diazepam mee * om 's nacht te ontspannen *
En als er morgen geen verbetering is moet ik bij de ibuprofen ook nog 2 paracetamollen slikken. Toe maar.......
Vraag ik of dan de volgende ochtend wel veilig in de auto kan gaan rijden zegt de dokter ( piep jonge, knappe meid ) * dat moet u maar even uitproberen op een moment dat het niet zoveel toe doet * ??????
Hallo zeg ! Ik heb net zaterdag een hagel nieuwe auto bij de dealer gehaald meid, élk moment doet er toe !
Ik vind het wel veel medicijnen ineens,zou de leuke jongen meid al afgestudeeert zijn vraag ik mij nu af ??
  maandag 13 november 2006 @ 10:43:10 #28
78780 deedeetee
pi_43500968
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:28 schreef tonks het volgende:
Zou je hebben . kom je thuis en je vrouw ligt op de bank en er staat niks te eten klaar .
Mijn man is onderweg naar Zweden en komt voorlopig niet thuis, voor zijn eten zorgt hij zelf wel. Ik wilde persé stofzuigen omdat ik helemaal depri word als ik de honden en katten haren op het donker rode wollen tapijt zie liggen.
Daar gaat mijn rug nog meer zeer van doen, gewoon van de stress ensow
pi_43500983
Als het je onderrug betreft zou ik toch maar eens beginnen met die spieren wat te trainen. Kan enorm helpen.
  Moderator maandag 13 november 2006 @ 10:43:47 #30
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43500985
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:38 schreef deedeetee het volgende:
Ben net terug van de dokter en de apotheek : Ibuprofen 600mg bruisspul. Het zit een aan zakje en moet in water opgelost worden. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik ook diazepam mee * om 's nacht te ontspannen *
En als er morgen geen verbetering is moet ik bij de ibuprofen ook nog 2 paracetamollen slikken. Toe maar.......
Vraag ik of dan de volgende ochtend wel veilig in de auto kan gaan rijden zegt de dokter ( piep jonge, knappe meid ) * dat moet u maar even uitproberen op een moment dat het niet zoveel toe doet * ??????
Hallo zeg ! Ik heb net zaterdag een hagel nieuwe auto bij de dealer gehaald meid, élk moment doet er toe !
Ik vind het wel veel medicijnen ineens,zou de leuke jongen meid al afgestudeeert zijn vraag ik mij nu af ??
Ha ha ha, het klinkt inderdaad als veel maar als je door blijft lopen met gespannen spieren van de pijn help je jezelf ook niet mee.
Ik ken het gevoel, ik zou gewoon lekker thuis een beetje rondkeutelen, in ieder geval geen dingen doen waar je je rug nog meer mee belast.
Oh en wat doet het zeer he?
Ik had het een poosje terug toen ik mijn dochtertje in het fietszitje wilde tillen, heb bijna een week weinig kunnen doen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_43501025
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Mijn man is onderweg naar Zweden en komt voorlopig niet thuis, voor zijn eten zorgt hij zelf wel. Ik wilde persé stofzuigen omdat ik helemaal depri word als ik de honden en katten haren op het donker rode wollen tapijt zie liggen.
Ach blijf toch lekker in bed met een kruik ofzo, die haren komen wel
  maandag 13 november 2006 @ 10:47:01 #32
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_43501055
600 mg is best veel, en dan nog eens twee para's erbij, lijkt me een interessante manier om je darmstelsel in te korten.

Het beste kan je gewoon in beweging blijven en een serie afspraken met een fysio maken. Zelf ook gedaan (na elke 3 maanden plat te zijn gegaan) en nu nergens meer last van.
pi_43501271
ben je in je kont gebatst
pi_43501384
als je in je bed ligt met je ogen dicht zie je al die honden- en kattenharen toch niet? Niet zo koppig rond blijven lopen met zoveel pijn hoor, dat maakt het alleen maar erger. En dan over een paar dagen zeker weer een topic aanmaken dat het erger is met je rug omdat je niet hebt geluisterd naar de dokterres? Dus hup, bed in, pillen nemen en chillen.
fotografie FTW
  maandag 13 november 2006 @ 11:08:20 #35
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_43501521
ooooh man miene ruggeh!
Trying is the first step towards failure
  maandag 13 november 2006 @ 11:08:52 #36
78780 deedeetee
pi_43501538
Mijn bed staat boven en ik ben net de keldertrap af gegaan voor een warme kruik. De trap af was geen succes de trap op was beslist niet beter
Ik kruip wel op de bank met m'n kruik
pi_43501658
quote:

[..]

En daarom heb je dus Diazepam.

600 mg ibuprofen valt redelijk mee, is maar 200 meer dan de aphotheek variant, de meeste voorgeschreven ibuprofen die ik gezien heb, of zelf gehad, is 800 of 1000.

De 2 paracetamol is o.a. omdat er cafeine in zit, dat helpt met de opname van pijnstillers, en heeft een betere koortsremmende werking. (onder andere.) Het werkt als pijnstiller zelf ook fundamentaal anders dan ibuprofen, dus, zal ze zullen mekaar weinig beinvloeden.

Zolang je alcohol vermijd, in alle vormen, zullen je darmen, maag, en nieren het ook wel blijven trekken, mits je er niet een jaar aan vast zit. Dus, ook daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Theoretisch gezien, beinvloed het je rijden ook niet, maar of die houding nou zo geslaagd is voor je rug.... En, het kan natuurlijk zijn dat de pijnstillers een rare invloed hebben op je. Ik zou gewoon veel op bed liggen, als ik jou was, en rust houden. Het kan een beginnende hernia zijn, die met rust is op te lossen..... als je ermee door loopt, heb je kans op een operatie.
www.splinteronline.com Nederlandse Progressieve Rock Band. Worden in diverse internationale reviews vergeleken met Yes, Spock's Beard, Flowerkings. Check them out!
pi_43501757
Diazepam (valium) is niet alleen een angst onderdrukker of anti depresivia, het is ook een slaapmiddel, en spier verslapper.... vandaar dat voor snachts. Overgens, wel uitkijken met diazepam, kwa autorijden.
www.splinteronline.com Nederlandse Progressieve Rock Band. Worden in diverse internationale reviews vergeleken met Yes, Spock's Beard, Flowerkings. Check them out!
  maandag 13 november 2006 @ 11:17:55 #39
78780 deedeetee
pi_43501791
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:43 schreef senesta het volgende:

Ik had het een poosje terug toen ik mijn dochtertje in het fietszitje wilde tillen, heb bijna een week weinig kunnen doen.
Dat is schrikken hé, was je bang dat je haar zou laten vallen ?
  maandag 13 november 2006 @ 11:20:19 #40
78780 deedeetee
pi_43501851
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:16 schreef Deadl0ck het volgende:
Diazepam (valium) is niet alleen een angst onderdrukker of anti depresivia, het is ook een slaapmiddel, en spier verslapper.... vandaar dat voor snachts. Overgens, wel uitkijken met diazepam, kwa autorijden.
Hoe lang kan het door blijven werken ? Ik moet 's ochtends om 8 uur met de auto weg. Als ik het nu 's middags om 6 uur slik zou het dan de volgende ochtend nog van invloed zijn ?
pi_43502987
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:20 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hoe lang kan het door blijven werken ? Ik moet 's ochtends om 8 uur met de auto weg. Als ik het nu 's middags om 6 uur slik zou het dan de volgende ochtend nog van invloed zijn ?
Hoogst waarschijnlijk... de kalmerende effecten (wat het rijden juist beinvloed) is de belangrijkste funktie van diazepam. Maar, ik gok dat je een hele lichte dosis hebt, 2mg ofzo? misschien zelfs minder... Dus echt druk hoef je je er niet om te maken... gewoon wat extra voorzichtig zijn, wat meer afstand houden, etc.
  maandag 13 november 2006 @ 11:59:55 #42
78780 deedeetee
pi_43503032
5 mg
pi_43503280
Was een kwestie van gokken mijnerzeids... Diazepam is in tabletten van 2, 5, en 10 Maar, dan nog is 5 niet veel. Hou er alleen wel rekening mee dat het inderdaad en antidepresiva is, en dat die werking (geestelijk kalmerende effect) pas na een dag of 3, 4 begint, en als je ermee stopt nog een paar dagen door werkt. Maar dan nog, kun je er mee autorijden zolang je er rekening mee houd dat je wat trager reageert, dus afstand houden enzo.

Anders zouden er hele volkstammen zijn in de westerse wereld die niet meer met machines mogen omgaan.
  Moderator maandag 13 november 2006 @ 12:56:23 #44
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43504739
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is schrikken hé, was je bang dat je haar zou laten vallen ?
Ik heb de beweging afgemaakt, moest wel, ik hing halverwege en haar laten vallen was geen optie
Ik heb haar één keer laten vallen als baby en ik heb daar nog steeds schuldgevoelens over, dat overkomt me niet nog een keer.
Maar wat doet dat zeer zeg, joey moest net die dag trakteren op school, had dus een grote mand chips achterop mijn fiets, kind voorop en ik hing over de fiets, ik kon geen kant meer op
Joey stond me stom aan te kijken, die had natuurlijk niet door wat er gebeurd was en vond wel dat ik erg lang bleef hangen over die fiets.
  maandag 13 november 2006 @ 13:36:12 #45
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_43505909
Denk dat je die medicijngerelateerde vragen beter kan laten beantwoorden in LIF
pi_43506220
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb de beweging afgemaakt, moest wel, ik hing halverwege en haar laten vallen was geen optie
Ik heb haar één keer laten vallen als baby en ik heb daar nog steeds schuldgevoelens over, dat overkomt me niet nog een keer.
Maar wat doet dat zeer zeg, joey moest net die dag trakteren op school, had dus een grote mand chips achterop mijn fiets, kind voorop en ik hing over de fiets, ik kon geen kant meer op
Joey stond me stom aan te kijken, die had natuurlijk niet door wat er gebeurd was en vond wel dat ik erg lang bleef hangen over die fiets.
Ik heb een keer gehad dat ik door de pijn in mijn rug niet overeind kon komen.
Ik dacht slim te wezen en me omhoog te drukken mbv de commode.
Daar was mijn rug het helmaal NIET mee eens.met als gevolg een pijnscheut zo erg dat ik op mijn knieen ging.
Ik kon alleen maar kruipen.
Mijn zoontje ( die was toen 2) vond het wel leuk en ging gezellig meekruipen.
Daar zat ik dan alleen met kind..gelukkig kon ik na enkele minuten wel omhoog komen, maar wat was dat schrikken zeg.
pi_43506355
quote:

[..]

Dan weet je meteen de oorzaak van je rugpijn. Ik heb altijd diclofenac (50 mg) een tamelijk sterke pijnstiller. Wordt vaak voorgeschreven bij rugpijn. Nadeel is wel dat die pas na een paar dagen echt begint te werken en dan is je rugpijn misschien sowieso al minder.
A spoonful of sugar...
pi_43507777
diazepam is idd een spierverslapper en zou ze alleen gebruiken voor het slapen gaan want a nders kun je weleens flink in de problemen komen ermee.
en autorijden mag ook niet zal er waarschijnlijk wel op staan ook lijkt me
pi_43507876
medicijnen werken bij iedereen anders, ik had diclofenac en slikte 4 per dag maar hielp totaal niks, het enige wat ik er van kreeg was ontzettende buikkrampen (moest ik bevallen???) zo voelde het.
Maar bij erge rugpijn kun je maar 1 ding doen en dat is luisteren naar je lijf en niet meer doen dan je op dat moment kunt.
Veel afwisselen lopen zitten en liggen niet teveel en telang hetzelfde
succes
  maandag 13 november 2006 @ 18:20:52 #50
78780 deedeetee
pi_43515214
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef senesta het volgende:

[..]

ik zie 't zó voor me Gelukkig maar dat Samara niet is gevallen dat had 't nog erger gemaakt. Wel grappig dat Joey er niks van snapte, maaja weet zo'n joch veel, kinderen denken vaaak dat moeders onkwetsbaar zijn en altijd alles kunnen
  maandag 13 november 2006 @ 18:22:15 #51
78780 deedeetee
pi_43515255
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef neyk het volgende:
diazepam is idd een spierverslapper en zou ze alleen gebruiken voor het slapen gaan want a nders kun je weleens flink in de problemen komen ermee.
en autorijden mag ook niet zal er waarschijnlijk wel op staan ook lijkt me
Ik heb 't een half uurtje geleden geslikt in de hoop dat ik er dan morgenochtend minder last van heb en nu voel ik me wel een beetje raar
pi_43516518
ja dat is niet zo heel raar hoor je spieren worden in feite uitgeschakeld zowat
en bij sommige mensen kan het zelfs zo zijn dat ze niet goed meer kunnen lopen gewoon van die slappe benen hebben.
Dus beetje uitkijken met trappen lopen enzo ok?
pi_43516602
gewoon paar dagen blijven liggen gek
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 13 november 2006 @ 19:14:32 #54
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_43517212
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:07 schreef Deadl0ck het volgende:
[..]
Hou er alleen wel rekening mee dat het inderdaad en antidepresiva is
[..]
antipressivum? Daaronder zou ik valium niet rangschikken.
quote:
Valium wordt voorgeschreven om de verschijnselen te bestrijden die optreden bij ziekelijke angst
en spanning. Daarnaast kan Valium worden voorgeschreven bij slaapstoornissen, als aanvulling bij de behandeling van convulsies (stuipen), om de spieren te verslappen en bij
onthoudingsverschijnselen ten gevolge van het acuut staken van alcoholgebruik.
quote:
De kalmerende werking van Valium, geheugenverlies, het verminderd concentratievermogen en
een verminderde spierfunctie kunnen de rijvaardigheid en de bekwaamheid om machines te
bedienen ongunstig beïnvloeden. Bij te weinig slaap en/of het gebruik van alcohol is dit risico
groter.
Mocht u een functie vervullen, waarbij voortdurend goed waarnemen is vereist, dan moet u er
rekening mee houden dat u uw werk misschien niet volgens de hoogste normen kunt uitvoeren
door het gebruik van Valium. Hetzelfde gaat op voor een functie waarbij waakzaam zijn om de
juiste beslissingen te kunnen nemen en te verantwoorden van groot belang is, maar ook indien u
uw ledematen ongestoord moet kunnen gebruiken, zoals in auto's of bij het gebruik van machines.
http://www.ziekenhuis.nl/static/medicijngids/valium.pdf
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_43518680
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:59 schreef tonks het volgende:

[..]

En dan ga je dood
Maar dan heb je in ieder geval geen rugpijn meer !! (H)Einz!!1!!i!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 14 november 2006 @ 04:02:22 #56
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43532932

Reflex spray. De spray tegen pijnlijke spier- en gewrichtaandoeningen. (uitwendig gebruik)

Toepassingen:
Reflex spray gebruiken bij letsels (trauma's) zoals: verstuiking, spierverrekking, krampen, spierstijfheid, peesontsteking, gewrichtsontsteking, stijve nek (torticolis), lumbago en ischias.

Aanbevolen gebruik:
2 tot 3 x de te behandelen plaats sprayen per dag, afhankelijk van de intensiteit van de pijn en/of ontsteking.
Bij extra belasting van de spieren: voor en na de inspanning.
  dinsdag 14 november 2006 @ 08:31:42 #57
78780 deedeetee
pi_43533893
update :

Mijn rug doet nog steeds zeer
pi_43551556
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:31 schreef deedeetee het volgende:
update :

Ahh you poor thing..
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:53:32 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43551612
quote:
update :

vind je het gek?
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:44:33 #60
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_43555663
quote:
update :

Valium slikken en in bed liggen. Zou ik doen als ik valium had...
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_43555978
quote:
update :

Zoals jij het beschrijft lijkt het me verstandig een verwijzing naar een fysio- of manueel therapeut te vragen.

Sterkte!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_43556094
ben je te hard gepaald gister?
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:58:35 #63
78780 deedeetee
pi_43556163
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je het gek?
ja

nieuwe update :

Het gaat nu al wat beter gelukkig, ik heb de dosis ibuprofen verhoogd van 600mg naar 1000mg

En voor wie dit voorstelde :
Ik ben niet verzekerd voor fysiotherapie dus dat gaat niet.......
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:38:29 #64
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_43557885
Pas wel op met Ibuprofen, staat niet bepaald bekend als een streling voor je maag
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:39:54 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43557949
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]

ja

nieuwe update :

Het gaat nu al wat beter gelukkig, ik heb de dosis ibuprofen verhoogd van 600mg naar 1000mg

En voor wie dit voorstelde :
Ik ben niet verzekerd voor fysiotherapie dus dat gaat niet.......
ik neem aan dat je man je ontzien heeft? en dat hij je masseerde en de vloer zoog?
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:58:24 #66
78780 deedeetee
pi_43558853
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik neem aan dat je man je ontzien heeft? en dat hij je masseerde en de vloer zoog?
Vergeet 't maar
Mijn man stuurde net een smsje uit Zweden dat hij goed aan gekomen is.

Ik heb mijn rug juist verrekt toen ik nijdig en al met rugpijn het konijnenhok ging uitmestten, een karweitje dat hij dus had belooft te zullen doen !
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:00:31 #67
78780 deedeetee
pi_43558980
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Pas wel op met Ibuprofen, staat niet bepaald bekend als een streling voor je maag
Ik zorg dat er steeds een ruime voorraad eten meegaat om de boel wat te verdunnen, nou kom ik wel een kilotje teveel aan maar dat gaat er wel weer af als mijn rug weer beter is.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:01:21 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43559030
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Vergeet 't maar
Mijn man stuurde net een smsje uit Zweden dat hij goed aan gekomen is.

Ik heb mijn rug juist verrekt toen ik nijdig en al met rugpijn het konijnenhok ging uitmestten, een karweitje dat hij dus had belooft te zullen doen !
ik wil niet eens meer met je praten. wat een flauwekul. fok het konijnehok. daar had je het in eerste instantie toch gekregen?
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:03:32 #69
78780 deedeetee
pi_43559147
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik wil niet eens meer met je praten. wat een flauwekul. fok het konijnehok. daar had je het in eerste instantie toch gekregen?

Ja daar had ik het idd gekregen so what ??? Als hij zoals belooft dat karweitje had opgekanpt had ik er mijn rug niet mee verrekt.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:50:47 #70
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_43561309
Dan had je het wel ergens anders door gekregen. Wat een crap om je kerel daar de schuld van te geven dan.
  woensdag 15 november 2006 @ 08:53:13 #71
78780 deedeetee
pi_43568810
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan had je het wel ergens anders door gekregen. Wat een crap om je kerel daar de schuld van te geven dan.
Niet zo'n voorbarige conclusie trekken : ik heb mijn rug verrekt omdat ik zo verrekte eigenwijs was om dat hok te gaan doen terwijl ik al last had van een zere rug. Dat heb ik tenslotte zélf gedaan nietwaar ?
  woensdag 15 november 2006 @ 08:59:49 #72
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_43568900
ga eens even heel snel de dokter bellen! en zeker niet werken dus he!
  woensdag 15 november 2006 @ 08:59:59 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43568906
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Niet zo'n voorbarige conclusie trekken : ik heb mijn rug verrekt omdat ik zo verrekte eigenwijs was om dat hok te gaan doen terwijl ik al last had van een zere rug. Dat heb ik tenslotte zélf gedaan nietwaar ?
hoe laat moet je werken?
  woensdag 15 november 2006 @ 10:00:52 #74
78780 deedeetee
pi_43569966
Dat moet ik nog ff bekijken ik kan gelukkig zelf mijn tijd een beetje indelen want ik heb werk dat wel binnen een bepaalde tijd af moet maar met de uren kan ik schuiven.
Ik kon gisteren in de middag veel beter uit de voeten dus dat zal vandaag óók wel zo zijn. En voor als 't echt niet gaat heb ik al een invaller geregeld.
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 10:08:31 #75
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43570153
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:00 schreef deedeetee het volgende:
Dat moet ik nog ff bekijken ik kan gelukkig zelf mijn tijd een beetje indelen want ik heb werk dat wel binnen een bepaalde tijd af moet maar met de uren kan ik schuiven.
Ik kon gisteren in de middag veel beter uit de voeten dus dat zal vandaag óók wel zo zijn. En voor als 't echt niet gaat heb ik al een invaller geregeld.
Niet forceren hoor, neem even de tijd om je rug de kans te geven te herstellen.
  woensdag 15 november 2006 @ 10:18:21 #76
78780 deedeetee
pi_43570385
Ik ben helaas nogal een doordouwer als het op werk dat gedaan moet worden aan komt.
Maar wat niet kan kán nu eenmaal niet. Mijn invaller belde zonet al wanneer ik hulp nodig had en ik heb gezegd * morgen pas * als ik 't dus echt zelf niet meer af krijg.
  woensdag 15 november 2006 @ 17:42:22 #77
78780 deedeetee
pi_43581510
Voor vandaag ben ik klaar en ik lig lekker keurig op schema
pi_43583332
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:07 schreef Deadl0ck het volgende:
Was een kwestie van gokken mijnerzeids... Diazepam is in tabletten van 2, 5, en 10 Maar, dan nog is 5 niet veel. Hou er alleen wel rekening mee dat het inderdaad en antidepresiva is, en dat die werking (geestelijk kalmerende effect) pas na een dag of 3, 4 begint, en als je ermee stopt nog een paar dagen door werkt. Maar dan nog, kun je er mee autorijden zolang je er rekening mee houd dat je wat trager reageert, dus afstand houden enzo.

Anders zouden er hele volkstammen zijn in de westerse wereld die niet meer met machines mogen omgaan.
Ik heb 10 gehad. En MEN wat was ik verslaafd aan die shit! Diazepam
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 15 november 2006 @ 19:05:29 #79
78780 deedeetee
pi_43584108
Ik vind 't maar niks dat ik me wazig voel na 't slikken van diazepam, ik doe het alleen omdat ik echt van die rugpijn af wil. De dokter heeft me er maar 5 gegeven dus een verslaviing zit er sowieso niet in
  woensdag 15 november 2006 @ 21:15:38 #80
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43589382
Ik heb ook last van mijn rug
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 15 november 2006 @ 21:44:08 #81
78780 deedeetee
pi_43590736
Ibuprofen slikken dat helpt, maar ik ga er morgen mee proberen te stoppen. Ik slik alleen 's ochtends nog omdat ik dan nog moet werken en dan slik ik niks meer. Het is mooi geweest. Dat spul is niet gezond.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:46:02 #82
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43590846
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef deedeetee het volgende:
Ibuprofen slikken dat helpt, maar ik ga er morgen mee proberen te stoppen. Ik slik alleen 's ochtends nog omdat ik dan nog moet werken en dan slik ik niks meer. Het is mooi geweest. Dat spul is niet gezond.
Gek, ik slip gewoon ibuprofen 600, want die slikt me vader.

Alsof je daar van moet afkicken
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_43590880
Medicijnen
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:49:10 #84
78780 deedeetee
pi_43591002
Afkicken ? van ibuprofen ?? lijkt me sterk, je kunt er toch gewoon mee stoppen als je denkt dat je het niet meer nodig hebt ?
Ik slik 1000 mg omdat ik bang was anders niet te kunnen werken. Morgenochtend moet ik nog en daarna een paar dagen niet meer en dus stop ik dan met slikken.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:53:22 #85
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_43591163
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:49 schreef deedeetee het volgende:
Afkicken ? van ibuprofen ?? lijkt me sterk, je kunt er toch gewoon mee stoppen als ik denkt dat je het niet meer nodig hebt ?
Ik slik 1000 mg omdat ik bang was anders niet te kunnen werken. Morgenochtend moet ik nog en daarna een paar dagen niet meer en dus stop ik dan met slikken.
Ik had het op jouw, want daar waar ik op quote zeg je : en ik ga ermee proberen te stoppen.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 15 november 2006 @ 21:59:13 #86
78780 deedeetee
pi_43591444
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik had het op jouw, want daar waar ik op quote zeg je : en ik ga ermee proberen te stoppen.
* Ik stop er mee maar als ik dan weer geconfronteerd word met een rug die hopenloos op slot zit zal ik miss nog wat langer ibuprofen moeten slikken. *
Dat is wat ik bedoelde. Dat heeft met afkicken niks te maken maar met het al dan niet genezen van een verrekte rug.
  woensdag 15 november 2006 @ 23:09:05 #87
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_43593791
deedeetee! sterkte met je rug!
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
  donderdag 16 november 2006 @ 10:18:42 #88
78780 deedeetee
pi_43600587
thx volgens mij heb ik het ergste gehad, ik ben nu voorlopig ook klaar met m'n werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')